PAPILDINĀTS ar Valsts policijas atbildi: Jūrmalā saduras trīs automašīnas (+ FOTO) 33

 

Jūrmala, Majori, 28.07.2021 Foto: Aculiecinieka foto

iAuto | 28.jūlijs 2021 11:01

Šodien, 28.jūlijā, Jūrmalā, Majoros, saskrējušās trīs automašīnas. Kurš no spēkratu vadītājiem vainīgs sadursmē, nav zināms. Var redzēt, ka trieciens bijis spēcīgs, tomēr jācer, ka cilvēkiem mediķu palīdzība nebija nepieciešama.

PAPILDINĀTS: Valsts policijas komentārs iAuto:

"Šorīt, 28. jūlijā, pulksten 10.52 Valsts policija saņēma izsaukumu uz ceļu satiksmes negadījumu Jūrmalā, Lienes un Pilsoņu ielas krustojumā, kur notika sadursme starp “Toyota”, “Volkswagen” un “Audi” markas automašīnām. Ceļu satiksmes negadījumā ir cietušas četras personas no kurām divas nogādātas medicīnas iestādē. Šobrīd ir apgrūtināta satiksme uz Lienes ielas. Notikuma vietā darbu turpina Valsts policija."

 
Visi komentāri
 
//* 28.jūlijs 2021 11:12
4 0 Atbildēt

Bus ka vienmer , telefonu spaidija un aizmirsa , ka brauc pie stures , bet ceru , ka visi ir tikusi sveika

Upss 28.jūlijs 2021 21:15
0 0 Atbildēt

Vainīgs taxis...

jans 28.jūlijs 2021 12:02
2 4 Atbildēt

..ne jau ar atļauto ātrumu kāds pilsētā ir,tā var sadauzīt a/m

Locnis 28.jūlijs 2021 14:50
4 0 Atbildēt

Un kā vel var!

Tālavietis 28.jūlijs 2021 21:16
0 1 Atbildēt

Var, ja auto pirkts leišos...

m 28.jūlijs 2021 12:24
2 4 Atbildēt

Nu ja tas ir noticis braucot pretī, tad summārais ātrums ir liels, ja pienjemam ka abi brauca ar 50 km/h tad trieciens bija kā ar 100 km/h. Bet par cik neviens praktiski nekad nebrauc ar atļauto ātrumu, tad...

boliks 28.jūlijs 2021 12:44
4 1 Atbildēt

Piedod, bet nav tāds jēdziens summārais ātrums pie šādām avārijām. Discovery Myth busters šis tika iztirzāts.

Kalvis99 28.jūlijs 2021 17:14
0 0 Atbildēt

Es arī domāju ka 100 stabā ir bīstamāk jo ātrums kvadrātā:

www.scienceabc.com/pure-sciences...-accident.html

650 28.jūlijs 2021 13:25
1 4 Atbildēt

Šeit visdrīzāk nav sagaidāmas itin nekādas "konstruktīvas sarunas" pazīmes.Nerunājot par kāda "risinājuma" iespēju.Jūrmalas/nīdējiem laiks organizēt biedrību,tāpat kā garāmgājējiem un demagogiem.

Nekur nekad netiks atzīts vai vismaz norādīts, ka Jūrmalā vasaras laikā valda īpaši saspringta kustības gaisotne.Ielās ir simtiem (saules nogurdinātu,svešu) iebraucēju, kuri pie katras mazākās iespējas bakstās,stumdās un izveic visvisādas neordināras darbības.Kuras tad nu (vajadzētu) "labot" tobrīd tuvumā/esošajiem.Diemžēl, saērcināti un reakcijās apdalīti ir gandrīz kolektīvi itin visi, tāpēc tā "labošana" pa lielam ir maz cerīga.Jebkura daudzmaz "galvenā" iela te sastāv no desmitiem kvartālu ar sīkām šķērsielām- tur jebkurš var pēkšņi bremzēt un/vai izdarīt negaidītu kreizo (vai labo!) pagriezienu.Kurš blīvā satiksmē,uz 4joslu brauktuves un/vai jebkādos tamlīdzīgos apgrūtinātas uztveres apstākļos var būt liktenīgs.Lojalitāte ir stiepts jēdziens- jo daudzi tiešām uzvedas kā idioti/galējie.Labi vēl ja krievu, bet,redzot mašīnu ar leišu numuru,jābūt īpaši iejūtīgam.Uz abām gatavības pusēm- jo aiz/stūres stipri iespējams gan idiots, gan nekauņa, gan visi trīs/vienā.Jā.

Jūrmalas Galvasgala Valdinieku izveiktās darbības vasarīgās situācijas normalizēšanai (kārtējoreiz) ir rezultējušās ar kājām gaisā.Daudzas ielas (ieskaitot maģistrālās) ir izrakakātas un visu rangu kustība notiek anarhijai līdzīgā veidā un kārtībā.Ieskaitot visur visos mežos un grāvjmalās mētājošos skrejriteņus,kuru īrnieki 4/5 uzspļauj visam un pārkāpj visu iespējamo.Vieglo auto ĀTRUMS atsevišķos posmos sen jau ir sistēmiski PĀRSNIEDZIS "sabiedrībai lojālos" +20.Milicijas (sorrii,lielceļMentu) klātbūtne te ir beigusies kā suga.Atsevišķu motorizēto indivīdu nekaunība sit vairs ne augstu vilni, bet burtiski pa tiešo/purnā.

Vakar/27jul uz vienas no jūrmalgājēju pārejām esot sabraukts skolas vecuma bērns.Uzlidojis 4m gaisā, bet lidojuma laikā pārdomājis un tomēr piezemējies uz zemes..KAS,KĀ un KĀPĒC sabrauca, (prottams!)nav skaidrs.Ja nu vienīgi baumu līmenī, ka sabraucējs (kārtējoreiz) izrādījies nebūt ne jaungadīgs huligāns vai rūdīts bandīts.Protams, ar valdību,satiksmes organizāciju un/vai vispārējo stāvokli Valstī šeit nav itin nekāda sakara.Vienas vienīgas nejaušībass un/vai izdomāti personāži..

650 28.jūlijs 2021 14:49
0 4 Atbildēt

Jā.Lūk, AUTOportāla (un apspriešanas) cienigi raksti nonāk vien (dažos,izņēmuma kārtā) tenku portālos.Ja neskaties Degpunktu, tev neklājas zināt neko lieku.Kamēr rīgas satiksmes mierinātāji sprauž visiem stabus,tamēr j-malas vienīgo perverso galveno ielu gadu desmitiem ilgi nav iespējams nedz nomierināt, ne sakārtot.Neej uz aptieku- nospŗāgsti attālināti... rus.jauns.lv/article/novos...yanie-tyazeloe

...

... 28.jūlijs 2021 15:44
2 4 Atbildēt

она перебегала пешеходный переход, не посмотрев по сторонам

Gadījums protams traģisks, bet....

1) 5m gaisā - tas būtu - virs 2ā stāva logiem...

2) Lai vai cik vainīgs ir vadītājs - iemāciet bērniem, ka NEDRĪKST skriet pāri gājēju pārejai ne regulējamai, ne vēl jo vairāk neregulējamai. Nekādi stabiņi jūs nepasargās, ja paši neuzmanīsieties. Nu kaut vai pieņemiet ka visi autovadītāji ir akli un stulbi un tas pasargās jūs gadījumā, ja tāds trāpīsies...

650 28.jūlijs 2021 16:01
1 3 Atbildēt

Ko tur perebegala, ja saskaitīt uz šis Gavenās Varoņielas esošās pārejas un reāli izvērtēt to drošumu? Ja ņemt vērā šīs suudaielas tehnisko stāvokli, kad jebkura braucēja galvenā uzmanība ir pievērsta aku,bedru un "remontnieku" atstāto cūcību apbraukšanai,kā arī notiek savstarpējās ietekmes dalīšana- lai noskaidrotu, kurš te "ietekmīgāks" un pēc iespējas nekaunīgāk uzspļaus esošajam 50km/h limitam!

Gadu gaitā VIENA izcili bīstama vieta uz Asaru prosp (kur pāreja uz ārpasauli sākas burtiski pie veikala sliekšņa..) tika aprīkota ar luksoforu.Pēc nemitīgām vairākkārtējām iA publikācijām kāds kaut ko "sadzirdēja".Bet turpat 1km tālāk Mellužos dzīvo jau krietni zemākas kastas iezemieši (t.s.Lohi)- viņiem (uz 200% identiskas pārejas) luksofors nav vajadzīgs.Nee.Pietiek ar Aptieku (vienā ielas pusē).Jā.

650 28.jūlijs 2021 16:03
1 6 Atbildēt

ps,- meeslmīnusu spraudēj- TU iespējams būsi "sļedujušcijs"

... 28.jūlijs 2021 23:25
5 3 Atbildēt

mēslmīnusi - tavs liktenis

sen laiks 28.jūlijs 2021 16:09
10 8 Atbildēt

pilsētās ierobežot ātrumu ar 30km/st - sitīsies ne retāk, bet toties vieglāk.

WALA 28.jūlijs 2021 17:10
6 0 Atbildēt

Diez vai būs labāk - vieni lūrēs vairāk telefonos : jo garlaicīgāka braukšana" un citi savukārt lielākā pokujā slās pāri kur pagadās - to baigi labi varēja redzēt uz Čaka ielas remontu laikā, paveicās, kanekas slikts nenotika, bet nu es ar var teikt ka būtu sabraucis vienu klaunu, kurš domā ka starp satiksmes autobusiem stāvošiem korķī slāt pār Čakeni un gandrīz vai "izlekt" priekšā ir baigi labā doma ... nu ja nu vienīgi pasnāvniekiem ...

s 28.jūlijs 2021 17:24
1 3 Atbildēt

Man viens plencis izleca priekšā uz vidējās joslas Satekles ielā, kad gāja pa taisno no McDonalda uz Stacijas laukumu. Tas cilvēks nevarēja neredzēt, ka bez tām divām joslām, kur stāvēja vieglie un autobusi pie luksafora, lai nogrieztos uz Marijas ielu, viņam būs jāšķērso vēl četras joslas. Nekādi remonti vai ātruma ierobežojumi tur tad nebija.

Pļurkt 28.jūlijs 2021 18:26
1 2 Atbildēt

Par garlaicīgu braukšanu ir fakts!!

1. Pašam bija - studiju gados eksursijas pēc nolēmu pavizināties un no Rīgas apvadceļa devos uz Sēnītes pusi pa 2 + 2 joslu ceļu. Tajos laikos močiem bija ātruma limits 70 km/st. Es domāju ka nosprāgšu aiz garlaicības, ir sevišķi kad pa ceļam nebija neviena auto un pretējā josla atdalījās tā ka to nemaz neredz. Atpakaļ braucot nospļāvos un vīlēju kaut kur uz 85.

2). ASV kad bija ātruma limits uz VISIEM ceļiem 55 miles/h (88 km/st) pa desmitiem km pilnīgi taisniem autobāņiem izrādās bija daudz avāriju pie pirmā minimālā pat tā īsti nemanāmā līkumiņa!!

varbūt 28.jūlijs 2021 19:44
4 5 Atbildēt

skaidrs, džeimsam bondam uz moča jāmet salto, vienlaicīgi šaujot pa ļaundariem, citādi ir garlaicīgi.

vajadzēja ņemt līdzi bilžu grāmatu, lai nenosprāgtu no garlaicības? vai rādžiņā uzlikt raidījumu "mazuļiem par zvēriņiem".

katrā gadījumā, par ļaunu nenāktu pārbaudīties - ja nu tie ir uzmanības traucējumi.

ir taču cilvēki, kas nespēj koncentrēt uzmanību ilgāk par 5sek.

... 28.jūlijs 2021 21:37
1 1 Atbildēt

Šodien Rīgā uz nelielas ielas, vietā kur ir gājēju celiņi atdalīti ar zālāju. Atļautais ātrums (50), es braucu mierīgi ~20 km/h. Skatos - čāpo viena kundzīte pa zālāju. Tas nekas, ka ir metri 10 līdz krustam, kur ir gājēju celiņš. Nu labi, nav mana darīšana, neesmu sētnieks.

Dāmīte demonstratīvi pagriež galvu uz otru pusi un kāpj uz brauktuves 2m no mašinas. OK es nobremzēju, bet no 10 vai 100 patrāpīsies kāds kas nepaspēs. Tad atkal būs gaudošana ka visa pasaule vainīga. Jāstāda stabiņi, jāčakarē vadītāji...

tante 28.jūlijs 2021 23:24
2 2 Atbildēt

Vecīt, tu runā kā pirmo dienu pie stūres! Visi zin, ka tantiņas iet pāri ielai neaizejot līdz krustojumam vai pārejai jo 1) tās nezin ka auto ir inerce un ka vadītāji mēdz aizsapņoties 2) tās jau ir dzīves nogurdinātas un meklē iespēju neiet liekus metrus, pat ja to nenojaušot riskē ar dzīvību

Bet tantes satiksmē ir neaprēķināmākas par bērniem, tas nu ir zināms katram, kas nobraucis vismaz pirmo gadu.

... 29.jūlijs 2021 7:56
0 0 Atbildēt

Zinu. Tāpēc arī apstājos.

Bet vispār šī nebija tajā vecumā, kad jau sākas demence.

Bet vispār stāsts bija vairāk par to, ka trula ātruma samazināšana īpaši nesamazinās negadījumu skaitu. It sevišķi, ja mēģina atbildību uzvelt tikai vienai satiksmes dalībnieku grupai. Tie paši, kas bērnībā nav iemācīti uzmanīties un ievērot CSN, arī vēlāk tos ignorē braucot ar stāvdrāžiem un pēc tam auto...

Āķis 29.jūlijs 2021 8:15
0 2 Atbildēt

Tur jau tas āķis - skaitu īpaši nesamazinās, bet smaguma pakāpi - jā. Kas beigu galā izmaksā lētāk.

... 29.jūlijs 2021 9:14
0 0 Atbildēt

Ielās kur ātrums ir mazs, gājēji kļūst īpaši neuzmanīgi (vai nekaunīgi)...

Trula ātruma samazināšana arī nozīmē izmaksas. Ja man braucot uz darbu jāpatērē liekas 15 min. vienā virzienā, mēneša laikā tās jau būs vairākas dienas. Mans laiks galu galā arī ir nauda. Un pareizinot šīs izmaksas ar tūkstošiem cilvēku, rezultātā savācas paliela summiņa.

15min 29.jūlijs 2021 10:08
0 2 Atbildēt

pisoties cauri sastrēgumiem, tu tās minūtes vispār nejūti - tāpēc skaiti prātā, tev neviens neko nav parādā.

Eiropas kurss uz pilsētām, kurās auto nav kings, nav manis izdomāta štelle un arī tu tai vari stāties pretī, vienīgi emigrējot uz ASV.

1h 29.jūlijs 2021 12:45
0 1 Atbildēt

Un kāpēc tādi pajoliņi nevar paiet 20m līdz gājēju pārejai un sagaidīt zaļo?

Ā pareizi - tāpēc ka milicistiem pofig un gājējus nesoda...

WALA 29.jūlijs 2021 8:45
0 0 Atbildēt

Lētāk izmaksā nevis neletālas traumas ( jo arī sakropļots cilvēks ilgtermiņā "izmaksā" valstij un nereti arī radiniekiem pat vairāk kā miris, īpaši ja vainu nekādi nevarēs piesiet vadītājam) , bet to neesamība, ja netiktu sludināta mazaisargāto "visatļautība" - kārtība būtu lielāka un pasākums būtu par kārtām "lētāks" + ilgtermiņā būtu iegūta daudz atbildīgāka sabiedrība, kura spēj redzēt drusku tālāk par savu "puņķaino degungalu".

mjā 29.jūlijs 2021 10:18
2 2 Atbildēt

Tas viss ir labi un pareizi, bet testi pierāda - tiklīdz puņķainais gājējs ierāpjas auto (vislabāk - krosoverā, kas dod ilūziju par pasargātību) tā ātri vien pārvēršas par puņķainu vaģilu, kas uz zebras brauc gar papēžiem gājējiem un taurē citiem puņķainajiem, kas viņaprāt, brauc pēc spidometra, nevis faktiskā ātruma.

Tāda ir cilvēka daba - iedod tam priekšrocību un tas nekavējas to izmantot. Mazais cilvēks sēžot auto sevi uztver kā lielāku, tātad - svarīgāku cilvēku. Un tas ir iemesls, kāpēc CSN ir punkts par mazāk pasargātajiem satiksmes dalībniekiem. Tu vari visu noliegt, nepieņemt un sisties hiostērijā - bet tāda ir tā bilde.

... 29.jūlijs 2021 12:42
1 1 Atbildēt

Tas tāpēc, ka tiek audzināta infantilu deģenerātu paaudze. Ja līdz 18 gadiem tiek stāstīts, ka Tev ir visas tiesības un nekādu pienākumu, Tu esi karalis, kam viss atļauts, tad kāpēc gan lai viss diametrāli mainītos, kad šis pats subjekts dabū tiesības un piesēstas pie auto stūres?

Man nepatīk padomjlaiku slavināšana, bet ir dažas lietas, kas manā bērnībā bija pareizāk. Jau pirmajās klasēs skolā mācīja CSN. Es atceros, ka mums bija jāzīmē maršruts ceļam uz skolu, kur klasē pārrunāja kur labāk šķērsot ielu un kā to darīt pareizi. Pie skolas dežūrēja skolotāji un vecāko klašu skolēni un par ielas šķērsošanu nevietā varēja dabūt piezīmi un izsaukt vecākus uz skolu...

imzz 30.jūlijs 2021 10:59
0 0 Atbildēt

Toties PSRS laikos par seksu ne velna nemācīja. Piemērs no dzīves: jauns laulāts pāris, sāpīgi dzimumakti. Jaunā sieva griežas pie pieredzējušas draudzenes, tā paskatās pa labi, pa kreisi un skaļā čukstā atbild: saulespuķu eļļa ! :-/

>... 29.jūlijs 2021 13:37
0 1 Atbildēt

Nu, es tev piekrītu, ka sociālisma celšanas laikos daudzas lietas labāk ieskaidroja, bija lielāka kārtība un atbildība. Es arī neesmu sajūsmā par deģenerātiem kā 18gadīgais skuķis Maskavā kas lūrot telefonā nepamanīja ne pāreju, ne cilvēkus uz tās. Jā, cilvēki uz pārejas varēja būt uzmanīgāki, bet tad nakkuj vajag pārejas - uzmanīgi ejam pāri kur ienāk prātā un nečakarējam satiksmi ar pārejām.

Kopumā, tagad mums ir tas, kas ir. Atceroties kā bija, vienlaicīgi nevar iedomāties ka tolaik kāds vieglprātīgi brauktu, izņemot pirms armijas uz močiem (kad hormoni ņem virsroku) un partijnieku bērni, kam sasist vecāku žiguli bija reāls variants. Pārējiem tas auto bija daudz grūtāk dabūjams un tāpēc ierindas vadītājs domāja arī par savu auto.

Vernons 29.jūlijs 2021 13:20
2 6 Atbildēt

Kas priekšā, tas vainīgs! Iespējams, kad vainīgais aizbrauca!

650 30.jūlijs 2021 13:44
0 0 Atbildēt

LŪK, vienkārši lielisks pierādījums ši formulējuma pareizībai.Kruizermauka sataisija suudus, bet neviens nekad nevienam to nepierādīs.LOHIEM TO NESAPRAST.. skaties.lv/degpunkta/deg...nepilngadigie/

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 5

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti