Lietuvā atklāts atjaunotais "Via Baltica" posms starp Kauņu un Marijampoli 7

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com/maps

Nozare.lv | 28.novembris 2018 8:58

Lietuvā otrdien oficiāli atklāts atjaunotais autoceļa "Via Baltica" posms starp Kauņu un Marijampoli, kam ir svarīga nozīme arī starptautiskajā autosatiksmē.

Atjaunotajā posmā, kas izmaksājis 156 miljonus eiro, autoceļš paplašināts līdz četrām satiksmes joslām. Ceļu no Marijampoles līdz Lietuvas un Polijas robežai paredzēts atjaunot līdz 2022.gadam.

Kā atklāšanas ceremonijā uzsvēris Lietuvas satiksmes ministrs Roks Masjulis, tā ir pirmā jaunā automaģistrāle, kas Lietuvā izbūvēta vairāk nekā divdesmit gadu laikā. Viņš izteicis cerību, ka šis veikums ļaus samazināt avāriju skaitu par 70%.

"Tas ir ceļš, ko ar nepacietību gaidījis viss reģions, kā arī tranzīta satiksmes autovadītāji. Šis ceļš, kas atbilst visaugstākajām automaģistrāļu prasībām, būs svarīga ziemeļu-dienvidu virziena transporta artērijas daļa, kas uzlabossatiksmi ar Baltijas valstīm un pārējo Eiropu, ar inženiertehniskiem līdzekļiem maksimāli garantējot satiksmesdalībnieku drošību," norādījis ministrs.

Lietuvas autoceļu direkcijas vadītājs Vitālijs Andrejevs pastāstījis, ka rekonsturētajā posmā nav palicis vienlīmeņa krustojumu, tur uzbūvēti desmit viadukti, divi lokveida krustojumi un trīs vairāklīmeņu krustojumi, ierīkoti nožogojumi, barjeras, kā arī pazemes pāreja meža dzīvniekiem.

Starptautiskā automaģistrāle "Via Baltica", pa kuru no Baltijas valstīm caur Poliju uz Rietumeiropu norisinās intensīva kravas transporta satiksme, ar četrām satiksmes joslām savienos Tallinu, Rīgu, Kauņu un Varšavu.

"Via Baltica" transporta koridora projekts Lietuvā atzīts par īpašas valsts nozīmes projektu.

 
Visi komentāri
 
N 28.novembris 2018 10:40
5 0 Atbildēt

Mums no Rīgas līdz leišiem 4joslas neredzēt

he 28.novembris 2018 12:55
1 0 Atbildēt

vēl posmiņš no Marijampoles līdz Polijai. Cik atceros, tad tur gandrīz vispār nedrīkstēja vairs apdzīt...

Nu un Polijas pusē ar paliek tik viena josla katrā virzienā, vēl pie tam diezgan līkumains tas sākums bija...

GB12 28.novembris 2018 14:15
0 0 Atbildēt

Sanāk, ka, sākot no Tallinas līdz Lomžai (kur sākas bānis uz Varšavu) šis ir vienīgais maģistrāles posms. Igauņi neiespringst, tiem bāņu nav, tik vien tas īsais 4 joslu gabals pie Tallinas, LV vispār nekā nav, LT - tikai posms, kur uzbrauc uz Kauņas-Klaipēdas ceļu, un šis jaunais. Līdz ar to, reāls Via Baltica ir tikai vienā apm 50 km posmā... no laikam kādiem 800-900 km. Palabojiet, ja kļūdos.

Freijers 28.novembris 2018 16:57
0 0 Atbildēt

Tehniski jau LV ir 4 joslu posmi, tikai tur tādi paši noteikumi kā uz parastām šosejām. Kaut kad uztaisīs Ķekavas apvedceļu..varbūt kas labāks paliks, jo satiksme uz to pusi ir vnk vāks !

seller 29.novembris 2018 14:23
0 0 Atbildēt

Nu ir gan vēl 12 km īstās Via Baltica maģistrāles posms pēc Suvalkiem, un liekas pēc gada būs pilns Suvalku apvedceļš, kas pievienojas, šim jau gatavajam posmam, tad būs kādi 25km kopā + jau ir divi jauni Via Baltica apvedceļi pirms Lomžas (Staviski, Szczyczyn), katrs ap 5-7 km. Bet pagaidām var braukt gar Belostoku, tur no oktobra bānis ir līdz Varšavai!

he 28.novembris 2018 18:02
0 0 Atbildēt

ja runa ir par Via Baltica posmu, tad Igaunijā, jā, ir pirms Tallinas 4 joslas jau sen, tad tur kādu gabaliņu vēl ir 2+1 princips (pārmaiņus 2 joslas vienā virzienā, 1 pretī), šovasar atklāts), tālāk, jā, pa vienai joslai katrā virzienā. Igauņi gan tagad aktīvi apvedceļu ap Tallinu izbūvē par 4 joslu ceļu, kā arī viņiem ir ļoti liels gabals ar 4 joslām Krievijas virzienā no Tallinas.

p.s. Igaunijā vasarā pa visiem šiem ceļiem atļautais ir 110

iciks 28.novembris 2018 22:55
0 0 Atbildēt

Man šķiet, ka 2+1 nav īsti Via Baltica posmā, bet gan no Tallinas bik citā virzienā. Tiesa, te nu gan varu kļūdīties un pilnīgi droši to apgalvot nevaru.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tā mēs projektējam jeb, uz kurieni ved lepnā norāde (+ FOTO) 7

Tūkstošu vērtā norāde ved "uz nekurieni", kamēr īstais ceļš uz apdzīvoto vietu atrodas trīs kilometrus tālāk un ir apzīmēts ar necilu izkārtni. Lasīt vairāk

 

Projektēsim Ceļus - eksperti skaidro, kādēļ klibo kvalitāte (+ VIDEO) 3

Būveksperts Edgars Krūmiņš nosauc iemeslus, kas iespaido ceļu būves kvalitāti: par vēlu izsludināti konkursi, rezultātu apstrīdēšana, plānošanas trūkumi, finansējuma nevienmērīgs sadalījums, speciālistu aizplūšana. Lasīt vairāk

 

Riepas, akumulators, logu slotiņas - kā sagatavot savu auto tumšajam laikam

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) apkopojusi 7 vienkāršus, bet ļoti svarīgus ieteikumus, kas palīdzēs sagatavot auto gada tumšajam un aukstajam laikam. Lasīt vairāk

 

15 000 km -krievi aizceļo uz Islandi ar 40-gadīgu ZAZ (+ VIDEO) 8

Divi Čeļabinskas iedzīvotāji devušies ekstrēmā piedzīvojumā, apceļojot Islandi ar 40 gadus vecu zaporožecu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti