Fotoreportāža: kā notiek būvdarbi slēgtajā Ventspils šosejas posmā un uz tilta pār Lielupi (+ foto)

Foto: Latvijas Valsts ceļi

Latvijas Valsts Ceļi | 7.septembris 2016 12:58

Kā jau ziņots, līdz novembrim ir slēgts aptuveni kilometru garš posms uz Ventspils šosejas (A10) aiz tilta pār Lielupi. Slēgtajā posmā tiek veikta ceļa rekonstrukcija, lai uzlabotu ceļa nestspēju, daļēji tiek pārbūvēti arī segas pamati.

Lai būvnieki varētu veikt posmā paredzētos remontdarbus abās brauktuves joslās vienlaicīgi un pabeigt tos iespējami īsā laikā, satiksme ir novirzīta pa apvedceļu.

No kvalitātes viedokļa pārbūvēt vienas brauktuves ceļa abas joslas vienlaicīgi ir labāk. Ja asfalta dilumkārtas ieklāšanu veic divi ieklājēji paralēli, veidojas viendabīgs segums, un nav nepieciešams veidot abu joslu savienojuma šuvi. Tomēr nodrošināt ērtu apbraucamo ceļu, kura nestspēja būtu atbilstoša intensīvajai galvenā autoceļa satiksmei, un kurš nebūtu pārāk garš, ir iespējams retos gadījumos. Tāpēc visbiežāk remontdarbi tiek organizēti uz vienas ceļa joslas, nodrošinot ar luksoforiem vai regulētājiem regulētu reverso satiksmi pa otru.

Kā zināms, no 6. septembra tika slēgts Ventspils šosejas posms aiz Lielupes tilta no ceļa pārvada pār Dzirnavu ielu līdz Statoil benzīntankam. Satiksme tur tiek organizēta pa apbraucamo ceļu. Slēgtas iebrauktuves uz Statoil un būvniecības namu Kurši no Ventspils šosejas (A10) puses. Slēgtajā posmā tiks veikta ceļa rekonstrukcija, šos remontdarbus veic AS A.C.B.

Satiksme abos virzienos tiek organizēta pa apbraucamo ceļu pa Auzu, Dzirnavu un Melderu ielām Jūrmalā. Uz apbraucamā ceļa ieviesti ātruma ierobežojumi 70 un 50 km/h.

Ar pagaidu luksoforu palīdzību tiek organizēta maiņvirziena satiksme pa vienu braukšanas joslu pāri Lielupes tiltam.

Pavisam pašreiz uz Ventspils šosejas būvdarbi tiek veikti četros posmos gandrīz 22 kilometru kopgarumā. Posmā no Jūrmalas šosejas līdz Varkaļiem (20,06.-23,84. km) un uz tilta pār Lielupi (36,49.-38,57. km) strādā a/s A.C.B. un būvdarbu izmaksas ir 11 miljoni eiro (ar PVN), posmā no pagrieziena uz Slampi un Smārdi līdz Ozolpilij (52,74.-57,76. km) – SIA Union Asphalttechnik un izmaksas ir 0,7 miljoni eiro (ar PVN), bet posmā no Ozolpils līdz rotācijas aplim (57,76.-68,60. km) – piegādātāju apvienība Strabag&A.C.B. un šī posma līgumcena ir nepilni 10 miljoni eiro (ar PVN).

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas krustojumā ir nepareizi ar jauno satiksmes organizāciju Jūrmalā? (+ VIDEO) 2

Skatieties, vērtējiet un izsakiet savu viedokli par video redzamo satiksmes organizācijas risinājumu Jūrmalā. Lasīt vairāk

 

Indija nosaka 24 stundu laika "Volkswagen" samaksāt 12,3 miljonu eiro "dīzeļgeitas" lietas naudassodu 3

Indijas vides lietu tiesa ceturtdien izdeva rīkojumu Vācijas autobūves uzņēmumam "Volkswagen" samaksāt viena miljarda rūpiju (12,3 miljonu eiro) naudassodu saistībā ar tā dēvēto dīzeļgeitas skandālu, pretējā gadījumā kompānijas vadītājiem draud apcietinājums. Lasīt vairāk

 

Tā saimnieko Jūrmalā - gājēju pāreja atduras kupenā no Jūrmalas domes auto stāvvietas (+ VIDEO) 5

Simboliski, ka pie Jūrmalas domes sniegs no auto stāvvietas tiek sagāzts tur, kur beidzas gājēju pāreja uz ietves. Lasīt vairāk

 

Leģenda ir atgriezusies - Toyota Supra svin pirmizrādi Detroitas autoizstādē (+ VIDEO) 2

Pilnīgi jaunā Toyota GR Supra, Toyota leģendārā sporta automobiļa piektā paaudze un pirmais globālais GR modelis, ko radījuši TOYOTA GAZOO Racing, 2019. gada 14. janvārī Ziemeļamerikas Starptautiskajā autoizstādē Detroitā piedzīvo pasaules debiju. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti