Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
DimanC 26.11.2012 13:04

Jāiemācās klausīties motorā un sajust mašīnu. izslēdz radio, pat ventilāciju nogriez uz minimālo.

kādi tur vingrinājumi, vienkārši jāatkārto tas manevrs, kas nepadodas. Ja ir bailes no nekontrolētas kustības uz aizmuguri, tad sākumā vari trenēties uzsākt braukšanu pret kalnu atmuguriski - ja nu kas notiks, tad riposi uz priekšu, kur visu redzi.

DimanC 06.03.2012 15:56

Pirmais rakstīja: varbūt tā vienkārši ir izgadījies, bet es personīgi zviedrijā esmu braucis tikai ar universāldīzeļtakšiem

par dīzeļiem nepateikšu, bet universāļi skandināvijā ir ļoti populāri.

DimanC 29.08.2011 12:56

anonimikis rakstīja: audi ir kaut kāds LEDu etalons?

man šķiet, ka zināms pamats tā uzskatīt ir - AUDI veikuši daudz izpētes par LED lietošanu autolampās. šķiet, viņi bija arī pirmie, kas ieviesa LED'u lietošanu tuvajām gaismām sērijveida auto.

DimanC 27.06.2011 16:17

GB12 rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S.

laikam nekur Vācijā neesi izmēģinājis braucienu ar džimbuli. Mūsējie salīdzinoši pārvadā jēlas olas pa grīdu, bez kastītēm...

Tur gan Ķelnē, gan Hanoverē, gan Frankfurtē, gan Heidelbergā utt džimbulis no pieturas/krusta uzsāk strauji, "velk kā debils" un met mierā gana asi. Ok - attālumi starp pieturām ārpus centra kādi 1-2 km, nomalēs krietni garāki. Mūsējiem uz Baronielas vien saliktas pieturas vidēji ik pa 200-300 metriem...

Laikam tur ir kaut kāda savādāka modeļa pensīši un invalīdi... Visi kaut kā aizbrauc, iekāpj/izkāpj un nesūdzās...

ir sanācis braukt drēzdenē. nemaz tās starpības tādas nav. un arī ātrumi.

pamācies vēsturi un varbūt sapratīsi, ar ko atšķiras Drēzdene no augstāk pieminētajām R-Vācijas pilsētām. Jā, ir, pagājuši vairāk nekā 20 gadi, bet arī tas ir par maz, lai segtu atšķirību, ko radīja padomju režīms. Arī tādos ikdienas sīkumos kā tramvaja uzrāviens

DimanC 10.05.2011 10:56

skatos katalogos un man rāda '95 gadam trīs dažādus amortizatoru variantus.

... - 01/06/1995 - 950601

TA10L1 -101298

01/06/1995 - 01/09/1995 950601 - 950901

TA10L1101298-101382

01/09/1995 - ... A (T001-34-700G) 950901 -

TA10L1101382-

kas atbilst tavējam? Detaļas kods: T001-34-700C/D/F

Handler.lv cena = 140 / 202 / -

Varbūt to lētāko var piemērot?

p.s. Xedos 9 nav tas auto, kur uz lētu haļavu cerēt. Vispār var būt tā, ka ir tikai oriģinālās detaļas. vismaz no krievu saitiem (exist.ru) spriežot neizskatās, ka varētu atrasties neoriģinālās detaļas...

DimanC 12.04.2011 22:04

Bams rakstīja:

Diezgan plaši izplatīta prakse normālās valstīs.

Lai cik dīvaini nebūtu, bet par to nav pasažieru sūdzību. Neskaitāmas sūdzības bija par to, ka ziemā visas durvis tiek virinātas un turētas par ilgu vaļā, tādejādi izsaldējot salonu. Vasarā sūdzējās par karstumu. Tika pieņemts lēmums, ka, lai lieki nevirinātu durvis, pasažieri tās atvērs paši, ja būs nepieciešams. Aprēķini liecina, ka ir panākts zināma siltuma ekonomija ziemā un kondicioniera-vasarā, turklāt mazāk nolietojas durvju mehānismi. Iespējams, ka ar laiku viss RS transports darbosies pēc šāda principa. Jaunajos busos un trolejbusos tehniski tas bija iespējams jau vakar.

dažās normālās valstīs esmu redzējis sekojošu risinājumu:

pīķa stundās veras visas durvis (lai nenerrotu tautu ar vajadzību spiest pogu tad, ja tik un tā kāpj daudz ļautiņu pa visām durvīm);

pārējā laikā - tikai tās durvis, kur nospiež pogu (lai nedzesētu būdu, nenolietotu durvis, utml.)

Varbūt arī šo var ierosināt RS?

DimanC 17.02.2011 16:12

Pagājušajā ziemā mainīju subaram galvu (un galvas blīvi).

Darīju kaut ko tādu pirmo reizi, rūpīgi pēc manuāļa.

Salieku, un trīcošām kājām darbinu... pēc dažu sekunžu darbināšanas motortelpā parādījās eļļas fontāns.

Izrādās, blīvi bez problēmām var uzlikt divos veidos... es, protams, biju uzlicis "otrādi" - "austiņa", kurai būtu jānoblīvē eļļas pieplūdes kanāls, bija uzlikta uz otru pusi.

Smieklīgākais bija tas, ka es arī divas galvas blīves netīšām biju nopircis - jaucu vien atkal ārā un liku otro blīvi vietā - šoreiz pareizi

p.s. savādāk viss kārtībā - subars brauc arī šoziem.

DimanC 20.01.2011 12:05

nublin, tas tak ir galīgi garām - spēlēt mūziku bez atļaujas.

ja dienu sāku, atverot 17 tabus un sagatavojoties visus izlasīt, un pēkšņi KAUT KUR sāk skanēt kaut kāds pamatskolas gadu tucis - nu trieku var ķert!!!!

DimanC 12.01.2011 12:47

Veiga rakstīja: Viss izrādījās tiešām vienkārši - eļļas līmenis kārbā bija pārāk zems, jo kaut kāds blīvslēgs (aizmirsu precīzu figņas nosaukumu) vienkārši laiž to mantu garām.

nu jūs taču esat klauni. sāk tur filozofēt par visādām muftām, slīdgultņiem, meklēt sakarības ar likšanu atpakaļgaitā, bet tādu elementāru lietu kā eļļas līmeni pārbaudīt jau grūti.

DimanC 08.12.2010 10:26

brmbrmm rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Brīnos, kāpēc, ..

Iespējams, tāpēc, ka par tramvajiem sajūsmā te ir tikai pāris tev līdzīgie un padomju gadus pieredzējošie (ar domu par krievu tūristu nostaļģiskām jūtām) arī iet mazumā (lasīt- izmirst).

Padomju laikos valsts varēja kaut ko tādu sponsorēt, tagad tam vienkārši nebūtu pieprasījuma par tādu cenu, kas to spētu atpelnīt.

nezinu par iespējamo pieprasījumu Latvijā, bet oponēšu tam, ka par to sajūsmā būtu tikai post-soc cilvēki. Arī ārzemēs līdzīgas idejas dzīvo, un cilvēkiem patīk.

Bremen\'ē bij tāds party-wagen (tramvajs) bija. Praktiski katru vīkendu vakaros/naktīs bumsīja kaut kur pa ielām.

links: www.bsag.de/...

DimanC 20.07.2010 11:41

Sretsked, nav pamata gausties. Diemžēl esam tāda sabiedrība, kur labāk vairāk kontroles, liela uzticība ne pie kā laba nenoved.

Man par pārsteigumu nesen uzzināju, ka kādā augsti attīstītā Eiropas zemē OCTA jābūt nopirktai jau PIRMS auto tiek pārrakstīts. Tb - neļauj pārrakstīt, ja nav apdrošināšanas. Vot tas gan ir sviestaini.

DimanC 05.07.2010 13:31

Palaidniex rakstīja:

DimanC rakstīja: kā tad tā?

foto.delfi.lv/...

droši vien vecie koka gulšņi laika sagrauzti un metāla plešanās lielā karstumā panāca savu...

Būtu jau jauki, ja tramvajsliedes liktu uz betona gulšņiem, un smuki kā Barselonā tramvajs brauktu pa mauriņu...

man jau šķiet, ka nemaz tik sen (3..5 gadi) to gabalu restaurēja. varbūt, ka maldos.

DimanC 05.07.2010 11:09

kā tad tā?

foto.delfi.lv/...

DimanC 30.06.2010 14:40

edit: kāds RD deputāts bija gatavs vai galvu ķīlā likt, ka šuves "uzsūkšoties"

DimanC 30.06.2010 14:39

es ļoti atvainojos par veca topika pacelšanu.

kāds izskatās deglava tilts šobrīd? šuves centra virzienā atkal tādas pajukušas izskatās, pirms diviem gadiem veiktais remonta rezultāts par gandrīz 100 štukām ( www1.iub.gov.lv/... ) tagad atkal tuvu avārijas stāvoklim. šuves joprojām nelīdzenas (ja pareizi atceros, toreiz kāds RD daputāts bij pat galvu gatavs ķīlā likt ), un izskatās, ka dažas jau ir lāpītas.

cik ilgi mūs vēl šitā d1irsinās?

DimanC 11.06.2010 1:11

nu divatā tāda pašvaka spēlēšana...

Lai vai kā - vairāki autoklubi grasās piedalīties, tiek aizvadītas arī treniņspēles (bildē ar japcar.lv) : www.hondaclub.lv/...

DimanC 03.06.2010 15:36

brmbrmm rakstīja:

Tā kā Tu vēl "dzīvs", tad uzdošu vienu jautājumu- vai uz blīves (iepakojuma?) ir rakstīti pievelkamie ņūtonmetri, vai arī tikai pirmai reizei Nm un tad grādi?

Jo- pēc būtības svarīgi ir spēki un secība, bet ja liek citas skrūves (vai spiļkas), tad tie grādi var dot citus spēkus un tas nederēs.

protams, ka vispirms spēki un grādi tikai pēc tam.

kā tad Tu iedomājies - kopš kura brīža tos grādus skaitīt? kopš skrūve uzķer vītni?

Un kādā veidā, piemēram, 90grādi atšķirīgām galvas skrūvēm var dot dažādus pievilkšanas spēkus?? Vītnes gājiens ta nemainās. Un pretestību rada ne jau skrūve, bet galvas blīve.

DimanC 29.04.2010 12:33

HIPPY rakstīja: Jā izskatās ka tev ar lasīšanu ir tā pašvakāk, Tu jau laikam lasi tikai to ko vēlies izlasīt – pārējais texts tevi neinteresē

ko lai lasa cilvēka murgos, kurš apgrozījumu no peļņas neatšķir?

DimanC 28.04.2010 15:03

www.iauto.lv/...

Bams

pirms 1 nedēļas

IkdienasViesis

pirms 7 dienām

No šīs informācijas par postiem es noprotu, ka tagad viena nedēļa nav tas pats, kas 7 dienas. Kaut kādas izmaiņas laika skaitīšanā?

DimanC 21.04.2010 14:39

smaidiigais rakstīja: un ko tu gribi panākt uzliekot tādus diskus un attiecīgi plānas un platas riepas? Nestabilitāti risās, akvaplanēšanu, lielāku degvielas patēriņu? Lielākus rēķinus par riepām un to remontiem?

+1 "un uz tāda auto" LOL.

DimanC 04.03.2010 14:52

hacis rakstīja: Pēc cenu kategorijas un stila līdzīga ir Uniroyal Rainsport 2, bet pēc atsauksmēm un testu vērtējumiem stipri labāka pat Proxes. Ir kādam komentārs par šo?

par to UniRoyal neko nezinu - testu rezultāti jau izskatās smuki, un viss baigi forši.

katrā ziņā uz slapja seguma turēsies labāk par T1R - tās nu ir pilnīgas sausa asfalta riepas

DimanC 03.03.2010 18:28

hacis rakstīja:

WALA rakstīja: tam ir tik daudz faktoru, ka šāds jautājums ir grūti atbildams. manas 205/55 R16 Toyo Proxes kalpo ~ 40-50 kkm ja uzliktas svaigas.

Ja gadu "noturēt" šķūnī kalpos ilgāk jo gumija ar katru gadu paliek cietāka. Riepas sevišķi taupītas netiek, un iespējams dēļ tā ka orģinālā nāk 195/60 R15 arī piekares regulējums nav ideāls šiem R16 un tadēļ moš "ēd" vairāk.

tieši par toyo proxes T1R interesējos. Palasīju atsauksmes tyrereviews.co.uk, un tur vairāki piemin ka dilst ātri. tipa 8000 miles... un tāpēc arī rodas šāds jautājums.

domāju, ka sēņaini vizinoties pa asfaltu ar to riepu arī tos WALAs minētos 40tūkst. kaut kā var noripot, bet ja viņu moka (skriešanās, trasītes, utml.), tad dilst ātri. Silta līp pie asfalta kolosāli, attiecīgi arī dilst. Katrā ziņā man savas T1-R jau ir izdevies noplēst līdz pašaubīgam izskatam pa divām vasarām (? 15 tūkst. km ? )?

ja Tev no tās riepas vajag tikai zīmējumu, ņem k-kādu GY vai citu (var arī atrast 2x lētākas un neko daudz neatšķirās pa gabalu) - pašķirsti veikalā kādu katalogu un paklausies, ko pārdevēji iesaka.

p.s. ja runa par riepu ilgmūžību vispār - sencītis ar kaut kādām Barum vissezonniecēm 90+k nobrauca.

DimanC 18.02.2010 11:41

kalfonso rakstīja:

Fartuks rakstīja:

uudza rakstīja: skaists krāsu salikums kā saka "...Делали для себя!"

www.ss.lv/...

Un tas tepiķis uz durvīm vispār ir psc...

cilvēkam ir savdabīga estētikas izpratne

es domāju, ka jums drīzāk redzesloks tāds pašaurs.

acīmredzams, ka tirgotājs/tūnētājs ir krievs pēc tautības, un salons ir RU karoga krāsās. + zeltītais, lai piestāvētu t.s. "sv. Georga lentītei".

cita runa, ka mums, latviešiem, tas kož acīs.

pričom tur "ChiganEdition"?

DimanC 15.02.2010 9:44

recluse rakstīja: Vai ir iespējams ieviest rakstu vērtēšanu? protams labi, ka starp lietotāju spamu var izlasīt arī ko noderīgu/interesantu, bet, piemēram, www.iauto.lv/... liekas samērā neinformatīvs un nelietderīgs.

man gan liekas, ka rakstu vērtēšanas fīča ir jau krietnu laiku... virs bloka "'jūsu komentārs" ir "Raksta vērtējums:", kuram seko 10 zvaigznītes, no kurām sev tīkamo skaitu var atzīmēt.

DimanC 09.02.2010 10:32

tiem, kas principa pēc nelasa TVNET\'u /es, piemēram / :

www.diena.lv/...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti