didzinators rakstīja: Kas nevienam nevajag labu auto?!
Citadi zvana uzpirceji!Kuri pec tam tirgo dargaak!
un tu uzpircējiem ne par ko neatdosi, lai tie vēl neuzvātra un nešmaucas, jo cena ir 7900EUR un ne vairāk.
aljo attopies..
didzinators rakstīja: Kas nevienam nevajag labu auto?!
Citadi zvana uzpirceji!Kuri pec tam tirgo dargaak!
un tu uzpircējiem ne par ko neatdosi, lai tie vēl neuzvātra un nešmaucas, jo cena ir 7900EUR un ne vairāk.
aljo attopies..
aizmirsu piebilst, ka klients (pircējs) arī tiek izvērtēts, vai ir saimniecisks un godīgs, vai tiks apkopes laikā taisītas, vai ir sieva, citādi meičas vadādams piešmucēs sēžamo..
vot to es saprotu, tā ir attiekme - neatdot kuram katram!
kaut kur iztika ar skaideni..
seesam tomēr ir visoperatīvākais, bet būs dārgāks.
Balva - lēti, bet žņaudzas un viņiem ir diezgan interesanti noteikumi par pārsniegtiem ātrumiem, ja normāli ir 20km/h, tad viņiem parādās procenti no atļautā.. (iet runa par apdzīvotu vietu) ar pirmstermiņa dzēšanu ir liela ķēpa un neizdevīgi utt.
bet tur praktiski visu var nodrošināt ar vienu atslēgu utt.
man ar vajag pāris detaļas:
Stūre
Radio
Spidometra stikliņš
Priekšējā uzlika kapotam
Briedis
Līstīte briedim
Kreisās puses šofera durvis
Roku balsti.
Durvju gumijas
Starteris
aizmugurējo labās puses durvju loga mehānisms.
ja ir jauna kārba, esmu gatavs pirkt.
slaistss rakstīja: hehe man jau viss tas ir tikai bundzha sapuvusi daljeeji
F323F rakstīja: man ar vajag pāris detaļas:
Stūre
Radio
Spidometra stikliņš
Priekšējā uzlika kapotam
Briedis
Līstīte briedim
Kreisās puses šofera durvis
Roku balsti.
Durvju gumijas
Starteris
aizmugurējo labās puses durvju loga mehānisms.
ja ir jauna kārba, esmu gatavs pirkt.
man ar tas viss ir, bet vajag jaunu..
ir jauni tilti ar visiem pribambasiem, motors, visi hromi utt.kuzavs ir uz krāsošanu, bet pietrūkst daži nieki, kurus gribētu jaunus, lai viss ir pa skaisto.. a kur briedi ņēmi, varbūt ir kāda info, kur var dabūt?
Dorisa rakstīja:
F323F rakstīja: a kur briedi ņēmi, varbūt ir kāda info, kur var dabūt?
www.saulstari.et.lv/...
te tikai piedāvā apskatīt pa 2LVL, ja ar gidu tad dārgāk..
tur briedis velk uz 150LVL
tetis rakstīja:
F323F rakstīja: tur briedis velk uz 150LVL
tas pa leto,sparni biezā slanī jauni pa 55 ls gab ir margrietas ieļa.
jā, tur viņiem visādas lietas ir, bet cenas ar labas, piemēram motors ~1000LVL, bet visu var palēnām salasīt pa lauku sētām.
Briedi ar meklēju pa lauku sētu cenām, esmu ar mieru nolikt 80LVL uzreiz par lietojamu briedi.
meklēju jaunu to kārbu, divas lieltotas jau man ir..
richi rakstīja:
tetis rakstīja:
F323F rakstīja: tur briedis velk uz 150LVL
tas pa leto,sparni biezā slanī jauni pa 55 ls gab ir margrietas ieļa.
Nu biezā slāni gan ne un pa lielai daļai koperatīvie ...
21 volgas dzelžu cena ir 500Ls par komlektu - tipa spārni durvis kapoti.
Bet pēc pēdējām aktivitātēm cilvēki galīgi aptrakuši ira ... plēš vairāk nekā jauns margrietas ielā maksā un par brīnumu ir tādi lohi kas paņem ar... tāpēc ar ņirgājos
tieši tā, par galīgu vecātēva šrotu prasa kā minimums 500LVL, pie tam, tur līdz kaut kādai braukšanai ir tālu.
jā, cena te par daudz..
sanāk ka Lukoil ir lielākais krāpējs
uupis rakstīja: A manan čomam Duntes Ozolos ir dzījoklis. Pasaka priekš špijoniem. Ventilācijas šahtas strādā kā pastiprinātājs ij nevajaga nekādu elektroniku. Pietiek ar parasto žurnālista diktoponi - visu var dzirdēt ko kaimiņi dara.
pa nakti šitais neder..
Varbūt drusku ne par tēmu, bet par Saabu gan, ir iegādāts konkrēts modelis 9-3 2003.g. 2.2TiD jautājums par ķēdi - pēc cik liela noskrējiena vajadzētu mainīt, ja vispār ir jāmaina?
tā jau domāju, jo ķēde tač nav siksna, kas ātri beidzas..
Baisulis rakstīja: Varbūt man nopirkt sābu?
Nopērc gan, esmu ļoti apmierināts, ir krietni samazinājušies ikdienas izdevumi jo vairs nav jālej 22l/100km, bet gan pietiek ar 6l/100km
Baisulis rakstīja:
F323F rakstīja:
Baisulis rakstīja: Varbūt man nopirkt sābu?
Nopērc gan, esmu ļoti apmierināts, ir krietni samazinājušies ikdienas izdevumi jo vairs nav jālej 22l/100km, bet gan pietiek ar 6l/100km
nu es tak muldu. Vai nu Audi vai BMW,tik ne saab.
Es ar esmu ar visām par BMW, bet bija variants, kas bija jāizmanto, pabraukšu ziemu un tad atkal pie vecajām vērtībām, jo tas Saab vien tāds dārgs opelis un grāmatvežu auto ir. Labs vidusmēra auto..
Nortel rakstīja:
F323F rakstīja:
Baisulis rakstīja:
F323F rakstīja:
Baisulis rakstīja: Varbūt man nopirkt sābu?
Nopērc gan, esmu ļoti apmierināts, ir krietni samazinājušies ikdienas izdevumi jo vairs nav jālej 22l/100km, bet gan pietiek ar 6l/100km
nu es tak muldu. Vai nu Audi vai BMW,tik ne saab.
Es ar esmu ar visām par BMW, bet bija variants, kas bija jāizmanto, pabraukšu ziemu un tad atkal pie vecajām vērtībām, jo tas Saab vien tāds dārgs opelis un grāmatvežu auto ir. Labs vidusmēra auto..
Kad nopirksi īstu sābu, tad vērtības mainīsies.
Kad būšu vecāks, tad varbūt arī mainīsies, jo saab, manuprāt, pērk pēc 30.
turbopiile rakstīja: nav vēl 30 un nestrādāju par grāmatvedi..
Biju gan agrāk grāmatvedis tapēc zinu ar ko šie braukā, bet 30 man ne tuvu, esmu tikko pāri 20 gadu slieksnim..
Par vecajā pīlēm neiet runa, tas man liekas daudz pačotnāks nekā jaunie un ar tādu brauc tie, kas vēlās ar tādu braukt, nevis statuss nosaka..
KukUUputnis rakstīja: Hmm, Tu domaa, ka man tas nebija ienaacis praataa?Auto ir gandriiz gads un nomaksaato summu uzskatu kaa iires maksaajumu, un paardot domaaju kaa mazlietotu-pa nulleem. Jautaajums bija tomeer cits.
Ja esi atradis pircēju, tad ir 3 varianti:
1. paņem skaidrā - ej uz kantori, tiek izrakstīts gala rēķins un pēc apmaksas auto savāc pircējs.
2. pārņem saistības - kantorī uzraksta iesniegumu par saistību pārņemšanu, pircējam tiek uztaisīts līgums par atlikušo summu + viņš var kaut ko iemkaksāt pamainīt grafika termiņu/datumus utt., procenti attiecīgi arī būs citi, jo procentu likmes katram izskata induviduāli.
3. iet uz citu līzinga kompāniju - rada gabals (cik saprotu uz viņu ir noformēts) raksta iesniegumu par gala rēķinu un norāda tur uz ko rakstīt (citu līzinga kompāniju) tad kompānijas savā starpā visu sataisīs, bet summa līgumā būs tā, kas nav imaksāta.
iepriekšējās situācijās ir aprakstīts ja auto tiek atdots par atlikušo summu.., ja tirgošanas summa ir lielāka, tad jaunais pircējs tev starpību dod kešā, ja summa ir mazāka, tad tu pats piemaksā, lai pircējs to auto paņem.
Nekādām komercķīlām nevajadzētu būt, ja auto tika ņemts jauns un no salona.
Komrecķīlas ir parasti ir tad, ja pērk lietotu no privātpersonas un taisa tādos kantoros kā GE vai Inservis, Zeme utt. tur arī paņems un pie viena aptīrīs procentos. Normālā kantorī komercķīlas vairs neliek, bet formē finansšu līzi.
Ceru, ka skaidrība radās..
Uggga rakstīja:
nafigators rakstīja:
richi rakstīja:Tiešām nesaprotu cik rēķināt nespējīgam ir jābūt lai paņemtu līzī jaunu mašīnu...
Veiksmi sūnu ciema iedzīvotāja meklēšanā
Asprātis ibio
Man arī gribētos dzirdēt kaut ko vairāk par šiem ģenialiem aprēķiniem. Tipa jaunus tikai cash, bet vecos, kam % augstāks, var ņemt līzingā?
Tas ir vienalga vai jaunu ņem kešā jeb līzī, ja ņemsi līziī, tad pārmaksāsi par procentiem..
Pats ar neesmu par jaunu auto iegādi, jo man morāli sāpīgi ir tas, ka izbraucot no salona zūd liela daļa no vērtības..
es labāk iegādāju gadu lietotu no tāda, kas iegādājies jaunu un kam nav tik morāli sāpīgi..
Protams, ka ir kaut kāds slieksnis, kad piķis ir vairāk kā pašam vajag, tad jau īpaši neskaita un lai novicinātu pirkstus paņem jaunu, bet es domāju, ja nav piķis, tad nav ko pirkstus vicināt..
vēl jaunus auto ņem vecāka gadagājuma ļautiņi, kas vēlas piepildīt sapni par JAUNA auto iegādi un tie kuriem interesē garantija, par kuru arī tiek nopiķots, kad ņem pavisam jaunu..
Man doma pērkot auto ir iegādāties maksimāli labu par maksimāli labu cenu, lai pēc gada varu viņu notirgot +/- par tādu pašu naudu, par kādu iegādājos, nemīlu lietot auto vairāk par 1,5 gadiem..
richi rakstīja:
Uggga rakstīja:
nafigators rakstīja:
richi rakstīja:Tiešām nesaprotu cik rēķināt nespējīgam ir jābūt lai paņemtu līzī jaunu mašīnu...
Veiksmi sūnu ciema iedzīvotāja meklēšanā
Asprātis ibio
Man arī gribētos dzirdēt kaut ko vairāk par šiem ģenialiem aprēķiniem. Tipa jaunus tikai cash, bet vecos, kam % augstāks, var ņemt līzingā?
Sākas ...ekonokisks ideotisms... tu uz pirkstiem skaiti vai kā?
Tie kas ir bagāti lai pērk jaunu auto un maksā cik grib, runa ir par tiem kas iedomājas ka viņa aļā žigulis maksā pēc gada lietošanas tik pat kā jauns! realitāte ir tāda ka viņš maksā pa 30% mazāk ...un tāda viņam arī ir tā cena.
Tieši tā, ja padomijas laikos cena gada laikā nenokrita, bet gan pieauga, jo pēc jauna bija jāstāv ntie gadi rindā (neviens arī tā netirgoja tos auto)
Bet tagad ir tā - kā pāri slieksnim, tā ~15% uzreiz ir nost.
Ja taisies visu mūžu ar to auto braukt, tad var pirkt jaunu, bet ja gribi pēc gada pārdot, tad nakuj! Ar līzinga maksājumiem sasniegsi tāda paša auto tirgus cenu pēc gadiem 2iem vai 3iem (tas ir labākajā gadījumā), skatoties kas par auto un kas par līzi.
Ja tas ir Gecz, tad pēc gadiem 5iem..
Esmu redzējis, ka čalis nāk un grib paņemt jaunu auto, bet pirms gada iegādātā auto neizmaksātā vērtība ir tik pat liela par kādu var šodien to autiņu jaunu paņemt.
Sanāk beigās tā, ka čais piemaksā pats, lai kāds pārņem atlikušās saistības..
nafigators rakstīja: Da pļe idiņ tev nedalec, ka ne visi pērk jaunu auto uz gadu un domā kādai viņai vērtība būs? Ja cilvēks pērk mašīnu PRIEKŠ SEVIS, tad viņam pokuj, kāda viņai vērtība būs sešiem vai astoņiem gadiem vai visā līzinga periodā?! Kapēc pirkt 5 gadus lietotu pa 150Ls/mēn., ja var "tādu pašu" (jaunāku, ar garantiju utt.) paņemt pa 225Ls/mēn, a?
Starpība būs 900LVL gadā, par kuriem garantēt vari pats.
Otrkārt tas lietotais tev būs paņemts uz 5 gadiem, bet par jauno maksāsi visus 7, ja ne vairāk.. jo jauns salīdzinot ar 5 gadus lietots maksā vismaz uz pusi vairāk.
www.iauto.lv/...
te ir topiks.