Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
sciroco 11.01.2019 21:36

Par otro daļu

Jā, sanak ka noma. Tik atceries, ka ir jāmaksā pirma iemaksa un to gan sanak zaudēt. Jo atdodot auto, lai paņemtu jaunu, atkal vajag 20% kā pirmo iemaksu.

sciroco 11.01.2019 21:39

Man bija 2014 gada Jetta. Man liekas ka sis bija pirmas paaudzes. Čuguna bloks. Un ja, ilgi sildījās, bet to vareja just tikai kad ārā bija zel 15 grādu

sciroco 11.01.2019 21:41

Pareizi, pec 13 gada uzlaboja kedes spiegošanu, lai neparlec

sciroco 11.01.2019 21:46

Sveces mainītas, neatceros pie kuras apkopes. Tad kad vajadzēja, pec nobraukuma

Manuprāt 8...11 t km tas ir pa traku. Es brau u 30...35 t gadā, tad man gada būtu jāmaina 4...5 reizes

Motors nebija nobeigts, tie kanāli augs ciet šā vai tā, tik km var būt citi

sciroco 11.01.2019 21:58

Pareizi, vārsti arī bija ar uzdegumu

Nesaprotu, kada jega butu mainīt eļļu biežāk

Starp citu, ja līmenis eļļai nokrīt pie min. mfa par to uzraksta.Ta ka to bridi palaist nevar.

Es zinu ka dīleris neatteiks, biežākai eļļas maiņai, ta ir vina nauda, bet nesaprotu kapec man tas būtu vajadzīgs.

Es jau jaunu ņemot zināju ka mašīnā man būs 4-5 gadi. Zināju ka pie 150 000 man beigsies līzinga atlauta robeža un es to auto izpirkt netaisoijos. Eļļu mainīju biežāk ne ka vajag, lai gan braicu loti daidz pa šosejām bez slodzes, lai jau tas motors pakalpo vel aiz mansis, kādam.

Ar motoru vis bija perfekti. Ne eļļas žūšanas, ne sulosanas pie turbīnas, ne graboņas ne kas vispar slikts.. Tu ta raksti itka es piebeigtu to motoru, ta nav. Motortelpa nebija mazgata 4 gadus un izskatījās ka jaunam auto. Auto lec vienmēr un brauc.

Kada tur elas žūšanas, pārkaršana ?

sciroco 12.01.2019 7:23

Čuguna bloks ir 1.4 tai ar kodu caxa ;)

www.drive2.ru/l/840491/

Reizi 20 tkm mainīt eļļu ,kad vajag 30 tkm, neskaitās biežāk?

Gribi pateikt ka mainot ik pēc 8....10 tkm vārsti un kanāli neaizaugs? Aizaugs vienalga, tik iespējams nedaudz vēlāk, bet var gadīties ka ātrāk))) jo ne tikai no eļļas svaiguma tas atkarīgs, arī no braukšanas stila, eļļas kvalitātes

Sildīt vai ne, par to arī strīdi iet un viedokļi dalās 50 uz 50. Tomēr jaunās eļļas jau dara savu darbu arī aukstās. Un stāvēt ar aukstu motoru, un tukšgaitā stāvēt pus stundu... Nu nezinu, man nav tik daudz laika .

sciroco 12.01.2019 9:47

Arī nesaprotu salīdzinājumu ar audi )) bet tas iespējams kā joks bija

Fabia forša mašinīte, ekonomiska, lēta ekspluatācijā, vienkārša pēc uzbūves bet tā ir pavisam cita klase ar Audi. Kā nokia 3310 pret smartfonu

Man bija Polo 2001 gada, pirms Jettas, ar tādu motoru (1,2 12v). Nobraukumam neticēju (120 000), jo Polo nāca no LT

bet vienu jauku rītu motors nepielēca (nezinot par ķēdes problēmu vienmēr liku robā, uz nakti) un vienu rītu atstāju neliela slīpumā.

tajā rīta Polo nepielēca, viņam pārlēca ķēde.

nomainīju pats, nekas pārāk sarežģīts tur nebija. Izjaucot redzēju ka virsū stāv vel veca tipa ķēdes spriegotāji (īsie), komplektam ko nopirku maiņai spriegotāji bija par ~ 20% garāki. Cik sapratu par tam ķēdēm, arī bija gads kad jau rūpnīcā saprata problēmu un sāka likt garāku spiegotāju, lai pirms ķēdes pārlēkšanas vismaz skaņas ir graboša, un cilvēks aizbrauc uz servisu, kur pastāstīs ka jāmaina ķēdi jo ir izstiepusies

tā ķēde gad smieklīga, pēc platuma ir nedaudz lielāka par divriteņu ķēdi Mopēdam pat bija biežāka..

sciroco 12.01.2019 9:52

Teslai tāda cena ka parasts mirstīgs Latvietis var tikai sapņot par tādu auto un lasīt/skatīties atsauksmes tīmekļos nu vai ar taxi pa Tallinu izbrukt

Reāli nopirkt - nereāli. ss-ka lētākais 2014 gada ar 150 000 km nobraukumu 56 000 euro

interesanti, cik tāda gada Teslai vel kalpos batareja ?

sciroco 13.01.2019 19:26

Neapnika? Eļļas, maiņas, nokāva...

Uzrakstīju savu viedokli par VW:

Kam interesanti, lūdzu... Kam gribās piekasities, labāk patērējot savu laiku un uzrakstiet savu pieredzi ;)

Jā ir reāla pieredze, ka mainot eļļu biežāk kanāli neaizaugs, ok izstāstī kas jādara.

Likt klipus no youtube, ja, atradi uzticamu avotu ))))

sciroco 13.01.2019 19:44

Ļoti labi ka tādi cilvēki netrāpas man kā pircēji Kuri grib lai lietots auto ir kā jauns.

Motoriem mazinās tilpums, bet eļļas tilpums ir līdzīgs kā veciem 1,8....2,0 motoriem

Tehnoloģijas ar iet uz priekšu un turbīnas tagad kalpo 5x izlgāk ne kā kādreiz, esot daudz efektīvakiem

Un ko Tu neraksti cilvēkam jautājumus, ar Passatu b6, kurš maina reizi 30 000 ?

sciroco 13.01.2019 19:46

Volx rakstīja: man ir arī korejiešu džedajs

OK, par tiem vāciešiem īsti neko nezinu, viņiem tur tik daudz to modifikāciju. Slinkums pētīt un galvu lauzīt

Var būt tad pietikt jaukt cilvēkiem galvu, jau jau nezin kā īsti ir ? Ja jau korejieši tuvāk sirdij

sciroco 13.01.2019 19:47

msh rakstīja: Tavs variants īsti nav rādītājs - ja tu ar to savu passātu nobrauksi 20 gadus, un joprojām ar motoru viss būs labi - jā, tad vēl varēs piekrist.

Nu nez, 300 000km nav raditājs ?

Citi te raksta ka jauniem auto resurse 150 000km kad garantija beidzās

sciroco 13.01.2019 19:51

Volx rakstīja: Turbīnas vienmēr ieteicams atpūtināt pēc garāka brauciena. Čalis visu pareizi saka -2 min pietiek tukšgaita atdzesēt turbīnu, ja esi nomaucis no Rīgas līdz Cēsīm.

Tātam prastam auto ka Jetta ar slaveno 1,4 TSI ir ūdens dzesēšana kulerim un neatkarīga cirkulācija, kas strādā arī pēc motora izslēgšanas.

Līdz ar to turbīna kalpo ilgāk, neskatoties uz to ka saimiekam negribās sēdēt un gaidīt, pie mājām, kad tā atdzisīs

sciroco 13.01.2019 20:07

650 rakstīja: Jaja, nu ok, tas skaidrs. Bet cits ir, ka (ja) tu gribi gadā virs 15kkm braukt, tad tur nekad nesanāks tā it kā "izdevīgā" nomaslīzinga maksa, kura visur karājas kā tāda ēsma. Ja ņemt pirmo pieejamo daudzmaz normālo tādas "labaslietotas" mašīnas alternatīvu, teiksim to pašu pasātu vai alltraku,vai pofig ko, pa/ap 40ke, nu ta nāksies reāli samaksāt (lasi- izmest, padrirst, etc) kaut kādus 23k 3 gadu laikā.Vai 32k piecos gados,pofig,stiep no kura gala un kā gribi. Vienalga, kaut tu samaksā 1mo iemaksu 15% vai kaut 51%. Tas ir, ja tev pec 3g jeb 5g tas reāli apnīk, un tu tad lepni aizej un saki vo taa, mjoller, reku ir, savāc to savu hlamu un tipa vairāk man nezvani.Un,ja neatdot, citur arī viņu nav kur likt- jo tas reāli nevienam nav vajadzīgs par to ciparu ko tu gribētu dabūt. Tā ir tā realitāte,tikko sākt apskatīt (sapņot) kaut ko "priekš sevis",nevis ka tur par "cenu no" vai "aizbraukt/atbraukt". Vai nu pieciest, vai nu maksāt, nekas cits pagaidām nav izdomāts. Jautājums tikai par katra individuālo ciest/spēju un pamatojumu/attaisnojumu.

1) jaunam % mazāks. Ņemot 2-3 gadus vecu, taja paša Mollerī mēneša maksa var gadīties ka būs vienāda. Tk vienā gadijumā Tev jauns auto, otrā - nezinKāLietots

2) ja gribās braukt vairāk par piemēram noteitiem...km, ir divi varianti: pirmais - pateikt ka brauks vairāk, un būs kā es aprakstīju iepriekš. Otrs - kad tuvosies km skaits, par ko vienojies ar dilleri, vari izpikrt auto tajā brīdī vai atdot (samaksājot starpību)

3) no mašīnas var tikt vaļā jebkurā brīdī, bet jāsaprot to ka sākumā tas nav izdevigi

kad beidzās 3šais gads, nu jau paliek plus-minus 0 euro

pēc 4ta gada jau var atsist pirmo iemaksu

pēc 5-tā par plus sanāk.

Kā bija man: pagāja 4 gadi - ieliku auto ss.lv. Atradu pircēju, viņš iedeva naudu: atlikušo daļu samaksāju bankai, pārpalikums paliek man - kā pirma iemaksa jaunam auto

sciroco 13.01.2019 20:13

Domāju ka jā, jo Latvija pirktam auto, garantīja darbojās arī DE

vienīgais painteresējies vai neliks maksāt ievednodokli, vai PVN.... ka nesanāk beigās dargāk.

sciroco 13.01.2019 21:09

Nu uz šo tik pats vari atbildēt, jo dzīves vertības ir katram savas

vienam ir svarģi - komforts, un cik tur sanāk zaudēt, ir "paralēli"

citam svarīgi - katrs euro, jo ir ģimene un galva uz pleciem

citam vispār galvenais ir zīmēties, un pērk auto ar līzinga maksājumu 750 euro mēnesī, nopelnot darbā tik 800, atstājot 50 euro degvielai un cigaratēm

sciroco 13.01.2019 22:06

Pazvani uz Moller un pajautā

Apnika jau lasīt tavas cedeles

Topiks par pieredzi, es padalijos.

Es vel saprastu ja tu būtu tas kas nopirka manu jettu, un vina uzreiz salūzt.

Kam kada dala par tavam aizdomām? butu ja daritu, mainitu biežāk, 100 vardi un beigās izrādās ka, aj nu es neesmu iedziļinājies....

Pec tam, cilvēks kam interesē reala pieredze par jauniem auto starp 40 lapaspusem spama neko atrast nevar!

sciroco 14.01.2019 9:36

CAXA motors (1,4 TSi) tiek likts jau no ~2008 gada

Redzu tādus pārdošanā, gan ar 250 000 gan 300 000 km nobraukumu, ejošus.

Ko var gribēt no 1,4 motora ? Lai iet 1 000 000 km ? Protams tam ir mazāka resurse. Kāda, atkarīgs no iepriekšēja saimnieka protams, bet tad jāpērk jauns, jo nekad nevar zināt ko darījis iepriekšējais saimnieks Var būt mainīja eļļu reizi 5 000km, bet vienreiz brauca mežā un pārsita karteri un par eļļas zušanu uzzināja pēc 5 min, braucot ar degošu lampiņu, jo skatījās sēnēs ceļa malā ... un tāpēc tagad pārdot savu uzticamu auto Viņš taču neteiks ka bija tāda šmuce

Es mainīju eļļu tā ka uzskatu par pareizu, reizi gadā, ne vairāk par 20 000km Un punkts. Kā ir labāk, ka sliktāk lai katrs domā pats.

Jetta nobrauca 135 000 km bez nevienas problēmas (uzskatu ka kanālu aizaugšana ir šī motora problēma un no tās problēmas neizbēgt), laika jautājums.

Kanālu tīrīšana nav nekas tāds kas mazinātu motora resursi ! Standarta darbi, pie reizes tiek pārbaudīts kopējs motora stāvoklis, ķēde, virzuļi, vārstu sēžas. Kas tur slikts ?

Parasta matemātika (pie nobraukuma 30 000 km gadā):

1) kanālu tīrīšana, piemēram 90 000 km, ka bija man - (~600 euro), sanāk reizi 3 gados. Plus 4,5 eļļa smaiņas pie 20 000 km. Summā 900 +600 = 1500 euro

2) pa to pašu laiku 3,5 gadi (ja maina eļļu reizi 7 000 km) eļļa būs nomainīta 13 reizes. 13 x 200 euro = 2600 euro

un nav garantijas ka pa šo laiku, vienalga nepārleks ķēde vai neaizaugs kanāli

sciroco 14.01.2019 9:39

laikam aizrāvos ar noapaļošanu

Ja godīgi, jetta bija mans pirmais auto ar turbīnu

es nezinu precīzi cik gāja iepriekš turbīnas (ja kāds zin, pastāstiet)

Par to cik iet vidēji 1,4 TSI, es jau uzrakstīju (info ņēmu no vw krievu forumiem, reālam cilvēku pieredzēm

sciroco 14.01.2019 9:58

par turbinām neko negalvošu, kā jau uzrakstīju iepriekš - nebija pieredzes, nekad nebiju interesējies.

90-00 gadu auto ar turbo esmu testējis vairākas reizes, tā saucamā "turbo bedre" palika par iemesli, kāpēc nekad neizēvelējos tādu kā savu auto, mašīnu ar turbīnu.

Jauniem auto turbo motori pavisam savādāki kopā ar TSi vispār super

Man aizdoma ka 2000g mošīnām turbīnas dzesēšana bija tik premium klases auto, bet piemēram VW B4..5 ar TDI, vismaz man zināmi par tādām nestāstīja, vai nezināja , interesanti

sciroco 14.01.2019 10:04

Vispār jau VW jau atteicies no ķēdes, tam pašam 1,4 TSi (125 zs) no 2015 gada iet jau siksna

A kur Tu liksies, laiks iet - esoši jauni auto paliks par 10,,,15 gadīgiem lūžņiem...

Par meršiem ar cik dzirdēts - kādreiz bija Ogo-go, tagad tas un tas, lūzt un dārgi,....

Ko tad pirksim ? Sūtīsim no krievijas žiguļus ? Protams ka ne.

Kāds brauks ar jaunu, cits riskēs un ņems mazlietotu, bet kāds čakaresies ar to pašu ķēdi, mainīs un brauks un atkal mainīs ķēdi )))

sciroco 14.01.2019 10:15

Es piekrītu, tas kas notiek ar jauniem auto ir absurds. Bet ko mums darīt Pirmkārt - jauns auto = drošība, komforts. Bet diemžēl, ne bezmaksas.

Man garāžā joprojām stāv vw Scirocco 1992 gada. Ne ABS, ne stabilizēšanas, ne Airbag...

Zini, par 5-ciem gadiem es tā pieradu pie jaunam tehnoloģijām, drošības sajūtas ka braukt ar Scirocco protams ir forši, bet, piemēram ja vajadzētu braukt tagad, pa sniegu, vest bērnus uz skolu, tad pa šoseju 20 km pa šo pļuru, kas ir uz ceļa

Es saprotu ka to var samest un iztaisnot to palīdzēs tikai mana pieredze, nekas cits, un nav garantijas ka sanāks .

Bet jauns auto tev dot iespēju nedomāt pat daudz ko, pat ja ļoti-ļoti gribi Tu nevari to dabūt šķersam.

Kad man bija 20 gadi, protams man tas ļoti nepatika (ka nevar iet sāniski pagriezieinā), bet tagad kad man mašinā divi berni, nu jau man negribās pārsteigumus.

Un par komfortu vai ir vērts sākt runāt? Kas ir 90 gadu mašīnām un kas ir tagad jauniem ?

sciroco 14.01.2019 11:28

Man 2014 gadā uzražotai Jettai bija CAXA motors ar ķēdi ;)

sciroco 14.01.2019 16:13

par komfortu ka tādu, kur ērtāk sēdēt un kur ērtāk iekāpt - nu tas tiešam ir katram savs, esam dažādi pēz uzbūves ar dažādiem viedokļiem un sajutam

bet strīdieties par to ka: parasta kondiška ir labāka par trīs zonu klimatkontroli, jauns kuzovs ir sliktāks par jaunu, kur paceļot augšā aiz viena stūra (mainot riteni) neķilē durvis, ka veciem auto ar sagurušu virsbūvi. Par to ja jaunu likturi dot labāku staru, asistenti palīdz nonoverst uzmanību no ceļa..

Par drošību, nu nevajag, protams varētu stāstīt par redzētiem gadījumiem kur mk2 golfs ietriecoties autobusā, neviens neizdzīvoja un Audi kuram avārijas brīdi izlidoja motors,.. bet salonā visi palika dzīvi. Bet it taču testi, drošības līmeņi un nopelnītas zvaigznes, to nevar apstrīdēt

Un jā, vecie auto man ar ļoti patīk, bet tavus uzskatus es nesaprotu. Nesaku ka golfs ir slikts, neerts un vecs. Super mašinīte, ar tādu es labprāt brauktu saulainās brīvdienās, bet ikdienā ar jaunāku auto (nesaku jaunu).

Jā, abs, esp, ... dēļ šiem verķiem jauni cilvēki vairs nezin, ko darīt ja samet. Bet ko var izdarīt, progress. Uz visu var skatīties no dažādiem skatu punktiem ;)

piemēram, man aug dēls, kurš noteikti brauks ar mašīnu kad paaugsies. Es viņu mācīšu, kas ir vecs auto un ko darīt ja ir bīstama situācija, bet ikdienā, lai man ir mierīgāk, es viņam neļautu ar tādu braukt

sciroco 15.01.2019 9:46

Es pat nezinu ko atbildēt

Grozi faktus kā Tev ērtāk. Es nevienam neko neuzspiežu un neiesaku. Uzrakstīju savu pieredzi par jaunu auto !

Kam bija interesanti - noteikti izlasīja un ņēma par labu (noteikti droši var jautāt, ja kas interesē sīkāk)

Citi, kam nepatīk jauni auto mēģina te visu sagrozīt, aplikt un nonīcināt (reāls iemesls man nav īsti skaidrs)

Ja Tev patīk vecs golfs - super. Kāpēc Tu mēģini pārliecināt visus ka tā ir labāka mašīna ?

Asistenti ir mūsdienu prasība, pamanīji ka visas drošības fīčas nāk komplektā bez maksas ? Bet papildus navaroti par naudu pārsvarā...

Tu laikam nezini kā darbojās tie asistenti. Kā var uzskatīt ka traucekļi ir forši ?

Laikam jāapriet uzbrukumā, citādi nav miera kādam

Tu izvēlies mk2 jo Tev nav naudas jaunam auto! Jo nevari atļauties remontēt to normāli, ja jau baidies ka tur vis ir nedrošs un var salūzt ? un nedot dievs tam pārdegs xenona spuldze :O vai vajadzēs mainīt elektrisko stūres pastiprinātāju, ak dievs, tas taču maksā 1500 euro :O par to naudu var nopirkt divus, vai par piecus mk2 golfus !!!

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti