Šodien viens tāds līdējs un agresīvs braucējs uz Salinieka gribēja motociklistu nostumt malā, lai pats varētu iekārtoties motociklista joslā. Agresīvais autobraucējs dabūja ar kulaku pa stiklu un tad tik saprata, ka motociklistam ir priekšroka.
Es domāju, ka tev nav ko lieki diskutēt un lielīties. Kam ir ko teikt tie ir laipni gaidīti uz pasākumu. Tur arī viss būs redzams. Pārējās tikmēr ir tikai tukšas runas.
droom rakstīja: Iecavas vecajā motoservisā ar trosītēm visa grīda ir noklāta. Cenas arī simboliskas pa 1,5 līdz 2,0 Ls gabalā. Tā kā nav problēmas šajā jomā.
Un, ja kas lielāks vajadzīgs, tad vēl pastāv tāda lieta kā www.jawashop.com
tur nekas neliecina,ka kas buutu.
Tajā vietā tur tagad esot serviss. Vajagot iet iekšā un prasīt pēc veco moču detaļām.
Būs jādarā tā kā Igaunijā praktizējušies darīt, tas ir jāskrūvē v/n zīmes nost. Un sodu nevar uzlikt. Tikai ko darīt ar TA uzlīmi uz priekšēja stikla? Pēc tā taču var noteikt auto piederību.
Es piemērma izņemu drošinātāju uz bendzīna sūkni un kad ilgāk kaut kur ir jāatstāj, tad attaisu bagažnieku un izrauju štekeri uz bendzīna sūkni. Tā teikt dubulta aizsardzība.
Ar to nav jālepojas. Tad jau īpaši gudrs autiņos neesi, bet konkrēts lauzējs, kam pietiek nauda tikai degvielai un pēc kura viss nododams Tolmetā vai arī iesmērējams kādam citam "laimīgam".
Labi gan, ka tu esi gudrs ar biezu maku un savus auto pārdod izcilā stāvoklī, daudz labākā, nekā pirkti
Mašīna kalpo cilvēkam nevis otrādi.
Neiet jau runa par to kurš kuram kalpo. Lai nopirktu jaunas riepas, reizi nedēļa nomazgātu autiņu, šad tad iztīrītu salonu, pasekot līdzi dzinēja stāvoklim un ritošajai jau nevajag būt mega biezajam un ar īpašu gudrību apveltītam.
Tā jau nav kalpošana mašīnai, bet elementāras lietas.
Ja nevari atļauties savu transporta līdzekli uzturēt tehniskā stāvoklī, tad labāk vispār uz ceļiem nerādies.
Man piemēram nav pieņemami sēdēt netīrā, saplēstā salonā, ritošā sagrabējusi un nezini kura brīdi kas var palidot apdraudod sevi un citus.
dude rakstīja: nu bļa kāda nozīme gadam vienkārši gribu zināt vai 2.2t ar 20v ir labs vai nē!
Ja 200 zs versijā un nenojāts, tad labs.
nu kaa pa 16 gadiem var buut nenojaats 200ZS auto ? smejies ???????? es savu toreiz palietoju nepilnu gadu... peec manis vinju vareeja droshi atdot tolmetaa tiesa gan, maneejam zirgi bija kudizh vairaak...
Ar to nav jālepojas. Tad jau īpaši gudrs autiņos neesi, bet konkrēts lauzējs, kam pietiek nauda tikai degvielai un pēc kura viss nododams Tolmetā vai arī iesmērējams kādam citam "laimīgam".
Tiešām, aizbraucu uz Depo un tur tiešām atradīsi. Bitumena mastiku uzklāj ar otiņu uz sāpīgās vietas un būs viss OK. Ar tādiem sīkumiem nav ko barot servisus
Conqueror rakstīja: jā, tā ir problēma, es savam auto arī ieliku gumijas paklājiņus ar augsto malu no...žiguļa tēvs bija garāžā nezin kāpēc pieturējis un neizmetis ārā
žiguļa paklājiņiem ir viens liels mīnus, jo viņiem apakša ir gluda un, ja tiek tur mitrums tad nefiga nežūst ārā. Vajag tādu paklājiņu, kur tā gumija neatrodas tieši uz auto grīdas pa visu plakni, bet ir uz kādiem gumijas izcilnīšiem. Tad tur labāk žūst un vēdinās. Gan jau domu uztvēri.
Marchiks_ rakstīja: Kapēc ir tik daudz mazlietoto auto?
Tāpēc ka ir daudz vīlušos auto pircēju. Cilvēks salasās iauto, ka 10 gadīgs audi lūzt kā traks un nolemj pirkt jaunu volvo. Bet pēc gada izrādās, ka tas jaunais volvo ir izmaksājis trīs audi cenā un nākas to pārdod un pirkt to pašu 10 gadīgo audi.
Pareizi teikts. Pats arī braukāju ar 13 gadīgu autiņu un nejūtu, ka būt krāns saīsinājies vai kādus citus diskomfortus. Nekad nav nekādi megadārgie izdevumi uz remontiem un galvassāpes tādā jautājumā vispār nav. Lej bendzu un brauc un domā par citām dzīvē svarīgākām lietām.
spainis rakstīja: Neesmu ar to mantinieku kontaktējies. Viņš pat droši vien nezin, ka tas mocis ir pie manis (iespējams, ka par tādu vispār ir aizmirsis). Nav ne jausmas, kas tur varētu būt ar tiesas izziņām un citiem papīriem. Laikam būs tas vīriņš jāuzmeklē un jāapprasās ko var varam sadomāt.
Uzmeklē gan, tas tev neko nemaksās. Un, ja vīriņš ir miris tad jebkurā gadījumā ir jābūt mantojuma apliecībai vai kam tamlīdzīgam. Un citus papīrus tev nemaz nevajag. ne miršanas apliecību, ne ko citu.
Vai kādam gadījumā nav lieki pnnonias dokumenti. Nu vismaz kāda rāmja daļa ar doķiem. A to man '59. gada brīnums, oriģinālajā izpildījumā, stāv garažā bez reāla pielietojuma. Bez papīriem kkā īpaši nevelk vizināties un restaurēt.
un atkal....
ir dokumenti (PSRS) un ir iipasnieks, kursh jau miris
Ja zini, kaa var legalizeet, vari no manis dabuut ij dokjus, ij moci...
Paldies, mēs jau reiz sazinājāmies. Toreiz nonācām pie secinājuma, ka tā legalizēšana ir baigais čakars. Tur ir jāatrod mantinieks, jānoformē mantojums, ta viņam jāpiereģistrē tas agregāts un pēc tam es varu dabūt nopirkt. Čakars baigs... Savam mocom es pat zinu mantinieku, bet tā papīru būšana...
Tāpēc, moš kādam ir papīri labākā kārtībā Nu vismaz īpašnieks dzīvs, kaut ar krievu doķiem.
Vakar savu IZ-49 izcēlu no aizsaules ārā. No situācijas, kad saimnieks miris, darīšana ar mantiniekiem. Ja tie radinieki ir atsaucīgi, tad čakars nav nemaz tik nereāls. Naudās ziņā tas izmaksāja 45Ls. Parādi man to tiesas izziņu par mantas sadali un es tev pateikšu cik reāli vai nereāli ir pacelt tādu augšā.
Izskats tāds "kakains", labāku terminu nevaru piemērot. Savai draudzenei pat tādu nepirktu un kur nu pašam ar tādu braukt.
Ne tur kāds stils, ne komforts, ne tehniskie sasniegumi
Neredzu nevienu iemeslu kāpēc lai izvēlētos.