"Rīgas satiksmes" provizoriskie zaudējumi pērn sasnieguši 6,3 miljonus eiro - iAuto

"Rīgas satiksmes" provizoriskie zaudējumi pērn sasnieguši 6,3 miljonus eiro 1

 

Foto: Ekrānšāviņš no Balticlivecam.com

Nozare.lv | 28.februāris 2019 12:33

Pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" aizvadītā gadu provizoriski noslēgusi ar 6,3 miljonu eiro zaudējumiem, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvis Viktors Zaķis.

Viņš norādīja, ka "Rīgas satiksmes" pagaidu valde ir apstiprinājusi nerevidēto 2018.gada finanšu pārskatu, kas sniedz priekšstatu par uzņēmuma aktīviem, pasīviem, finansiālo stāvokli un peļņu vai zaudējumiem. Tuvākajā laikā pārskatam ķersies klāt arī revidenti, kas to var arī koriģēt.

Valdes apstiprinātais pārskats liecina, ka 2018.gadā kopējie "Rīgas satiksmes" ieņēmumi bija 184,6 miljoni eiro, kas, salīdzinot ar 2017.gadu, ir par 7 miljoniem eiro vairāk. Ieņēmumi par sabiedriskā transporta pakalpojumiem palielinājušies par 0,8 miljoniem eiro jeb 1,8%, savukārt ieņēmumi no autostāvvietu pakalpojumiem bija 13,6 miljoni eiro, kas, salīdzinot ar 2017.gadu, ir pieaugums par 1,1 miljonu eiro jeb 9,1%.

Pārējo ieņēmumu pieaugumu - 5,1 miljona eiro apmērā - veidoja valsts un Rīgas pašvaldības finansējuma pieaugums.

Pērn uzņēmuma vidējais darbinieku skaits bija 4026, bet vidējā mēnešalga pirms nodokļu nomaksas - 1104 eiro.

Ekspluatācijas izmaksas pērn bijušas 174,2 miljonu eiro apmērā, kas ir par 7,7% vairāk nekā 2017.gadā. Pēc neauditētā pārskata datiem, 2018.gadu "Rīgas satiksme" noslēdza ar 6,3 miljonu eiro zaudējumiem.

Uz 2018.gada beigām "Rīgas satiksme" apkalpoja 56 autobusu maršrutus, 17 trolejbusu maršrutus un astoņus tramvaju maršrutus. Kopējais maršrutu tīkla garumus bija 1201,2 kilometri. Gada izskaņā uzņēmuma rīcībā bija 873 sabiedriskie transportlīdzekļi, tostarp 457 autobusi, 172 tramvaja vagoni un 253 trolejbusi.

Kopumā uzņēmums pērn apkalpojis 6612 maksas autostāvvietas, kas ir par 623 autostāvvietām vairāk nekā 2017.gada beigās. Maksas autostāvvietu lietotāju skaits gada laikā palielinājies par 656 800 un kopumā autostāvvietas izmantojuši 5,86 miljoni lietotāju.

Sabiedriskajos transportlīdzekļos 2018.gadā tika pārvadāti 139,92 miljoni pasažieru, kas salīdzinājumā ar 2017.gadu ir samazinājums par 1,9%.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 1.marts 2019 21:31
0 0 Atbildēt

Nekas traģisks. Galvenais, ka rīdzinieki maksā par krievu marionetes vēlēšanas kampaņu.

Cilvēki brauc ar autobusu par velti, un balso par rižsko mer, bet to apmaksā pārējie.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti