Man šķiet, ka varētu derēt 2.0 16vārstnieks no FIAT Coupe. Tur vispār ir kādi četri dzinēji -- 2.0 16v, 2.0 16v Turbo, 2.0 20v, 2.0 20v Turbo.
16v turbo ir 185 zirgi (man tāds ir), 20v turbo -- krietni pāri 200, savulaik bija jaudīgākais klases auto.
Bet 20v pērkot jāuzmanās par to "manifoldu" -- bija pat atsaukums savulaik, jo tas defektīvs un plaisā, savukārt visiem Coupe motoriem vājā vieta -- zobsiksna, jāsaudzē kā acuraugs, tb, jāmaina biežāk.
Bet nu tas tā, 100% negalvoju, ka derēs. Vnk šķiet, ka kaut kur netā biju uzdūries informācijai, ka šitas FIAT Coupe 2.0 ir TIPO dzineejs.
GDI ir benzīns. DOH! Tas ir modernais Mitsubishi benzīnnieks -- liela ekonomija un vispār kruta.
Tiesa, par galantu neko nezinu, bet brālītim bija/ir Mitsubishi carisma (līdzīga gada), kurai GDI motors. Par auto viņš saka -- labs, bet motoru gan tādu labāk nebūtu ņēmis. Vai nu Latvijas benzīns vai kas to smalko elektroniku un mehānismu beidz nost un viņam tikko bija kapitāls remonts. Par laimi, tas iekļāvās garantijā, bet it kā esot bijis pa 4k ls. Nezinu, neviens neko nemaksāja, bet nu lēti nevarēja būt.
Karoče, GDI es labāk neņemtu. Vismaz no tādiem gadiem, kad šams sāka parādīties.
No otras puses GDI ir jābūt taupīgam un jaudīgam -- kaut ko līdzīgu varēja Carismai novērot. Tiesa, kaut kā šaubos, ka ar 2,5 varēsi zem 10 litriem ielīst -- fizika ir fizika, tur ir masa un tur ir virzuļu tilpums. Locies kā gribi, benzīnu viņam vajag. Jau 2,0 ir uz jautājuma, bet nu tur vēl es par 7-8 ticētu. (Pilsētā gan visi 10).