Gaisa tilts Rīgā nākotnē varētu būt bez bruģa un ar plašāku velosipēdu un gājēju ceļu - iAuto

Gaisa tilts Rīgā nākotnē varētu būt bez bruģa un ar plašāku velosipēdu un gājēju ceļu 22

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 2.novembris 2023 8:17

Gaisa tilts jeb tā dēvētais VEF tilts Rīgā nākotnē varētu būt bez bruģa un ar plašāku velosipēdu un gājēju ceļu, šodien izskanēja Ārtelpas un mobilitātes departamenta tiešsaistes pasākumā par Gaisa tilta pārbūves projekta izstrādi.

Kā viens no paredzētajiem risinājumiem tika minēta paplašinātas ietves un veloceļš, kā arī kontakttīklu stabi, kas iznesti ārpus satiksmes telpas.

Plānots nākotnē nodrošināt sabiedriskā transporta joslu pa tramvaju sliežu ceļu klātni.

Tāpat plānots bruģa segumu aizstāt ar asfaltu.

Visi pārveidojumi neļaus palielināt transportlīdzekļu braukšanas ātrumu, un tas varētu tikt saglabāts 30 kilometri stundā.

Tilta pārbūve ietekmēs satiksmi arī tam piegulošajās ielās.

Pārbūves laikā tilta platums varētu pieaugt, savukārt brauktuve - sašaurināties. Arī tilta augstums varētu pieaugt Latvijas dzelzceļa plānotās elektrifikācijas prasību dēļ.

Kā ziņots, būvprojektu "Gaisa tilta būvprojekta minimālā sastāvā izstrāde" izstrādā piegādātāju apvienība AS "Ceļuprojekts" un SIA "BRD projekts".

Pašlaik projekta izstrādātāji sadarbībā ar pašvaldību un valsts AS "Latvijas dzelzceļš" noslēdz būvprojekta minimālā sastāvā izstrādes stadiju.
 

 
22 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Freijers 2.novembris 2023 10:39
8 1 Atbildēt

ļoti jauki Z koridoru necelsim, bet pudeles kaklus atstāsim, kāda jēga rekonstruēt, ja nevar vienādot brauktuvju skaitu ar Brīvibas ielu pirms un pēc....protams veloceļu jau arī vajag, gan arī normālu ietvi gājējiem, kur var iet nebaidoties no kārtēja lidotāja uz 2 riteņiem. Bet auto tur vajag 2 joslas katrā virzienā !

ZZZZ 2.novembris 2023 8:53
5 0 Atbildēt

To gājēju/velo celiņu arī varētu ārpusē? iznest, kā pārejas uz LV bāņiem Jūrmala/Jelgava virzieni. Metāla režģa veidā. Lai sniegs un sāls šļura nekrājās.

Freijers 2.novembris 2023 11:07
4 0 Atbildēt

Ar visādām pilsētām cilvēkiem tiešām neko, tikai pārdalīt esošo māk, nevis uzlabot un/vai paplašināt satiksmi

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti