Akcionāru sanāksme apstiprina amatā LVC valdes priekšsēdētāju un valdes locekli

Foto: Latvijas Valsts ceļi

SM | 23.jūlijs 2016 9:23

Satiksmes ministrija, kā VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) akcionārs, ir iecēlusi Nominācijas komisijas izvirzītās kandidatūras padomes locekļu amatos ar šā gada 27.jūliju.

Saskaņā ar SM mājas lapā ievietoto sludinājumu tika saņemti trīs pieteikumi LVC valdes priekšsēdētāja amatam un trīs pieteikumi valdes locekļa amatam.

Nominācijas komisijas lēma ieteikt kapitāla daļu turētāja pārstāvim izvirzīt Jāni Langi LVC valdes priekšsēdētāja amatam un Edgaru Strodu LVC valdes locekļa amatam.

Jānis Lange Latvijas Universitātes Ekonomikas un vadības fakultātē ieguvis maģistra grādu ekonomikā un vadībzinātnēs, apguvis Stockholm School of Economics in Riga stratēģiskā menedžmenta programmu. Šobrīd ieņem VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) valdes priekšsēdētāja amatu. Iepriekšējā darba pieredze – LVC valdes loceklis un Finanšu un administratīvās pārvaldes direktors, LVC Jelgavas nodaļas vadītājs, SIA Baltic Construction Consultancy projektu vadītājs. Strādājis Jelgavas pilsētas pašvaldības aģentūrā Pilsētsaimniecība par direktora vietnieku projektu realizācijas jautājumus, inženieri ielu ekspluatācijas jautājumos.

Edgars Strods ieguvis inženiera – celtnieka autoceļu speciālista diplomu Rīgas Politehniskā institūta Inženierbūvniecības fakultātē. Šobrīd ieņem VAS Latvijas Valsts ceļi valdes locekļa amatu ar atbildības jomu – būvniecības, satiksmes organizācijas, iepirkumu un kvalitātes uzraudzības procesi. Iepriekšējā darba pieredze – SIA Rīgas ūdens valdes loceklis, Rīgas Domes Satiksmes departamenta direktors, direktora vietnieks. Strādājis Kuldīgas 12.Ceļu remonta un būvniecības pārvaldē par iecirkņa darbu vadītāju un meistaru.

Konkurss tika organizēts divās kārtās, pirmajā – dokumentu atlase (darba pieredze, izglītība un sabiedrības attīstības redzējums). Uz otro kārtu tika uzaicināti četri pretendenti uz katru amatu divi pretendenti, kuri pirmajā kārtā ieguva lielāko punktu skaitu. Otrā kārta notika strukturētas intervijas veidā, vērtējot kandidāta spējas sniegt kompetentas atbildes uz jomai specifiskiem jautājumiem, stratēģiskās plānošanas spējas, vadības spējas, spējas noteikt mērķus, pieņemt lēmumus un uzņemtie atbildību, komunikācijas prasmes, svešvalodu zināšanas.

Nominācijas komisijas lēmums par kandidāta atbilstību tika pieņemts saskaņā ar konkursa nolikumā apstiprinātajiem vērtēšanas kritērijiem, ņemot vērā pirmajā un otrajā kārtā iegūto punktu kopsummu un nominācijas komisijas locekļu individuāliem vērtējumiem.

Nominācijas komisiju vadīja SM valsts sekretāra vietniece Džineta Innusa, komisijas priekšsēdētāja vietnieks - SM parlamentārais sekretārs Edgars Tavars, komisijas locekļi - SM Autosatiksmes departamenta direktors Tālivaldis Vectirāns, satiksmes ministra biroja vadītājs Artūrs Neimanis, SM Administratīvā departamenta direktores vietniece Dana Osmane, Pārresoru koordinācijas centra Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas konsultants Edmunds Stankevičs un neatkarīgā eksperte Ilona Kiukucāne - Latvijas Darba devēju konfederācijas politikas plānošanas dokumentu eksperte.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnā plūdi, bet Tesla tas neskādē (+ VIDEO)

Izskatās, ka elektromobilis ir viens no drošākajiem transportlīdzekļiem, ja runa ir par braukšanu pa dziļu ūdeni un cietu pamatu. Lasīt vairāk

 

Vasaras braucieni ar elektrisko auto: karstums nav bieds ne pasažieriem, ne baterijai 5

Par vienu no būtiskākajiem elektromobiļu trūkumiem tiek uzskatīta gaisa temperatūras lielā ietekme uz to darbības efektivitāti. Lasīt vairāk

 

Fotogrāfs Gatis Rozenfelds atklāj 'Peugeot 3008' hibrīda patieso dabu (+ VIDEO)

Vai iespējams apvienot jaudu un dinamiku ar degvielas ekonomiju? Kā izrādās – jā! Ņemam modernu iekšdedzes dzinēju, papildinām to ar jaudīgu elektromotoru un bateriju bloku un - “Voilà”! 300ZS, visu riteņu piedziņa, 100 km/h 5,9 sek un degvielas patēriņš nieka 1,3 litri uz 100km. Izklausās neticami, bet tieši tāds ir mūsu šīs dienas testa auto – Peugeot 3008 HYBRID4. Lasīt vairāk

 

Tesla autopilots neatšķir mēnesi no luksofora dzeltenā signāla (+ VIDEO) 18

Kāds autovadītājs no ASV piedzīvojis pārsteigumu redzot, ka viņa Tesla elektroautomobilis Autopilot režīmā nepārtraukti samazina ātrumu, reaģējot uz pilnmēnesi naksnīgajās debesīs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti