Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
Kamazs 06.08.2007 15:56

GDI ir benzīns. DOH! Tas ir modernais Mitsubishi benzīnnieks -- liela ekonomija un vispār kruta.

Tiesa, par galantu neko nezinu, bet brālītim bija/ir Mitsubishi carisma (līdzīga gada), kurai GDI motors. Par auto viņš saka -- labs, bet motoru gan tādu labāk nebūtu ņēmis. Vai nu Latvijas benzīns vai kas to smalko elektroniku un mehānismu beidz nost un viņam tikko bija kapitāls remonts. Par laimi, tas iekļāvās garantijā, bet it kā esot bijis pa 4k ls. Nezinu, neviens neko nemaksāja, bet nu lēti nevarēja būt.

Karoče, GDI es labāk neņemtu. Vismaz no tādiem gadiem, kad šams sāka parādīties.

No otras puses GDI ir jābūt taupīgam un jaudīgam -- kaut ko līdzīgu varēja Carismai novērot. Tiesa, kaut kā šaubos, ka ar 2,5 varēsi zem 10 litriem ielīst -- fizika ir fizika, tur ir masa un tur ir virzuļu tilpums. Locies kā gribi, benzīnu viņam vajag. Jau 2,0 ir uz jautājuma, bet nu tur vēl es par 7-8 ticētu. (Pilsētā gan visi 10).

Kamazs 06.08.2007 11:04

Man šķiet, ka varētu derēt 2.0 16vārstnieks no FIAT Coupe. Tur vispār ir kādi četri dzinēji -- 2.0 16v, 2.0 16v Turbo, 2.0 20v, 2.0 20v Turbo.

16v turbo ir 185 zirgi (man tāds ir), 20v turbo -- krietni pāri 200, savulaik bija jaudīgākais klases auto.

Bet 20v pērkot jāuzmanās par to "manifoldu" -- bija pat atsaukums savulaik, jo tas defektīvs un plaisā, savukārt visiem Coupe motoriem vājā vieta -- zobsiksna, jāsaudzē kā acuraugs, tb, jāmaina biežāk.

Bet nu tas tā, 100% negalvoju, ka derēs. Vnk šķiet, ka kaut kur netā biju uzdūries informācijai, ka šitas FIAT Coupe 2.0 ir TIPO dzineejs.

Kamazs 06.08.2007 9:58

un kaa tu to laptotu mašīnā vadā? Vajag tak kaut kā nostiprināt?

Laptopu kā jau laptopu -- uz "lap" jeb klēpī. Vai arī uz krēsla vai kā nu gribās.Maita karst, tāpēc kaut kas pa vidam jāieliek, bet citādi nav ne vainas.

Un, kad staigā apkārt, somā iekšā un no problem. Mūsu gadījumā gan tā bija mugursoma, ar portfeli varētu būt neērtāk.

Kamazs 03.08.2007 15:34

Nezinu vai ir vērts ņemt rūpnīcas GPS, ja dārgs. Lētāk ir nopirkt GPS uztvērēju atsevišķi un tad pieslēgt to pie laptopa un tur izmantot kādu vien softu vēlies, sākot jau ar klasisko AutoRoute.

Mazliet lielāka klapata, bet za to kāds ietaupījums (tas raidītājs ap pus-simta Ls maksā un laptops tak ir gandrīz katram) un kādas iespējas paverās -- var ērti pārnest no mašīnas uz mašīnu, var izmantot dažādas programmas (ja vajag arī pirātiskas) vizualizēšanai, regulāri tās apdeitot un pie visa fonā ir laptops ar visu OSu.

Tiesa, ja mērķis ir ceļojumos izmantot GPS. Ikdienai šāda komplektācija būtu čakarīga...bet no otras puses, cik bieži jūs ikdienā ceļu uz darbu ar GPSu meklējat? Manā skatījumā GPS ir brīnišķīgs palīgs garos ceļojumos pa nepazīstamiem maršrutiem, pats to izmantoju ceļojot šķērsām pāri visai Austrumeiropai no Latvijas uz Turciju. Riktīgi noderēja.

Ak jā, vajadzēs vēl vienīgi laptopa lādētāju. Universālais 12-220 voltu pārvaidotājs ar kādu laptopam pietiek (75W laikam) maksās ap 20-30 ls un tajā varēs lādēt arī telefonu, videokameru un vēl visādu krapu.

Pats pie šitādas fiškas izmantošanas tiku pēc kolēģa un čoma ieteikuma. Liels paldies viņam par to -- zvērīgi labi un izdevīgi.

Kamazs 27.07.2007 10:25

Bet nu Fordo jau nav SAAB...

Nu ja, SAAB ir Opelis (GM).

Bet, ja nopietni, es labāk aizvilktu to auto tomēr. Man gan auto ar ķēdi nekad nav bijis, bet, ja klab un uz ātru aci uzmetot problēma nav atrodama, tad labāk motoru izslēgt. Šitā daži pazīstami ir izglābušies no lieliem remontiem -- kaut kāds spriegotājs pusnoskrējis un ja vilktu garumā, būtu slikti, a tā tikai tas sūds jānomaina.

Karoče, ierosinu neriskēt.

Kamazs 23.07.2007 10:08

Rekur, tepat, iAuto, reklāmas baneris www.hobijauto.lv aka Asfaltplēsēji. Darbnīca Vangažos, darbojas ar "tūningu" un, izskatās, arī restaurāciju. Ieejot lapā, man šķiet, ka redzēju Pobedu bildēs, tikai rakstu nevarēju atrast. Anyways, IMO, worth a try.

Kamazs 08.07.2007 22:57

Man tas Scorpis pēc skata riktīgi patīk, bet rets gan jams, tas tiesa, un pārtrauca šamo ražot, izgāzās tā lieta. Domāju, ka tie apsvērumi par Cosworth dzinēju, rijību un piekari, ko izteica iepriekšējie komentētāji ir diezgan pamatoti, tā kā tavā vietā tomēr 2x padomātu pirms pirktu jauno scorpi.

Kāpēc neskaties uz japāņiem? Accordi, Legendi, Camry...?

Kamazs 07.06.2007 13:58

Palaidniex, brauc ar savu nelielo, sportisko auto vai busu ar mazo dzinēju. Brauc un esi pareizs. Bet nevajag mācīt citus un ar pirkstu bakstīt, cik visi nepareizi.

Tēma ir nodokli kas idejiski orientēts uz tiem, kas atļaujas eksluzīvus auto, taču likums ķer arī tos, kas iegādājas lielus un praktiskus ģimenes auto. Un tas nav pareizi.

Varbūt esmu izlepis, bet daudz drošāk jūtos, ja manam busam ir normāls, masai atbilstošas jaudas dzinējs, kas ļauj optimāli manevrēt mūsdienu Latvijas ceļu intensīvajā plūsmā, nevis piegriezts 2.0 dvašotājs. Tas nenozīmē, ka ar to busu grasos dragreisot -- piekare, masa un citas figņas tam nav domātas -- nē, es vnk gribu kontrolēt to milzīgo metāla kluci. Attiecīgi lieli dzinēji lielas masas automobilim ir nevis luksuss, bet nepieciešamība.

Kamazs 30.05.2007 19:18

A smuks tas pasāts.

Kamazs 23.05.2007 12:34

Nezinu vai kāds šo aspektu aizskāra, bet personīgi man iemesls, kāpēc apdzenu 95 km/h braucošus vai kolonnas nevis iesēžos šajā plūsmā ir tāds, ka manuprāt ir bīstamāk nepārtraukti braukt aiz kāda muguras.

Priekšā braucošais, pirmkārt, ierobežo redzamību, traucē adekvāti novērtēt situāciju uz ceļa un, attiecīgi, laicīgi reaģēt. Otrkārt, nekad nevari būt drošs par priekšā braucošo -- vai viņš laicīgi noreāģēs, vai arī kaut kādu iemeslu dēļ nebremzējot piepeši izleks pretējā joslā un tev nekas cits neatliek kā a)bīstami sekot; b)strauji bremzēt nezināma šķēršļa priekšā. Protams, var ieturēt ievērojamu distanci, bet tad, kā likums kāds vēlēsies tajā iedzīvoties, ielīst. Un šis kāds drīzākais, ka būs agresīvs apdzinējs, kas arī var strauji bremzēt....

Protams, ja pretī nāk melnais tūkstotis vai ceļš nav pārredzams, slikti laikapstākļi utt. tad ir cita lieta un nekas cits neatliek, kā braukt "astē". Tomēr es labāk pārkāpju ātrumu, lai pārredzamā vietā apdzītu priekšā braucējus nekā braucu ar tiem kopā. Tā jūtos drošāk.

Kamazs 21.05.2007 18:00

Spilves lidostā rezidē Autobraukšanas centrs, viņi tur gan miesasargus un policistus apmāca, gan arī parastiem cilvēkiem piedāvā drošas braukšanas apmācības iespējas.

Kamazs 14.05.2007 17:29

Ak jā, un prelūdēm automāti visādiem motoriem. Pieejams arī tiptronics.

Kamazs 14.05.2007 13:57

Prelūde..uzticams automobilītis, 2.2 VTecs ir riktīgs monstrs, bet arī bāzes 2.0 nav zemē metams. Normāls patēriņš, sportisks, elegants un neikdienišķs, lieliska vadāmība. Plus, sievišķiem parasti patīk.

No 96/97ā gada prelūdes ir "sedaniskas" un principā tur ir vieta aizmugurē. Ne daudz, bet ir. Un cena diezgan droši iet zem 10k, pat visai bagātā komplektācijā.

Kamazs 11.05.2007 9:49

Tipiskam autiņam šāles parasti neviens i nedomā mainīt, ja spiediens normāls un motors neizdveš dīvainas skaņas.

No otras puses, ja konkrētā modeļa un motora autiņam ir novērotas šāļu problēmas biežāk nekā citiem (krietni biežāk) motoriem, tad, manuprāt, tur varētu būt kāda korelācija. Ņemot vērā to, ka remonts aprautu šāļu gadījumā var sanākt sāpīgs, profilaktiski nav neprātīgi nomainīt šāles jau pēc iegādes.

Pēc auto iegādes, vai tu maini zobsiksnu un eļļas? Jeb tu esi oriģināls un nemaini? Neklausies ko citi saka? Neņem vērā to, ka automobiļiem mēdz būt motora defekts laikus nemainītu siksnu/eļļu dēļ?

Jebkurā gadījumā paldies par visiem viedokļiem. Būtu ļoti priecīgs, ja kāds, kuram šis motors arī bijis padalītos ar iespaidiem un pieredzi.

Kamazs 23.04.2007 9:23

Awww...IIIb prelūde...sweet memories..

Kamazs 26.03.2007 12:22

Es uz ziemu uzliku savam bik par lielu profilu -- 50 vietā 55 vai 60, vairs neatceros. Taisni ir ok..kad gribu vairāk pagriezties, spiežās pie plastmasas arkās un karkst tā, ka bail.

Bet nu jau ziema beigusies, mainīšu nu atpakaļ uz cilvēciski zemu profilu.

Kamazs 14.03.2007 10:48

Kas tad tev tas par dzinēju,ka 3 mēneši jālabo?

Nu, pagāja zināms laiks, kamēr beidzot noticējām, ka tā ir zobsiksna/vārstu vaina. Normālas grāmatas un informācijas netā par Fiat Coupe īsti nebija, tāpēc bija doma, ka vnk nepareizi tiek likta zobsiksna un tādēļ tās kompresijas nav. Neviens serviss arī īsti negribēja šitajam brīnumam ķerties klāt, bet AutoItalia solīja 1500 ls remontā kā startu.

Tad nu palēnām paši vien saviem spēkiem sākām jaukt laukā. Pagāja laiciņš, kamēr atbrauca zobsiksna un vārsti. Tad vēl laiciņš līdz atbrauca īstie vārsti ..biku nomuhļījās galvas likšana un eku reku, bija jāgaida vēl viena galvas blīve. Tad pa vidam uznāca jaukie aukstumi, pie kuriem plastmasa un gumija trausla un plīsā...

Karoče, tas viss ievilkās. Labāk būtu nomainījis visas siksnas un miers... Smieklīgi vienīgi, ka īsi pirms tam es biju ielējis labum labo eļļu un uzlicis jaunas ziemenes...kuras tagad būs jāmaina.

Vismaz pārkāpumus nesataisīju pa šo laiku un benzīnu ietaupīju..yay..

Kamazs 13.03.2007 17:07

tad jautaajums-vai tas gjenerators Tev vispaar laadeeja

Un vai ta zobenei nebija speciaals plastmasas aizsargs no nelebveeliigajiem apkaarteejaas vides faktoriem

Ja tas man, tad...

Tā nebija laikam ģenerātora siksna (katrā ziņā lādēt lādēja), tas bija kāds ūdenssūknis laikam or smth, kas normāli darbojās, jo nekas neliecināja, ka būtu kāda problēma šamam.

Un aizsargs, protams, bija virsū, pamatīgi pieskrūvēts un ietūcīts tajā šaurajā motortelpā. Vienīgi lieta tāda, ka zem tā aizsarga ir kopā trīs siksnas -- zobene, taa otra un veel gjenerators.

Kamazs 13.03.2007 15:57

Vēl jau ir tā, ka ne tikai zobsiksnas plīsums spēj nest briesmīgus defektus dzinējam. Diezgan līdzīgu efektu var panākt arī tad, ja zobsiksna, kā tautā saka, "pārlec" par dažiem (vai vairāk zobiem) -- tad vārsti sanāk izbīdījušies tādā pozīcijā kādā tiem nevajadzētu būt un, tā kā vietas cilindrā maz, satiek virzuli. Locīšanās ir mazākā problēma šādā situācijā -- sisti virzuļi un galvas, nemaz nerunājot par visādiem bīdītājiem un citām figņām, kas var saplīst šādā kolīzijā.

Lai siksna lektu, tur nevajag daudz -- nav pietiekami labi un pareizi nospriegota vai, ja turpat netaalu ir citas siksnas, tad taam pliistot vai arii lecot viss kas var notikt.

Staastu to tik paarliecinoshi taadeelj, ka nu jau 2 vai 3 meenesi laboju Fiat Coupe '95 2.0 turbo leekushu siksnu un lociitus izpluudes vaarstus. Neviena siksna man nepliisa, vnk uudenssuknja (laikam) siksna bija nepareizi uzlikta un laikam "palecās", trāpot pa turpat netālu esošo zobeni. Tā, jauna, nesaplīsa, bet pārlēca gan... Līdz ar to, atcerieties, ka dažiem auto (jo sevišķi Fiat Coupe!) jāmaina visas siksnas, jo var gadiities, ka ar jaunu zobeni tik un taa tiek pie motora remonta:/.

A dziivee tas notiek elementaari -- brauc, brauc pa celju, ne iipashi kokso, ne ko, un peekshnji bac! izshauj izpuuteejs (nesadegushaas gaazes) un noslaapst motors. Peec tam, stiepies kaa gribi atkal vairs neiedarbinaasi Un, protams, nav kompresijas cilindros. Smagaakos gadiijumos troksnis ir lielaaks, ir dzirdeets par lidojoshiem virzuljiem un galu galaa reaali ir ka peec tam viss tur nokjiileets un nekas negriezhas.

Svariigi atcereeties, ka pat taada klusa noslaapshana var noziimeet lociitus vaarstus -- man pagaaja krietns laiks liidz tam noticeeju un tad tikai kjeeraamies pie galvas jaukshanas, visu laiku meegjinot elektriibu labot vai pareizi uzlikt zobeni. Neticeejaas, ka vaarsti pagalam -- siksna vesela, nekaads troksnis nav bijis...

Karoche, mainiet zobeni biezhaak nekaa vajag. mainit arii paareejaas siksnas, kas turpat netaalu. Un ofic mainiet, ja peerkat mashiinu -- pat ja jauna zobene, var gadiities, ka paareejaas nav jaunas -- man tieshi taa bija.

Kamazs 22.02.2007 14:33

Aizbrauc uz Lietuvu. Joka pēc pabrowsē autoplius.lt .

Protams, ka vari iegrābties sūdos līdz elkonim, bet...no kurienes, tavuprāt, nākuši šie Latvijas autiņi? Karoč, ir markas un modeļi, kas Lietuvā krietni lētāki nekā Latvijā, savukārt, aizšaut līdz kaut vai Šauļiem ir viens stiepiens. Savukārt tur mēdz atrasties eksemplāri krietni svaigāki un labāki nekā tepat, dzimtenē.

Līdz šim vislabāko autiņu, kas man piederējis, nopirku tieši Ļietuvā. Un Latvijā laikam, ja situācija nespiedīs, vairs mašīnu nepirkšu.

Kamazs 12.02.2007 10:43

Ar to M3 ir viena probleema -- tas ir BMW.

Savukaart vecie Maseratti -- 80to beigas, dabuujami saliidzinoshi leeti, beeet...izskataas vienkārši nozheelojami. So much for exclusiveness.

Kamazs 26.01.2007 15:42

Aha, uzmeta. Alternatīva bija Karlsonei pašai sēdēt uz tās kārbas un nikni rūkt? Protams, ka to izmanto kā donoru, varu derēt, ka mehānismā ir daudz veselu, izmantojamu detaļu, plus, tiešām no bojājumiem var saprast, kādas konstruktīvas kļūdas pieļautas veidojot šo ierīci. Kas ir īpaši aktuāli tādam variatoram, kas nav tomēr tik populārs risinājums.

Par resursu, savukārt, domājot, šķiet, ka garantija jaunajai kārbai tak ir un noteikti ne 6 mēneši.

Savukārt variators ir inčīga manta. Nekādu rāvienu, iet kā trolejbuss. Nu un kas, ka nepopulārs? Visu mūžu brauksi savā populārajā pasātā, zieptraukā, golpā? Nu ir lielāka ziepe un drāšanās, ja kas notiek, bet toties oriģinālāk un interesantāk. Ne tā kā visiem.

(Pašam man Fiat Coupe, kuram salocījās vārsti, so, kinda saprotu.)

Kamazs 16.01.2007 20:59

Yay! Volvo 480 atgriežās!

Žēl vienīgi, ka c30 tomēr mazliet kaut kas pietrūkst no vecā šarma.

Kamazs 25.09.2006 14:16

SteelRat rakstīja:

idioc tu esi

Šis teksts ir vienkārši neticami ironisks...

Nav iebildumu pret BMW, tik vien, ka tehnoloģijas neuzticamas, daudz remontējams, bieži lietotie pajāti, daudz ēd un visiem ir. Tagad BMW tāds tautas vāģis, visi ar tādu braukā. No otras puses vasarā man patiktu tas RWD, bet ziemā, domāju, nogurdinātu ikdienas braukšanā.

Nekāds tas ne bandītu auto. Folksvāgens pelēkais.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti