"Zebra" kritizētajā krustojumā pie Carnikavas pārkārtos ceļazīmes un izvietos virziena norādes 17

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 8.novembris 2019 10:19

VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) krustojumu uz ceļa Rīga-Carnikava-Ādaži (P1) ar pievedceļu Gaujas tiltam (V45) tuvākajā laikā aprīkos ar ceļazīmēm un vēlāk izvietos virziena norādes, aģentūrai LETA sacīja kompānijas pārstāve Anna Kononova.

Viņa informēja, ka LVC satiksmes organizācijas speciālisti ir apsekojuši autoceļa P1 un V45 krustojumu pie Carnikavas un secinājuši, lai uzlabotu satiksmes organizāciju tajā, ir nepieciešams uzstādīt vairākas ceļazīmes. Lai nepārprotami organizētu satiksmi Carnikavas krustojumā (P1) pie Tallinas šosejas (A1), tuvākajā laikā tur tiks uzstādītas ceļazīmes "Šķēršļa apbraukšana pa labo/kreiso pusi" un "Braukšanas virziens joslās". Vēlāk tas tiks aprīkots arī ar virziena norādēm.

Drošības stabiņi šajā krustojumā ir uzstādīti, lai izceltu drošības saliņu, kura diennakts tumšajā laikā nav saskatāma un tika saņemtas autobraucēju sūdzības. Bez saliņas un stabiņiem krustojums nav drošs, jo tas ir pārāk plats un līdz ar to plaši interpretējams, norādīja kompānijā. 

Kononova arī minēja, lai kardināli uzlabotu satiksmes organizāciju šajā vietā, krustojums būtu jāpārbūvē, to sašaurinot, vai arī izbūvējot rotācijas apli. Nepietiekamā finansējuma dēļ patlaban pārbūves darbi tur nav plānoti.

Televīzijas raidījums "Zebra" oktobra vidū ziņoja, ka krustojums pēc pārbūves aprīkots ar zīmēm, kas mulsina autovadītājus, turklāt dažas ceļa zīmes trūkst. Tāpat krustojums aprīkots ar gaismu atstarojošiem signālstabiņiem, kas, raidījuma veidotāju ieskatā, ir neizprotami.

Seguma atjaunošana vietējā autoceļa Rīga-Carnikava-Ādaži posmā no dzelzceļa pārbrauktuves Carnikavā līdz Tallinas šosejai (A1) Ādažos tika veikta šovasar. LVC skaidroja, ka primārais būvdarbu veikšanas iemesls bija sliktais seguma stāvoklis - bedres, risas un plaisas. Esošā finansējuma ietvaros kā optimālākais situācijas uzlabošanas risinājums tika pieņemts seguma atjaunošana.

Būvdarbu laikā tika atjaunots segums arī autoceļa Rīga-Carnikava-Ādaži krustojumā ar pievedceļu Gaujas tiltam, atstājot nemainīgu krustojuma konfigurāciju. Krustojums tika aprīkots ar ceļa zīmēm un horizontālo marķējumu.

LVC atzina, ka jau pēc objekta pieņemšanas ekspluatācijā Rīgas nodaļa saņēma aizrādījumus no autovadītājiem par to, ka krustojums nav pārredzams, īpaši tumsā. Krustojuma brauktuve ir nedaudz paaugstināta attiecībā pret pienākošajiem ceļiem.

Lai uzlabotu satiksmes drošību un vērstu autovadītāju uzmanību uz to, ka šķērsojams krustojums, drošības saliņas tika aprīkotas ar atstarojošiem signālstabiņiem.

Aģentūra LETA jau ziņoja, ka šajos seguma atjaunošanas būvdarbos valsts investēja 1,084 miljonus eiro ar pievienotās vērtības nodokli. Būvdarbus veica SIA "Binders".
 

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
Letvis 8.novembris 2019 13:58
5 2 Atbildēt

Kāda velna pēc, Latvijā vispār tiek ievazāta šī "mietiņu" sērga? Šai "tehnoloģijai" ir vesela jūra mīnusu un neviena plusa. Tupie leiši izdomāja savus ceļus piegānīt un jau pirms laba laika šie mietiņi pārlīda pāri robežai pie Grenctāles. Tagad jau tikuši līdz Rīgai. Kāds mūsu banānu republikas "tautas kalps" spēcīgi lobē šo pasākumu. Protams saņemot pienācīgu " otkatu"

Vernons 8.novembris 2019 14:27
0 1 Atbildēt

CSL 19. panta 3. punkts paredz, ka cita persona, ceļa projektētājs un ceļa uzturētājs "rīkosies TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju un neradītu zaudējumus! Ja Krapsis neiebilst un ir uzlicis savu parakstu, tad tik pat viegli viņš var zaudēt savu amatu!

Kurš ir kustības drošības Ideologs šajā Valstī?

650 8.novembris 2019 19:14
1 1 Atbildēt

Pastāstiet, kā tā varēja sagadīties, aka Jauns krustojums tika uzprojektēts bez nogriešanās joslas? Kā tas var būt- labā pagrieziena tīkotājiem šī specjosla ir, bet viņas nav priekš kreisā (viena no "Bīstamākajiem" manevriem...)?Vesels asfaltēts stadions lauka vidū, bet nee.

Stabiņiem kā tādiem nav ne vainas.Jautājums, vai kādam ir sajēga, kur tos izmantot.Vai (kādam) ir dūša iebilst, kad ir jau skaidri saredzama kaitniecība.

Stabiņi ir ieceļojuši no Polijas (arī Lietuvā).Tie ir domāti kāreiz priekš tā, lai izveidotu drošības saliņas un kreisā nogrieziena tīkotājs būtu pasargāts no abiem galiem.Lai šajās nogriešanās vietās nenotiktu apdzīšana (abos virzienos).

Polijā meža vidū šīs stabiņ/saliņas ir pie katra iespējamā krustojuma.Bet mums reku uz "atjaunotās" Liepājas šosejas ir tāds dižciems Lapsas,kura daudzajiem iemītniekiem (tumsā, no rīgas atgriežoties) meža vidū joprojām darbojas Totalizātors...

WALA 9.novembris 2019 16:28
2 1 Atbildēt

Par to stadionu- labi teikts, tāda sajūta ka kādam ļoti patīk kad kravas auto ar viegajiem "futbolu" no pēcpuses uzspēlē ...

ezis71 9.novembris 2019 7:04
1 0 Atbildēt

Pieļauju kad vairums stabiņu ziemā tiks nolauzti un saskādēti auto.

Kanibaals 9.novembris 2019 12:27
0 2 Atbildēt

Smieklīgi, ka pašpasludināts eksperts Timrots ar izglitību nesaistītu ar ceļu būvi redz problēmu tur, kur izglītotie speciālisti to neredz.

Vernons 9.novembris 2019 18:30
2 1 Atbildēt

Tu jau arī centies būt experts! Nu un kā sanāk?

Kanibaals 10.novembris 2019 0:12
1 0 Atbildēt

Vai es saku, ka Timrots ko nepareizi secinājis?

Man par ekspertu labāk sanāk, kā tavi antisociālie prātuļojumi.

Vernons 10.novembris 2019 12:03
0 0 Atbildēt

Faktus šurp! Palūkosim, kurš no mums ir parnoziedzīgu politiku ceļu satiksmē!

650 9.novembris 2019 13:30
2 1 Atbildēt

Smieklīgi, ka izglītotie juridiskās jomas speciālisti dažkārt "neredz" to, ko viņiem jau sen vajadzēja "ieraudzīt".Bēdīgi, nožēlojami,bezcerīgi...

Ja man būtu izvēle, kam maksāt Nodokļus , es samaksātu tieši PTimrotam.Man tiešām Nebūtu Žēl.

Kanibaals 10.novembris 2019 0:14
0 0 Atbildēt

Domāju tā "neredzēšana" nav par velti. Ietaupīto var novirzīt pateicībās.

650 9.novembris 2019 14:19
0 0 Atbildēt

ps- "atbildīgo","diplomēto" un "reāli/izglītoto" personāžu kretīndeja uļmann-varoņ-gatves zaļās caurās pussabrukušās varoņsētas apkaimē turpinās jau Trešo gadu desmitu, panākumi oprojām "ir" :

(c)..Ceturtdien ceļa posmā, kur Kārļa Ulmaņa gatve kļūst par Jūrmalas šoseju, atrasts kāda vīrieša līķis. Autovadītājs, kas nebija pamanījis tumšo stāvu ielas vidū, cilvēku nāvējoši notrieca un pēc negadījuma sagaidīja policiju. Kriminālprocesa ietvaros joprojām trūkst pierādījumu, tāpēc likumsargi aicina atsaukties notikušā aculieciniekus.....

Tumsas aizsegā ap plkst. 19.00 kāds 50 gadus vecs vīrietis centās šķērsot Kārļa Ulmaņa gatvi tam neatļautā vietā.....(/c)

Kanibaals 10.novembris 2019 0:16
0 0 Atbildēt

Juridiski pareizi notrieca.

Vernons 10.novembris 2019 12:02
0 0 Atbildēt

Tieši tā! Tur slēdziens jāuzraksta un auto vadītājs jāattaisno!

650 10.novembris 2019 22:56
0 0 Atbildēt

Diemžēl,šim vadītājam vēl būs jāpierāda, ka viņš pats nav Ēzels.Es ieteiktu katram daudzmaz bieži/braucošam domāt par ideoreģistratora iegādi.Vislabāk, ja viņš vēl nerādītu pastāvīgu ātruma štampu.Jo demagogi atradīs stabu,pie kā pa 2km/h piesieties.Šajā gadījumā,ar gājēja nejaušu parādīšanos uz trīsjoslu "ielas",kur ofic atļauts 90- problēmas būs noteikti.Vienīgie, kam to nebūs- tie ir tie MEERGĻI, kuriem būtu jānodrošina nodokļumaksātāja droša pārvietošanās- vismaz tajos iecirkņos, kur cilvēciskā "taisnība" ir 600% vadītāja pusē.

650 9.novembris 2019 14:20
0 0 Atbildēt
Vernons 11.novembris 2019 8:15
0 0 Atbildēt

Nāves sods par CSN 18. punkta pārkāpšanu!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kuri 7 automobiļi turpinās cīņu par prestižo “Latvijas Gada auto 2020” titulu; Sācies TAUTAS balsojums (+ VIDEO) 5

Latvijas Gada auto 2020 sācies tautas balsojums gadaauto.iAuto.lv, taču arī žūrijai pieņemt galīgo lēmumu būs liels izaicinājums. Lasīt vairāk

 

Dažu gadu laikā Latvijā sabojāti septiņi stacionārie fotoradari 3

Naktī uz pirmdienu Rīgā aizdedzināts stacionārais fotoradars, līdz ar to kopš 2017.gada vandaļi sabojājuši septiņus stacionāros fotoradarus, aģentūra LETA noskaidroja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Latvijā šogad konstatēti 2223 gadījumi, kad kravas automašīnām nav nopirkta vinjete 15

Latvijā šogad konstatēti 2223 gadījumi, kad kravas automašīnu vadītāji nebija nopirkuši vinjeti jeb samaksājuši nodevu par Latvijas galveno un reģionālo autoceļu lietošanu, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Juglā nodedzināts fotoradars 18

Pagājušajā diennaktī Rīgā, Juglā nodedzināts fotoradars, šorīt intervijā LNT raidījumam "900 sekundes" sacīja Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti