Babītē tumsā notriekts un gājis bojā cilvēks uz elektroskūtera 52

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 19.oktobris 2020 11:30

Svētdienas vakarā Babītē, uz Jūrmalas šosejas, notriekts un gājis bojā cilvēks, kurš braucis ar elektroskūteru, aģentūru LETA informēja Valsts policijā.

Negadījums noticis ap plkst.21.47 autoceļa Rīga-Ventspils (A10) 15.kilometrā. Pēc sākotnējās informācijas, notikusi elektroskūtera sadursme ar automašīnu "Audi Q5".

Elektroskūtera vadītājs no gūtajām traumām gājis bojā notikuma vietā. Policija vēl skaidro precīzus notikušā apstākļus.

Aizvadītajā diennaktī valstī kopumā reģistrēts 51 ceļu satiksmes negadījums, četrās avārijās cietuši cilvēki - katrā pa vienam. Viens no cietušajiem bijis velosipēdists.

21 ceļu satiksmes negadījums reģistrēts Rīgas reģionā, 12 Latgalē, astoņi Kurzemē, bet pa pieciem - Vidzemē un Zemgalē. Trīs avārijas ar cietušajiem notikušas Rīgas reģionā, bet viena - Latgalē.
 

 
Visi komentāri
 
WALA 19.oktobris 2020 12:26
6 0 Atbildēt

Tos e-skūterus aizvilkt uz testu, visiem kam nav gaismas ar atbilstošu jaudu aizliegt tirgot, un visiem nomas verķiem kas neatbilstu aizliegt piedalīties satiksmē ar nākamo gadu.

Atstarotāji/LEd gaismas sānos arī nebūtu slikti. Vai arī iedot bietē visiem skūteristiem, kas brauc ne pa ietvēm un kam nav atstarojošas vestes tumšajā laikā! Jā uz nomalēm utml. kur nav ietves - drāzt, drāzt un vēlreiz drāzt visus neizgaismotos personāžus.

Vernons 19.oktobris 2020 12:41
3 7 Atbildēt

Tu taču esi vēl lielāks "sadists" par mani!

Vis ir pareizi, un vēl muļķīgāk atsaukties uz CSN 25.3.! Viss kas nav redzams ir nobraucams un sasitams! Žēl vienīgi Savu braucamo.

CSL 19. pants "Pienākumi un tiesības"! Izpildīsi Savu pienākumu pret citiem, iegūsi "Tiesības" turpināt savu Dzīvi! Skarba faktu konstatācija.

Nu un ko pārējie teiks par "Priekšā esošo"?

Vernonam 20.oktobris 2020 9:21
5 0 Atbildēt

tu esi "sadirsts", galvā)) Tavi teksti to skaidri atklāj!

Slinkais 20.oktobris 2020 9:35
0 0 Atbildēt

vai tiešām verķim ar vadītāju, kuram 90% gadijumos nav braukšanas iemaņu, un kurš nesās ar 25-30km/st ir jāatrodas uz ietves??????

WALA 20.oktobris 2020 9:43
0 0 Atbildēt

principā tiem būtu jābūt ātruma ierobežojumam 20 km/h, un uz "velo ceļa" Barona ielā tādi ar zināu regularitāti ir maisījušies pa kājām kad ar velo braucu. Tā ka domāju kombinācija 20 km/h pret gājēju ir labāk nekā 60km/h auto pret skūteristu ... Bet nu ja mēs apejam jautāumu par satiksmes drošību ar lielu līkumu - tad jau ir poh.

Skūterists 20.oktobris 2020 10:27
0 0 Atbildēt

Ir skūteri, kas pārvietojas ar 100+ km/h un kuriem traucē visādi pedālētāji! Ko tu zini, varbūt šitais ar 120km/h gāja pa kreiso joslu , apgāzās un Q5 pārbrauca pāri? Neviens neko nezin.

hehe 20.oktobris 2020 10:59
0 0 Atbildēt

Ja tev traucē pa priekšu braucošais - tātad tu brauc par ātru savām braukšanas prasmēm))

WALA 20.oktobris 2020 13:26
0 0 Atbildēt

Ceru kā šādi klauni nedomā ka drīkst pārvietoties pa ielām bez vadītāja tiesībām un bez numura zīmēm !!!

anoagask 19.oktobris 2020 13:07
4 0 Atbildēt

Teorētiski - Vai pēc zīmēm skūteris tur drīkstēja būt - autostrāde tā nav, pa nomali vai brauktuves malu. Skūteris tak ir gājējs vai velosipedists CSN izpratnē

pagaidām 19.oktobris 2020 13:13
5 0 Atbildēt

raksts ir par neko, informē ka Policija vēl skaidro precīzus notikušā apstākļus.

Kad noskaidros, tad arī varēs rakstīt par faktu, par iemesliem un secinājumus.

Kanibaals 19.oktobris 2020 14:03
8 0 Atbildēt

Tos faktus bezgalīgi noskaidro. Tā arī neviens portāls, vortāls, žurnālists nav noskaidrojis ar kādām sekām beidzās moča avārija pie Baltezera.

Nākošajām paaudzēm būs ko brīnīties lasot šos pseidorakstus, kur visu izstāstīs kaut kad vēlāk, nekad.

saspīlētais 19.oktobris 2020 14:21
4 0 Atbildēt

Papīrs no galda uz galdu ceļo ar likumā noteiktu laika intervālu.Apmēram pēc divām nedēļām mēdijos būs VP aicinājums atsaukties lieciniekus.iAuto nav savu avotu ...,tā ka follow-up nebūs,kā nebija arī citā reizē pēc kaismīga solījuma "sekot šai lietai" ...iAuto māca-mūsu,lasītāju nozīme ir pārspīlēta!

Kanibaals 20.oktobris 2020 10:49
0 0 Atbildēt

Grūti kalendārā atgādinājumu ielikt un painteresēties ik pa laikam par rezultatie.? Presei tomēr kāds arī atbildētu ne jau lasītājiem tagad jāzvana.

"klausies"! 19.oktobris 2020 14:24
2 0 Atbildēt

iAuto vajag noskaidrot tā skūtera ražotāju un nomas firmu.Tad būs reklāmas naudiņa,un kaut kāda it kā info mums.Varētu piesaukt arī kādus atstarotājus!

Vernons 19.oktobris 2020 14:58
4 8 Atbildēt

Komplektā atstarojošas bikses vajag paredzēt!

20.oktobris 2020 12:27
0 0 Atbildēt

Pietiktu krāsot skūterus ar krāsu, kas tumsā atstaro gaismu. Vienkāršāk, kā skūteristiem nomā izsniegt piebezdētas braucambikses))

imzz 19.oktobris 2020 15:47
2 0 Atbildēt

Tak par daudziem satiksmes negadījumiem visi "telemetrijas dati" nebūs zināmi nekad un vienīgais pieejamais apraksts būs kā "1000 un vienas nakts" pasakās, kur šeihs devās pavadīt nakti ar jaunavu un "notika tas, kas notika".

alcheimerotais 19.oktobris 2020 14:15
5 0 Atbildēt

Neredzamais kļūst redzams pēc notriekšanas.Jābrauc otrajā joslā,jo pirmo apdzīvo neredzamie.Nesen lasīju par tiesāšanos par neredzamā velodrasta notriekšanu Maskavas ielā Rumbulā;nesanāca to briesmononi autobraucēju izģērbt kompensācijā.Augstākās Tiesas tiesneši nebrauc tumsā ar velo.

Vernons 19.oktobris 2020 14:57
2 8 Atbildēt

CSN 100. punkts. Šķērslis Kuru spēja pamanīt!

Kad atsitās, tad ieraudzīja, tāda ir pareizā atbilde!

"Kriminālprocesa Likuma" 377. pants attaisnos auto braucēju! OCTA diez ir tam nomas skūterim?

kukū 19.oktobris 2020 15:02
8 1 Atbildēt

Vernon, tu tak neesi tik glups lai domātu ka skūteristam ir OCTA, ja likums tādu neprasa? Jeb gribēji parādīt savu zināšanu, ka vispārīgā gadījumā zaudējumus sedz OCTA, izņemot gadījumus kad tās nav - tad no rezerves fonda.

Vēl jau ekspertīzei jānosaka, vai auto vadītājs ir bijis pie sajēgas, pie labas veselības un vai auto bija pie pilnas kārtības. Bet nav ko ratus jūgt zirgam priekšā - vispirms būs izmeklēšana un tad jau noteiks apstāklus un sadalīs vainu.

Vernons 19.oktobris 2020 15:44
2 10 Atbildēt

Kāda vēl izmeklēšana! Maisā iekšā un miers. No nomas Tu auto bez apdrošināšanas nevari paņemt, bet te, OPĀ, ņemu un braucu, brīnums kad divi nebija virsū! Kaut kas nav kārtībā ar mūsu CSDD un ceļu policiju! Tāda visatļautība nekad nav bijusi!

Vernons 19.oktobris 2020 15:46
3 10 Atbildēt

Ja skūteru nomātāji ir iedomājušies, kad auto vienmēr būs vainīgs un auto OCTA segs zaudējumus, viņi gauži maldās. Tā nebūs!

Policija 19.oktobris 2020 15:57
7 1 Atbildēt

Kā būs un kā nebūs, noteiks policijas izmeklēšana, nevis komentētāji ar jautājumzīmi uz pieres. Tā tam būs būt!

Vernons 19.oktobris 2020 16:13
0 7 Atbildēt

Ja sāks ar CSL 19. pantu "Pieākumi un tiesības", tad patiesi neviena tiesa nevarēs pārmest par "vispusīgi un objektīvi"!

bebrs 19.oktobris 2020 16:24
6 0 Atbildēt

Neskrien pa priekšu ratiem, Vernon! Viss būs un notiksies.

anonimikis 19.oktobris 2020 16:23
0 0 Atbildēt

Nu sāk parasti ar pirmajiem pantiem un tad lēnām iet uz priekšu. Kamēr tiekam līdz 19. ir jau kaudze prasību, kas bija jāievēro.

Vernons 19.oktobris 2020 22:15
0 7 Atbildēt

Tu tik pat neuzmanīgs kā Policija! CSL 19. pants ir " Atslēga" risinājumam, kā darbojas CSN un kā Katram uz ceļa ir jārīkojas! Tas ir pants Nr. 1!

Kanibaals 20.oktobris 2020 10:55
2 0 Atbildēt

Vēl tik Vernon aizmirsi piebilst ka pēc atsišanās fiksi jāaizskrien pie upura un jāaplasa atstarotāji. Maskas uzvilkšana upurim uz galvas polietilēna maisiņa izskatā arī tiesā velāk palīdzēs, jo cietusī puse nevarēs liecināt. Win-win

Vernons 20.oktobris 2020 11:26
1 6 Atbildēt

Manā darba praksē nav gadījies, kad kādam būtu uzbraukts ar kaut kādu atstarojošu vai luktura elementu. Visi nobrauktie bija bez lukturiem velosipēdam un vestes braucējam! Kad atsitās, tad ieraudzīja! Melns kā Velns uz ceļa! Tas ir galīgi nepieņemami! Busa vadītāju attaisno, bet kāds stress ir jāpiedzīvo! Dzīvības cena uz ceļa ir no Viena līdz Trīs Eiro vērtībā. Tieši tik maksā veste, atstarotāji vai lukturis! Un tad jau var izpildīt arī CSN 100. punktu, par šķērsli, kuru spēja pamanīt.

Kanibaals 20.oktobris 2020 14:40
3 0 Atbildēt

Linku uz tiesas lēmumu(manas.tiesas.lv/eTiesasMvc/nolemumi) ar šādu teikumu "kad atsitās ieraudzīju" studijā.

Kanibaals 21.oktobris 2020 20:50
0 0 Atbildēt

Piemēru studijā. Tev tak esot bijušas lietas, nosauc lietas numuru apskatīsimies anonimizētos lēmumus.

Vernons 20.oktobris 2020 16:03
0 3 Atbildēt

Ceļu policija izbeidz kriminālprocesu! Kriminālprocesa Likuma 377. pants!

Kanibaals 23.oktobris 2020 19:14
0 0 Atbildēt

Lasīt neproti? Citātu lūdzu.

imzz 19.oktobris 2020 15:59
2 0 Atbildēt

Aha. 2. josla. Un kā palika ar braukšanu tuvāk labajai malai, piem: Ivars Caune un iAuto.lv aicina nebūt āmuriem - brauc tuvāk labajai malai;

Normunds Krapsis sola atgādināt autovadītājiem braukt tuvāk labajai malai utt.

TV vērotājs 19.oktobris 2020 18:20
3 0 Atbildēt

CP-ists LTV1 stāstīja,ka notriekts uz viadukta trešajā joslā,kad slaidi laidis šķersām pāri.Aicināja atsaukties lieciniekus.Kā rādās,arī uz viadukta nekādu kameru nav.

650 19.oktobris 2020 16:54
2 0 Atbildēt

Lieliski- idejiskā koncepcija cieši sasaucas ar to tur pagājušnedēļas hītu par "dzērāju pie siguldass".Kura rezultātā kareivīgie prokurori joprojām NAV noskaidrojuši pat ne iespējamā "vadītāja" varbūtējo dzimumu un vecumu.Kaut gan,tas principā ir sen zināms.Vienkārši LOHIEM nav paredzēts zināt neko lieku- tiem ir jādzīvo neziņā un bailēs katram par savu (atlikušo) ādu.

Tiem suudu iznomātājiem sen bij jānovāc savus tos hlamus no gājēju ietvēm un jāgādā par TO, lai (vai/vai) tie būtu reāli aprīkoti braukšanai tumsā ,vai nu vispār nebūtu pieejami tumšajā diennakts laikā.

Augstākā necieņa pret sabiedrību- lohiem nav jāzin, kur un kādos apstākļos babītes pagastā viņi var sastapties ar šiem divriteņu brīnumiem.Kur tur divas, kur trīs joslas un pa kuru no tām kurureiz un parasti tie rēgi pārvietojas.Nee, nu nekādu rekomendāciju,katrs lai pats izvēlas ko viņam notriekt.Vispār vajadzētu tos izvirtības perēkļus aizslēgt ciet- gan to siguldass, gan babīttes šosseju.Ka nav, ta lai nav.

aprīkoti braukšanai tumsā 19.oktobris 2020 17:27
2 0 Atbildēt

Tiem ripojošiem sūdiem ručkā ir gaisma ko kitajozi ir izfunktierējuši spiest tieši uz priekšu, tādā veidā žilbinot pretīmbraucējus. Tumsā gribās tos ķēmus pamācīt ar lustru uz jumta, bet viņu smadzenes kas nav pazīstamas ar auto vadīšanu un gaismu uz ceļa, diez vai ko jēdzīgu secinās.

Bet doma laba - kā satumst, tā braucamo nevar atslēgt.

latviskais risinājums 19.oktobris 2020 18:23
1 1 Atbildēt

Ēst zirņus,daudz.Sākot braukt tumsā, aizdedzināt vēdera gāzes,bet tad jāpbruc ātri,lai bikses nesasvilst.

650 19.oktobris 2020 18:25
0 0 Atbildēt

Led gaisma bez attiecīgas optikas nevar būt fokusēta ne principā nē.Skaidrs, ka daļa gaismas spīdēs pa visurieni, tsk citiem acīs.Nesen te apspriedām- izrādās gandrīz katrs ir savureiz redzējis, kā uz viena skrejamā suuda (pat tumsā) mierīgi pārvietojas 2-3 personas.Kurš to kontrolē (un/vai) gādā par šādas situācijas neiespējamību? Kas "jādara" labticīgajam aculieciniekam? Jākāpj ārā,vai (un/vai) kā citādi (sabiedrības labā) jāriskē ar iespēju to skrejsuudu saņemt sava auto vējstiklā?

Biznesa vadlinijas skaidras- ja naudas bezgala daudz,pārspēt konkurentu (vai piespiest potenciālo klientu) var ar neiespējamību paiet garām "piedāvājumam".Ja ar šo drazu drīzumā taps (jau top) pilni trotuāri,krustojumi,parki un meži- vienkārši nevarēs ne paiet, ne apiet.Nāksies Braukt.

neko 19.oktobris 2020 18:38
0 0 Atbildēt

Tur darīt īsti nevar un varbūt arī nevajag. Varbūt tikai jārāda kadri no negadījuma vietām (var izraisīt nepatīkamas sajūtas!) un jāskaidro, ka tas notiek nevis kosmisko spēku ietekmē, bet ir loģisks iznākums 1) braukšanai pa brauktuvi bez adekvāta apgaismojuma 2) visi pārējie iemesli

Elektrobraucamajiem ir baigais griezes moments, tie ļauj cilvēkam bez braukšanas iemaņām jau pirmajā braukšanas reizē sasniegt lielu ātrumu, radot ilūziju par drošību.

650 19.oktobris 2020 18:57
0 0 Atbildēt

Braucējam IR jāzin varbūtējās briemas.Specifiski katrā ceļa gabalā.Tas ir kā pamats viņa vispusējai teorētiskajai sagatavotībai.

Ko ,piemēram,Es "uzzināju" beidzamajā pusgadā- ka,izbraucot no mūkusalas apļa statoila un "plānojot" savu (loha) ieskriešanos bauskas virzienā, vajag....piebremzēt un pārliecināties.Vai tev tobrīd (kad tava galva ir otrādi) pa trotuāru lielā ātrumā (pretējā virzienā...) netuvojas kāds pirder-riteņbraucējs.Jā.

Tas pats, kad tu ar vislabākajiem nodomiem prātā brauksi pa 3joslu u-gatvi ar saviem (loh)plānoti atļautajiem 70 un centīsies trāpīt 4jā joslā- nobrauktuvē uz mūku apli pie mūsamotora.Pa sadalošo resno līniju tur tobrīd var braukt riteņbraucējs.Un viņam būt galīgi pie dsas, cik jūs tur esat tie plānotāji un kādi ir jūsu v/vid (salīdzinot ar viņa 25km/h).Jā.Bet kāds cits piroders(-i) to visu likumīgi ieplānoja uz papīra.

neko 19.oktobris 2020 20:05
3 0 Atbildēt

Nu, pilsēta ir pilsēta! Visi skrien un joņo, jāseko līdzi, tas fakts!

Vingrinājums ar skatīšanos abos virzienos arī vietā, tā ir klasika! uz brīdi piebremzē lai palaistu un pa to sekundi apstākļi jau izmainās. Riteņbraucējs no labās kuru es redzu - nu pofig, kas man no labās, tas lai brauc. Cita lieta - tie, kas tumsā brauc bez gaismām, tumšās drēbēs, vot tur ir sūdīgi kad tādu ieraugi jau tuvāk kā gribētos.

Problēmas rodas, kad ir steiga, to es sen piefiksēju. Kad ir steiga, apzināti cenšos neskriet - un vissliktāk ir tad, kad braucot sāku sodīties par līdējiem, čammām un nejēgām. Tad saku - figu jūs mani nokaitināsiet, trakojiet un sitieties bez manis.

wons 20.oktobris 2020 9:16
0 0 Atbildēt

Cik esmu redzējis, tad lielākai daļai velobraucēju vismaz aizmugurējā sarkanā gaisma daudz spilgtākā, nekā knapi redzamā šķūninga tonēto aizmugurējo lukturu gaisma autosiem.

vai tad 20.oktobris 2020 9:23
0 0 Atbildēt

šķūnings ar tonētiem lukturiem vēl ripo pa ielām?

šogad tikai laukos redzēju vienu, bet puika ir iegrābies tajā lamatā un vaļā netiek, nāksies nobraukt pa meža ceļiem.

Velosipēdists 20.oktobris 2020 10:25
0 0 Atbildēt

Nav nekāds brīnums, jo aizmugurē skūterim nav nekādu gaismu. Ja brauc melnās drēbēs, iznākums likumsakarīgs, turklāt vēl pa ceļu, kur auto kustas ar 90+ km/h. Es tāpēc braucu pa Jūrmalas veloceliņu, negribu izaicināt likteni.

Braucejucis 20.oktobris 2020 10:31
2 0 Atbildēt

Vispar man dikti patik ideja par elektroskuteriem, varetu vairak tadus un attiecigi mazak auto un sabtransu uz ielam. Daudz realak neka mities ar velo un mainit drebes, un daudz vieglak uzstiept uz dzivokli. Bet pie mums protams paies gadi kamer ierednisi-grutgalvisi izdomas ka sakartot ielas un likumus. Man ir viena fiksa ideja - skuteristiem obligati jabut atstarojosai vestei, poh kur un kad. Sods teiksim 50 eur. Tik geniali ne? Bet nu skaidrs ka nebus, jo vieglak ir nihuja nedarit (gan skuteristiem gan tiem kas izdoma likumus).

poh 20.oktobris 2020 11:07
0 2 Atbildēt

Un ko dod atstarojoša veste dienas laikā, kādu tieši problēmu tā risina? Autovadītājs dienas laikā tevi tāpat labi redz, ja braucot neskatās telefonā.

Lai tu varētu droši braukt pa pilsēas ielām, vajag elektroniski ierobežot auto ātrumu pilsētā (elektroauto tas būtu elementāri, GPS nosaka ka atrodas pilsētā un lieta darīta) un pilsētas auto būvēt daudz mazākus un ar plānākiem bleķiem, lai vadītājs nejustos kā tankā. Aizķēra skūteristu un pašam nav puse purna - tad brauktu daudz iejūtīgāk. Aizķēra skūteristu - uz gadu tiesības nost un pārsēdina uz skūteri, lai izglītojas un saprot kā ir būt cilvēkam pret dzelzs kasti.

imzz 20.oktobris 2020 12:05
2 1 Atbildēt

Ierobežot auto un dot priekšroku skūteriem ? Kādā sakarībā, lūdzu ? Auto ir transporta līdzeklis, ar to var pārvadāt pasažierus un bagāžu. Ar skūteri nevar pārvadāt pasažierus un kravu, nevar braukt ziemā un sliktos laika apstākļos, nevar barukt lielus attālumus, ir lielas izredzes, ka skūterists nojauksies gar zemi kaut kāda ceļa bedrītes dēļ ( mans paziņa arī bija skūtera entuziasts, līdz pirmo reizi nolikās uz acīm, pēc tam vairs nebija ).

Dot priekšroku tavam skūterim attiecībā pret auto ir pretrunā ar elementāru loģiku un veselo saprātu.

hop 20.oktobris 2020 12:40
1 0 Atbildēt

Un kur tu izlasīji, ka auto ierobežos attiecībā pret tieši skūteristiem? Pa maģistrālajām ielām, jā, lai brauc auto ātrāk bet pa tām, ko intensīvi izmanto velo uc. mazie transportlīdzekļi - nekas nenotiktu ar auto, ja brauktu lēnāk, vismaz auto vadītājiem būtu laiks pamanīt velo un skūteristus.

Ja skūteris un auto ved 1 cilvēku, tad manā galvā skūteris tomēr ir labāks - aizņem mazāk vietas un rada mazāk izmešu. Protams, no Rīgas uz Liepāju ar skūteri nebrauksi, bet pa pilsētu viennozīmīgi būtu jāskatās tā - jo mazāks braucamais, jo labākus apstākļus tam radīt, bet ielas var asfaltēt lai nebūtu bedru (par kurām nav laimīgi arī autovadītāji, starp citu).

Nav aiz kalniem Rīgā laiki, kad auto ar vienu braucēju sastrēgumu laikā tiks aplikti ar lielāku nodokli. Tas ir veids, kā cilvēkus motivēt neizņemt vismaz 6kv.m. brauktuves. Gribi aizņemt? Lūdzu - bet samaksā.

Braucejucis 20.oktobris 2020 16:55
1 0 Atbildēt

Skuteristi vnk nespes izdomat kad ir laba redzamiba un kad nav tapec protams ka jaliek vienkarsi vestes vilkt visur un vienmer nevis laut katram apdavinatajam pasam izlemt.

Turklat vairums tapat nekadas vestes nevilktu principa pec, ja viniem butu tada iespeja. Tapec vienkarsi - visur un vienmer, sods 50 eur.

Vernons 20.oktobris 2020 11:52
0 7 Atbildēt

skaties.lv/beztabu/satik...tena-vaditajs/

Stradiņu slimnīcā viņu pēc tam satiku.

WALA 20.oktobris 2020 13:39
1 0 Atbildēt

Par šo man ir viedoklis no braukšanas ar parasto "kājminamo" skūteri - Rīgas da jebkādi celiņi nav piemēroti tik maza diametra riteņiem ( un man tam kājminamajam tas diametrs ir pat drusku lielāks nekā tiem elektro štruntiem). Līdz ar ko ja guli uz stūres ar visu svaru "lēkājot par Rīgas bedrēm un apmalītēm" - šāds rezultāts ilgtermiņā ir likumsakarīgs.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnā plūdi, bet Tesla tas neskādē (+ VIDEO)

Izskatās, ka elektromobilis ir viens no drošākajiem transportlīdzekļiem, ja runa ir par braukšanu pa dziļu ūdeni un cietu pamatu. Lasīt vairāk

 

Izpūtēji, spuldzes, stikli, riepas - policija kontrolē tehnisko stāvokli (+ FOTO) 17

Valsts policija sadarbībā ar CSDD veica tehnisko kontroli reģionos. Kontroles laikā Cēsīs, Smiltenē un Valmierā tika pārbaudīti 27 auto. Lasīt vairāk

 

Neste Latvijā atklāj pirmo bezkontakta pašapkalpošanās veikalu Neste Easy Deli (+ FOTO) 3

Šodien, 27. jūlijā, vadošais degvielas tirgotājs Neste atver Latvijā pirmo pašapkalpošanās veikalu, tādējādi ienākot jaukta sortimenta pārtikas preču tirdzniecības jomā. Neste Easy Deli bezkontakta pašapkalpošanās pieredzes fokusā ir tehnoloģiski inovatīvs un ilgtspējīgs risinājums, kas piedāvā rūpīgi piemeklētu ēdienu un dzērienu piedāvājumu Latvijā līdz šim nebijušā veidā. Lasīt vairāk

 

Jaudīgākas, sportiskākas, ar košiem dizainiem - trīs jaunās “Macan” versijas (+ FOTO)

“Porsche” turpina pārsteigt ar jaunumiem, piedāvājot trīs “Macan” versijas ar uzlabotu veiktspēju, jaunu pārvaldības konceptu, sportisku dizainu un ievērojami lielāku jaudu nekā to priekšgājējiem, norādīts uzņēmuma paziņojumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti