Ja, vēl par 4x4. viņam ir viskomufta, nav nekādu razdatku ar pazeminātiem un tml, bet atšķirībā no citiem lamināta SUViem, uz pakaļēja tilta vienmēr bija vilkme (kkas tipa 80% priekšā, 20 pakaļā), ja sāka izslīdēt vai buksēt, pakaļai deva vairāk.
Un gaismas bija pilnīgi ok, orig. miglinieki vašče super, un ja liek ķenguru, tur var sakabināt pēc sirds patikas, šitajām piestāv.
bet kopumā viņam no plusiem tikai izskats, nez vai ir vērts. CRV price/performance stipri labāka.
kliks rakstīja: par pirmo frīlanderi smejas visi - slikti motori, mazmazītiņš salons, caurgājamība nulle, lētas plastmasas u.t.t. savukārto otrais frīlanderis esot ok. vairkā neko nezinu.
Biku ne tā. Salons paliels (lielāks kā CRV, kas ir viena klase), un plastmasas un beņķu drēbe arī pa galvas tiesu labākā kvalitātē, kā japāņiem. Redzamība pat ļoti ok, un griesti ir tafiga tālu no galvas. Otrais frīlanders varētu būt pat ļoti ok (pa 40+ K EUR ), vēl ir feisliftotais pirmais (cic salons un laikam lampas priekšā, bet par to neko nezinu)
kliks rakstīja: par pirmo frīlanderi smejas visi - slikti motori, mazmazītiņš salons, caurgājamība nulle, lētas plastmasas u.t.t. savukārto otrais frīlanderis esot ok. vairkā neko nezinu.
Biku ne tā. Salons paliels (lielāks kā CRV, kas ir viena klase), un plastmasas un beņķu drēbe arī pa galvas tiesu labākā kvalitātē, kā japāņiem. Redzamība pat ļoti ok, un griesti ir tafiga tālu no galvas. Otrais frīlanders varētu būt pat ļoti ok (pa 40+ K EUR ), vēl ir feisliftotais pirmais (cic salons un laikam lampas priekšā, bet par to neko nezinu)
mans domāt, ka Rimi, Maximas, Depo un tml. ir pilni ar R15 navarkam vai nebrendu (nezinu, kā tur īsti) riepām par ļoti demokratiskām cenām. Ja jau netiek prasīta supa-dupa performance.
did33 rakstīja: aķis ir regulāri jālādē ar lādētāju, reizi pusgadā vēlāms izlādēt līdz kādi 9-9,5V, tad dienakti lādēt, un būs OK, ja būs ja ilgstoši stāv, jāņem nost klemme, tad vēlams palādēt ar lādētāju.
kā mums kursos par barokļiem mācīja viens vīrelis: viss ir vienkārši līdz brīdim, kamēr kautkur parādās akumulators ))
ja Tev ir kautkāds īpaši šim modelim izgatavots accu, varbūt paprasi offic. dilērim, dažreiz gadās, ka cena patīkami pārsteidz (uzsvars uz vārda dažreiz )
sviestu goņiš
man iepriekšējam auto (tika nopirkts 5 g. vecs) bija Bošinieks, nemaz nezinu kāds, nokalpoja 6 gadus un tika pārdots tālāk ar visu auto. Ne reizi netika ne lādēts ne kā savādāk aiztikts.
Droši vien tā bija baigā veiksme, bet vispār, ja pērk normālu accu un auto ar elektrību viss ir ok, tam ir jākalpo ilgāk, nekā parasti cilvēks ar vienu auto brauc.
Un normāliem aķiem nekāda apkalpošana normāli nav vajadzīga. Peace.
Mazliet no teorijas - ja auto budžets ir 30k un pieļaujams ir arī lietoc auto, kāpēc vaig noteikti dīzeli? pērc amurkāņu lielmotoru (teiksim, GČ vai Durango vai tml) ar kādu 4.7-5.9 l gasoline engine par ~15k (sanāks labais) un atlikušos 15k salej bākā turpmako 2-3 gadu laikā (nemaz neizdosies) - sanāk kudiš lētāk par jebkuru dīzeli + brauksi ka lielais.
exif rakstīja: Nu labi, pienjemsim, ka visur tas ir viens un tas pats! Bet jautaajums ir,- vai mees ievedam 92. un no taa, izmantojot piedevas, uzjaucam 95. un 98.? Vai arii ievedam patieshaam 95. un 98., kas ir no TAAS lielaas mucas?
ievedam kaut ko (pat stipri zem 90...), muitojot to kā komponentes degvielas razošanai, tad uzjaucam kaut ko, kam rakstam virsu 92, 95, 98, 100. iekš LV ir pari par 100 uzņēmumiem, kas nodarbojas ar degvielas RAŽOSANU!!! Vai nav smalki?
Neviens nekontrole. Teorētiski kontrolē muita pie robežas šķersošanas (na predmet atbilstības dokumentiem). Un ja kas, vari sūdzēties patērētaju aizsardzības kantorim, tikai kādas tam varētu būt sekas (ko reāli vini darīs) man gan grūti iedomaties.
kolumbs rakstīja: Meža lopi uz ceļa apstājas naktī, jo auto gaismas tos apžilbina. Citādi viņu aizbaidīšanai vienkārši pietiek ar to skaņu, kas jau ir mašīnai. Ja redzi naktī tuvojamies stirnu, vienkārši izslēdz gaismas un viss....
Vigants rakstīja: nu jau raspiz#$@#$@ te tauta. NAv ne vainas tiem Hyundai. Pašam man ir Matrix (lielāks par getz) un nu jau 75 tūkst. KM nobraukti. 2,5 gados. Garantijas gadījums bija pagājušo vasaru un neviens man pat ne mājiena nedeva, ka būs pašam kaut kas jāmaksā vai kā... atbraucu, samainīja un vēl uz tām pāris dienām iedeva rezerves mašīnu (Getz)... vot... Tie dirs@#$ te vienīgais ko zina ir pagarināt savus krāniņus un mēģināt iestāstīt, ka viņu vecās grabažas ir labākas par normāliem jauniem autiņiem. Apkopes salīdzinoši ir lētas. Dārgākā bija uz 60 tūkst. km kad sanāca nedaudz zem 300 Ls. Parādiet vēl kādu jauno autiņu kam krutākā apkope maksā tik lēti!
Ar saviem mazlietotajiem Jūs visbiežāk ieliekat papildus 2..3 tūkst Ls gadā remontos kā arī braucat grabēdami un baidaties no bedrēm, ka nesasit kādu amortizātoru!
Es saku: Jauns auto paliek jauns auto, un nekādi 3..5 gadi lietotie nestāv ne blakus. Ja pietiek ar Getz (salona, bagažnieka plašumi kā arī aprīkojums) tad neviens cits īsti neko nevar likt blakus.
Negribu aizstāvēt nevienu pusi, ne hyundajus, ne bmw, bet attiecībā uz šo konkrēto viedokli - ar ko tikko nopirkts mazlietots (teiksim, tā pat 2 gadi, noskrējiens tie paši 75 tūkst.) vienalga kas ir sliktāks par matrixu? tik daudz sliktāks, ka blakus nevar likt? jauns auto ir jauns auto, tik jāņem vērā, ka jauns viņš ir tikai veikalā, un pēc lielas (dārgas vai nedārgas) apkopes to ka viņš tev ir jauns vari stāstīt mazgadīgām. Vēl IQ garināšanai var uz pieres uzlīmēt pirkuma čeku, lai neviens nevar kļūdīties, ka tev ir JAUNS AUTO!
H1 vispār ir tapis kā ieroču platforma miltaristu vajadzībām. Vēlāk GM izdomāja, ka civilo versiju priekš reperiem var arī uzveidot.
Amerikāņu SUViem ir kopumā cita koncepcija kā citiem 4x4, viņi pēc būtības ir krosoveri - liela asfalta mašīna ar ievērojamu komfortu un iespēju nobraukt arī no cieta seguma nost. Amerikāņu bezceļi arī pamatā ir tuksneši, kalnu ceļi un tml. - dubļu pārvarēšana nav viņu stihija - tie ir vehicles, ar kuru fermeris brauc uz savu rančo pa ceļu bez cieta seguma, kur teiksim, kādam limuzīnveidīgam var noraut izpūtēju, bet kopumā nekādu mega šķeršļu nav.
Camry tagad ražo arī Pēterburgā. Bet priekš mums tas laikam tas pats, kas USA
ats ir kudii labaak , nekaa USAaa , tur vismaz censhas straadaatnevis pravas kachaat , peec lielaa CCCP po ku ja , kameer USAaa nigeri un puertorikaanji tik dziivo no pabalstiem un liek 's priborom' uz darbu
Es par to, ka EURO4 jamiem visticamāk ka nav tik un tā.
mans teiks sekojošs. Ja girlai vaig Matrixu, un jams ir par labu cenu, pērc ātri, kamēr nav pārdomājusi. Rīt viņa uzliks aci uz Tiguanu vai X3, un tad varēsi konsultēties iekš "Latviec kreditējas" jau ne par auto tehniskajām lietām.
IkdienasViesis rakstīja: ja nepatīk Matrix, iespējams, pastāv iespēja skandi Motors salonā to nomainīt pret jaunu Santa fe. .. Cik esmu dzirdējis, tur šobrīd esot kaut kāda akcija, kur hyundai klientiem piedāvā santa fe ar 3500 eiro atlaidi. Neesmu par tiem maiņas procesiem interesējies, bet īsti nesaprotu - kam tas ir izdevīgi ? Varbūt, kads zinātājs var kaut ko sīkāk apskaidrot ?
pri čom te akcijas un maiņas? Dabīgi, ka var samainīt Matrixu pret jaunu Fe - piemaksā 20k EUR un maiņa notiksies
MB ari pavisam nesen reklamēja, ka var jebkuru šrotu mainīt pret C-klasi, so what? Vienkārši nopirkt auto vienmēr ir izdevīgak, nekā šitā mainīties ar dīleri.
Ja, vēl par 4x4. viņam ir viskomufta, nav nekādu razdatku ar pazeminātiem un tml, bet atšķirībā no citiem lamināta SUViem, uz pakaļēja tilta vienmēr bija vilkme (kkas tipa 80% priekšā, 20 pakaļā), ja sāka izslīdēt vai buksēt, pakaļai deva vairāk.
Un gaismas bija pilnīgi ok, orig. miglinieki vašče super, un ja liek ķenguru, tur var sakabināt pēc sirds patikas, šitajām piestāv.
bet kopumā viņam no plusiem tikai izskats, nez vai ir vērts. CRV price/performance stipri labāka.