papildināta: Mopēda un motocikla sadursmē gājuši bojā divi cilvēki; satiksme uz Jelgavas šosejas atjaunota 42

Nozare.lv | 11.maijs 2015 20:28

Neilgi pirms plkst.20:00 Valsts policija (VP) ir pilnībā atjaunojusi ceļu satiksmes negadījuma dēļ bloķēto satiksmi uz Jelgavas šosejas.

Pēc plkst.19:00 policija bija daļēji atjaunojusi ceļu satiksmes negadījuma dēļ bloķēto satiksmi uz Jelgavas šosejas, tā tika atjaunota tikai virzienā uz Jelgavu.

Šopēcpusdien traģiskā negadījumā uz Jelgavas šosejas gāja bijā divi cilvēki. Īsi pēc plkst.17:00 1944.gadā dzimis mopēda vadītājs mēģināja veikt kreiso pagriezienu uz Codi, kad viņā ietriecās 1988.gadā dzimuša vīrieša vadīts motocikls.

Abi braucamrīku vadītāji notikuma vietā gāja bojā.

Traģiskā negadījuma dēļ notikuma vietā tika bloķēts autoceļš Jelgava-Rīga.

 
Visi komentāri
 
LMT 11.maijs 2015 19:56
1 1 Atbildēt

Ko tad par alni neko neraksta...

Vernons 11.maijs 2015 20:49
5 28 Atbildēt

Kādi piemēri vajadzīgi, lai CSDD, policija un visi šiet rakstošie saprastu, ka priekšā esošam satiksmes dalībniekam ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību, ir jāgarantē drošība?

Mopēda vadītājs būtu dzīvs, sveiks un vesels, ja būtu savu manevru veicis no labās ceļa malas divos paņēmienos, līdz vidum un tālāk pāri otrām divām joslām. Vai tā ir neiespējamā misija?

Motocikla vadītājs arī būtu pie dzīvības!

CSN 10. punkts: "Katram jārīkojas TĀ, lai izdzīvotu"!

rt 12.maijs 2015 9:07
30 1 Atbildēt

Es uzskatu, ka šis punkts ir pilnīgi muļķīgs. Priekšā braucošajam nekas nav jāgarantē! Cik liels ir atpakaļskata spoguļu laukums attiecībā pret priekšējā un priekšējo sānu stiklu laukumu? Tādā attiecībā arī var kautko garantēt aizmugurē braucošajam. Garantēt var tikai to, ko tu redzi - situāciju sev priekšā!. Spoguļi ir tikai, lai veiktu manevrus un brauktu atpakaļgaitā, nevis lai pētītu aizmugurē braucošo braukšanas stilu, trajektorijas, ātrumu u.t.t.

Vernons 12.maijs 2015 9:36
2 16 Atbildēt

Nē! Nē! Virzienrādītāji nav jāslēdz! Savlaicīgi attiecīgais stāvoklis braukšanai braukšanas virziena nav jāieņem! Spoguļos nav par drošību japārliecinās! No joslas joslā, kad tā nav pietiekama attālumā brīva, arī iebraucam! Strauji bremzējam! Par gājējiem un velosipēdistiem arī turpināt, vai pats sapratīsi?

Tādi kā TU uzdzen zoseni!

:) 11.maijs 2015 20:57
6 4 Atbildēt

Kapec tu esi uzsedies tikai uz prieksabraucosjiem, man kka liekas ka VISIEM satiiksmes dalibniekiem ir ta jarikojas

Vernons 11.maijs 2015 21:45
3 10 Atbildēt

Jā! Visiem ir jārīkojas TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju!

Pat neliela ātrumu starpība rada nopietnas problēmas.

Un uz ielas, vai ceļa visām darbībam ir jābūt ļoti savlaicīgām!

Ceļu satiksmes Noteikumi nesastāv no vienas drošas distances. Ceļu satiksmes Noteikumi ir kaut kas vairāk.

Loģika, fizika un visiem vienāda pieeja drošībai.

Palaidniex 12.maijs 2015 9:21
10 0 Atbildēt

Piekrītu - nevajag tuvoties priekšā braucošajiem ar +50 km/h pie atļautā un nebūš jāsūkstās, ka nepalaida, patraucēja vai negribot aizsūīja "pie Pētera".

Nevis motociklistu dēļ visiem pārējiem, nu jau arī mopēdistiem" ir sne tik diveris, bet stuindām jāblenž spoguļos un vēl jāievieš kristāla bumba uz priekšējā paneļa nāktotnes pareģojumiem, bet pašiem motocikletistiem būtu jāspēj uzņemties atbildība par ātrumu pārkāpšanas un lidošanas sekām!

Skatīties spoguļos divreiz, skupulozi ievērot visus CSN, tikai lai kādam citam stulbenim vai ņeķerpilam būtu ērtāk pārkāpt tos pašus CSN - ir visstulbākā ideja jau saknē!

Brauc ātrāk par plūsmu vai nekā ļāuj zīmes? ESI VECIS - SPĒJ UZŅEMTIES ATBILDĪBU PAR VISĀM SEKĀM, KO ŠĀDS LĒMUMS VAR IZRAISĪT!

kaspis 11.maijs 2015 22:13
64 8 Atbildēt

un kur ir tie bļāvēji kas raud par pārāk mazo 100kmh? Kuri dikti vēlās vēl vairāk, jo tas tak esot "drošs ātrums"?

Jums vēl līķu par maz?

im89 11.maijs 2015 22:26
4 0 Atbildēt

Un kāds te sakars atļautajam ātrumam, ja tur būtu 50 km/h šis negadījums nebūtu noticis...

Autobraucējs. 11.maijs 2015 23:19
1 13 Atbildēt

Žēl tā motociklista, bet ko nu vairs .....lai viņiem vieglas smiltis !

leewais 11.maijs 2015 23:36
1 23 Atbildēt

kaspis vai kasnepis , tu esi viens no tiem idiņiem kuri visos mēslos redz tikai un vienīgi ātruma ietekmi uz notikušo nezinot lietas apstākļus! Paturi savus trulos spriedelējumus pie sevis!

kaspis 12.maijs 2015 0:12
51 3 Atbildēt

un tu esi truliķis kas visur bauro pēc aicinājuma lai policija sodītu lēnākos?

cik te jau tādi nav bijuši... vienmēr gudrāki par visiem, vienmēr paši labāk zin, kāds tad ir tas drošais ātrums... Paskatamies labāk kas uz ielām notiek un padomājam ar galvu, vai tagad jau nav par ātru jo LIELĀKĀ DAĻA TUPA MAUC un sitās kā prusaki...

Labi, štrunts, katrs dzīvo (un mirst) kā māk, bet šeit savos trulajos spriedelējumos ar 99% varbūtību varu apgalvot ka viens no viņiem otru paņēma kapā līdzi... Par to visvairāk žēl.

Chankaishi 12.maijs 2015 2:37
2 24 Atbildēt

Jaa, vechukinjsh paraava liidzi jaunu cilveeku. Ja viens buutu uzmaniigaaks, otrs leenaaks, nekas nebuutu noticis. Mochi skrien viegli un aatri, bet virs 110-120 praktiski vairs nav vadaami - tikai taisni! Gan jau vecais viirs skatiijaas un ne pirmo reizi tur nogriezaas, vieta sameeraa biistama - bremzeeshanas josla ljoti iisa pirms pasha krustojuma. Parasti, ja pirms taa krusta redzu kaadu leenaaku brauceeju, samazinu aatrumu - varbuut grieziis pa kreisi.

ak 12.maijs 2015 7:59
0 8 Atbildēt

Vai vecis ar mopēdu pagriezienu rādīja? Un cik ātri brauca mocītis? Abi labi. Bet vainīgāks vecis, jo traucēja motociklam, nogrieza ceļu. Jauneklim vel bija par maz pieredzes, no šitādiem kreiso pagriezienu taisītājiem visur ir jāuzmanās, bija jāparedz.

Vernons 12.maijs 2015 8:29
0 17 Atbildēt

CSN nav tāda kategorija - paredzēt!

CSN paredz savlaicīgi radīt apstākļus, CSN 113.p., ja nevari kaut kādu iemeslu dēļ to izdarīt, tad apstājies labajā ceļa malā un gaidi, kad būs tukšs ceļš abos virzienos. Ir arī "TĀ" darīts! Visi laimīgi!

kasinsh79 12.maijs 2015 8:59
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu, nezinot visas nianses nekādas skaidrības arī nebūs. Arī jāpiekrīt Vernonam, labāk nobraukt pavisam malā un apstāties, turpinot ceļu (nogriezties), kad absolūti bez satiksmes tuvākajā apkaimē.

Palaidniex 12.maijs 2015 9:27
9 0 Atbildēt

MIrklis absolute bez satiksmes var iestāties arī pusnaktī...

Bet radīt apstākļus lidotājiem var tikai viņus notriecot vai ar bezceļu neļaujot attīštīt pārlieku lielu ātrumu.

Es uzskatu, ka tik pat labi katram braucējam ir jārada drošas satiksmes apstākļi sev priekšā esošajiem un to izdarīt ir simtiem reižu vienkāršāk, nekā otrādāk...

Vernons 12.maijs 2015 15:08
0 0 Atbildēt

Olainē mēdz kāds skrējējs vai gājējs ieslēgt arī sarkano luksoforā!

Palaidniex 12.maijs 2015 9:04
20 0 Atbildēt

Piekrītu - skatīties vajag, bet atceramies vēl kādu lietu - ikvienam ir tiesības uzskatīt, ka arī pārējie ievēros CSN.

Līdz ar to rupja ātruma pārkāpšana arī ir jāpieskaita pie ļoti pat ticamiem CSNg iemesliem. Ja kāds brauc būtiski ātrāk par savām spējām, atļauto un plūsmu un ignore citu tiesības uzskatīt, ka ātrums tiks +/- ievērots, nevis visrupjākajā veidā pārkāpts - neviens neko nevienam skrējējam nespēs garantēt!

Palaidniex 12.maijs 2015 9:07
8 1 Atbildēt

Tā lai visiem ir saprotams - motocikleta iegāde nedod tiesības braukt ātrāk par atļauto! Un paskaidrojumi - kāda velna pēc moci tad pirkt, neliecina par veselu saprātu!

Rietumos kaut kā motocikletisti lielākoties prot iekļauties plasma, nevis kā te - pārliecinošā vairākumā - lido, spraucās ikvienā caurumā, maina joslas, nepacirtīģi dīdās, bet paģērē, lai visi viņus ievēro, paredz un galvenais palaiž un netraucē...

smaidiigais 12.maijs 2015 9:10
11 0 Atbildēt

Neba nu uz 90 kmh braucošs motociklists tā uzreiz sitās nost. Nu, var jau. Bet ja abi līķi, tad - visticamāk! - ātrums būs bijis ievērojams...

Cerams vismaz, ka nieres kādam derēja....

smaidiigais 12.maijs 2015 9:11
2 0 Atbildēt

man šķiet ka vispār situācija paliek labāka. Motociklisti paliek (sa)prātīgāki.

Pļurkt 12.maijs 2015 11:46
0 0 Atbildēt

Īpaši tiem kas tankā un neko negrib zināt, bet tikai klārēt savu!!!

Ļoti niecīga iespājamība izdzīvot ir motociklistam, kurš ir iedrāzis stāvošā masīvā šķērslī ir ar ātrumu virs 80 km/st!

Tā ka ja motociklistam kāds deguna priekšā aizšķērso ceļu, tā ka šis pat nepaspēj uzsākt jebkādu bremzēšanu, pie reāli atļautā ātruma ir nāvējoša ar ļoti lielu varbūtību!

Pirms kaut ko spriedelēt, vajag vismaz kaut vai pamatus vismaz aptuveni zināt!

smaidiigais 12.maijs 2015 12:03
6 0 Atbildēt

tad motobraucējam visās! atkārtoju, visās! un tagad tiem, kass tankā - visās! vietās kur kāds stāvošs šķērslis var izskriet priekšā - ir pašnāvība braukt ātrāk par 80 kmh! Neesmu sen braucis, bet pie pagr. uz Codi bija zīme 70 kmh.

Un nelaimīgā mopēdista vietā varēja būt: dzīvnieks, auto, traktors ar kādām ecēšām, utt.

kasinsh79 12.maijs 2015 9:15
2 0 Atbildēt

Ja tomēr dzīvot gribas, arī daudzi tomēr aizdomājas...

Vernons 12.maijs 2015 9:19
0 0 Atbildēt

Apollo, redakcija@apollo.lv Otrdiena, 2015. gada 12. maijs 06:21

"Motociklists, kurš pirmdienas pēcpusdienā uz Jelgavas - Rīgas šosejas saskrējās ar kādu motorolleri, iespējams, braucis neprātīgā ātrumā, vēsta LNT raidījums «Degpunktā»."

Apzaga laikā un telpā! Tīša slepkavība, ar iepriekšēju nodomu šajā krustojumā!

Palaidniex 12.maijs 2015 9:23
11 0 Atbildēt

Un protams tagad vienalga pie vainas tikai pa priekšu braukušais mopēdists? Vai ne, neatļāvās paredzēt un pamanīt lidojošo pašnāvnieku...?

Vernons 12.maijs 2015 9:31
3 13 Atbildēt

CSN ir spēkā pie noteiktiem ātruma limitiem katrā konkrētā ceļa posmā! Motocikla vadītājs Aivis izdarīja tīšu slepkavību, ar iepriekšēju nodomu, bet pats arī zaudēja dzīvību!

Sāc lasīt un macīties CSN ar 4., 6. un 10. punktiem un nefilozofē!

Neviens un nekad nebūs gatavs zemiem "lidotājiem" Latvijā!

Palaidniex 12.maijs 2015 9:46
12 0 Atbildēt

Nekur neviens nebūs gatavs zemiem lidotājiem.

It īpaši tādiem, kuri domā, ka tas ir visu citu pienākums viņus pamanīt, palaist aun apieties kā ar jēlu olu, lai tik "kundiņš" var netraucēti izpildīties.

kasinsh79 12.maijs 2015 9:23
21 0 Atbildēt

Un tagad neitrāli, es no savas pieredzes.

Bija man periods, kad pēc saviem 30-it tomēr nokārtoju A kategoriju un nopirku sev moci. Viena vasara bija ļoti dinamiska, nobraucu ap 15tkm (cits vasarā vispār tikai pāris tkm nobrauc), daudz braucu un trenējos (Biķernieku trasē, 333 trasē), daudz traku lietu arī uz Jelgavenes sadarīts (ļoti ievērojami ātruma pārkāpumi). Toreiz man bija gandarījums un nenormāli liels adrenalīns, tagad - drīzāk nosodu.

Bail pat iedomāties, kā varēja sanākt, taču esmu veiksminieks un 3 x nospļaujos pār kreiso plecu.

Sezonai un vispār moto punktu pielika pēdējais rudens trenins 333, kad uztaisīju normālu highside un guvu smagu galvas traumu ar 10 dienām reanimācijā. Izdzīvoju, grūti man gāja. Sāku no jauna staigāt, pamazām atguvu atmiņu, līdz atgriezos normālā dzīvē.

Tagad jau vairāki gadi kā aiz muguras. Protams, mocim esmu teicis STOP un nemaz nenožēloju. Bet atzīstu, ka moci tomēr neviens nepērk, lai ar to ievērotu CSN. Tas nu tā, augstāk minētajam komentāram...

Lai tagad dzīvo tikai AUTO :)

Palaidniex 12.maijs 2015 9:29
5 0 Atbildēt

Rietumos kaut kā spēj moci nopirkt, lai ar to +/- normāli pārvietotos...

Kas tur pie vainas? Varbūt tomēr mazliet lielāks smadzeņu izmantošanas lietderības koeficients...

kasinsh79 12.maijs 2015 9:33
0 0 Atbildēt

Patinot filmiņu atpakaļ - tās bija sajūtas, adrenalīns, zināmā mērā - arī visatļautība. Un pilns youtube arī ar rietumnieku izdarībām. Bet, lai nu paliek. Skaidrs, ka konkrētā situācija nevienu vairs dzīvē neatgriezīs, bet pie vainas viennozīmīgi - abi divi.

Palaidniex 12.maijs 2015 9:49
0 0 Atbildēt

Pilonīgi debiliķi ir visur.

Jautājums tikai cik % ir to, kam arī gribas atļauties līdzīgi izpildīties.

Tad lūk - rietumos tādu ir krietni mazāk, bet te katrs, da kaut ar iepuirkumu ratiņiem (jā stulbi brauc arī fūristi, velopisēdisti, sabtrans vadīāji un vieglo stūrētāji) ir gatavs ķert adrenalīnu kā tie dorņi.

Un rezultāts - uz sejas. statistika bojāgājušo zinā - neesam tālu no atpalicības valstīm.

Bijušais moto 12.maijs 2015 22:41
1 0 Atbildēt

Pie vainas ir ZIVTIŅA kungs kurš savā administrēšanas laikā vienmēr mēdza atgādināt - skaties divreiz- vai neparādīsies pie apvāršņa kāds lidojošais, kuram būsi par traucēkli. Bet nebija komentāru, ka arī atrumu nedrīkst pārsniegt.

Es šiem kas lido garām vienmēr uzsignalizēju- daži pēc tam iekļaujas plūsmā.

anonimikis 12.maijs 2015 9:55
71 1 Atbildēt

koplietošanas ceļu uzdevums nav nodrošināt kādam adrenalīnu un izklaides iespējas. Priekš tā ir trases paredzētas, kur nav citu satiksmes darbinieku, kurus apdraudēt.

Palaidniex 12.maijs 2015 10:08
5 0 Atbildēt

BINGO!

Pļurkt 12.maijs 2015 11:48
0 4 Atbildēt

Tu redzēji visu notikušo skaidri???

Jeb atvilkies te apvainot visus nezinot faktus pilnīgi nekādus??

GB12 12.maijs 2015 12:38
6 0 Atbildēt

Pļurkt, pasaki vēl, ka donors brauca ar atļauto ātrumu...

ak 12.maijs 2015 13:57
4 0 Atbildēt

Izskatās, ka lielākā daļa aizstāv to veci ar mopēdu. Tagad es saprotu, no kurienes pilna iela ar priekšā izbraucējiem un pagriezienu nerādītājiem. Jūs to neuzskatāt par pārkāpumu, pārkāpums ir tikai ātrums. Nav pareizi. Abi pārkāpa šajā gadījumā, gan motociklists, gan mopēds. Pārkāpumi ir visi, kuri neievēro CSN, ne TIKAI ĀTRUMS !!!

Vernons 12.maijs 2015 14:46
5 0 Atbildēt

Arī es aizstāvu "veci" ar "mopēdu", nosacīti!!! Bet "vecim" ar skūteri pēdējā kilometrā bija jāatrod "logs" pārkārtoties kreisā malējā joslā, ar ieslēgtu kreiso virzienrādītāju pie baltās nepartrauktās līnijas! Ieslēgtais kreisais virzienrādītājs ir atļauja apsteigt pa labo pusi visiem citiem braucējiem!

Pārkāpjot ātrumu moča vadītājs ir zaglis un slepkava ar iepriekšeju nodomu!!! Apzaga "veci" laikā un telpā!

Krustojumos apdzīt aizliegts un krustojumos arī apsteigt aizliegts, es ceru ka man nevajag paskaidrot vairākumam, kapēc. Noteikumos tas viss ir minēts!

Priekšā esošam "vecim" ar savu rīcību bija jāgarantē drošība SEV!

Tusis 12.maijs 2015 22:18
1 0 Atbildēt

Taisni brīnums, cik šeit daudzi aculiecinieki sagadījušies. Un katrs gatavs apliecināt, ka mopēdists pagriezienu neieslēdza, nogriezās ne no tās līnijas, mocis lidoja un protams izdarīja visu, lai izvairītos no sadursmes utt. Katrā ziņā, man personīgi nav nekas pret jebkuru no satiksmes dalībniekiem, bet... ar nosacījumu, ka viņi uz ceļa uzvedas daudz maz prognozējami. Ja mocis velk ar 200+, tad nevajag vispār nevienu citu vainot, pie šāda ātruma motociklistam ir jāspēj prognozēt notikumus tālu uz priekšu. Savulaik runāju ar vienu no instruktoriem un uzdevu jautājumu: "kas ir galvenais, ko vajag mācēt, lai ātri brauktu ar moci?" un viņš atbildēja: "Ja gribi ātri "lidot", iemācies savlaicīgi un pareizi nokrist. Pretējā gadījumā pie pēkšņa šķēršļa būsi līķis." Tā lūk. Viss jāmācās pakāpeniski, nevis tikai iedot "ručkā".

kaspis 12.maijs 2015 23:20
47 0 Atbildēt

"viss jāmācās pakāpeniski" - tomēr paudīšu uzskatu ka tādiem vipendroniem kā lidošana un pēcāka pareiza krišana NAV VIETAS IKDIENAS SATIKSMĒ. Gribi nosisties - ej uz slēgtu trasi, samaksā par stundām un sities laimīgs.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pauls Timrots izsaka viedokli par ceļu būvdarbu projektēšanas kvalitāti un realitāti Latvijā (+ VIDEO) 47

Satiksmes eksperts Pauls Timrots raida skarbus vārdus Latvijas Valsts ceļu virzienā. "Jārada dienests, kas pārbaudīs vai ceļa infrastruktūra izplānota pareizi". Lasīt vairāk

 

Kens Bloks turpina izklaidēties: Raptor pikaps, Supra ātrumlaiva un Burnout telpās (+ VIDEO)

Kens Bloks turpina stāstīt un rādīt, kā viņš pavada laiku kopā ar draugiem. Lasīt vairāk

 

Aculiecinieks nofilmējis kā kungs izmet riepas krūmos (+ VIDEO) 23

Aculiecinieks nofilmējis tik tiešām nesmuku rīcību, ko Berģos pastrādājis kāds kungs. Lasīt vairāk

 

Rīgas Satiksme gadu varētu noslēgt ar peļņu, taču vajag vēl 2.9 miljonus 4

Pašvaldības uzņēmums "Rīgas satiksme" šogad no pašvaldības budžeta papildu dotācijā lūgs piešķirt 2,9 miljonus eiro, šorīt intervijā Latvijas radio sacīja "Rīgas satiksme" padomes priekšsēdētājs Normunds Narvaišs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti