Dzēruša šofera izraisītā avārijā cietuši pieci skolnieki 12

 
Nozare.lv | 25.maijs 2015 19:52

Šodien Tukuma novadā skolēnu autobusā iebraukušās kravas automašīnas vadītāja organismā konstatētas 1,42 promiles alkohola, aģentūru LETA informēja Valsts policijā (VP).

Sadursme starp autobusu un kravas automašīnu notika autoceļa Rīga-Skulte-Liepāja 43.kilometrā. Policija noskaidrojusi, ka kravas automašīna iebrauca autobusam aizmugurē.

Autobuss brauca no Liepājas uz Rīgu, un tajā bija 32 skolēni un pieci pieaugušie.

Pēc VP noskaidrotās sākotnējās informācijas, skolēni braukuši uz sporta sacensībām Rīgā. Autobuss braucis pa ceļa posmu, kurā notiek remontdarbi, un satiksme bijusi apgrūtināta. Lai palaistu pretī braucošu vieglo automašīnu, autobuss nobremzējis, bet kravas automašīna ietriekusies tā aizmugurē, informēja VP Zemgales reģiona pārvaldes priekšnieka palīdze Ieva Sietniece.

Kā aģentūrai LETA pastāstīja Neatliekamā medicīniskā palīdzības dienesta (NMPD) pārstāve Ilze Bukša, slimnīcā ar vieglām un vidēji smagām traumām nogādāti pieci bērni. Bērniem mediķi konstatējuši galvas smadzeņu satricinājumu, ķermeņa sasitumus un elkoņa traumas.

Bērni bijuši vecumā no 10 līdz 13 gadiem. Valsts policija informēja, ka avārijā cietis arī kravas automašīnas "MAN" vadītājs. 

Negadījums notika pirmdien ap plkst.15.50 uz Liepājas šosejas Tukuma novada Džūkstes pagastā.

 
Visi komentāri
 
LMT 25.maijs 2015 21:36
2 11 Atbildēt

Autobus negarantēja drošību ar savu trulo bremzēšanu!

Vernons 25.maijs 2015 23:38
4 18 Atbildēt

Abiem auto ir tahogrāfi! Braukšanas ātrumu autobuss saglabā tikai 24 braukšanas stundas. MAN varbūt nedēļu. Tātad izdrukas no abiem auto! Rīt vēl nav par vēlu!

Dzērājs jāsoda par dzeršanu, bet autobusa vadītājs par sadursmes izraisīšanu. Bet varbūt ir vēl kāds faktors?

Noteikti ir, bet kurš to sakarīgi izklāstīs. Es to noteikti uzzināšu.

Ir citi varianti?

kaspis 26.maijs 2015 0:11
12 1 Atbildēt

ir citi varianti - dzērāju jāsoda par braukšanu dzērumā UN avārijas izraisīšanu. Kādā sakarā autobuss, kurš nedaudz piebremzē ceļu remontdarba vietā, varētu būt vainīgs pie sadursmes?

Vēl kāds faktors? Padomā, kā mainās reakcijas laiks uz adekvātiem brīdinājuma signāliem, cilvēkam esot pamatīgi iereibušam. Pateikšu priekšā, ašāks jau nu viņš nekļūst... ;)

Vernons 26.maijs 2015 8:24
0 8 Atbildēt

Tad kad Tev, kādu brīdi, ar autobusu jāvadā bērni, tad domāšana izmanīsies līdz nepazīšanai! Pirms un ātruma samazināšanas brīdī ir jaskatās spogulī! Autobusa vadītājam ir jabūt situācijas saimniekam, ne viss ķīlniekam!

Ja atceraties Ventspils šoseju, kur autobuss šķērsoja nepārtraukto līniju, apbraucot policijas Volvo, lai 11 aizmugurē braucošie vieglie nenonāktu līdzīgā situācijā!!!

CSN 10. punkts: "Katram jārīkojas TĀ, lai neveidotu pat bīstamu situāciju!" Vecāki autobusa vadītājam uzticēja pašu dargāko, kas viņiem ir! Un tajā brīdī autobusa vadītājs ir Dieva vietā Zemes virsū! Mans pārmetums ir loģisks! Bet iespējams, ka kāds vieglais ir pie vainas, kā cēlonis, kurš aizbrauca! Seku sekas nosodīsim, bet cēloni attaisnosim! Nu ko, vēlu veiksmi!

Jika 26.maijs 2015 8:11
2 9 Atbildēt

Ja Tev priekšā noliek pa mēmiem, kā to ļoti bieži dara autobusu, mikriņu, un vispār visi sabiedriskā transporta šoferi, tad vai Tu esi pillā vai skadrā kā stikliņš, rezultāts tikai viens - avārija. Vēl jo vairāk ja tā ir smagā fūre, kuru vispār apstādināt uzreiz nav reāli sasniedzams sapnis.

Vernons 26.maijs 2015 8:30
1 17 Atbildēt

Tāpēc ceļu satiksmes Noteikumi jāsāk mācīt ar 119. punktu! Un lai "priekšā braucošo bremzējot" piespiestu izpildīt CSN 70., 73., 77. un 118.4. punktu prasības, tas jāpiesien pie sava vadītā auto aizmugurējā bampera! Tad viņa rīcība atbildīs CSN 10. punkta uzstādījumam, neradīt avārijas situāciju! Par savu muļķību samaksās ar savu dzīvību.

Ja kāds var slikt labāk un savādāk, lūdzu Jūsu izgājiens!

krix 26.maijs 2015 11:05
0 0 Atbildēt

un kāpēc autobusam nelikt pa mēmajiem?

Latvijas ceļu remontu neorganizētajā satiksmē regulāri ir kāds, kas jau zem sarkanā lido pretī tiem, kas jau sākuši kustību pie zaļā.

Pie tam, ne vienmēr tie ir džipi vai citi biezie. Ir redzēti, kā paši ceļu remontētāju smagie ar garo sili lido garām rindai pie sarkanā. Pie tam kravas auto ātrums ir krietni virs 30km/h, kas noteikts remonta darbu vietā.

Vernons 26.maijs 2015 11:54
2 6 Atbildēt

Piekrītu! Tev taisnība! Bet autobusa vadītājam ar savu domāšanu ir jābūt parākam par citiem! Jāredz arī idioti! "Dai Duraku Dorogu"!

zs 26.maijs 2015 9:54
4 1 Atbildēt

Par kādu garantēšanu te var iet runa. Tas sīnis fūrē moška bija aizmidzis. Autobusa šoferim to vajadzēja paredzēt?

Vernons 26.maijs 2015 11:51
1 10 Atbildēt

"Par kādu garantēšanu te var iet runa."

Pārrok ceļu, lai nomainītu caurtekas! Grāvi aizber, nenovibrē, atstāj "vibrēšanai" ar mašīnām! Sadursme notika tieši šī grāvja dēļ! Vai Vācijā kaut kas tāds ir iespējams?

Latvijā, kā redzat ir iespējams, jo, priekšā esošam, ceļa remontētājam par to nekāda atbildība neiestājas! Tiesā sekas! Cēloni neviens nemeklē!

Nekas jau nav tik smalki vīts, ko neatklāj saules rīts!

seaman 26.maijs 2015 13:46
1 1 Atbildēt

vainīgs pretībraucošais vieglais, cietuši autobusieši, bet grēkāzis ir smagais. ņehuj dzert pie stūres

Vernons 26.maijs 2015 13:55
0 8 Atbildēt

Pēdējais brīdis aprīkot visus, bez izņēmuma, ar video reģistratoru! Nebūs jāskalda mati.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viens auto, trīs motori! Tavs Auto TV izmēģina jauno Nissan X-Trail e-POWER! (+ VIDEO)

Atšķirībā no Qashqai e-Power, kuru Tavs autoTV esam izmēģinājuši iepriekš, X-Trail ir pieejams jau minētajā e-POWER, kā arī e-4ORCE versijā. Abu šo modifikāciju koncepcija faktiski ir identiska - par pamatu to spēka iekārtām ir ņemts trīs cilindru iekšdedzes dzinējs, kurš tiek izmantots tikai un vienīgi kā ģenerators, savukārt uz priekšu šo auto dzen elektromotors. Lasīt vairāk

 

KEM neatbalsta EP rosinājumu koksni izslēgt no ilgtspējīgā kurināmā aptvēruma

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) iebilst pret Eiropas Parlamenta (EP) ierosinātajiem grozījumiem primārās biomasas jeb koksnes izmantošanā, paredzot, ka meža biomasa tiek izslēgta no ilgtspējīgā kurināmā aptvēruma un tiktu pielīdzināta fosilajam kurināmajam, aģentūru LETA informēja klimata un enerģētikas ministra stratēģiskās komunikācijas padomniece Beate Barkāne. Lasīt vairāk

 

ACEA: Elektroauto tirgus daļa ES pērn sasniegusi rekordaugstu līmeni 2

Elektrisko automobiļu tirdzniecības apjoms pērn Eiropas Savienībā (ES) sasniedzis rekordaugstu tirgus daļu, liecina publicētie Eiropas Automašīnu ražotāju asociācijas (ACEA) jaunākie dati. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kur slēpjas Audi A5 Sportback šarms ? (+VIDEO) 3

Sen zināms, ka Audi un Audi S-Line var būt divas dažādas automašīnas pat viena modeļa ietvaros. Līdzīgs stāsts ir par t.s. četrdruvju coupe jeb Sportback, kas ir Audi A5 sporta auto ar sedana durvju skaitu un līdzīgām ērtībām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti