"Zebra" kritizētajā krustojumā pie Carnikavas pārkārtos ceļazīmes un izvietos virziena norādes 17

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 8.novembris 2019 10:19

VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) krustojumu uz ceļa Rīga-Carnikava-Ādaži (P1) ar pievedceļu Gaujas tiltam (V45) tuvākajā laikā aprīkos ar ceļazīmēm un vēlāk izvietos virziena norādes, aģentūrai LETA sacīja kompānijas pārstāve Anna Kononova.

Viņa informēja, ka LVC satiksmes organizācijas speciālisti ir apsekojuši autoceļa P1 un V45 krustojumu pie Carnikavas un secinājuši, lai uzlabotu satiksmes organizāciju tajā, ir nepieciešams uzstādīt vairākas ceļazīmes. Lai nepārprotami organizētu satiksmi Carnikavas krustojumā (P1) pie Tallinas šosejas (A1), tuvākajā laikā tur tiks uzstādītas ceļazīmes "Šķēršļa apbraukšana pa labo/kreiso pusi" un "Braukšanas virziens joslās". Vēlāk tas tiks aprīkots arī ar virziena norādēm.

Drošības stabiņi šajā krustojumā ir uzstādīti, lai izceltu drošības saliņu, kura diennakts tumšajā laikā nav saskatāma un tika saņemtas autobraucēju sūdzības. Bez saliņas un stabiņiem krustojums nav drošs, jo tas ir pārāk plats un līdz ar to plaši interpretējams, norādīja kompānijā. 

Kononova arī minēja, lai kardināli uzlabotu satiksmes organizāciju šajā vietā, krustojums būtu jāpārbūvē, to sašaurinot, vai arī izbūvējot rotācijas apli. Nepietiekamā finansējuma dēļ patlaban pārbūves darbi tur nav plānoti.

Televīzijas raidījums "Zebra" oktobra vidū ziņoja, ka krustojums pēc pārbūves aprīkots ar zīmēm, kas mulsina autovadītājus, turklāt dažas ceļa zīmes trūkst. Tāpat krustojums aprīkots ar gaismu atstarojošiem signālstabiņiem, kas, raidījuma veidotāju ieskatā, ir neizprotami.

Seguma atjaunošana vietējā autoceļa Rīga-Carnikava-Ādaži posmā no dzelzceļa pārbrauktuves Carnikavā līdz Tallinas šosejai (A1) Ādažos tika veikta šovasar. LVC skaidroja, ka primārais būvdarbu veikšanas iemesls bija sliktais seguma stāvoklis - bedres, risas un plaisas. Esošā finansējuma ietvaros kā optimālākais situācijas uzlabošanas risinājums tika pieņemts seguma atjaunošana.

Būvdarbu laikā tika atjaunots segums arī autoceļa Rīga-Carnikava-Ādaži krustojumā ar pievedceļu Gaujas tiltam, atstājot nemainīgu krustojuma konfigurāciju. Krustojums tika aprīkots ar ceļa zīmēm un horizontālo marķējumu.

LVC atzina, ka jau pēc objekta pieņemšanas ekspluatācijā Rīgas nodaļa saņēma aizrādījumus no autovadītājiem par to, ka krustojums nav pārredzams, īpaši tumsā. Krustojuma brauktuve ir nedaudz paaugstināta attiecībā pret pienākošajiem ceļiem.

Lai uzlabotu satiksmes drošību un vērstu autovadītāju uzmanību uz to, ka šķērsojams krustojums, drošības saliņas tika aprīkotas ar atstarojošiem signālstabiņiem.

Aģentūra LETA jau ziņoja, ka šajos seguma atjaunošanas būvdarbos valsts investēja 1,084 miljonus eiro ar pievienotās vērtības nodokli. Būvdarbus veica SIA "Binders".
 

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
17 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Letvis 8.novembris 2019 13:58
6 2 Atbildēt

Kāda velna pēc, Latvijā vispār tiek ievazāta šī "mietiņu" sērga? Šai "tehnoloģijai" ir vesela jūra mīnusu un neviena plusa. Tupie leiši izdomāja savus ceļus piegānīt un jau pirms laba laika šie mietiņi pārlīda pāri robežai pie Grenctāles. Tagad jau tikuši līdz Rīgai. Kāds mūsu banānu republikas "tautas kalps" spēcīgi lobē šo pasākumu. Protams saņemot pienācīgu " otkatu"

650 9.novembris 2019 13:30
2 1 Atbildēt

Smieklīgi, ka izglītotie juridiskās jomas speciālisti dažkārt "neredz" to, ko viņiem jau sen vajadzēja "ieraudzīt".Bēdīgi, nožēlojami,bezcerīgi...

Ja man būtu izvēle, kam maksāt Nodokļus , es samaksātu tieši PTimrotam.Man tiešām Nebūtu Žēl.

WALA 9.novembris 2019 16:28
2 1 Atbildēt

Par to stadionu- labi teikts, tāda sajūta ka kādam ļoti patīk kad kravas auto ar viegajiem "futbolu" no pēcpuses uzspēlē ...

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Latvijā piekabēm nav noteikts protektora dziļums

iAuto eksperts Ēriks Griģis norāda uz nepilnībām likumos, tajā skaitā uz to, ka MK 295 noteikumos nav noteikts piekabju riepu protektora dziļums ziemas periodā un autobusu piekabēm, visa gada garumā! Lasīt vairāk

 

CSDD aicina autoskolas vadītāju teorētisko apmācību veikt tiešsaistes režīmā

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD), uzklausot autoskolu vēlmi turpināt teorētisko apmācību, ir radījusi iespēju, noslēdzot attiecīgu vienošanos ar CSDD, uz ārkārtējās situācijas laiku veikt šo teorētisko apmācību tiešsaistes režīmā. Lasīt vairāk

 
 

Klientu interesēs - Kia ārkārtējās situācijas laikā pagarina garantiju 2

Kia Motors Korporācija pagarina oriģinālo ražotāja garantijas termiņu visām automašīnām, kam tas būtu beidzies laikaposmā no 2020. gada 1.februāra līdz 30. aprīlim Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti