Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
vilko 11.06.2010 19:25

VWfans rakstīja: Sajaucu - tas nebija Volvo-XC70, bet gan Volvo-V70. Bet baudāms vienalga...

priekškam tev jaunu auto skatīties. labāk ņem mazlietotu ar 50k km nokrējienu

vilko 11.06.2010 19:02

ttt rakstīja: Jautājums sekojoš:

Kā ar piekari šim autiņam. Cik zupas ēd 2.0 FSI un 1,8T.

Pirmā škoda man bija 2000.gada. Hadene tīri 4 Golf. Tagad privātais auto ir 2008.gada O2 un darba auto O3. Ritošā esot identiska ar 5 golf. Baudījis neesmu, jo nekas vēl nav plīsis ne privātajam, ne arī darba. Abi auto gan tikai 35k noskrējuši. Kolēģim auto jau noripojis 140k. garantijas laikā divas reizes nomainīja aizmugurējos gultņus. hadenei praktiski neko citu nemainīja. Tagad it kā esot jātaisa ritošās remonts. Karlo sarēķināja 320Ls. uz 140 k manuprāt tas nav daudz.

Mutrei ir 2005 gada O2 ar 2.0 FSI. iepriekš viņai darba auto bija O2 ar 1.6 MPI. 1.6 tērēja vidēji par 1 - 1.5 litri vairāk un švaki gāja. nezinu, kā O2 1.8T, bet golf 4 1.8 T ēd vairāk kā O2 ar 2.0 FSI. To pats esmu pārbaudījis. Mutere ar savējo braukā pamatā pa zemes ceļiem un reizi mēnesī pa Rīgu. Ziemā vidējais bija 7.5l/100km. Vasarā ar kondicionieri ap 8l/100km. Tas FSI šķiet arī pilsētā nav ēdelīgs.

vilko 02.04.2010 10:21

Jā, piemirsu pieminēt vienu svarīgu lietu. Par sēdekļu neērtumu es esmu dzirdējis arī no saviem kolēģiem, bet tikai no tiem, kas ir garāki par 1.85m. Es pats esmu maza auguma un man tie šķiet ērti. Arī grupas biedrs skatījās oktaviju un nokritizēja, ka neērti sēdekļi. Viņam ir 1.95. Sanāk tāds paradokss- Oktavija ir viena no retajām savā klasē, kur arī aizmugurējiem pasažieriem ir gana daudz vietas arī aiz 1.90m šofera, bet šoferim, lai arī var atstumties tālu atpakaļ, nav ērta sēdēšana Labā ziņa ir tāda, ka var pamēģināt oktaviju ar sporta sēdekļiem. Es salīdzināju tos ar jaunā superb benķiem. škita vienādi ērti un noteikti ērtāki par standartā piedāvātajiem. Šķiet, ka nebija arī neko daudz jāpiemaksā par šo fīču.

vilko 01.04.2010 21:34

Foley rakstīja:

vilko rakstīja: Esmu nobraucis 11k km. Ir paaris lietas, ko pateikt. DSG un 2.o diizelis ziemaa ir diezgan rijiigs. Ikdienaa Riiga- balozhi un 2 reizes nedeeljaa no muukusalas liidz skolas ielai - videejais pateerinjsh 8-9 litri/199km. uz shosejas pie aatruma 110km/h zem 5.8l/100km nevar dabuut. tagad palika siltaaks, juutami pateerinjsh samazinaas. Laikam aukstaa laikaa DSG, kameer neuzsilst, rada palielu slodzi. Tad veel, man uz 7k km eed kaadus 2l ellu. Taa kaa ekonomijas cieniitaajiem shaads salikums nederees.

Tev veicas ka nav jābrauc lielas distances, dibens būtu notirpis 100%!! Mēs škodas vietā paņēmām pasātu un tagad boss pateica ka visas škodas jāmaina (kad nobrauks) un 1-2 gadīgiem pasātiem! Privāti paņēmu S60 D5 ekonomisks un uz 30k km (apkopes intervāls) nekas nav jāpielej!! Es tik nesaprotu kāpēc LV dīleris apkopi liek veikt pēc 20k km!!! Laikam iekāst naidiņu!

Tas ēļļas patēriņš ir šokējošs, man jau liekas ka prasās pēc garantijas dzinēja maiņas, līdzīgi mums bija ar 99 gada 2.0 oktaviju!

Nu nepatīk man tās Octavias, laikam pārāk daudz braukts!

Braucaam uz Slovaakiju ar O3. Pakalja nenotirpa. O3 seedeklji ir eertaaki par O2. Protams, nav volvo seedelji. Par to ellu man Karlo apstiprinaaja graamataa rakstiito, ka shim motoram esot pielaujams ellas pateerinjsh 0.5 l/1000km. man jau arii shkiet kaut kaa par daudz.

P.S. Bija jau nedaudz obidna, ka meenesi peec skodas iegaades paraadiijas audi a6 2 gadus braukts ar 20k noskreejienu par taadu pashu cenu, kaa mana O3. Bet viens no maniem uzstaadiijumiem - man vajag auto, ko es varu atstaat da jebkur un atgriezhoteis, tas mani turpat arii sagaida. Domaaju, ka no taa viedoklja auto ir OK

vilko 31.03.2010 20:36

Esmu nobraucis 11k km. Ir paaris lietas, ko pateikt. DSG un 2.o diizelis ziemaa ir diezgan rijiigs. Ikdienaa Riiga- balozhi un 2 reizes nedeeljaa no muukusalas liidz skolas ielai - videejais pateerinjsh 8-9 litri/199km. uz shosejas pie aatruma 110km/h zem 5.8l/100km nevar dabuut. tagad palika siltaaks, juutami pateerinjsh samazinaas. Laikam aukstaa laikaa DSG, kameer neuzsilst, rada palielu slodzi. Tad veel, man uz 7k km eed kaadus 2l ellu. Taa kaa ekonomijas cieniitaajiem shaads salikums nederees.

vilko 06.02.2010 20:01

Shiirs rakstīja: es pats tagad lietoju chrysler voyager 94.gada. esmu diezgan apmierinats. ar benju gan nav piebarojams. bet ir gaze, tapec pofig.

visus shitos shaaranus un galaxy neiesaku. baigie plastmasnieki, cik esmu pamegjinajis.

Voyager vai tad nav plastmasnieks?! Mums firmā bija Previa. Pēc tam paņēmām jaunu Crysler Voyager dīzeli ar automātu. Previa ar benzīna dzinēju tērēja mazāk, gāja ievērojami labāk auto pats par sevi bija ērtāks. Plastmasa arī jēdzīgāka. Voyagerim reāli lēta plastmasa. Nesaprotu, ko var fanot par voyageriem. šoferim un blakussēdētājam ir ērti. Aizmugurē sēdētājiem ceļi pie zoda. garus gabalus neērti braukt. Tiem, kam sēdeļi nesalokas grīdā, varētu būt ērtāki. Ukrainā komandējumā braukājām ar eksemplāru ar ādas salonu. Tāpat konkrēti prasts. Tāda sajūta, ka amerikāņi neaprot, kas ir normāls apdares materiāls.

vilko 21.09.2009 14:26

modena rakstīja:

vilko rakstīja: Nospēra man darba auto Honda Accord 2.2 CDTI. Paņēmu O2 ar 2.0 dīzeli+DSG automātu ar praktiski visām pieejamām ekstrām. Zinu, ka mani tulīt sāks zākāt un saukt par idiotu, bet tīri subjektīvi pēc salona apdares materiāliem un gaitas īpašībām O2 ir labāka par Accordu. Iepriekš biju braucis ar O2 ar 15collu riepām un 1.9TDI, tad Accords likās nedaudz labāks, bet ar vienādiem ripuļiem un līdzvērtīgiem bīdeļiem, skoda tomēr šķiet labāka. Baigi labā fīča ir adaptīvie lukturi. Baigi labi noder braukājot pa kalnainiem meža ceļiem.

kaut ka tas Hondas zog pēdējā laikā.....

tu šeit meklē mierinājumu pēc izdarītas izvēlas?

vai vēlies pastāstīt ka Golfa bāzes auto ir labāks par pakāpi augstāku klases auto?

Vairāk jau šito uzrakstīju, lai paturpinātu diskusiju un padalītos infā par foršu autiņu tiem, kam tas varētu interesēt. DSG un 2.0 TDI ir reāli labs salikums. Tumšā krāsā tas purns tiešām izskatās nepārāk, bet arctic green, kas ir O2 reklāmas krāsa, manuprāt, izskatās baigi OK. Man tieši tāds arī ir. Salons tiešām ir maz mainījies. viduskonsole nedaudz smukāka un Bolero radio ar touchscreen skan labi un izskatās arī tīri nekas. Pusādas salons pēc facelift ir nedaudz smukāks. Ar 16 collu ratiem O2 uz ceļa uzvedas daudz patīkamāk kā ar 15 collu ratiem. Darbā ir viena O2 ar 15 collām, tā kā ir ar ko salīdzināt.

P.S. man kā reizi japāņu mīkstie beņķi tracināja. Jaunajai O2 ir ērāki beņķi kā pirms facelift. Nav man baigās pieredzes ar labākiem autiņiem, bet tīri subjektīvi 2007. Accord un 2006.gada Vectra ir sliktākas par O2. tieši runājot par tiem benķiem kā reizi nolieku Accordu. Vectrai vēl bija puslīdz OK. It kā jau Accord ir klasi augstāks un iepriekš, pirms nebiju pabraukājis, to tā arī uztvēru. Tagad viennozīmīgi varu pateikt, ka Accords kādu laiku noteikti nebūs to auto sarakstā, kuru es labprāt izvēlētos. Vienīgi vizuāli no ārpuses Accords ir smukāks. Salons nepraktisks un plastmasīgāks kā O2. Vismaz salīdzinot pusādas salonus.

vilko 20.09.2009 19:57

Nospēra man darba auto Honda Accord 2.2 CDTI. Paņēmu O2 ar 2.0 dīzeli+DSG automātu ar praktiski visām pieejamām ekstrām. Zinu, ka mani tulīt sāks zākāt un saukt par idiotu, bet tīri subjektīvi pēc salona apdares materiāliem un gaitas īpašībām O2 ir labāka par Accordu. Iepriekš biju braucis ar O2 ar 15collu riepām un 1.9TDI, tad Accords likās nedaudz labāks, bet ar vienādiem ripuļiem un līdzvērtīgiem bīdeļiem, skoda tomēr šķiet labāka. Baigi labā fīča ir adaptīvie lukturi. Baigi labi noder braukājot pa kalnainiem meža ceļiem.

vilko 20.02.2009 23:25

Slinkais rakstīja:

hmnc rakstīja: Slinkais - laikam neesi normāli braucis ar Subaru. piekare - pepec izturīga. motori zvērīgi. kontrole un vadāmība nenormāli augstā līmenī. met tik šķērsām un ber virsū!

bet dizains, salona apdare un paterinsh ir vienaa tumshaa vietaa.

Manuprāt, pēdējais legacy visā savā atturīgajā dizainā ir simpātisks auto. Ar dīzeli varētu būt visai labs pirkums.

vilko 14.12.2008 16:00

zhuks rakstīja: Problēma šāda. Mainu eļļu 1.9 dīzelim. Visu iztecināju, ielēju iekšā kā pēc grāmatas- 4,5l eļļas. Bet tausts parāda, ka esmu ~ 1l par daudz ielējis. Vai nevar būt tā, ka pats tausts ir nobīdījies, sačķopies ieslīdējis dziļāk, kā rezultātā melo- rāda, ka par daudz, bet īstenībā ir tik, cik jābūt?

Es O1 1.9TDI pats mainot eļļu vienkārši nolejot nekad vairāk par 4L tur iekšā nedabūju. Mainot eļļu servisā atsūknējot ielīda nedaudz vairāk. Visticamāk visu eļļu nevar dabūt ārā, tāpēc arī par kādu puslitru ir par daudz. Ščupa iedaļa visticamāk ir 1L, bet tas, ka tik pat daudz virs ščupa noteikti nenozīmē, ka litrs ir par daudz.

vilko 01.10.2008 21:15

msh rakstīja: Tas tizlais "made in china" dizains, uz kuru velk VAG un mersis, un ar kuru jau safisies būmeris...

Nu gaumes jautājums. man sākumā arī BMW dizains nepatika. Pagāja divi gadi un iepatikās. šis man arī tīri labi patīk. Superb purns jau toč no BMW nospiests

vilko 26.09.2008 6:46

Kaspersky rakstīja:

vilko rakstīja: Var jau būt, ka man vienkārši nepatīk tik lieli auto un tāpēc o2 labāka škiet

Vai tiešām vectra ir stipri lielāka par o2?

Diezgan vecu tēmu pacēli

Sen nebiju ieskatījies autonetā, tāpēc pacēlu vecu tēmu Patiesībā Vectra C ir stipri lielāka par Vectra B. Opel pārstāja ražot Omegu un C Vectra laikam sanāk izmēros starp Vectru B un Omegu. Es pabrīnījos par šī auto cenu gandrīz 24k EUR bez PVN. Nekad nemaksātu tādu cenu par šo katafalku.

Ja par O2 tēmu ar 1.6 motoru, tad ir tā, ka manai muterei ir O2 ar 1.6, braukā pa lauku ceļiem. Viņa jau pēc sava audi 80 B4 ar 2.0 monošprici ir vienkārši sajūsmā par O2. Tipa labi ejot. Es salīdzinu ar sievas 1.9TDI un varu teikt, ka 1.6 knapi kustas. Muterei patēriņš ir ap 8l/100km. Pilsēta viņai sanāk reti. Pa to pašu maršrutu braucot ar 1.9TDI sanāk kādi 5.6l/100km.

vilko 25.09.2008 23:08

A6 rakstīja: Nevajag, neiesaku to mašīnu, un ne jau tādēļ, ka nosaukums kā trolejbusam. Pec gada ekspluatācijas jūties kā vecā pasātā kas nobraucis daudzus tūkstošus. Remonta izmaksas priekš tāda auto neadekvātas + nejēdzīgais neko nevarošais karlo motors. Škoda ir lēta ilūzija par vācu kvalitāti.

Tad labāk nopirkt Opel Vectra, kas reāli ir daudz labāka visādā ziņā. Man ir bijusi iespēja lietot abas pieminētās mašīnas ilgāku laiku, un lai arī Opelim ir dažas kaitinošas un drusku neizprotamas lietas, tā ir vācu mašīna, kas ir cenas un kvalitātes apvienojums.

Nu nekādi nevaru tev piekrist. Man darba auto Opel Vectra C 1.9 150hp dīzelis ar 6pakāpju automātu 2006 gads. Sievai O2 elegance ar 1.9TDI. Iekāpjot O2 pēc vektras jūtu, ka beidzot esmu iekāpis auto nevis lielā naglu kastē. Var jau būt, ka man vienkārši nepatīk tik lieli auto un tāpēc o2 labāka škiet, bet nu nevaru es pieņemt šo auto. Galvenie trūkumi - prastā salona apdare, automāts un stūrējas tas auto vienkārši debīli.

vilko 26.12.2007 13:08

Ulds rakstīja:

Yeti rakstīja: iespējams, ka remontējas (sākas ar Ls 50)

Cik zinu tad neremontējas, a jauns no 60-100 LS. Man šis ar bija nobiris, izmazgāju ar spirtiņu tad kādu laiku vēl gāja, bet pēc pāris TKM atkal sāka gļukot un bija jāmaina

Tie noteikti rūpnieciski restaurējas. Audi style cilvēki zināja stāstīt.

dabūju Pierburg gaisa mērītāju par 75Ls. Auto nedaudz labāk iet un nu jau tērē vairs tikai 5.9 l/100km uz 220km, no kuriem 45km nogasēju pa pilsētu vidēji turot apgriezienus uz 3500 rpm - ar domu iztīrīt. - Ja agrāk praktiski visu laiku melni dūmi nāca, tad tagad reti izmet mazu melnu mutulīti. Izskatās, ka tika pa šosi būs ap 5l/100km, kas jau ir pieņemami. Gaisa mērītajs bija pie vainas.

vilko 07.12.2007 7:11

Vai kāds no šī topika komentētajiem ir bijis 1 oktāvijas īpašnieks?

Visticamāk nav.

To Maģistrs: Kāpēc škodu tikai jaunu var pirkt? Jaunas detaļas maksā samērā lēti. Nafig lietotas pirkt?

Par 4x4 labumu vai sliktumu nezinu, bet auto.ru savulaik lasīju, ka 4x4 sistema arī ir no VW tapat kā visa piekare.

Manai oktaviai piekares detaljas 1:1 golf 4, audi a3, audi tt, seat leon, toledo. Atsperes atšķiras.

Ja gribi ekonomisku auto, tad tā ir laba izvēle.

Esmu nobraucis nedaudz vairāk par 50k km. Nomainīju bukses, kas maksā kapeikas, priekšējos amīšus, atbalsta gultņus, vienu stūres pirkstu, bremžu diskus un kolotkas (kopējais noskrējiens 200K, kas diezin vai ir reālais), vienu priekšējo gultni. Kopumā varbūt nedaudz pāri 250ls ieskaitot darbu pie garāžu meistara - uz servi nav obligāti jādzen, jo mašīna ļoti vienkārša.

Kā lielāko mīnusu varu minēt neadekvāti zemo klīrensu mašīnas purnam - tāda pati kaite ir arī visiem pieminētajiem auto ar šādu piekari.

Otrs liels mīnuss ir sliktā skaņas izolācija

Auto ir samērā paciets

Nedaudz grab plastmasa pie bagažnieka

Maz vietas aizmugurē sēdošo kājām.

Neko citu tādu sliktu nevaru pateikt par auto.

+ bagažnieks nemērā liels tāda izmēra auto

+man ir visas ekstras izņemot parking sensorus, koža roža, kruīzs, klimats utt.

+man 1.9TDI, iespejams čipots - pa štrāsi uz 110km kruīzā 4.5l/100km. Pilsēta ap 7 - 9l/100km spiežot grīdā.

+ detaļas maksā kapeikas.

Nākošo pirkšu jaunu un visticamāk superbu. Jaunais superbs izskatās, ka būs smukāks par passat.

Skoda ir mašīna tiem, kam nevajag neko pagarināt un tiem, kas novērtē labu ieguldītās naudas un kvalitātēs attiecību.

Protams, tas nav mersis, audi vai BMW, komfortā noteikti atpaliek, bet maciņu tik plaši vaļā vērt kā vācu trijiekam nevajadzes noteikti. Elegances vai laurin Klement Superbs varētu arī pakonkurēt komforta ziņā ar šo trijnieku.

vilko 25.11.2007 16:02

Ulds rakstīja:

Yeti rakstīja: iespējams, ka remontējas (sākas ar Ls 50)

Cik zinu tad neremontējas, a jauns no 60-100 LS. Man šis ar bija nobiris, izmazgāju ar spirtiņu tad kādu laiku vēl gāja, bet pēc pāris TKM atkal sāka gļukot un bija jāmaina

Man jau servī to ar kaut kādu aerosolu izpūta. Nepalīdzēja. Tikai nedaudz uzlabojās rādījums kompī. Es audi-style kādus gadus atpakaļ manīju vienu meiču, kas teicās, ka strādā rollī un varot notirgot lētak rupnieciski restaurētus. Tagad nevaru vairs tur viņu atrast.

vilko 25.11.2007 11:00

Varbūt kāds zina, kur var restaurētus gaisa mērītājus iegādāties. Tas varētu lētak sanākt. Ir doma mainīt to sievas opeli pret jaunu oktavia vai fabia tāpēc lieku naudu guldīt iekšā opelī negribas.

vilko 24.11.2007 21:30

Klau, pirms tu meklē sūkņa meistaru, ielien audi-style vai vw forumā un atrod INC. Aizskrien līdz Jelgavai pie viņa. Nodiagnosticēs. Man vienam kolēģim viņš palīdzēja un arī tajos forumos visi viņu liela.

vilko 24.11.2007 21:28

traxis rakstīja:

Dorisa rakstīja:

traxis rakstīja: Nesaprotu kāpēc no bākas degviela ar burbuļiem nonāk degvielas filtrā

Kaut kur ir sūce. Protams ka jāsāk ar burbuļiem.

Visideālākais augstspiediena sūknis nenodrošinās stabilu motora darbību, ja degvielā būs gaisa burbuļi.

Viens servisa specialists to pašu teica. Teica, itkā elektronika esot "jūtīga" pret gaisu.

Cik reizes mašīna bija servisos- tik pat viedokļi /katrs atšķirīgs/ par šo vainu izskanēja. Domāju tā: jātiek vaļā no burbuļiem un ja pēc tam, kad vaina novērsta, turpināsies raustīšanās, tad specialistam būs darbs ar sūkni.

Manam 1.9TDI pēc filtra nomaiņas parasti nedaudz gaiss pa tam trubām cirkulē, bet tas laikam pats kaut kā atgaisojas. Nezinu, kā 1.9TDI, bet opelim meistari stāsta, ka gaiss ir otrais nāvējošais iemesls augstspiediena sūknim. Pirmais ir slikta degviela.

vilko 24.11.2007 21:21

Master_D rakstīja: Cik noprotu, tam auto ir piemetušās 3 nelaimes:

1) Gaisa mērītājs beigts (vai pans Kleksis izdarīja mērījumus savos sapņos?)

2) Bremžu izspiešanas sensors (WTF???)

3) Nevar iedarbināt

un jā

4) Patēriņš ir veseli 7 litri vidējais.

Nu es nomainītu gaisa mērītāju un tad skatītos tālāk.

par to patēriņu ir tā, ka ar to auto arī braucot pa šoseju uz 100km/h zemāk par 6.5l/100km nevar dabūt.

vilko 24.11.2007 21:19

Yeti rakstīja:

vilko rakstīja: 1) ... Gaisa mērītājam pie lieliem apgriezieniem tas cipars (nezinu, kā tas saucas)rādās par kādiem 40% par mazu. ....

kur tu redzi to ciparu?

Servī džeks piemeta laptopu pie kompja un pabraukājās ar to opel lūzni. Ja nemaldos, tas ir kaut kāds gaisa caurplūdes cipars, bet nejūtos kompetents

Par to bremžu dačiku arī kaut kā šaubos. Tipa tam dačikam esot divas daļas, viena, kas noslēdz ķēdi uz uguņiem, kad nospiež pedēli, otra daļa tipa padod signālu, lai paātrina apgriezienu nomešanu bremzēšanas gadījumā. Vai tā tiešām ir, nezinu, Pašam dačikam tiešām ir 3 vadi. Laikam tad kaut ko uz kompi tiešām padod.

vilko 24.11.2007 21:13

subaru rakstīja: VW mašīnām viņu vnk atslēdz un viss ... jo pats vārsts neaiz*******ās tik daudz cik viņš aiz******* visu pārējo motoru (ieplūdi) ar to, kas paliek pāri kad sadeg Latvijā nopērkamā "kvalitatīvā" dīzeļdegviela ...

Es arī nah.renizeeju to vārstu savai dizeļškodai. atgāzes nepasliktinājās. Opelim neesmu vēl atslēdzis, gan jau arī uz tādu pašu principu, pagaidām gan neviens nav apstiprinājis, ka var slēgt to nost arī opepelim. 200ls toč tas nemaksā, ja vien nepērk HA. Ja nemaldos, meklēju tādu 3 gadus atpakaļ. Iglitā 60 naudiņas prasīja par to dzelzs gabalu. Tāpat nepamatota cena šķiet

vilko 22.07.2007 18:11

EdMonton rakstīja:

kisindzers rakstīja: nav jēgas laikam ar jums....aprobežoti ļautiņi.Pieturaties pie kautkādām vispieņemtām normām bet ārpus rāmjiem neesat spējīgi iziet.Nu i sēžat savos dzīvokļos un skataties seriālus...tā labāk

Jaunības maksimālisms. Gadiņi 20-22, maksimums. Un kolēģi Tev tādi paši.

Kad man sencis sāka savu biznesu 10 gadus atpakaļ, viņam apkārtējie līdzīgi teica. Viņam gan bija 48.g. tad. Tagad tie tik rausta plecus un noburkšķ - vienkārši paveicās. Ja bez maksimālisma ir arī pietiekami loģiskās spriešanas spējas un nedaudz zināšanas biznesa pamatos, domāju, ka var daudz kas labs sanākt

vilko 22.07.2007 18:07

xes rakstīja: droai, ka butu apmierinataks, ja dzheki tev parlasitu pus motoru un piestaditu cenniku 1/2 a/m vertiba ja/ saproti tach, ka nav vienkarsi noteikt defektu tikai pec taviem aprakstiem, jo ja masina nav jauna, piesieties var pie daudza ka, bet vai ta ir ista vaina, pateikt isti nevar... ja vaina paradas tikai brauksanas laika, samekle tadu, kas var ielikt kompi masina un tad pabraukat rinki un ceret, ka tad kompis izmetis defektu.

Tik traki jau nav. Gaisa mērītāju var nočekot, gan jau arī lamda zondi var nočekot un vēl kaut ko.

vilko 21.07.2007 8:18

kisindzers rakstīja: nav jēgas laikam ar jums....aprobežoti ļautiņi.Pieturaties pie kautkādām vispieņemtām normām bet ārpus rāmjiem neesat spējīgi iziet.Nu i sēžat savos dzīvokļos un skataties seriālus...tā labāk

Bija viena amīšu filma, kur opītis pie dēla brauca no viena štata uz otru. Laikam ntos mēnešus rulēja

No šādām idejam parasti rodas labs bizness. Izpēti, kā amīši taisa tās sacensības. Atrodi vēl kādus pāris tādus azartiskus cilvēkus, mēģini izdabūt no zāles pļāvēju ražotājiem kādu naudu reklāmai, uztaisiet sacensības ar kādiem šova elementiem. Es domāju, ka sabrauks daudz skatītāju. Es arī gribētu paskatīties Ja pēc pāris posmiem aiziet tā lieta, tad beigās vēl biļetes varēsi tirgot un kaut ko nopelnīt

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti