TA vērtējums 0 ne vienmēr nozīmē - auto teicamā tehniskā stāvoklī
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
TA vērtējums 0 ne vienmēr nozīmē - auto teicamā tehniskā stāvoklī
Bet patīkami apzināties, ka pie nepieciešamības var sasniegt vairāk. Tas tāpat ar jaudīgu auto. Ne katru dienu tā jauda ir nepieciešama, bet patīkami apzināties, ka ir rezerve.
Utopija
+ kā jau minēja - uzliec oriģinālo softu pirms TA, un pēc atkal čipu.
Beidz sapņot
Kādā veidā viņi to pārbaudīs? Auto ražotāji nodrošinās db, kur būs redzams kuram auto ir kāda ECU programma?
Piemēram, vienādi dzinēji - vienam 150, otram 190 zs. Dažiem pat trīs versijas.
Tad jau reālāk ir likt katru auto uz jaudas stenda un ja jauda pārsniedz, piemēram, +10%, tad piemēro sankcijas
Tātad mājai nepieciešams vismaz 63A pieslēgums
No dīlera mājas lapas: Publiska uzlādes sistēma, t. i., 63 A / 14,5 kW maks. 7,2 kW = 9h35min
Neizklausās, ka ar 32A būs ātrāk kā stundas 18 + neko citu mājā lietot nedrīkst
Gan jau par īpašo kabeli jāpiemaksā daži simti
Diez vai standartā privātmājai ir vairāk par 32A pieslēgumu. Tātad iekš ST jāpiesaka jaudas palielinājums. Ja līnija un trafiņš atļauj, tad gan jau pa lēto, citādi izmaksas aug kosmosā
KONA Electric ir aprīkots ar In-Cable Control Box, kas uzlādi no standarta sadzīves kontaktligzdas padara vienkāršāku par vienkāršu. Uzlādes laiks ir aptuveni 31 stunda 64 kWh akumulatora gadījumā
Cik ir jānoloca, lai dabūtu mājas uzlādes staciju?
Tas lieto trīsfāzu maiņstrāvu un var nodrošināt 100% uzlādi 9 stundās 35 minūtēs 64 kWh akumulatora gadījumā.
Gan jau pie pirkšanas iedos izdruku no likumi.lv
7.pants. Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa atvieglojumi
Un brīdī, kad šādi auto ir kļuvuši par ikdienas parādību - nodokļi jāuzliek vismaz 2 eur par 1kW dzinēja jaudas
Nemaz nerunājot par citu elektroauto priekšrocību atcelšanu.
Fanam nāksies pārkāpt uz baudāmāku 1 litra (vai mazāk) dzinēju.
Arī no skatu punkta, ja gribētu ar to aizbraukt nelielā ceļojumā pa Eiropu?
Degvielas patēriņš 100% diršana.
Singapūrā īsti nav kur izbaudīt šādu auto, jo sodi par ātruma pārsniegšanu ir lieli.
Ja vien ar izbaudīšanu Tu domā pastūrēt mierīgā režīmā pa koplietošanas ceļiem.
Izbraucot nelielu testa braucienu:
Jaunās pieejamās papildopcijas iepriecina, bet gribētos to visu iepriekšējā modelī - jaunais šķita pārāk liels.
Vadība bez pogām - iespējams pēc ilgākas lietošanas būtu ok, bet pirmajā brīdī galīgi neintuitīvi.
Īsti neticās par norādīto 0-100km/h 6.1s, pēc sajūtām cēliens bija samērā gauss. 286 zs versijai.
Cena
Kad interesējos par KASKO iespējām treilerim (dzīvojamā piekabe), tad tikai viens kantoris piedāvāja (pārējie atteicās).
Piedāvājuma līgums gan bija parasta auto KASKO līmenī - salīdzinot ar nosacījumiem, kas tiek piedāvāts UK un citur Eiropā (treileriem).
Tie, kas uzliek lielu cenu, grib Tevi "caur puķēm" atšūt
Latvijā apdrošināšanas pakalpojumu klāsts ir zīdaiņa attīstības stadijā.
Pieredze tikai ar diviem 3.0 TDI dzinējiem.
Vienam šobrīd nedaudz virs 115k km, otram nedaudz virs 55k km. Arī otram ik pa brīdim jāielej eļļa. Cerams, pēc otrās apkopes šī nepieciešamība arī beigsies
Vēlāk, droši vien, vairs neēdīs.
Man VW pieredze -> pirmos ~60k starp apkopēm bija jāpielej eļļa, pēc tam piebraucās
kasinsh79 rakstīja: Par 90% esmu izlēmis ģimenes auto pirkt jaunas vissezonu riepas (jeb, "cietās" un ne izteikta rupjā protektora ziemenes) - būtiskākais arguments - dzīvojam pilsētā, ārpus braucam ne tik bieži, bet tur, kur braucam - gan jau pratīsim nobremzēt (ja uztrauc lameļu un mīkstās gumijas neesamība), par paātrinājumu un caurbraucamību sniegā, Quattro laikam rūpju nebūs
imo, vissezonas ≠ eiropas tipa ziemene.
Varbūt ja brauktu vairāk, tad ar tā domātu (domāšu), Pagaidām sanāk zem 10k km gadā.
Vidējais patēriņš 8-10 (kā brauc), neredzu jēgu mainīt auto. Pirkt kaut kādu nīkuli, lai mēnesī ietaupītu 100 eur (labākajā gadījumā, bet reāli vēl mazāk) uz degvielu.
Diezgan nesalāgojamas pras'bas par konkrēto ciparu.
Bija reklāma- ja kaut kas der visam, tas neder nekam
Imo, labas ziemas riepas ziemā būs stipri labākas nekā vissezonas. Bet ar- ej un trāpi - skandināvu tipa vai Eiropas tipa. Pats pagājušogad paņēmu Eiropas tipa -> trāpīju, Jāskatās kāda šogad būs ziema
Tas pats ar vasaras riepām - labas vasaras riepas lietus apstākļos / vēsākos apstākļos būs labākas.
Jautājums vai esi tik agresīvs braucējs, ka esi ar mieru piemaksāt par tiem pāris metriem.
kasinsh79 rakstīja: Man auto - baltā krāsā. Cik glīti izskatās vasarā (ilgi - tīrs), tik dramatiski izskatās auto priekša pēc katra izbrauciena garākus gabalus
aizdzen nopulēt un uzklāt keramiku, tad mazgāsies stipri vieglāk.
Tas labi, ka Tev ir tāda pārliecība. Paliec pie tās, bet neuzbāzies citiem ar to, ik pēc pāris dienām.
Būs jauns čipošanas pakalpojums