staar rakstīja: Njā, nu izskatās, ka T4 būs pareizā izvēla, jo buss vajadzīgs plašas amplitūdas izmantošanai, sākot ar šebjonku un beidzot ar eiropas ceļiem. Dotajā situācijā laikam mūsu prasībām atbilst tikai 2,5 tdi ar 102 HP, jo šad tad pāris tonnas uz āķa jāpavalkā un tad ar 2,4 būs pa īsu. Un pat jādomā vai tam 2,5 nevaig kādu čipu iečakarēt
Pāris tonnu pavalkāšanai pa LV visa veida ceļiem jau tieši vecais 2,4 būs labāks, , bet pa shtrasi ekonomiskāk, klusāk un dinamiskāk būs 2,5 TDI.
Man tēvs tieši kad pirka meklēja 2,4, jo dzīvo Aizkraukles raj. dziļi mežā, un drillē patstāvīgi uz rīgu turp atpakaļ.
Viņš Dīzeļcentrā R rukā jau savus gadus 10 un sliktāka pieredze viņam bija par modernāko 2.5 TDI, itsevišķi aukstājā periodā viņam atsakot sūkņa vadība un kopumā esot kaprīzāks pret mūsu degvielu, itsevišķi ja pildies "sētās" nevis statoilā.
Dabūja savu 2.4 un ir apmierināts, protams hadene ir patstāvīga rūpala, bet ekspluatē viņš auto arī atbilstoši. Mauc jau 3 gadus.
SteelRat rakstīja: man normals atrums pilseta ir ap 80, un besii tie leenie lunji kas nemak uzsakt un velkas
Ar tām distancēm kādas ir starp auto pilsētā tie 80 bieži vien ir par daudz. Tāpēc jau apdrošināšana ir tik dārga palikusi, ka neviens nepaspēj nobremzēt
405 rakstīja: Fiat Panda 1,2, 2004.gada, sarkana, 60000km, elektrologi, drošības spilveni, signalizācija, CD-radio, ABD+EBD, ziemas riepas, TA. Garantija, līzings.
kliks rakstīja: Žēl, ka auto jau piereģistrēts LV, a tā dēļ vecuma nebūtu jāmaksā vieglo auto/motociklu nodoklis kā nekā cienījama vecuma izstrādājums. Arī penšukiem virs 75 tramvajs bez maksas. Un vecus zirgus jānošauj!
Mūsdienās vecos noverdzina līdz pēdējam, vairs nesūta mežā vai nešauj aiz vecuma
bet par nekompetenci gan nezinu, mosh izlaidushies diizelisti ?!!!
Ja gribi pa leeto tad noteikti neej uz Dizel R caur administraaciju, bet veersies pie kaada meistara privaati.
Ja tev neiet ar servjiem ko paareejie iesaka, kas ar nav slikti,
iedoshu viena darbinieka nr., kas dara uz savu galvu. [/
Iedevu sūkni remontēt Dīzcentrā jo šie solīja viņu saremontēt par 400-500ls, bet Baldonē 700-800ls. Un termiņu 2-3dienas kuras, vienīgi varbūt dabūt tā darbinieka numuru varbūt to procesu varētu kaut kā paātrināt
Nu ja esi jau iedevis tad jau vairs neko paaatrinat vai sachubinaat nevarees.
Njemot veeraa ka shodien ir 21 decembris, tev ir iedots kipitaals terminjsh.
(pirms tam biju DTC, tur man pateica ka aizkakāts karbis un pierakstīja uz nākamo nedēļu. Normāls serviss, pirms tam tur 2 reizes esmu viesojies, nekādu pārmetumu)
un tur man uzstādīja pavisam citu diagnozi - aizdedze jāregulē.
Nu viņs pačimerējās, bet izmaiņas pēc tam nebija, beigās pats atzina ka vai nu sūknis vai filtrs pilns, bet tā kā šiem neesot pacēlāja, neko darīt !!!
Vel viņš noburkšķēja ka karbis baigais kosinuss esot.
staar rakstīja: Njā, nu izskatās, ka T4 būs pareizā izvēla, jo buss vajadzīgs plašas amplitūdas izmantošanai, sākot ar šebjonku un beidzot ar eiropas ceļiem. Dotajā situācijā laikam mūsu prasībām atbilst tikai 2,5 tdi ar 102 HP, jo šad tad pāris tonnas uz āķa jāpavalkā un tad ar 2,4 būs pa īsu. Un pat jādomā vai tam 2,5 nevaig kādu čipu iečakarēt
Pāris tonnu pavalkāšanai pa LV visa veida ceļiem jau tieši vecais 2,4 būs labāks, , bet pa shtrasi ekonomiskāk, klusāk un dinamiskāk būs 2,5 TDI.
Man tēvs tieši kad pirka meklēja 2,4, jo dzīvo Aizkraukles raj. dziļi mežā, un drillē patstāvīgi uz rīgu turp atpakaļ.
Viņš Dīzeļcentrā R rukā jau savus gadus 10 un sliktāka pieredze viņam bija par modernāko 2.5 TDI, itsevišķi aukstājā periodā viņam atsakot sūkņa vadība un kopumā esot kaprīzāks pret mūsu degvielu, itsevišķi ja pildies "sētās" nevis statoilā.
Dabūja savu 2.4 un ir apmierināts, protams hadene ir patstāvīga rūpala, bet ekspluatē viņš auto arī atbilstoši. Mauc jau 3 gadus.
Tas tā, mans viedoklis