Kārtot: Augošā secībā
1 2
DM 25.04.2008 14:26

Es nesaprotu tos AUTObraucējus, kas te cepās, ka motociklisti visur var būt pirmie.

Nu blin, Jūs domājat, ka mēs motociklisti ar auto nebraucam? Ka mēs pie auto stūres neesam savstarpēji laipni? un ka mēs nestāvam tāpat ar auto korķos?

90% motociklisti ir autobraucēji, kuri savu brīvo laiku pavada uz motocikla. Tas ir hobijs, atpūta, relaksācija utt.

Es katru dienu braucu ar auto, jo darbā jābūt uzvalkā un darba darīšanās jābrauc ar auto, bet brīvdienās un vakaros relaksējos uz moča - un tad es CITU ACīS kļūstu paR ATSALDēTO MOTOCIKLISTU,LIDOTāJU, UN STARP AUTO LīDēJU KURU NEDRīKST PALAIST, JO KāDAM SKAUž, KA TAS NEVAR/NEMāK/BAIDāS BRAUKT AR MOCI JA?

DM 25.04.2008 12:33

Daži novērojumi no motociklista redzesloka:

Ja pilsētā atļautais ātrums ir 50 km/h, braucot uz 70km/h, tevi noteikti kāds(i) auto centīsies apdzīt

Vietā, kur atļauti 70km/h (piem. Salu tilts), braucot ar moci ar 100 km/h pa vidējo joslu, var novērot krietni ātrāku, pa 3 joslu braucošu auto.

Ja motociklists pilsētā brauc 100% pēc noteikumiem, to aptur Ceļu policists un liek iepūst trubiņā, jo redz Tu netipiski prātīgi esi braucis.

DM 30.11.2007 18:07

Aiviti, pastāsti ko tādu sadarīji, ka apdrošinātāji izdomāja atteikt?

DM 18.10.2007 10:16

sharky rakstīja:

phenom rakstīja:

sharky rakstīja: Es savu 6. remontēju tajā pašā Rūjienas ielā. Piebrauc tur aprunājies.

Ja Tu domaa "Vjacheslavs un Ko", tad tur straadaa sakariigi chali, ja vares to izdariit, tad noteikti izdariis! Vinem ir gan uz Rujienas ielas, gan uz Artilerijas serviss, specializeejas tieshi uz Mazda un Honda. Ir arii daudz detalju uz vietas.

Jap, tieši tur un tieši tā. Ja arī detaļu nav, tad 99% gadījumu diezgan ātri sagādās.

Viņi pat dabūja jaunu! bāku 85 gada!!! mazdai 626

DM 11.10.2007 16:36

.....bumeris bija nojāts un tiešām ar sliktu aķi

Ta ir praktiskā latvieša norma

DM 04.10.2007 14:05

hacis rakstīja:

modena rakstīja: nu ašie - varāt sākt aizstāvēšanu... www.tvnet.lv/...

tipisks piemeers kur nepiecieshama publiska piesmieshana. nu kaads te ir attaisnojums? visi nenormaali bremzee, tuuljaajas, meklee 1 robu pie zaljaa, bet shiem 3 vadiitaajiem pirmo reizi muuzhaa jaapaspeej pie aarsta ievadiit pretindes serums jo kaulainaa jau klauvee pie veejstikla...

labi teikts ...........ar "odziņu"

DM 04.10.2007 13:47

Iedomājamies situāciju rinda pie Rimi kases, kādi 15 cilvēki, visi saguruši pēc darba stāvam, kasire tūļājas, te pēkšni viens ar pilniem ratiem visiem garām, iespraucas un sāk izkrāmēt produktus uz lentes, pēc viņa tiek izkrāmēties vēl kāds no rindā stāvošajiem, un atkal viens ar lielajiem ratiem visiem garām utt. Domāju ka kāds reāli atrautos pa purnu.

Kas notiek uz ielas? Liela daļa uzskata ka ir normāli visiem priekšā pielīst, jo viņam mašīnā aiz slēgtām durvīm neviens klāt netiek un katrā brīdī var uzdot gāzīti un aizbraukt citā virzienā.

Secinājums līdēji = mīīzēēji, un tādu līdēju laidēji ir tādi paši!

DM 28.09.2007 16:59

ai, tā uzlīme vispār nevienam neinteresē, izņemot pašu LV atgriežoties pēc ceļojuma pa Eiropu, iebraucot Latvijā robežsargi Tevi nopētīs kā noziedznieku, pārbaudīs apdrošināšanu, LV uzlīmi, apskatīs ko Tu ved bagažniekā, stulbi pajokos, pats par to joku pasmiesies, un tad izpētīs pases un palaidīs lai procedūra izskatītos pēc iespējas svarīgāka

DM 24.09.2007 14:01

Izkatās ka akmeņu sienas entuziastiem viss apnika jau 8 augustā, jo tie ir pēdējie jaunumi www.walloftheworld.org/... mājaslapā

DM 21.09.2007 17:04

Dažādu valstu policisti dajo

Video te www.ifun.ru/... krievi kā vienmēr izceļas

DM 21.09.2007 17:02

Uggga rakstīja:

DM rakstīja:

Vai ir kada iespēja piem. izpulēt to šaizi?

Kā reiz dzirdēju "Vējstiklā", pulējot mainās stikla bioptrija, jeb kā to sauc - stikls sāk mainīt bildi. Ja šaize acu augstumā, varētu būt diezgan nepatīkami.

Nu nosacīti acu augstumā, traucē apskatīt pretīmbraucošo fūristu sejas Nu tad Ok, meklēšu kur pulēt, ja reiz to dara, jo švīkas nav dziļas, tik nepatīkami jo mašīna ta pagājšgadējā

DM 21.09.2007 16:44

pitbullz rakstīja:

riebeklis rakstīja: Jaunaa vai vecaa Laguuna, a??

Vecā, protams.

vecā, pagājšgadējā

jox

DM 21.09.2007 16:39

Bija ļoti karsta vasaras diena, uz priekšējā stikla mašīnai, kāda kārtīga izmēra kaija vai zivjugārnis, uztaisīja plaukstas lieluma kakīnu kamēr nebiju pie auto, tas viss kārtīgi "iesūcās" un piekalta un tieši vadītāja pusē acu līmenī Tā kā ar lupatu vai salveti, nemaz nerunājot par logutīrītājiem, neko nevarēja dabūt nost, izdomāju ka jāpakasa, skatos zemē plastmasas korķītis no coca-colas, domāju vo kasīšu ar to, grūti gāja, nočakarējos, pēcāk vēl sīkumus ar atmērcēšanu ņēmu. Rezultāts - tagad saskrāpēts stikls acu līmenī stulbi kautkā, bet nevarēju iedomāties, ka ar plastmasu var tā sabojāt stiklu

Vai ir kada iespēja piem. izpulēt to šaizi?

DM 24.08.2007 13:16

Archijs2 rakstīja: P.s. Kad tikšu CP un sodīšu nakts laikā tos, kuri pārbrauc pāri sarkanajam, tad dažs labs čīkstēs, ka CP nav ko darīt un nevēlas saprast autovadītājus, tāpēc mauc sodus par nebūtiskiem pārkāpumiem. Koks ar diviem galiem.

Tev kau tagad ir sakāpis galvā, sodītājs. Pats kautkā nemaz negribi ievērot CSN, bet par citu sodīšanu jau uzbūri ainiņu. Tu uzskati, ka esi vienlīdzīgāks par citiem, ja pie sarkanā brauc? Naktī CSN nav atcelti! Tu nepadomāji, ka varbūt tajā brīdī p-a šķērsojamo ceļu brauc kāds velosipēdists, vai puišelis ar mopēdu, kam lampa izdegusi?

Gan jau, ja būsi CP varēsi būt luksofora vietā

DM 17.08.2007 16:17

shearer rakstīja:

batka rakstīja: Ceņiks labs.Man kaimiņš tadu nošķila japarada moška ir interese

nu tad davai dari taa, bet dari to aatri, jo es ta jutu ka driz vinja vairs nebus, man karsta truba jau. es tomer labak atdodu kadam mocistam vinju lai uztaisa projektu neka kautkadam tiinim kuram naudas vienkarshi prieksh R1 nepietiek.

man karsta truba jau.

DM 17.08.2007 9:52

Maija_Eskuella rakstīja: LAbrīt! Man no 98. gada ir A2 - vai kas mainīsies pie apliecības nomaiņas? Tipa, dabūšu A?

Jā, esi nopelnījis LIELO A

DM 16.08.2007 15:14

nakujators rakstīja:

nomiks rakstīja:

nakujators rakstīja:

P.S. "vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību" - a kas tas ir ( t.sk. juridiski ). Vilhelmam tizlenim un fanam un gomikam uz trases 95km/h jau ir virsskaņas un slepkavu ātrums, es zem 130 reti kad vispār braucu un jūtos daudz drošāk, tad kas tā satiksmes drošība vispā ir?

Pričom te ātrums???

Runa ir par agresīvu braukšanas stilu un CP uzsākto cīņu ar to.

p.s. 95 km/h vismaz man nav virsskaņas ātrums. Tas normāls ātrums, ar kādu braucu pa LV šosejām.

Ar savu FR-V uz Polijas un Lietuvas bāņa esmu izspiedis 180 km/h, vairāk, teikšu godīgi, nespiedu, jo mašīnā bez manis vēl bija sieva un bērns. Un pie šāda ātruma patiešām ir īpaši jākoncentrējas ceļam, kas automātiski braukšanu padara mazāk komfortablu. Tā pa bāni braucu ar, manuprāt, ļoti optimālu ātrumu priekš bāņa - 140 km/h.

Kapēc "iespraukties" blakus joslā ir AGRESIJA ( ja jau "agresīva" braukšana )?

Tapē, ka no tā kāds biksās piemīž?

Vai arī tapē, ka kāds paliek nikns?

Tad jau agresīvi ir tie pēdējie, nevis tie kuri iespraucas!

Runa ir par "ielīšanu naglim obrazom" no joslas, kuras virziens ir pa labi aizbraucot taisni tā ka citiem jābremzē, un neuzskatu par līšanu iebraucot 15-20m lielā attālumā starp diviem auto.

Speciāli nakujatoram:

Agresija ir tad, kad tu brauc savā iecerētajā virzienā, kaut vai ar saviem iemīļotajiem 130km/h, bet viens agresors Tev nogriež ceļu, tā ka Tev strauji jābremzē.

nu tipa tā, ceru ka mans domu gājiens ir skaidrs.

P.S. Kad braucu ar moci, lēnīgie, tūļīgie autobraucēji ar savām nefiga neejošajām kastēm vienmēr agresīvi bremzē satiksmi

DM 16.08.2007 14:18

nakujators rakstīja:

DM rakstīja:

nakujators rakstīja:

DM rakstīja:

nomiks rakstīja:

DM rakstīja: Pareizi dara, jo vairāk izdupsees, jo ātrāk būs kārtība šādos krustojumos un neveidosies sastrēgumi.

Par dupsēšanu un kārtībui pikrītu, bet par to, ka sastrēgumu nebūs - nepiekrītu. Kreisā rinda pagarināsies tieši par tikpat auto, cik šobrīd brauc taisni no labās joslas.

Sastrēgums palielināsies tieši labajā joslā, jo neviens normatīvais akts neaizliedz pārkārtoties no labās joslas uz kreiso vietā, kur tas ir atļauts (ir pārtrauktās svītras). Tā nu visi līdēji centīsies pārkārtoties kreisajā joslā 50 m pirms krustojuma, tādējādi kavējot visus pa labi braukt gribētājus.

Par to kā veidojas satrēgumi tādās vietās:

Tie, kuri iespraucas (drīzāk rupji ielien) kādā distancē starp braucošām mašīnām, tas pirms kura ielīda ir spiests piebremzēt, veidojas ķēdes reakcija un piebremzē vesela rinda, tad atkal uzsāk, atkal kads ielien, atkal bremzē utt. tāda raustīšanās tikai samazina kustības intensitāti, tā rezultāta 20 plūsmā braucošu auto vieta krustojumu pārbrauc 12 mašīnas un 3 līdēji, tātad rinda pie katra krustojuma pagarinās par ~8 mašīnām + 3 kas ielīda (tas ir aptuvens piemērs) Par distanci runājot, katrs atbilstoši savām braukšanas iemaņām to ietur savādāku, un nevajag domāt, ja vieta ir 1,2 mašīnas korpusam, tad tā "rezervēta" rindas apbraucējam-ielīdējam, jo pēc viņa ielīšanas šī distance aiz viņa tiek atjaunota.

A ja man VAJAG pārkārtoties, bet neviens nelaiž, tad ko, a?

5 minūtes stāvēt un gaidīt, kad kāds sēne vai fūre pie apvāršņa parādīsies un tādējādi noštopēt visu savu joslu?! Vai arī, kā jūs sakāt, - ielīst jums priekšā un nedaudz paštopēt aizmugurējos, par kuriem patiesībā jums ir sratj i poperdetj?!

Runa ir par konkrētiem krustojumiem, kur konkrētas personas katru dienu apbrauc rindu lai ielīstu priekšā citiem "muļķiem", kas stāv godīgi cits aiz cita joslā, jo visi (99%) zin, ka krustojumā taisni braukt var tikai pa vienu joslu!

Ja Tev vajag pārkārtoties, dari to savlaicīgi un tad gan palaidīs.

Davai parādi CSN punktu, kurā teikt, ka krustojumā nedrīkst mainīt joslu(-as).

Šeit jau ir cits storijs - ar zīmi noteikts, ka no labās joslas atļauts tikai labais pagrieziens.

Līdējiem -

Pirmkārt:

70. Pirms jebkura manevra braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, transportlīdzekļa apturēšanas u.tml. transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti CITI ceļu satiksmes dalībnieki, jādod brīdinājuma ....

Otrkārt:

81. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus....

Treškārt: kāda vairs tam nozīme, ja tajā vietā jau esi pārkāpis noteikumus, kas saistīti ar braukšanu joslās, jo CP tur soda par zīmes un/vai ceļa apzīmējumu neievērošanu, nevis par joslu mainīšanu krustojumā.

DM 16.08.2007 13:45

nakujators rakstīja:

DM rakstīja:

nomiks rakstīja:

DM rakstīja: Pareizi dara, jo vairāk izdupsees, jo ātrāk būs kārtība šādos krustojumos un neveidosies sastrēgumi.

Par dupsēšanu un kārtībui pikrītu, bet par to, ka sastrēgumu nebūs - nepiekrītu. Kreisā rinda pagarināsies tieši par tikpat auto, cik šobrīd brauc taisni no labās joslas.

Sastrēgums palielināsies tieši labajā joslā, jo neviens normatīvais akts neaizliedz pārkārtoties no labās joslas uz kreiso vietā, kur tas ir atļauts (ir pārtrauktās svītras). Tā nu visi līdēji centīsies pārkārtoties kreisajā joslā 50 m pirms krustojuma, tādējādi kavējot visus pa labi braukt gribētājus.

Par to kā veidojas satrēgumi tādās vietās:

Tie, kuri iespraucas (drīzāk rupji ielien) kādā distancē starp braucošām mašīnām, tas pirms kura ielīda ir spiests piebremzēt, veidojas ķēdes reakcija un piebremzē vesela rinda, tad atkal uzsāk, atkal kads ielien, atkal bremzē utt. tāda raustīšanās tikai samazina kustības intensitāti, tā rezultāta 20 plūsmā braucošu auto vieta krustojumu pārbrauc 12 mašīnas un 3 līdēji, tātad rinda pie katra krustojuma pagarinās par ~8 mašīnām + 3 kas ielīda (tas ir aptuvens piemērs) Par distanci runājot, katrs atbilstoši savām braukšanas iemaņām to ietur savādāku, un nevajag domāt, ja vieta ir 1,2 mašīnas korpusam, tad tā "rezervēta" rindas apbraucējam-ielīdējam, jo pēc viņa ielīšanas šī distance aiz viņa tiek atjaunota.

A ja man VAJAG pārkārtoties, bet neviens nelaiž, tad ko, a?

5 minūtes stāvēt un gaidīt, kad kāds sēne vai fūre pie apvāršņa parādīsies un tādējādi noštopēt visu savu joslu?! Vai arī, kā jūs sakāt, - ielīst jums priekšā un nedaudz paštopēt aizmugurējos, par kuriem patiesībā jums ir sratj i poperdetj?!

Runa ir par konkrētiem krustojumiem, kur konkrētas personas katru dienu apbrauc rindu lai ielīstu priekšā citiem "muļķiem", kas stāv godīgi cits aiz cita joslā, jo visi (99%) zin, ka krustojumā taisni braukt var tikai pa vienu joslu!

Ja Tev vajag pārkārtoties, dari to savlaicīgi un tad gan palaidīs.

DM 16.08.2007 13:08

... un kā pierādījumam, es nākosājā komentā norādīju uz www.bikez.com/... tā kā - neļaļa

DM 16.08.2007 13:03

shearer rakstīja:

DM rakstīja: Betsy!, šis būtu Tev, kā meitenei īstais www.sergis.lv/... domāju sākumam atlikulikām bū&s gana

ko tu piipee? tada cena! jeibogu, tas mocis 100 gadus tik daudz nemaksaa...

Kādreiz (kad spieda uz linku) tajā vietā bija Honda Hornet 250ccm

DM 16.08.2007 13:00

nomiks rakstīja:

DM rakstīja: Pareizi dara, jo vairāk izdupsees, jo ātrāk būs kārtība šādos krustojumos un neveidosies sastrēgumi.

Par dupsēšanu un kārtībui pikrītu, bet par to, ka sastrēgumu nebūs - nepiekrītu. Kreisā rinda pagarināsies tieši par tikpat auto, cik šobrīd brauc taisni no labās joslas.

Sastrēgums palielināsies tieši labajā joslā, jo neviens normatīvais akts neaizliedz pārkārtoties no labās joslas uz kreiso vietā, kur tas ir atļauts (ir pārtrauktās svītras). Tā nu visi līdēji centīsies pārkārtoties kreisajā joslā 50 m pirms krustojuma, tādējādi kavējot visus pa labi braukt gribētājus.

Par to kā veidojas satrēgumi tādās vietās:

Tie, kuri iespraucas (drīzāk rupji ielien) kādā distancē starp braucošām mašīnām, tas pirms kura ielīda ir spiests piebremzēt, veidojas ķēdes reakcija un piebremzē vesela rinda, tad atkal uzsāk, atkal kads ielien, atkal bremzē utt. tāda raustīšanās tikai samazina kustības intensitāti, tā rezultāta 20 plūsmā braucošu auto vieta krustojumu pārbrauc 12 mašīnas un 3 līdēji, tātad rinda pie katra krustojuma pagarinās par ~8 mašīnām + 3 kas ielīda (tas ir aptuvens piemērs) Par distanci runājot, katrs atbilstoši savām braukšanas iemaņām to ietur savādāku, un nevajag domāt, ja vieta ir 1,2 mašīnas korpusam, tad tā "rezervēta" rindas apbraucējam-ielīdējam, jo pēc viņa ielīšanas šī distance aiz viņa tiek atjaunota.

DM 16.08.2007 11:56

Pareizi dara, jo vairāk izdupsees, jo ātrāk būs kārtība šādos krustojumos un neveidosies sastrēgumi.

DM 14.08.2007 12:32

smaidiigais rakstīja:

batka rakstīja: Baigi maz jaudas gan.Drošika kalna ta knapi uzvelk

droši ir tikai viens - braucis ar tādu tu neesi.

Jaudas pietiek, lai veiksmīgi noraktos.

Pirmais ar ko braucu bija ķīnietis 150cc automāts, likās ka iet lopā, kad izbraucu ar Honda 500cc, sapratu, ka ķīnietis ir tīņiem paredzēts, nu tipa ka mazie skūterīši, tos taču arī par pilnvērtīgiem braucamajiem nenosauksi.

DM 09.08.2007 12:47

156 veidi ka noparkot auto www.fishki.net/...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti