Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
insekc 07.07.2020 12:56

Neredzu nevienu argumentu lai pirktu manuāli. Ja nu vienīgi 'muskuļauto', bet šķiet, ka šis nav tas gadījums.

Pirms gadiem 20 pats teicu - "tikai manuāli", BET laiks ir pagājis un kāpēc darīt to, ko pats auto māk.

Ir auto markas, kur manuāli un automāti ir vienā cenā (piem. SUBARU) un tad arī ekonomiskais fakltors nespiež manualizēties.

insekc 14.05.2020 13:30

Nu nez. Es nevienam savam auto ne esmu mainījis kādu spuldzīti biežāk par reizi 3 gados. Kopumā ~10 auto - VAZ, VW, Audi, Chrysler, Subaru. Pēdējais Subaru Outback '15 - visas spuldzītes dzimtās (nav ne LEDi ne Xenon).

insekc 13.05.2020 8:14

Airbagiem ar katru kompi klāt netiksi (un airbagu kļūdas ar akuma noņemšanu parasti nedzēšas), bet ar logiem/pagriezieniem daudz vienkāršāk.

Paņem sava auto elektrisko shēmu un ar multimetru (vai provlampiņu) meklē, kur pazūd spriegums logiem/pagriezieniem.

Vai nu izrauts kāds štekeris vai izsists kāds drošinātājs.

Precīzāk Tev nepateiks.

insekc 12.04.2020 17:50

Nu parasti jau brauc pie tiem gudriniekiem, kuri remonteeja. Garantijas remonts.

insekc 12.04.2020 17:47

VIN kods

insekc 01.04.2020 20:12

"Kā ar kārbu? Pie kāda noskrējiena sākas problēmas?"

Dodge Grand Caravan 2005, 3.8 ar LPG kārbai nekādas problēmas netika novērotas. Nobrauca ~250 000 km, šogad tika pārdots rūsas dēļ (sliekšņi, durvju apakšmalas).

insekc 01.04.2020 13:56

Ir bijuši īpašumā 2 Voyager, īsais '96 un Grand '05. Ērts auto, vienīgais trūkums - rūsa. Sāk rūsēt no sliekšņiem, jo kāds pajoliņš U$ izdomājis rūpnīcā sliekšnos pūst makrofleksu. Mitrums iekšā tiek, bet nekad neizžūst. Sāk rūsēt no iekšpuses. Vismaz DODGE Grand Caravan 2005 tā bija. Runā, ka "eiropieši" un T&C rūsējot mazāk. Tātad pērkot jāskatās uz sliekšņiem. Labi gāzējas, ar gāzi patēriņš 15 l LPG/100 km. Ritošā ļoti izturīga, rez.daļas nav dārgas, pieejamas. Noteikti TIKAI benzīnnieku. VoyagerClub forumā topiki par motoru problēmām 99,9% par dīzeļiem.

Par sēdvietām - 3. rindā ir dalītais beņķis, var ielaist grīdā gan 1 gan 2 vietas un tad ne tikai ratiem vieta atradīsies. Lieliski izmantojams saimniecībā. Ja nolaiž 3. rindas 2 vietas, tad ir 5 sēdvietas un vēl var iekraut 1/2 m3 3m garu dēļu.

insekc 20.03.2020 17:13

Nu te darbs adminam, tos google-translate-mēslus atfiltrēt un miskastē iemest.

insekc 20.03.2020 17:10

Nu ar tādu budžetu jau sanāk kāds Subaru Outback vai Forester. Janvārī no leišiem dēlam iegādājam Forester '16 ar 40 000 km nobraukumu. "Amerikānis", kuram sistas/saskrāpētas durvis, kuras nomainītas. Cena bija 11 k EUR. 1 k reģisrācija un sertifikācija. LPG parikte būs kādi 800 EUR. Pagaidām nekādi defekti nav novērotri. Pats braucu ar leišu "amerikāni" Outback. Subaru FB25 motorīši (2.5 litri atmo) izskatās OK, labi gāzējas un patēriņš pēc tam ir 12 l / 100 km LPG (kombinētajā ar smagu kāju). Par ātrumkārbu - variatoru arī neko sliktu nevaru teikt.

insekc 06.03.2020 19:16

Ne nu gluži braucot, bet pirms sākt kustēt šad, tad WAZE ievadu galamērķi. Atzīšos, lai arī dzimis rīdzinieks, visas ielas Rīgā nezinu un Waze izmantoju.

insekc 24.02.2020 17:10

eddyyss rakstīja: vai ir kāds saskāries ar auto iegādi no Lietuvas, proti autoplius ?

Mani pēdējie 3 auto - leišu amerikāņi. Pirms 2 mēnešiem vidējais dēls iegādāja Forester '16. Leiši nav lielāki (un nav arī mazāki) žuļiki par tautiešiem. Jāskatās uz auto un netā jāapskata auto vēsture pēc VIN koda. Līdz šim esmu apmierināts ar braļuku darbu. Regitrā ~50 EUR, ~20 EUR OCTA un brauc mājās.

insekc 15.02.2020 18:39

CNG tikai dažās valstīs ir populārs, piem. Itālijā. Citur tikai galvassāpes. Pat ar LPG ne visur ir koši. Zviedrijā it īpašdi, un arī Vācijā ir iepriekš jāpameklē, kur uzpildīties. LPG gadījumā tas nav traģiski, brauc uz benzīnu. CNG aparātiem benz. bākas ir ļoti simboliskas. Ja LPG var uzlikt ļoti daudziem aparātiem, tad CNG ir pieejams ļoti ierobežotā lokā. Parādiet man normālu 4X4 universālu ar CNG!

Braucu ar Subaru Outback '15 benzīns + LPG. Gan ar benzīnu, gan LPG varu nobraukt ne mazāk par 600 km (nesēņojot).

Vai ir kāda līdzvērtīga alternatīva ar CNG? Manuprāt nav.

insekc 14.02.2020 20:23

Kreisais pagrieziens no/uz šosejas, pa kuru drīkst braukt uz 90 IR BĪSTAMS. To neviens nenoliegs. Īpaši, ja pa to šoseju ir intensīva kustība, 2 joslas, tumsa un lietus. Uz Jūrmalenes pie Beberbeķiem kādreiz bija kreisais. Bija jau ērti aizlaizt uz Beberbeķu ezeru nopeldēties. Likvidēja un neviens tāpēc brēku necēla. Dažiem būs jāpacieš neērtības, lai visiem būtu drošāk. Un uz to "purvaciemu" var arī caur Baložiem no Rīgas aizbraukt. Neviens jau visus ceļus negrasās aizrakt.

insekc 12.02.2020 8:00

anoagask rakstīja: Tad jau pērc elektroauto, tiem labāka infrastruktūra lv nekā CNG. CNG tanki lv ir 2 vai 3, nobraucamais attālums ar cng nav pārāk liels, bet benzīnbāka ir simboliska 5l ārkātas gadījumam.

Ja gribi taupīt uz degvielu - gariem gabaliem D, citādi rūpnīcas LPG. Lpg gan arī bieži jātankojas bet to vismaz visur var dabūt, plus ir pilna izmēra benzīnbāka

"Lpg gan arī bieži jātankojas"

Nu tam gan nepiekrītu, Man nesēņojot jauktā režīmā ar vienu LPG bāku pietiek 630 km. Uzskatu, ka tas nav "bieži".

Subaru Outback '15.

insekc 01.02.2020 17:12

Patiesībā nebūtu par skādi devēja vietā ieskrūvēt manometru un paskatīties, kāds spiediens ir tukšgaitā un kāds pie apgriezieniem. Devējs ON-OFF nedod pietiekamu info par eļļas sūkni un citām iespējamām šaisēm motorā.

insekc 01.02.2020 13:34

Subaru Ascent būtu labs, 7 vietas, panorāmas jums, āda, 4WD, 2.4 turbo benzīns, tik Eiropā šos maz piedāvā.

insekc 20.01.2020 19:41

Vai tiešām Volvo drosele tik dārga un tik maz kalpo 650EUR/8000km? Ja tā, tad tas ir nopietns iemesls nekad nepirkt Volvo. Man kkā nekas tāds nav gadījies ar iepriekšējiem auto (Voyager, Subaru Forerster). Abiem virs 200 000 km un nekādas droseļu ķibeles nebija.

insekc 12.01.2020 16:41

Kāpēc netiek apskatīts Subaru Forester vai Outback, ja grib ietilpīgāku. Labi gāzējas, saglabājot ražotāja garantijas. Benzīns & LPG ir maciņu visvairāk saudzējoša opcija.

insekc 12.01.2020 9:06

Vispār jau lai dotu receptes ir nepieciešama vismaz minimāla info pr vājinieku.

Auto modelis, gads, motora tips.

2.0 var būt gan 1976. gada mehāniskais augstspiediena sūknis, gan 2015.g. tiešā iešprice. Nemaz nerunājot par ražotājiem.

insekc 10.01.2020 16:52

Kad pēdējoreiz veikta bremžu apkope/remonts?Vadīklas/kluči/cilindri?

insekc 10.01.2020 13:56

Manuprāt Krown būtiskākais ir, ka tiek iepūsts sliekšņos, durvīs un visās kabatās. Ar eļlu noķēzītās ritošās daļas skrūves arī mazāk pierūsēs un vajadzības gadījumā, iespējams, būs vieglāk atskrūvēt. Pēc piredzes rūsa vispirms sāk līst ārā no sliekšņiem, durvīm, arkām (no iekšpuses). Ir lielā mērā ticams, ka jebkāda cita eļļa arī būtu ar līdzīgu efektu. Bet Krown auto nomazgā, nožāvē un tad veic apstrādi. Urbj caurumus (ko pēc tam aiztaisa ar plasmasas korķīšiem), lai visur varētu iepūst slēgtās vietās. Domāju, ka pusotrs simts EUR nav tik milzīga nauda par to darbu un eļļu. Mājās parasti nav tam visam piemērotu apstākļu.

insekc 07.01.2020 8:57

Lietoju Krown savam auto (Subaru Outback '15). Braucu uz Krown reizi 2 gados. Pagaidām izskatās OK, bet tā īsti novērtēt varēs pēc kādiem 5 gadiem (ja auto tad vēl būs manā īpašumā).

Krown un Line-x ir pilnīgi atšķirīgas lietas. Krown ir eļļveidīgs līdzeklis, kuru iepūš visās arkās, durvīs un nopūš visu, ko vien var. Manuprāt, tas palēnina rūsēšanu, jo metālam mazāk piekļūst ūdens un skābeklis.

Line-x ir poliuretāna pārklājums, kas ir laba mehāniska aizsardzība (piem. apvidus auto, pikapiem u.t.t.), bet ja zem tā tiek rūsa, tad tā tik iet tālāk.

Voyager (tagad tā ir izplatīta auto ražotāju tehnoloģija) sliekšņi bija piepūsti ar putām (kkas līdzīgs Makroflex). Likās jau labi, samazināts troksnis un nnerūsēs. Kā tad, sliekšņi sāka rūsēt no iekšpuses, jo mitrums iekšā vienmēr tiks (kondensāts), bet nekad neizžūs.

insekc 05.01.2020 8:49

Varbūt tomēr RTFM.

insekc 29.12.2019 18:23

Nu "zoskakla" piekabe ir pilnīgi bezjēdzīga lieta, vismaz Eiropā. Vairāk dzelžu, aizņem vairāk vietas un maz kuram auto var pievienot. Ar parasto, uz ābola, ir pavisam cita loģistika iespējama. Viens kko aizved uz laukiem, otrs kko atved. Cita lieta, ka US RAMam lieto advancētas piekabes (ar bremzēm), kuras šeit nav pieejamas.

insekc 13.11.2019 17:29

Nu vismaz ir radīts jauns termins:

"prĒtlietus".

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti