Bils rakstīja: Labi, laikam ka jāievieš skaidrība.
Pār Salu tiltu plānots bija no plkst.03-05 tikt, bet sanāca aizķerties ceļā no Ventspils. Pār HESu nedeva atļauju, tapēc nācās izmantot Rīgas tiltu un domāt kā tikt no tā nost.Tonnāža gan ir mazāka "tikai" 119t. Krava ir paredzēta Ogres gāzbetona rūpnīcai.
Viss bija iepriekš saskņots un samaksāti atiecīgie nodokļi valsts kasei.
Gaidīt nākošo nakti būtu bijis finasiāli neizdevīgi, jo šādu autosastāvu dīkstāve ir mērāma tūksto šos EUR par lieku diennati.
Paldies visiem par izpratni un atvainojos par sagādātajām neērtībām.
Man te viens paziņa kā traks uz to jebaju ...katru nedēļu kaut ko pasūta, visu saņem laikā un par naudām viss ir droši, tikai bieži vien lieta atšķirās no cerētā
msh rakstīja: Kas tā par ākstīšanos - aerosoli, skrāpji... Ir viena, vislabākā un komfortablākā metode Manā izpildījumā - ja nekur nav jāsteidzas, 10 min pirms braukšanas izeju laukā, izdaru dažas darbības ar atslēgu un ne tikai, zem haubes atskan zāģējoša skaņa, pēc tam zem pakaļējā tilta dobji ierūcas izpūtēja gals, tad zem haubes kaut kas sāk smagi drebēt, neliela padarbošanās gar čoku, un viss kulē. Vēl pēc piecam minūtēm izskrienu [nav obligāti] iestumt čoku atpakaļ. Kad vajag braukt, gandrīz visi logi atkusuši, ieskaitot pakaļējo, kā arī kreisās puses spogulis. Vienkārši, ērti [nav mašīnā jāsalst], nav vajadzīgi nekādi skrāpji un kaut kādi muļķīgi aerosoli
Nja... Man gan pedejos 10-15 gados (precizak neatceros) vienigais coks, ko pavilkt, ir bijis motorzagim, citadi jau laikam butu tadu arhaismu sen aizmirsis.
Bija man studentu laikos Ascona 82.g modelis ar četriem ātrumiem, spoguli tikai kreisajā pusē un čoku ko ziemā paraustīt. Starp citu uz moldinga bija rakstīts Luxus
McJanis rakstīja: HVZ, bet ja noliek blakus ,,parasto' miglinieku un ,,LED" miglinieku, tad no tā led nekas vairāk kā dekoratīvs ļurļaks nav! Skaisti varbūt izskatās, bet ceļu neredzēsi.
Bet mērķis jau arī ir ielikt kā dienasgaitas lukturus nevis migliniekus. Citi redzēs tavus spožos LEDus un viss ok.
sleepnis rakstīja: Eksperimentāliiem mērķiem nopirku vienu 12V spuldzīti, ar 18 LEDiem. Pievienoju autiņam pie aķīša, ieslēdzu tuvās gaismas salīdzinājumam. Konstatēju , ka tā ir pietiekami spilgta, lai lietotu dienasgaitas lukturiem. Plusi - maz tērē, attiecīgi - pietaupa aķīti, degvielu. Ir doma arī gabarītus uzķīlēt uz LEDiem. Var atstāt ieslēgtas kaut pa nakti drošības dēļ. Kāds ir ko tādu izveicis? Var padalīties.
Tās diodes patērē baigi maz, siltums arī nekāds neizdalās un resurss arī liels. Tikai jautājums kā tu viņas iedabūsi tajos lukturos un vai gaismas ir pietiekoši, spilgtums viņām pašām pietiekošs bet apgaismo tā pašvaki, bet dienasgaitas lukturiem būtu kā reiz. Mājās šitādas tikai uz 220 V sabūvēju virtuves iekārtā virsmu apgaismojumam un kāpņu pakāpienos....pa nakti nemaz neslēdzu ārā.
shearer rakstīja: pasuti vien jaunu lukturi. maksaas tev tas prieks 60ls. nekada gadijuma neperc neorgjinalo depo, perc valeo, jo cenas atshkjirba ir smiekliga - kadi 5ls tikai.
Visos minētajos servisos atteicās remontēt tos lukturus tā ka būs vien jāpērk jauns. Jaunus piedāvā vai nu Depo vai Valeo. Jautājums ar ko Depo ir sliktāks par Valeo ...respektīvi kādas ir bijušas problēmas. Valeo 65 Ls. Depo 40 Ls.
jaspers rakstīja: Tikko ziņās Zivtiņš stāstīja, ka pamatojoties uz šīm bildēm uzsāks adm. lietas! Visvairāk tika runāts un rādīts par Porsche džipu,kas tramvaju apdzina pieturā pa otru pusi, vadītājs dabūs trūkties! man arī besī,ka atrodas kāds gudrāks, kas pielien priekšā un mēģina iespraukties! šoriez a/m markām nav nozīmēs,bet pārsvarā jau vien melniem logiem tie ir, tipa es kruts!
Zivtiņš arī teica ka lai uzsāktu lietu ir vajadzīgs iesniegums policijā no ACULIECINIEKA t.i. no FOTOGRĀFIJU AUTORA ...tagad gribās redzēt vai "stukačam" būs vēlēšanās un laiks un pats galvenais drosme aiziet uz policiju uzrakstīt iesniegumu ....jo tas jau nav tas pats kas anonīmi iemest bildītes internetā, var arī melnais džips vakarā pie mājas piebraukt aprunāties, jo policijā mēdz strādāt savi čomi un tā
Un?? Kas tad nu? Būs jāsāk baidīties aizrādīt kādam,kurš kāpj uz galvas???? Kur mēs dzīvojam?
Mēs dzīvojam Latvijā un tāpēc pieļauju ka foto tajā tvnet sadaļā būs daudz, bet iesniegumu policijā maz un reāli piemērotu sodu vēl mazāk.
jaspers rakstīja: Tikko ziņās Zivtiņš stāstīja, ka pamatojoties uz šīm bildēm uzsāks adm. lietas! Visvairāk tika runāts un rādīts par Porsche džipu,kas tramvaju apdzina pieturā pa otru pusi, vadītājs dabūs trūkties! man arī besī,ka atrodas kāds gudrāks, kas pielien priekšā un mēģina iespraukties! šoriez a/m markām nav nozīmēs,bet pārsvarā jau vien melniem logiem tie ir, tipa es kruts!
Zivtiņš arī teica ka lai uzsāktu lietu ir vajadzīgs iesniegums policijā no ACULIECINIEKA t.i. no FOTOGRĀFIJU AUTORA ...tagad gribās redzēt vai "stukačam" būs vēlēšanās un laiks un pats galvenais drosme aiziet uz policiju uzrakstīt iesniegumu ....jo tas jau nav tas pats kas anonīmi iemest bildītes internetā, var arī melnais džips vakarā pie mājas piebraukt aprunāties, jo policijā mēdz strādāt savi čomi un tā
Imka rakstīja: kkas veel te prasiija par kjeedes izstiepumu konkreeti manam auto! Jaa - ir 17mm, bet, njemot veeraa , ka esmu iecereejis izveikt pilnu motora remontu - mani tas iipashi neuztrauc! Truukushas kjeedes veel nav naacies redzeet un motors tiks izjaukts pilniibaa - taa, ka....
Nu pilnīgai skaidrībai, ja nav slinkums uztaisi kādu fotogaleriju un iemet apskatei , lai var redzēt kā tur izskatās tie nodilušie mierinātāju, cik alumīnija skaidu u.tt pie tiem 17 mm un 290 tkm.
Tad jau sanāk ka man ar tiem 15,2 mm vēl braukt un braukt, jo pirms gada bija 15,1 mm
kkas veel te prasiija par kjeedes izstiepumu konkreeti manam auto! Jaa - ir 17mm, bet, njemot veeraa , ka esmu iecereejis izveikt pilnu motora remontu - mani tas iipashi neuztrauc! Truukushas kjeedes veel nav naacies redzeet un motors tiks izjaukts pilniibaa - taa, ka....
Nu pilnīgai skaidrībai, ja nav slinkums uztaisi kādu fotogaleriju un iemet apskatei , lai var redzēt kā tur izskatās tie nodilušie mierinātāju, cik alumīnija skaidu u.tt pie tiem 17 mm un 290 tkm.
Tad jau sanāk ka man ar tiem 15,2 mm vēl braukt un braukt, jo pirms gada bija 15,1 mm
farruhs rakstīja: Ai nu labi... atkla vecā tēma...
Tikai nez kāpēc mans SAABs neprasa ne 10to dalju ieguldijumu,kā darba kolēģa BMW...
Sagadišanās???
Es braucu ar SAAB tāpēc ka gribu kādu laiku pabraukt un pabaudīt kas tas ir ....pagaidām esmu apmierināts ar daudzām lietām kas ir iekš to SAAB, bet negrasos apgalvot ka tas ir zinātnes un tehnikas sasniegums un ka tas ir labāks par BMW, MB u.tt. Pietiekoši daudz tai mašīnai ir visādu kasjaku, kuri nav atkarīgi no tā kā to ekspluatē un remontē. Kopumā auto savādāks kā vairumam, bet arī tas laiks sāk paiet jo pēdējā laikā vismaz 9-5 diezgan bieži sastopami ielās.
Arnijs rakstīja: Autonets.... Viss ir vienkaarshi! Arii tikko nomainiitai kjeedei izstiepums var neatbilst normaam, ja samaina TIKAI kjeedi! Ja maina visu komplektu ( keede, spriegotaaji, mierinaataaji, zobrati) un LIETO OE detaljas, td taad paarpratumi nerodas! Starp citu - lietojot Scantech un VISU jaunu, izstiepums atskjiras par 4mm, par sliktu pret OE. Un speciaala "cauruminja" tur nav! Tiek skruuveets aaraa spriegotaajs un ar speciaali pielaagotas ieriices paliidziibu tiek veikts meeriijums!
Bet vispaar jau peec komenteetaajiem rodas iespaids, ka katrs ir nomainiijushi vismaz 5 kjeedes un visu par visu zina! Noskreejiens nav buutiskais faktors, lai saprastu, kad jaamaina kjeede. Taapeec ir izstiepuma koeficients un shis raadiitaajs (noskreejiens) dazaadi ekspluateetiem auto pie vienaada kjeedes izstiepuma var atskjirties liidz pat 3x!!! Manam tgadeejam auto ir 290 Tk noskreejiens ar NEMAINIITU kjeedi, bet varu teikt, ka shis mirklis ir pienaacis!!! Nav jau noziimes piedziit pilnu motoru ar alumiinija skaidaam, kas rodas no kjeedes briivkustiibas pret saanu vaaku. Ir bijushi gadiijumi arii ar izriiveetiem caurumiem vaakaa un motors - dabiski, ka veel darbojas! Tas tiem, kas uzskata, ka jaamaina tad, kad auto neiet! Pareizi mainiit buutu tad, kad veel nav seku! Un starp jeedzieniem jaamaina un kritiska ir ~ 4mm starpiiba izstiepumaa! Veelreiz pieziimeeshu koeficientus izstiepumam. Jauna - 8-9mm, jauna ar Scantech 12-13 mm Parasti sakaam, ka jamaina, ja izstiepums paarsniedz 15mm. Kritiskais ir 19 mm. Taalaak spriegotaajs vnk nestraadaa, bet liidz shim ciparam aizsniegties nav veerts, jo tad alumiinija skaidas buus VISUR!!! Tad principaa ir jaapaarjauc viss dzineejs ar pamatiigu eljas kanaalu skaloshanu.
Skatos , ka cien. diskuteetaajiem paarsvaraa ir citi viedoklji, taapeec atljaavos uzrakstiit pashu pashu kjeedes ABC, kas buutu jaazin ikvienam, kas veelas diskuteet par sho jautaajumu! Cienjaa....
Vot pasaki cik tavam pie 290 tkm ir izstiepums ja saki ka laiks pienācis? Un ja liek Scantech tad jau līdz maiņai paliek 2mm. Kur tehniski ir tā atšķirība ka Scantech jau jauns ir par 4mm vairāk izstiepies nekā OE? Cik maksā Scantech un cik OE pilns ķēdes remontkomplekts?
Kad mērīja to ķēdes izstiepumu teica ka esot 15,2 mm ...un pie tāda izstiepuma esot jāmaina. Citi saka ja netraucē tas kā tā ķēde žvadz tad neko tur nav jāmaina. Servisā prasīju vai manam žvadz ...teica ka drusku tā kā varot dzirdēt ...es personīgi nekādu žvadzēšanu nedzirdu. Laikam vajag īpašu dzirdi
AutoNets rakstīja: Vispar ar taam kjedeem taa interesanti sanaacis...
Samera daudzi plachi tirgo sho marku - ved gan no Sveices, Vacijas un pamanas ari no Lietuvas. Lidzko tas aparats nonacis placii, taa potencialais pircejs 99% grib par visu varu to dabuut uz testu kada no SAAB guru servisu vietam.
Ja SAAB stav minetajas servisa vietas, tas parasti ir ideals, bet ja tiek atdzits no NE-SAAB placha, tad defektu saraksts stiepjas garu garais un labakais jajamzirdzinjsh ir ieraksts - jāmaina kjeede (800 Ls).
Tad nu luuk...mana riciba ir interesants materials shobrid par to, ka viens SAAB (tiesham labs SAAB) tiek tada testa reize pie viena no SAAB guru kantoriem izbrakjeets un izmests araa ar ierakstu - KLJEEDE KATASTROFALA STAVOKLI (800 Ls). Puishi samaina kjeedi, visu fiksee dokumentali un ar foto. Dzen to pashi SAAB atka uz testu. Testa prasa - kjede mainita, nezinam, nezinam. Un atkal ieraksts - kjeede katastrofala stavokli.
Vai tas bieds ar kjeedi nav maksliigi uzpuusts?
Kaa nosaka to kjedes stavokli, nenonjemot nevienu vaaku utml.?
Cik verts ir tas diagnostikas tests, ja tiesham ta kjede ir jauna uzlikta?
Gājiens labais ..... arī man tā loģiski padomājot par kaut ko līdzīgu ir aizdomas. Varbūt vari uzcept plašāku rakstu ar visiem fiksētajiem faktiem un nosaucot to kantori vārdā.
Kā jau te daži teica arī MB un BMW ir ķēdes, bet kaut kā nav dzirdēts ka tās kāds vispār maina, toties SAABam tas ir pirmais ko jādara un tā ik pēc 150 tkm ...ceļot ārā motoru!!!......nu vai nu tur tiešām kaut kas nav pareizi uzprojektēts vai arī tas ir servisu uzpūsts mīts. Un ja jau to motoru ir tik viegli izcelt, tad kāpēc uz jau tājumu "Kāpēc ķēdes maiņa maksā tik dārgi?" servisā atbilde ir "tāpēc ka jāceļ motors ārā!!"
Zoo rakstīja: PN-kas tas ir par opeli
Motors Ecotec 1,4i 16V. Vismaz pagaidām eļļā nekāds tosols nebija..eļļa pilnīgi tīra.....termostats strādā ideāli ......teperatūra turās normāla.
Kāpēc jāņem nost galva, jāslīpē un jāmaina blīve ...kā tas saistīts ar to ka palielinās spiediens?