Uz Daugavpils apvedceļa A14 (Kalkūni–Tilti) posmā no Kalkūniem līdz Sventei (0,06.-8,30. km) turpinās pārbūves darbi.
Trijos kilometros tur jau ir izbūvēta asfalta pamata kārta, pārējā posma daļā tiek būvēts ar reciklēto asfaltu pastiprināts šķembu pamats, kam pievieno arī cementu. Visā posmā tiks ieklātas trīs kārtas asfalta. Sventē notiek arī rotācijas apļa uzbēruma izbūve.
Būvdarbus veic SIA Binders, to līgumcena ir nedaudz virs astoņiem miljoniem eiro (ar PVN), ko sedz valsts budžets. Šos būvdarbus rudenī plānots pabeigt.
Uz Daugavpils apvedceļa turpinās arī tilta pār Daugavu atjaunošanas darbi. Tiltam jau ir pilnībā nomainīta brauktuve un attīrītas no rūsas un nokrāsotas metāla kopņu konstrukcijas, kā arī ieklāta jauna hidroizolācija, tuvojas nobeigumam ietvju izbūve. Atlikušie darbi uz tilta ir konstrukciju pastiprināšana, laiduma apakšējās joslas krāsošana, kā arī par apbraucamo ceļu izmantotā dzelzceļa tilta sakārtošana iepriekšējā stāvoklī.
Tilta garums ir 312,8 m un krāsojamā platība vien ir 12 275 m². Kopš uzbūvēšanas 1967. gadā tiltam ir atjaunots vien asfalta segums. Būvdarbus veic SIA Rīgas tilti, to līgumcena ir 1,38 miljoni eiro (ar PVN), finansējums nāk no valsts budžeta. Paredzams, ka auto tilta būvdarbi tiks pabeigti augustā, bet darbi uz dzelzceļa tilta vēl turpināsies.
Noteikti atstās kādu posmu nepārbūvētu, lai ir kur zobus izdauzīt. Tāds LV ir stils, asfaltu ielej nevis līdz krustojumam, bet atstāj 10m joslu ar bedrēm. Vai piemēram kā Zebras sižetā par Garās un Lubānas ielas krustojumu, krustojums pārbūvēts, bet CHA nav krustojumā atjaunots un rada pārpratumus. Man sajūta ka to speciālisti dara speciāli.