"Rīgas satiksmes" provizoriskie zaudējumi pērn sasnieguši 6,3 miljonus eiro 1

 

Foto: Ekrānšāviņš no Balticlivecam.com

Nozare.lv | 28.februāris 2019 12:33

Pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" aizvadītā gadu provizoriski noslēgusi ar 6,3 miljonu eiro zaudējumiem, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvis Viktors Zaķis.

Viņš norādīja, ka "Rīgas satiksmes" pagaidu valde ir apstiprinājusi nerevidēto 2018.gada finanšu pārskatu, kas sniedz priekšstatu par uzņēmuma aktīviem, pasīviem, finansiālo stāvokli un peļņu vai zaudējumiem. Tuvākajā laikā pārskatam ķersies klāt arī revidenti, kas to var arī koriģēt.

Valdes apstiprinātais pārskats liecina, ka 2018.gadā kopējie "Rīgas satiksmes" ieņēmumi bija 184,6 miljoni eiro, kas, salīdzinot ar 2017.gadu, ir par 7 miljoniem eiro vairāk. Ieņēmumi par sabiedriskā transporta pakalpojumiem palielinājušies par 0,8 miljoniem eiro jeb 1,8%, savukārt ieņēmumi no autostāvvietu pakalpojumiem bija 13,6 miljoni eiro, kas, salīdzinot ar 2017.gadu, ir pieaugums par 1,1 miljonu eiro jeb 9,1%.

Pārējo ieņēmumu pieaugumu - 5,1 miljona eiro apmērā - veidoja valsts un Rīgas pašvaldības finansējuma pieaugums.

Pērn uzņēmuma vidējais darbinieku skaits bija 4026, bet vidējā mēnešalga pirms nodokļu nomaksas - 1104 eiro.

Ekspluatācijas izmaksas pērn bijušas 174,2 miljonu eiro apmērā, kas ir par 7,7% vairāk nekā 2017.gadā. Pēc neauditētā pārskata datiem, 2018.gadu "Rīgas satiksme" noslēdza ar 6,3 miljonu eiro zaudējumiem.

Uz 2018.gada beigām "Rīgas satiksme" apkalpoja 56 autobusu maršrutus, 17 trolejbusu maršrutus un astoņus tramvaju maršrutus. Kopējais maršrutu tīkla garumus bija 1201,2 kilometri. Gada izskaņā uzņēmuma rīcībā bija 873 sabiedriskie transportlīdzekļi, tostarp 457 autobusi, 172 tramvaja vagoni un 253 trolejbusi.

Kopumā uzņēmums pērn apkalpojis 6612 maksas autostāvvietas, kas ir par 623 autostāvvietām vairāk nekā 2017.gada beigās. Maksas autostāvvietu lietotāju skaits gada laikā palielinājies par 656 800 un kopumā autostāvvietas izmantojuši 5,86 miljoni lietotāju.

Sabiedriskajos transportlīdzekļos 2018.gadā tika pārvadāti 139,92 miljoni pasažieru, kas salīdzinājumā ar 2017.gadu ir samazinājums par 1,9%.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 1.marts 2019 21:31
0 0 Atbildēt

Nekas traģisks. Galvenais, ka rīdzinieki maksā par krievu marionetes vēlēšanas kampaņu.

Cilvēki brauc ar autobusu par velti, un balso par rižsko mer, bet to apmaksā pārējie.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti