Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
vilko 11.01.2007 12:45

TDI rakstīja: Ar to 2,0TDI neko veel nevar zinaat 1,9 PD ir jau 'izslimojies' ar beernu kaiteem un servismenju 'izkosts' exemplaars . jaudas tur ir dojebenji + chipojaas exelenti . Kas mani personiigi besii tajos 1,9PD+Passaac vaj A6 ir vaargums startaa - var arii noslaapt 's njeprivichki" a taalaak , kad ir izkustinaac, iet lopaa Pasham bij doma uz A6 1,9PD kaapt , bet labi nokomplekteets un neizjaac ~2003 gada exemplaars staav cenaa ap 20keur un tas jau velk uz jaunu bet neA6 , kas arii tika izdariic

Vispār es no poļu servismeņiem dzirdēju nevisai labas atsauksmes par 2.0 TDI. Elektronika tipa gļučī. Bet tas vairāk tipa viena tante teica. Man ir 1.9TDI bez PD 110hp. Arī tā pati probza - uzsākot braukšanu viegli var noslāpēt, bet pēc tam iet baigi OK.

Starpcitu viens čomaks nesen nopirka A6 2003.g.avantu ar kožām rožām un visām citām ekstrām ar 1.9TDI 131hp. Viņš pārkāpa no 530d. Tagad neapmierināts, grib atpakāl BMW. Ja nemaldos, tirgo pa kādiem 15k Eur. Autiņš ir pirkts no džeka, kura nodarbošanās ir auto dzīšana. pats sev bija atzinis. Ideālā stāvoklī. Ja ir interese, varu apjautāties.

vilko 11.01.2007 9:04

Gasjs rakstīja: Datus studējis neesmu, bet man domāt, ka Superbs nu nekādīgi nevar būt vieglāks par Octavia I. Superbs ir lielāks un skaitās labāk nopakots.

Man vieni paziņu paziņas šitādu lietotu iepirks (nezinu gan ar kādu bīdeli un aprīkojumu) un ir ļoti apmierināti.

Ar 1.9TDI viņš būs ekonomisks un braucams, bet noteikti ne ņiprs. Tas pēdējais gan tāds subjektīvs vērtējums.

BTW Ja pērk jaunu, tad man liekas, ka tagad šie ir pieejami arī ar jauno 2.0TDI bīdeli.

Es domāju par lietotu 2003. gada Superb. Negribas atdot lieku naudu par to, ka auto ir jauns. Tam vēl nenāca 2.0 TDI. Vieglāks tas auto ir uz alumīnija piekares rēķina - viņam nāk tā pati vai vismaz līdzīga piekare, kas passat - McPerson, laikam tā saucās. Man Ocatvia 1 pašmasa ir 1445kg. Superbam 1380kg. Abiem 1.9TDI. Tieši tās piekares izturība ari interesē.

Vēl ir arī padomā V70 Volvo 2.4 D5. Bet tie pagaidām dārgāki par Superbu.

vilko 10.01.2007 8:05

Ozz rakstīja: Bingooo!

Nu jaa, ir dzirdeets par filtru, kurs aizaugot rada probleemas...

it kaa atgaazeem neesot kur palikt, tad kartera ventilaacija netiek liidzi un finaalaa izpuus galvu .Un laikam tas mainiigaa lenkja sadales mechanizms ar tur bija...

Es nezinu kā saab un volvo, bet 1.9TDI vw dzinējam un arī visiem opel dīzeļiem (laikam arī benzīnniekiem) ir tā saucamais recirkulācijas cikls, kas ir paredzēts otreizējai gāzu sadedzināšanai, tipa lai to padarītu videi draudzīgāku. Tas atrodas pie ieplūdes kolektora. vw visvienkāršākais variants to ir atslēgt ar vienas vakuuma trubiņas na.hrenizēšanu (tiek atslēgts EGR vārsts), citādi tas aizaug ciet ar melnu putru. Neesmu dzirdējis, ka tas nobeidz mototu, bet noteikti samazina jaudu. Savukārti izplūdes sistēmu gan var iztīrīt regulāri atvelkot no krustojumiem tuvu tahometra sarkanajai atzīmei. Vislabāk par šo tēmu var izstāstīt INC. Meklējiet audi-style. Viņš ir eksperts par audi dīzeļiem. Varbūt arī par citiem.

'Jautājums Volvo lietotājiem - vai kāds var pateikt kādā ziņā d5 2.4 dīzelis ir labāks par veco labo 2.5TDI audi dzinēju? Protams, ja neskaita zirgus. arī ir tāda doma v70 kā nākošo auto izvēlēties, vienīgi pagaidām nav nekādu zināšanu par volvo marku kā tādu. Kur parasti tauta brauc remontēt auto. Pēc foruma izriet, ka liela daļa tomēr brauc uz autorizēto servisu MM. Vai tiešām nav citu vietu, kur par saprātīgām naudām auto remontē.

vilko 05.01.2007 19:33

A6 rakstīja:

vilko rakstīja:

A6 rakstīja:

Kaspersky rakstīja: Ja nekļūdos, tad 1.4 dīzelim bija trīs cilindri. Tālāk var neturpināt.

1.9 gan ir labs. Grieze 250Nm - ļoti patīkami brauc

Stāsti, stāsti ... zinu kā iet 1,9, pareizāk sakot neiet. vienīgais kas tur ir labs ir patēriņš - zem 5 /100, bet tas tāpat nekompensē to, ka mašīna visādi citādi ir pilnīgs šrots.

Nu jā, ja tu pats brauc ar A6, tad, protams, iesēžoties fabiā tā šķiet šrots

Topika autoram.

Ja gribi škodu, tad labāk ņem oktavia ar 1.9 TDI 110hp. Nezinu, vai tu runā par jaunu vai lietotu. Ja jaunu, tad ar 130hp. 2.0TDI sālīti sanāk.

1.4TDI iet sliktāk nekā 1.9TDI, bet tērē tikpat.

Redzi man ir diezgan unikāls gadījums: ģimenes auto ir Audi A6 2,5TDI ar 180 "zirgiem" un quattro, bet darba auto ir iepriekšējās paaudzes Octavia 2,0 benzīns. Pārkāpjot no škodas audi... nu nezinu pat ar ko salīdzināt... škoda ir normāli ekspluatēte, taču grab un klab pilnīgi viss. Salikšanas kvalitāte zem katras kritikas, sēdekļi gariem braucieniem neērti, gaitas īpašības vēl neko, bet viss pārējais sākot ar dzinēju un beidzot ar audio sistēmu ir pilnīgs čau. Saku velreiz labāk 3 gadus vecs audi nekā jauna škoda.

Klau, a tu pats saprati, ko uzrakstīji. Salīdzināji 116hp ar 180hp, kas starpcitu arī ir pavecs audi dzinējs. Bez tam a6 ir klasi augstāk. Tad labāk salīdzini Skoda Superb 2.5TDI ar savu a6. Ja tev būtu audi a4, tad varētu salīdzināt ar octavia. Protams, ka audi kvalitāte ir labāka par attiecīgi augstāku cenu.

vilko 05.01.2007 14:52

A6 rakstīja:

vilko rakstīja:

A6 rakstīja:

Kaspersky rakstīja: Ja nekļūdos, tad 1.4 dīzelim bija trīs cilindri. Tālāk var neturpināt.

1.9 gan ir labs. Grieze 250Nm - ļoti patīkami brauc

Stāsti, stāsti ... zinu kā iet 1,9, pareizāk sakot neiet. vienīgais kas tur ir labs ir patēriņš - zem 5 /100, bet tas tāpat nekompensē to, ka mašīna visādi citādi ir pilnīgs šrots.

Nu jā, ja tu pats brauc ar A6, tad, protams, iesēžoties fabiā tā šķiet šrots

Topika autoram.

Ja gribi škodu, tad labāk ņem oktavia ar 1.9 TDI 110hp. Nezinu, vai tu runā par jaunu vai lietotu. Ja jaunu, tad ar 130hp. 2.0TDI sālīti sanāk.

1.4TDI iet sliktāk nekā 1.9TDI, bet tērē tikpat.

Redzi man ir diezgan unikāls gadījums: ģimenes auto ir Audi A6 2,5TDI ar 180 "zirgiem" un quattro, bet darba auto ir iepriekšējās paaudzes Octavia 2,0 benzīns. Pārkāpjot no škodas audi... nu nezinu pat ar ko salīdzināt... škoda ir normāli ekspluatēte, taču grab un klab pilnīgi viss. Salikšanas kvalitāte zem katras kritikas, sēdekļi gariem braucieniem neērti, gaitas īpašības vēl neko, bet viss pārējais sākot ar dzinēju un beidzot ar audio sistēmu ir pilnīgs čau. Saku velreiz labāk 3 gadus vecs audi nekā jauna škoda.

Bet par ko tad es?! Tāpēc jau saku, ka tev grūti salīdzināt, jo pats braukā ar daudz labāku vāģi. Par tāliem ceļiem gan tev nepiekritīšu, jo tikko izbraucu ar savu Octavia I līdz Horvātijai. Ne pakaļa sāp, ne arī mugura. Man gan ir maksimāli nopakotais variants, varbūt tur kaut kas savādāk. Man gan nekas negrab un nečīkst. Tad vēl par patēriņiem, man ar 1.9TDI un lielākam autiņam braucot pa Lietuvu 100km/h ar kruīzkontroli notērēja 3.9l/100km (kompis rādīja 4,1l/100km, reāli pielejot bāku pilnu uz lietuvas robežas sanāca 3.9). Polijā ar vidējo ātrumu 120km/h 4.6l/100km. Tā kā 1.4 TDI nav ekonomiskāks un iet arī švakāk.

vilko 05.01.2007 14:46

hugo21 rakstīja: nu tad kā tur īsti ir-kam lai tic?

viens saka sūd ,otrs ir ok!!!

Katrs vērtē pēc savas mērauklas. Vienam 30 lati ir liela nauda, otram kapeikas. Vienam, ja jānomaina šarnīrs, kas maksā 30 lati ir pupumizas, otram katastrofa. Tie otrie arī saka, ka gofs ir dārgs remontā un slikts.

vilko 03.01.2007 21:09

A6 rakstīja:

Kaspersky rakstīja: Ja nekļūdos, tad 1.4 dīzelim bija trīs cilindri. Tālāk var neturpināt.

1.9 gan ir labs. Grieze 250Nm - ļoti patīkami brauc

Stāsti, stāsti ... zinu kā iet 1,9, pareizāk sakot neiet. vienīgais kas tur ir labs ir patēriņš - zem 5 /100, bet tas tāpat nekompensē to, ka mašīna visādi citādi ir pilnīgs šrots.

Nu jā, ja tu pats brauc ar A6, tad, protams, iesēžoties fabiā tā šķiet šrots

Topika autoram.

Ja gribi škodu, tad labāk ņem oktavia ar 1.9 TDI 110hp. Nezinu, vai tu runā par jaunu vai lietotu. Ja jaunu, tad ar 130hp. 2.0TDI sālīti sanāk.

1.4TDI iet sliktāk nekā 1.9TDI, bet tērē tikpat.

vilko 03.01.2007 20:05

hugo21 rakstīja: kā tas var būt?

ka 4 golfam nav rezerves?

Ta viņi tevi āzē

Brālis nesen iegādājās tādu golpu. 1.8 Turbo ceļ tā tīri neko. Par rezerves daļām nesatraucies - ritošā ir nemērā lēta un praktiski nekas tur neplīst. Par ritošo varu tā teikt tāpēc, ka pašam ir oktavia, kurai ir 1:1 tāda pati ritošā. 30k km nobraukti. Kad nopirku pašā sākumā nomainīju stūres pirkstu. Maksāja kapeikas. Nekas vairs nav plīsis. Motors tas pats, kas audi. No benzīnniekiem golfam šitais ir jēdzīgākais motors.

vilko 10.12.2006 19:11

anonimikis rakstīja: Vakar ap plkst.19 Valmieras rajona autoceļa Valmiera-Brenguļi-Bikseja 6.kilometrā 1984.gadā dzimis vīrietis, vadot automašīnu "BMW 523" nobrauca no ceļa un apgāzās.

Ceļu satiksmes negadījumā no gūtajām traumām notikuma vietā mira automašīnas pasažieris 1983.gadā dzimušais vīrietis. Savukārt automašīnas vadītājs un automašīnas pasažiere 1987.gadā dzimusī jauniete ar dažādām traumām nogādāti slimnīcā.

Ap plkst.19.30 Rīgas rajonā autoceļa Salaspils-Babīte 11.kilometrā pagaidām neidentificēts vadītājs, vadot automašīnu "BMW 525" nobrauca no ceļa un iebrauca grāvī. Ceļu satiksmes negadījuma rezultātā cieta un ar dažādām traumām slimnīcā nogādāti 1985.gadā dzimis vīrietis, 1990.gadā un 1988.gadā dzimušas jaunietes.

Ap plkst.15.30 Rīgas rajonā uz autoceļa Saulkrasti-Murjāņi pagaidām neidentificēts automašīnas vadītājs, vadot automašīnu "BMW 318" nobrauca no ceļa un iebrauca grāvī. Ar dažādām traumām slimnīcā nogādāti 1980.gadā un 1985.gadā dzimuši vīrieši un 1987.gadā dzimis jaunietis.

Nu un tavuprāt tā ir statistika? Pavēro 93. - 98.gada BMW, Audi, MB. Ja pie ruļļiem sēž 18.- 23.gadīgs, tad 50% būs nobrauktas riepas. Ja tam BMW ir labas riepas, nebūs nekādas grāvja slimības. Nevajag tāpēc marku noniecināt.

vilko 03.12.2006 20:53

LyNx8 rakstīja: Bet kā man teica uzticams auto specs, tad no vācu juridiskajiem Dīleriem ir drošāk pirkt, jo viņi juridiski atbild par sludinājumā esošo info "Pirmās rokas un teicams stāvoklis". Ja ir problēmas, firminiekam vācietim par to var nākties tiesas priekšā stāties, a privātajam tu neko nepiesiesi. PRotams, no privātajiem gan ir lētāk, bet es saku - garantijas un atbildības nekādas. Kā citi domā par to juridisko atbildību?

Ja tu skaties Passat, tad pie viena ievērtē arī Skoda superb. Dabūsi maksimāli aprīkotu Passat, tikai ar citu emblēmu un nedaudz atšķirīgu feisu un aizmuguri. Ja paskatās mobile.de, tad pēc fočenēm tie saloni dažiem izskatās kā jauni. Cena ap 11000 EUR. Ar 1.9 TDI 131hp tas ceļ 100km/h 10.8sek. Domāju, ka labs aparāts. Jāņem Elegance komplektācija. Lietotāji stāsta, ka komforta līmenis tikai nedaudz atpaliek no A6.

vilko 03.12.2006 20:39

bralitis rakstīja: OK, atradu Bosh par 69 Ls.

Kur tu dabūji tik lēti? Kad es meklēju gadu atpakaļ man Iglitā Bosh piedāvāja par 120Ls un no-name par 60Ls.

vilko 19.11.2006 23:29

nomiks rakstīja:

vilko rakstīja:

VWfan, negribi ielikt bildi, tu gadījumā neesi sieviete?!

VWfans ir vīrietis, turklāt pilnīgi normāls džeks, kuramir ģimene un kurš vienkārši precīzi seko līdzi visiem finansiāla rakstura notikumiem savā ikdienā.

Tiešām gribētos ticēt, bet man nedaudz tracina tie baudāmie teikumi. Normāli džeki tā nerunā un neraksta.

vilko 17.11.2006 8:53

Daniels_Reebuss rakstīja: VWfans šorīt brokastīs apēda 1,8 sviestmaizes,viņa sieva 1,3. 0,9 sviestmaizes tika sadalītas bērniem un trusim.

Viņš nepērk veikalā griezto maizi,griež pats,jo tā iegūst uz kukuli vidēji par 8,745 % vairāk ēdienreižu.

Jā, un baudāmās nemotora Merivas, kas paredzēta pa šoseju 80km/h, kasko cenas dēļ var vēl vidēji puskukuli maizes dienā nopirkt. Tad vēl vienu pustrusi varēs uztuºēt un moš pat veselu bērnu varēs uztaisīt

Bļin, nesaprotu to VWfanu, visi viņu apdirš, bet tāpat turpina tādā pašā garā. VWfan, negribi ielikt bildi, tu gadījumā neesi sieviete?!

vilko 19.06.2006 18:39

IkdienasViesis rakstīja: Ir daudzi, kuri spēj tikt pāri kompleksiem, ir arī tādi, kuri nespēj.

Tas pilnībā attiecas uz visiem iedzīvotāju"līmeņiem" - gan bagātajiem, gan mazāk turīgajiem. Pēdējā laikā itin bieži ir situacijas, kad reals biezais, kurš visus Neatkarības gadus braucis ar dārgajiem auģikiem un BMW, šodien bez lielām un liekām emocijām pārkāpj uz jauno Santa Fe vai max.aprīkoto Sonāti. Un jūtas pilnībā laimīgs un apmierināts. Daudzi jo daudzi, kuriem reali būtu iespējas iegādāties pēdējā modeļa dārgās klases auto, atturas toi darīt viena vien iemesla dēļ - ir stipri vīlušies sava iepriekšējā 90-to gadu dārgā auto kvalitātē. Šajā sakarā, mans paziņa, viens no bij. prokuratūras šefiem, ne PĀRĀK ATZINĪGI ir atsaucies par 2000.gada modeļa S-klases merša kvalitāti un remontu izdevumiem. Kvalitāte tam mersim salīdzinoši ir krietni zem W-126 un w-140 modeļa kvalitātes parametriem. Vēl pirms dažiem gadiem satiksmes ministra rīcībā esošais dienesta audi a-8 bija sevi apliecinājis kā "astronomiski" neizturīgs un dārgs auto, kurš knapi nokalpojis pusi no resursa. Tā rezultātā, ne velti, slaveni zīmoli pakāpeniski zaudē savu kādreizējo spīdumu, atdodot līderpozīcijas ne tik slaveniem nosaukumiem. Ne velti, daudzas popularas personības, ka piem. bij iekšietu ministrijas valsts sekretars, nomainījuši BMW auto pret citu marku - braukā ar santa fe. Arī citas popularas amatpersonas un turīgi uzņēmeji kā jaunos auto labprāt paņem un laimīgi brauc ar daudz lētākajiem Huyndai auto. Kā saka - pakapeniski lielai daļai Latvijas autobraucēju izdotas atradināties no kompleksiem, ka TIKAI audi,mersis un bembis uzskatāmi par auto. Var teikt arī, ka kļūstam gaudrāki.

Nu par santa fe kvalitāti ir dzirdētas labas atsauksmes. Arī Sonate sevi pierādījusi. Bet ne jau tāpēc visi pārkāps no BMW vai MB uz Matrix vai Getz.

Diemžēl arī jauna auto pirkšana ir laimes spēle. Brāķi gadās visiem un tur arī rodas tās sliktās atsauksmes par BMW un MB un arī par Korejiešiem un japāņiem. Tiem, kam viss ir OK, daudz nebļaustās, bet savukārt tiem, kam nav kārtībā, gan bļauj. Nu un tad arī rodas tāds iespaids.

vilko 19.06.2006 9:09

arba rakstīja: Apnikušas man šīs sarunas par neplīstošiem veciem un plīstošiem jauniem, man bijuši 11 auto no kuriem 4 jauni, pat jauns žigulis plīst mazāk kā 10 gadīgs OOOO.

Tikai nevajag. Pagājušo gad biju Orenburgā pie partneriem. Viņi visi braukā ar 10. un 11. žiguļiem. Remontē vienā remontēšanā.

Šefa sievai ir 2 gadus veca Alfa. Alfas numuros neorientējos, bet šķiet 147 ar 2.0 bīdeli. Arī pa servisiem dzīvo - stūre čīkst - pastiprinātāju dabūja nomainīt, eļļas noplūdes, izpūtējs jau izrūsējis, drīz jāmaina.

vilko 18.06.2006 9:39

menca rakstīja:

Vigants rakstīja:

PS

nu ok. samelojos... ne līzingā bet tāpat... un nevis plazmu bet gan digitālo Fočiku - Panasonic DML-FZ30...

nu re, tas tikai parada cik cilvekiem dazhadas prasiibas. man piemeram relativi paraleli par Hyndaijiem etc, lai gan agrak ari springu bikinj bet re shaadu ziepi es nenjemtu pat ja man piemaksatu, brr... to laikam mediciinaa sauc par profesionaalo kretiinismu bet ar auto te nevar veidot 1:1 analogjiju.

a ja kaadam patiik njemties ar mashinaam, tad logjiski ka cilveks var atrast lietotu bet ~labu, taisit/njemties un braukt bez beedu. parunu par kurpnieku un kurpeem tak zinam.

tieshi taapat citaas jomaas, vai tie buutu kompji, lidmashiinas vai tulpju audzeshana.

un kaa jau te mineja ieprieksh, tas viss ir galvaas, nevis makaa. piemeram kaut mans faters. vinjam alga 4ciparu skaitlis, kur pirmais cipars anv ne 1 ne 2.. hz cik isteniibaa vinjsh braukaaja ar absoluti izgrabejushu 84 siermashinu, lidz sanaaca izbraukt ar jaunu mersi. esot baig iepaticies, izdomaja ka beidzot jamaina auto, bet... panjema tomer "parastu" mazlietotu 2001 universali uz 3meen lizingaa

patiesham, no kurienes tas uzskats par to, ka ja nepanjem auto lizingaa tuvu saviem iespejamiem "griestiem", tad esi automatiski "luuzers"? ;}

tad tam cilvekam ir citas lietas kur ieguldiit/tereet naudu. bet kaa jams staasta, tad liela dalja vinja kolegju ar lidziigiem ienakumiem, kaa aptrakushi peerk liizingos kartona maajinjas purvos, "krutas" tachkas etc.. bet ja jau "taa lieta patiik un interesee..."

Nepiekrītu tev. Tas, ka paņem jaunu autiņu nebūt nenozīmē, ka nenāksies pa servisu dzīvoties. Topika autoram varbūt ir paveicies, ka nekas neplīst. Kolēģim draudzenei arī tāds ir. Nobraukusi 5000km. Abi priekšējie gultņi jau nomainīti, nomainīts logu tīrītāju mehānisms. Zonde jau mainīta. Tā kā arī ar jaunu mašīnu mēdz būt tā, kā paveicās. Tieši tāpat, kā ar 3 gadīgu autiņu. Vigants aizstāvas un brauc virsū tiem, kas pērk 3 gadīgas mašīnas. Nebrīnies, ka tev citi brauc virsū. Kā tu pret citiem, tā arī pret tevi. Labāk pastāsti, cik maksā apkopes un ko ir nācies mainīt. Sorry, varbūt arī kaut ko pateici par šo tēmu, vienkārši baigi daudz lapas sakrājušās, visu neizlasīju

vilko 07.06.2006 21:31

911 rakstīja:

Brālēns izbrauca ar Octavia II un arī teica, ka tur esi tā kā iespīlēts. Ērti, bet sajūta, ka esi iespiests. Varbūt tāpēc arī tas zilums veidojas uz ceļgala> Octavia I gan tādas problēmas nav.

.. nu veči jūs dodat - iespīlēts - man brālēns teica ..

Iespīlēts var būt loceklis divu izmēru mazākos džinsos, kad piens un asinis uzvelk miņukus, bet nejau normālas miesas būves cilviņš pie II octa stūres

Nu brālēns ir 1.95 m. Tāpēc arī tāds komentārs

vilko 05.06.2006 21:15

Propellers rakstīja: Par II Octavia pēc gada ekspluatācijas varu teikt tikai to pašu labāko..Un tas nav tikai viens auto bet vairāki.Vidējais nobraukums šiem auto ir ~50 000 Km. Uzreiz varu pateikt ka nekādas dižās ķibeles (arī mazas) nav bijušas.

Par mīnusiem...

1.Tā labās kājas problēma gan par nožēlu pastāv..Var tiešām ilgos gabalos arī zilumu dabūt.

2.Ventilācija varēja būt labāka.Ziemā jāliek vent. motoriņš uz pilnu klapi lai dabūtu logus vaļā un dupsis arī nesalst..

3.Priekš jana auto nedaudz par lielu eļļas patēriņš~1-1,5 litri uz 15 000 km.

Bet plusi...

1.Par tādu naudu ap 16 000 eiro labu mašīnu tiešām ir pagrūti sameklēt.

2.Patēriņš dīzeļauto ir tiešām ekskluzīvs~vidēji 5,3 litri jauktajā režīmā un ņemot vērā arī to ka starp stūri un sēdekli daudz reiz sēž vietējie "Šūmaheri".

3.Šajā ziemā kad daudzi mocījās ar dīzeļauto palaišanu(daži arī benzīnu nevarēja piekurbulēt) Škodas cepuri nost ierūcās bez iebildumiem un pretenzijām.

Ja būs kādi krnķi tad arī pateikšu-bet pagaidām...Laikam jātur muti ciet.

Brālēns izbrauca ar Octavia II un arī teica, ka tur esi tā kā iespīlēts. Ērti, bet sajūta, ka esi iespiests. Varbūt tāpēc arī tas zilums veidojas uz ceļgala> Octavia I gan tādas problēmas nav.

vilko 03.06.2006 19:01

RX-7 rakstīja: Un vēl - par abu manis minēto Škodu salona ergonomiku - viduskonsole priekšējā panelī izveidota tik tizli, ka ar tās stūri tiek nepārtraukti spiesta labā kāja nedudz zem ceļgala. Kamēr pieradu pie šī asā stūra, kas uzrīvē zilumu, pāgāja vairāki mēneši.

Arī iekšā un ārā kāpjot vairākas reizes pret priekšējā paneļa kreiso malu (to, kas pret durvīm) esmu šausmīgi apdauzījis kājas - tā, ka maz neliekas un gribas lādēt Škodas konstruktorus mātes vārdiem

Tur jau jālamā Vācieši, jo panelis, ja nemaldos, jau tāds pats kā polo ar nelielām izmaiņām.

vilko 02.06.2006 22:44

Vai tiešām visi tie, kas noliek škodu, ir ar to pamēģinājuši pabraukt? Manuprāt cenas un kvalitātes attiecība ir ideāla. Kāpēc maksāt par vārdu?

vilko 28.05.2006 14:23

Mad_Max rakstīja: Ja, piekritu augstak minetajam, logu tiritaji divaini darbojas, notira un pec 5 sekundem velreiz tira. Kaut kads sviests.

1.6 problemas ar CD/Radio, briziem tads blieukskis pa visu salonu, SKODA serviss teicas, ka zina problemu un kaut kadu disku no Cehijas gaida (kadus 2 menesus). Serviss tiesam sak sakot.

Ka ari ap 6000km nobraukuma saka paradities ap 100 km/h augsti apgriezieni, sudzejamies servisa, vini parbaudija ar kompi un teicas, ka viss esot OK. Nezinu, man liekas ka d i r š! Negrib tikai taisit.

Nakosa fignja, biju CSDD tehnisko kartot, kreisam miglinieks bija pa augstu, labi, ka mehanikjis bijs CILVEKS un ielika vienninieku un es aizbraucu piereguleju. Ta ka tiem, kas brauks uz tehnisko, noteikti pirms tam parbaudiet optiku!!!

A tu neesi pamanījis, ka uz kloķīša tur ir svira, ar kuru var noregulēt, cik bieži tas logu tīrītājs pārtrauktajā režīmā tīra. Pamēģini. man tā fīča tīri labi patika. Ir reizes, kad lietus tikai nedaudz smidzina. Tad kaitina, ka arī vislēnākajā režīmā tīrītājs pret sausu stiklu skrāpē.

vilko 18.05.2006 16:24

_PN_ rakstīja: Subaru dīleris izceļās tikai ar augstajām cenām, tā strādā labi, maina visu ko vajag. Neizvairās no garantijas remontiem.

Muterei ir impreza. nenokaujams autiņš, bet, kad nācās mainīt vienu pusasi, tad pie dīlera tas prieks maksāja Ls 550.

bet garantijas laikā tiešām mainīja visu bez ierunām.

vilko 18.05.2006 16:22

Chuguns rakstīja:

perkons rakstīja: Neesmu neko sliktu dzirdējis par pašu auto , bet serviss LV ir pilnīgs zdec ! To esmu dzirdējis no vairākiem Škodas īpašniekiem.

To pashu runa ko par Citroen, Subaru, BMW un Opel oficialajiem dileru servisiem.

Nu jā, arī divi mani kolēģi, kas jau 3 gadus brauc ar Octavia 1998.g. saka, ka autiņš ir OK, bet serviss pilnīgi garām. Skodu var saremontēt praktiski visur tur, kur remontē VW. Detaļas ir tādas pašas, bet ir tomēr atšķirība. Mainīju zobeni. Ruļļi un ūdenssūknis atšķīrās

vilko 18.05.2006 15:52

_PN_ rakstīja: Es uzzināju, ka škoda ir baigais mēsls.

Pamato. Nezinkāpēc Octavia I vācijā ir tādā pašā cenā kā audi a4, golf 4. tad jau vācieši tagad visi taisītos vaļā no škodām. Kaut kā to tur arvien vairāk paliek. Otrās octavias ir vēl lielākā cieņā. Foresters ir pavisam citā cenā un arī citā kategorijā. Diezin vai foresteri var dabūt par 17000 Eur jau daudz maz normālā komplektācijā.

vilko 17.04.2006 20:39

EDMUNDSS rakstīja:

gastello rakstīja:

EDMUNDSS rakstīja: Kāds nav nesen braucis uz poļiem kāda tur cena vajag laist pie haholiem.

divas nedeellas atpakall gaaze pollos 3.7-3.8zlt par litru

tad nu baigās cenas pie tiem paniem 3,7-3,8 zl par litru tas ir 0,68-0,69santimi mūsu naudiņā ,oij oij galīgi traki palikuši.

Nevar būt tik dārgi gāze. Decembrī, kad braucu cauri Poļiem, dīzelis maksāja kādus 0.69 Ls/litrs. Gāze vienmēr ir bijusi tuvu uz pusi lētāk.

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti