Visi komentāri - Fotoreportāža: Mārupē pabeigta Daugavas ielas pārbūve

Fotoreportāža: Mārupē pabeigta Daugavas ielas pārbūve 6

 

Foto: Publicitātes attēls

Latvijas Valsts Ceļi | 3.oktobris 2018 12:38

Mārupē pabeigti pārbūves darbi uz Daugavas ielas (1,08-4,14.km), kas ir reģionālā autoceļa Rīga – Mārupe (Jaunmārupe) (P132) posms.

Visā posmā izbūvētas ietves, ielu apgaismojums, uzstādītas barjeras, daļēji izbūvēta slēgta lietus ūdens novadīšanas sistēma. Izbūvētas arī sešas pieturvietas, kā arī četri ar luksoforiem regulējami krustojumi.

Daugavas ielas un Mārupītes gatves krustojumā izbūvēts rotācijas aplis un gājēju pārejas. Pārbūvēti elektroapgādes un sakaru, kā arī ūdensvada un kanalizācijas tīkli. Iestādīti 38 koki, kā arī veikta apzaļumošana ar dekoratīvajiem augiem un krūmiem. Uz brauktuves uzklātas trīs asfaltbetona kārtas.

Būvdarbus šajā posmā veica SIA Igate, un līgumcena ir 4,76 milj. eiro (ar PVN). Finansējums ir no valsts budžeta.

 

 
Visi komentāri
 
didzisk 3.oktobris 2018 13:32
14 1 Atbildēt

Klau, vai šī nav pirmā vieta Latvijā, kur uzbūvēts normāls (maziņš) aplis?! Tāds, kurš visiem liek samazināt ātrumu un visiem ļauj drīz vien tikt cauri krustojumam. Gigantiskajiem pie Ķekavas, Juglas un zem Salu tilta, kas liek iekšējā joslā maukt uz 80, lai kaut kur nokļūtu, arī ir sava funkcija, bet apļi nelielās ielās, kas aizvieto grūti izbraucamu krustojumu, tas gan Latvijā ir retums.

Gribētos, lai Hipokrāta ielas galā pie Juglas tādu uztaisītu, tur galvenā iela iet pagriezienā, lai gan šķērsojošā izskatās lielāka un nepieredzējušam viegli iebraukt zem autobusa.

kasinsh79 3.oktobris 2018 15:43
0 0 Atbildēt

Darbs paveikts godam, taču patlaban gan vairs Daugavas ielā dzīvot negribētu. Kas tur izdarīts? Ceļa līmenis pacelts aptuveni par 500mm+ attiecībā pret zemes gabaliem gar ielu. Kas nozīmē, ka privātajiem zemes gabaliem tagad spīd gan vairāk ūdens vasarā lietus laikā, gan daudz vairāk sāļu ziemā (tā jau ir īsta pilsēta, ar pamatīgu satiksmi, piemēram, Kreiss fūres tur braukā tikai tā). Iedomājos, dzīvo savā privātajā mājā gadiem ilgi un komfortā, līdz atrodies zem ceļa līmeņa pēc veiktajiem būvdarbiem. Pavisam garām.

mārupietis 3.oktobris 2018 17:33
0 0 Atbildēt

Tik vien tā bēda. Man zemes gabalā grunts pacelta par 1,5m un apkār 2m metāla profila sēta. Pilnīgi neuztrauc ne iela, ne kaimiņi.

gg 3.oktobris 2018 22:31
3 2 Atbildēt

Varēja stabus salikt laternas, kas dod gaismu arī tālā par stabu, kurās tās uzstādītas. Atkal pa dārgo iepirkts lēts poļu/ķīnas īslaicīgais produkts

Mz 4.oktobris 2018 11:15
0 0 Atbildēt

Gājēju pārejas tik tuvu aplim nav forši.....

650 4.oktobris 2018 16:14
0 0 Atbildēt

Nu ja,šis ir pāraks lepni un moderni. Te vajadzēja kā Jūrmalā- kur pāreja ir nevis "tuvu", bet konkrēti tikai 3m no paša apļa.Kā arī, ar apgaismes stabiem 1m attālumā no asfalta akurāt tieši pašā viskritiskākajā apļveida trajektorijas punktā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti