Lai uzlabotu satiksmes drošību, Ozolniekos ir sākta autoceļa Jelgava–Dalbe (P100) krustojuma ar Eglaines un Skolas ielām (4,9. km) pārbūve par rotācijas apli. Sākot ar pirmdienu 13. maiju darba laikā satiksmi būvdarbu zonā pa vienu braukšanas joslu plāno organizēt ar regulētājiem, bet naktīs un brīvdienās – ar luksofora palīdzību.
Pārbūves rezultātā Skolas iela pieslēgsies aplim iepretī Eglaines ielai jeb autoceļam Ozolnieki–Brankas–Brankstūri (V1068) bijušajā autobusu apgriešanās vietā.
Būvdarbus veic SIA Igate par līgumcenu 1,43 miljoni eiro (ar PVN), ko sedz valsts budžets. Būvdarbiem atvēlētas simts kalendārās dienas.
Aktuāla informācija par satiksmes ierobežojumiem autoceļu tīklā ir pieejama, zvanot uz diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80005555, kā arī VAS Latvijas Valsts ceļi mājaslapā www.lvceli.lv un navigācijas lietotnē Waze.
1,43 miljoni izklausās paprāva summa. Vai racionālāk nebūtu šādus līdzekļus ieguldīt citu ceļu sakārtošanā, bet šajā vietā ceļa vidū nolikt aplīti no pamatu blokiem? Šāda tehnoloģija jau tika izmantota uz Jelgavas šosejas. Pats krustojums izskatās gana plašs un manuprāt to pārrakt bada laikos ir muļķīgi.
Betona klučus no Jelgavas apvedceļa noņēma, jo pārāk daudzi brauca tiem cauri, pagriezins uz Brankām un Ozolniekiem, tagad bīstams krustojums.
Ozolniekos redz nabaga vadītājiem 1 minūte ir sastrēgums un 3 auto tā ir liela rinda. Nemāk izbraukt uz p100, pietrūkst prasmju. Tagad visu žēlīgi būvēs apli, atrisinās vienu sīku problēmu kura ir vienreiz dienā konkrētā laikā, bet radīs citu problēmu visu laiku.
Man jau škiet ka tur ož pēc atpeļnas no Igates puses. Tikai kā labā, ne jau domes priekšēdētāja?/? Bet varbūt tomēr...