Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
IkdienasViesis 20.05.2008 16:29

Es kaut kur lasījuu, ka RAAP ne pārāk dārgi piedāvā uz apmaiņu jau lietotus hidrotransformatorus - ja tur tā vaina. Vajag aizbraukt pie šiem aprunāties.

IkdienasViesis 29.05.2008 16:20

Pagājušovasar pēc viena pazīstama profesionaļa - motokurjera rekomendacijas nopirku ķiniešu rolleri Jazz 50. Nu, tadu pavisam maziņu. Bet es pats esmu 190/125 - kā saka, riktigs vīrs. Uz tā rollerīša uzsēdinu vēl sievu /+62 kg/, un vasrā divatā katru dienu daži km līdz jūrai. Arī pa mežu. Vēl to rolleri riktigi pamocīja gan mana meita, gan krustdēls - bet nav ne vainas, nekas nost nejūk.

IkdienasViesis 13.06.2008 11:02

VARBŪT - kādam no iauto lasītājiem mājās no seniem laikiem ir saglabājies diapozitivu rādāmais aparāts. Mēs mājās laiku pa laikam skatamies vecos slaidus, bet nupat pilnīgi un galīgi "noklapēja" vecais projektors Svet, kurš veiksmīgi bija darbojies kopš 60-tajiem gadiem. IESPĒJAMS, ka kaut kur diaprojektorus vēl var iegādāties jaunus. It kā Pēterburgā tā neesot problema. Būtu priecīgs par informaciju !

IkdienasViesis 16.06.2008 10:11

GUGI : Liels paldies - ETJUD ir pārbaudīti labs aparāts. Noderēs. Brīvā brīdi var man uzzvanīt 29417312, tad varam par to priboru sarunāt.

IkdienasViesis 20.06.2008 10:34

Sveicieni Redaktora kungam dzimšanas dienā ! Lai laba veseliba un vienmēr bagāta radošā aura !

IkdienasViesis 26.06.2008 11:01

Cik atceros, pirmajiem mondeo izpūtējos bija atšķirības - 1,6 un 1,8 dzinējiem gals bija kreisajā pusē, bet 2,0 dzinējam - labajā pusē. Bet vai 2,5 dvižokam nebija abās pusēs ? Neatceros.

IkdienasViesis 26.06.2008 11:18

Vispār jau ar lietotiem jaunajiem volviķiem ir kā ar bitēm - neko nevar paredzēt. Var noveikties, var būt arī daudz problemu. Pats savulaik vēlējos tādu pirkt, bija pat blati Mūsa Motorā. Lai cik dīvaini neliktos, bet paši turienes bodnieki draudzīgi rekomendēja s-80 pirkt ne vecāku par 2004..gada izlaidumu, itin atklāti norādot, ka ar vecākiem auto (s--80) varot dziļi iegrābties. No sava nodoma attteicos. Bet daži paziņas, advokati, ar s-80, ir reali vīlušies savā izvēlē. daudz problemu ar ritošo,dzinēja inžektora sistēmām, dārgi remonti un daļas.

LABĀK tomēr izvēlēties jaunu auto. Iespēju ir daudz, izvēle liela.

IkdienasViesis 13.08.2008 13:05

Getzu pilnu ar zaļiem CP un radariem tieši nedēļu atpakaļ redzēju krūmājā pie Jelgavas robežas uz kalnciems/jelgava šosejas. Izskatījās visnotaļ draudīga brigāde. Jelgavas CP darboņiem,cik atceros, pēc tā akadēmijas profesora piekaušanas ir visai nelāga slava .

IkdienasViesis 26.08.2008 11:07

Līdz šim merši man nekad nav bijuši, maz par viņiem ko zinu. Bet esmu no daudziem mersistiem dzirdējis, ka tas 3,2 24-vārstu dvižoks esot kaut kās īpašs» Kāpēc tā ?

IkdienasViesis 28.08.2008 9:34

Bet kur Rīgā pašlaik atrodas specializētie izpūtēju servisi, kas spējīgi bez lielām problemām savlaicīgi nodrošināt ar nepieciešamajiem bunduļiem un trubām. Kopš pāris gadus braukāju ar jaunu auto, ar tml. servisiem zuduši visi kontakti. Atceros, ka kādreiz glušaku servisi bija pie Jūrmalas gatves viadukta, uz Skanstes ielas, arī krastenē ... Domāju, ka izvēlēšos kaut ko "vidējas" klases - vai nu walkerus, vai poļu brīnymus. Lai nokalpo vismaz 3 gadus.

IkdienasViesis 29.08.2008 9:37

uldiskru: 1994.gada, par 500 ls. Man nekad mersis nav bijis, radās doma par nelielām pārmaiņām ikdienā.

IkdienasViesis 01.09.2008 10:09

Paldies kolēģiem par pozitīvām aktivitātēm šajā problemā. Izlasīju visus komentus, un secināju, ka nedaudz tiek pārspīlēts. Mersis jau reali atrodas manā pagalmā, un pa brīvdienām ir smalki izpētīts. Dvižoks ir ideals, pat neviena tosola pile vai eļļa no tā nepil. Pielec uz pusapgriezienu. Arī virsbūve ir ļoti labā tehniskā stāvoklī - rūsas zirneklis redzams tikai vienā vietā - zem teleskopiskās antenas. Bija jānomaina ārī pāris spuldzītes, būs ķimiski jāpatīra ādas salons, kurš piesūcies ar pīpmaņu smaku. Elektronika, ritošā daļa viss ir ideālā stāvoklī, nekas vispār negrab. Aktuals ir tikai izpūtēja jautājums - tas ir saķīmiķots no visādām trubām. Bet bunduļi ir pavisam labi. Droši vien būs jāsamaina trubas, un viss būs OK. Auto man piedāvāja pazīstama docente no Ogres, kura bija to panēmusi meitai, bet iegrābusies, nneko nezinot par briesmīgo dvižoku. Cik sapratu, tam biezjam jau divi jauni merši esot šitā vietā.

Godīgi sakot, paņēmu to mersi arī tikai intrigas dēl, jo man nekas tml. iepriekš nebija bijis. Savedīšu to auto kārtībā, nākamvasar tad pieteikšos pie iauto mersistiem uz tusiņu.

IkdienasViesis 01.09.2008 12:27

Nē, kārba ir mehaniskā. Bet tāda savāda - pirmais ātrums uz leju, bet otrais uz augšu. Darbojas un slēdzas bez problemām.

IkdienasViesis 01.09.2008 15:52

Pārējie robi ir kā parastām kārbām. Mersis ir sedans. Vizuali tāds kā visi w-124. merši, tikai ar tām biezajām plastmasām uz durvīm. Kā man teica speci - no ierindas W-124 atšķiroties arī priekšējās lampas, kuras esot no w-140 modeļa. Bet no tā gan es neko nesaprotu - kāda tam nozīme, kādas lampas. Galvenais, ka tās darbojas.

IkdienasViesis 02.09.2008 10:06

cik sapratu no esošajiem komplekt-papīriem, tas mersis 90-to beigās Latvijā ienācis caur domeniksu. Tās priekšējās lampas, kā viens jau minēja, esot t.s. "trešās paaudzes". Aprīkojums, manuprāt, nav nekāds dižais - ir redzēti arī labāki. Ir tikai gaišais ādas salons, "elektro" šofera krēsls, abu benķu apsilde,el.lūka,elektro logi un spoguļi. Tas arī viss. Nav pat kondiškas, pie kura pēdējā laikā pozitivi pierasts. Nu,riteņi (16 izm.),supermuzons - tā jau ir iepriekšējo īpašnieku fiška.

IkdienasViesis 05.09.2008 9:30

Paldies iauto autospeciem par aktivitātēm šajā problēmrisinājumā.

IkdienasViesis 10.09.2008 16:06

fakts, ka ekonomiskās krīzes apstākļos vilciena pasažieru skaits strauji pieaug. Tomēr lētāks brauktprieks, nekā piķot 70 sant. par litru. Drīz vajadzēs pie dzelzceļa stacijām iekārtot lielas autostāvvietas, jo daudzās vietā Jūrmalā cilvēki ar auto atbrauc no mājas līdz stacijai, bet tālāk dodas ar vilcienu. Tādi laiki pienākuši - neko darīt. Zolitudē esmu jau ievērojis vairākus jauno auto īpašniekus, kuriem naudas knapi pietiek tikai lizingam - hondiņas un toijotas tiek turētas stāvvietā bez kustības jau mēnešiem. Cerēsim, ka situacija nākamgad uzlabosies.

IkdienasViesis 10.10.2008 12:05

Par lielu prieku SEV un meršu faniem - IZDEVĀS šim auto TA iziet uz pirmo reizi. Ar bremzēm gan bija "mata galā", bet pietika. Izpūtējam pirms TA uzliku jaunu pēdējo bunduli, sametināja arī vidējo, bet katalizators,diemžēl, bija "jāamputē". Tapēc auto skaņa kļuva nedaudz ar sportisku "formulas" pieskaņu. Bet, viss pārējais ir OK. Ripo teicami, gaita daudz gludāka nekā manai jaunajai sonātei. Tas nu ir fakts. Nedaudz pārsteidz fakts, ka pašlaik vairāk braukājot - pieaug viļņveida vibracija bremzējot. Sākotnēji tādas nebija. Vai tiešām diski būtu sašķobījušies, jeb kāds supports no 2 gadu stāvēsanas varbūt ieklemmējies ? Kādi būtu ieteikumi ?

IkdienasViesis 13.10.2008 9:58

Nu jau dažiem lasītājiem akurāt ne pa tēmu aizgāja. Bet gadās. Būtu priecīgs, ja zinošie mersisti man ieteiktu kādu konkretu,labu autoservisu, kur specialisti varētu apskatīt bremžu diskus. Iespējams, ka tos var noslīpēt. Ja ne, tad droši vien jāmaina pret jauniem, droši vien jāpārbauda arī visu cilindru darbība. Sākotnēji biju pārliecināts, ka diski paši pēc lielās stāvēšanas , braucot pieslīpēsies. Diemžēl, vibracija bremzēšanas laikā arvien pastiprinās, un ir skaidrs, ka bez tehniskas iejaukšanās neiztikt. Bet, citādi, viss tam mersītim ir OK. Biju pat pārsteigts par salīdzinoši nelielo degvielas patēriņu tik apjomīgam dzinējam dzinējam kā 3,2 - vidēji kādi 10 litri uz 100 km.

IkdienasViesis 15.10.2008 16:26

Pēdējā laikā kaut kā manāms vairāk, ka daudzi auto netiek kustināti no autostāvvietām. Zoļļukā, kur dzīvoju 10-stāvenē, pie mājas vakaros noparkoti kadi 30 auto. Agrāk darbdienās tur pa dienām labi ja palika stāvot kādi 3 auto . Šobrid katru dienu tiek braukti labi ja puse. Cik saprotu, daudziem kaimiņiem palielinās "krīze" maciņos, nesanāk vairs benzinam,apdrošināšanai,remontiem. Bet tie auto apzadzēji ,šeit, mazinājušies. Agrāk bija gadījumi, ka kādam radio nosperts, miglinieki izvilkti, kāds riteņu disks nosperts. Pašlaik kaut kā diezgan mierīgi - neko kriminalu mūsu krajā nedzird. Nav jau arī latgalītē nekādu cenu - bandjugām nav vērts "censties" - par autoradio reti kurš vairs piecīti pat piķo. Un labi vien ir.

IkdienasViesis 22.10.2008 12:08

Ko nu Jūs te tos dakterus slaviniet ? Pillnīgi garām. Vecie dakteri - uz tiem vēl var kaut nedaudz paļauties. Bet jaunie šodienas ārsti - bij. studenti-špikotāji, no ārstēšanas sajēdz pamaz. Nesen mana meita bija vizītē pie daktera - tas viņu apskatīja un pateica, ka - pastudēšot nedaudz literaturu un lekciju konspektus, lai pienākot pēc pāris dienām... Tāds lūk tas līmenis.

Bet vispār, par "krīzes" veidošanos pēdējā nedēļā liecina apmeklētāju skaita samazināšanās lielveikalos. Pirmdien pievakarē laukums pie Spices pija pustukšs, Elcor veikalā tikai pāris cilvēkus manīju. Lidzīga situacija bija arī ulmaņsosejas K-rautā, savukārt Skai lepnajā bodē kādu laiku rindas pie kasēm ir pareta parādība. Laikam jau tā naudiņa cilvēkiem sāk lēnām un pakāpeniski nobeigties. Par autosaloniem vispār nav ko runāt - tur vispār pircējus vairs nemana. Atceros situaciju Benson-hondā pirms pāris gadiem - tādi cilvēku bari bija, kā padomjlaikos pēc doktordesas.

IkdienasViesis 24.10.2008 13:19

Šķiet, ka pakapeniski arī banku lietās veidojas kaut kas nelabs. Tā nebūt nav laba zīme, ka GE money kantoris uz laiku pārtrauc auto lizingu noformēšanu. Arī vairums citas banku iestādes atbildes par auto lizingiem sniedz ne vairs pusstundas laikā, kā tas bija pirms pāris gadiem. Pagājušonedēl man viens pazīstams universitates docents trīs dienas gaidīja bankas atļauju lizingam uz jaunu auto. Kā viņš man stāstīja - viņa personības un datu pārbaude darba vietas un ienākumu ziņā esot bijusi "molekulāra"... Domājams, ka jauno auto salonus gaida grūti laiki - ''treknie' gadi būs uz kādu laiciņu beigušies.

IkdienasViesis 30.10.2008 16:46

Labāk jau par to naudu paņemt kādu pilnīgi jaunu auto. Proitams, zinu , ka A6 skaitās labs auto, to neviens nekad nav apstrīdējis un neuzdrīkstēsies to darīt. Bet, no maniem paziņām,kuri brauc ar A6, visi BEZ izņēmuma sūdzas par lielām remontu izmaksām un regulariem defektiem. Skumīgi, bet fakts. Pavisam ar mazlietotiem auto neveicās vienam manam kolēģim, LU lektoram, kurš 3 gadus nomocijās ar 1999.g. volvo s-80 , pēc tam līdzīgi - teju 3 gadus vēl vairāk nomocijās ar 2002.gada A6, uz kuru bija licis lielas cerības. Tad nu viņam beidzot pieriebās, un šis paņēma jauno Kia- megantis ar 7 gadu garantiju. Kad piektdien viņu satiku, lektors atzina, ka pēc 6 gadu pārtraukuma atkal jūtoties kā normals cilvēks.

IkdienasViesis 06.11.2008 15:07

Esmu nupat dzirdējis no banķieriem (daži mani študenti) , ka pēdējo nedēlu manāmas tendences, ka daudzi bez darba palikuši cilvēki aizdzen savus nenomaksātos auto uz lizinga kompanīju autostāvvietām, kur nodod mašinas, atslegas un dokumentus. Cerēsim, ka nākamgad tā krīze tomēr neskars VISUS Latvijas iedzīvotājus.

IkdienasViesis 06.11.2008 16:26

centimNuudelem: nu, padomju serijveida dzīvokļu (arī jauno) cenas jau arī kritušas teju par 25% SALĪDZINOT AR 2006.GADU. Bet bankām jau tāpat būs jāsapiķo pirkšanas cena + procenti. Banķieri šobrīd par ieķīlāto nekustamo īpašumu cenu kritumu vairāk satraukušies nekā par autolizingiem. Cik var saprast, tos "dzelžus" šobrīd itin viegli var pāºdot maksātspējīgiem tālāktirgoņiem vai pat krievzemiešiem. Bet nekustamos īpašumus par 2006.gada cenām gan nevienam vairs neiztirgosi.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti