Pēc stīvēšanās 3 gadu garumā - SIA 8 CBR dzēsīs kauna traipu Vidzemē (+ FOTO) 9

 

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš īsu brīdi pēc tam, kad jau trešo gadu tika veikta bedrīšu aizlāpīšana. Foto: iAuto.lv

iAuto | 4.augusts 2024 11:06

Trīs gadus šis 2021. gadā it kā salabotais ceļš ikvienam, kas to izmantoja, domās lika sūtīt nelāgus vārdus darbu veicējam Smiltenes SIA 8 CBR. Labā ziņa - uzņēmums ir saņēmies un sola šo kauna traipu savā biogrāfijā dzēst.

MĒS ESAM TĀDI: 

Lūk, ko SIA 8 CBR raksta par sevi: SIA „8 CBR” ir viena no vecākajām un lielākajām ceļu un tiltu būves sabiedrībām Latvijā. Kopš dibināšanas 1959. gadā uzņēmums ir uzkrājis bagātu pieredzi un nemitīgi pilnveidojies ceļu un tiltu būvniecības, kā arī rekonstrukcijas darbu izpildē. Uzņēmuma lielākā vērtība ir zinoši, profesionāli un pieredzes bagāti darbinieki. Pateicoties uzņēmuma darbinieku lielajai pieredzei un modernajām tehnoloģijām, “8 CBR” piedāvātie pakalpojumi tirgū vienmēr ir izcēlušies ar augstu ilgtermiņa kvalitāti, drošību un estētisku iekļaušanos apkārtējā vidē.

BET VAR SANĀKT ŠĀDI (būvnieka skaidrojums):

 2021. gadā SIA 8.CBR veica minētā posma seguma atjaunošanu. Seguma atjaunošanas gaitā sakārtoja ūdens atvadi, izbūvēja minerālmateriālu pamatu un veica divkārtu virsmas apstrādi. Kā arī tika veikts tilta pār Tirzu remonts. 

2021./2022. gada ziema un nepastāvīgie laikapstākļi atklāja nepilnības un defektus veiktajos darbos. Problēmu pastiprina arī lielais mitruma daudzums, kas veicināja grants ceļa pamatnes pārmitrināšanos, kā arī tika atklātas materiālu neatbilstības. Tā rezultātā atdalījās virsmas apstrādes šķembas un segumā izveidojās bedres.

KO REDZĒJA VIETĒJIE:

Tie, kam šo ceļa posmu nācās lietot ikdienā, radās mazliet, maigi teikts, cits priekšstats, proti, aizdomas, ka kaut kas nav pareizi pašos pamatos un runa nav tikai par "pārmitrināšanos, kā rezultātā atdalījās šķembiņas". Jau pirmajā pavasarī visa posma garumā parādījās dziļas bedres, patiesībā pamatīgi iesēdumi, kas uz noteiktu laiku apturēja pat satiksmes autobusu kustību. Vēl nepatīkamāk bija redzēt, ka smagāka transporta riteņi no ūdens pilnajām bedrēm bija izspieduši kaut ko līdzīgu mālam, kas radīja aizdomas par nepareiziem materiāliem pamatam nevis tikai pēdējai kārtai. 

Būvnieks veica pirmos remontus, taču palīdzēja tas maz - bedres, tiesa, ne tik dziļas, veidojās atkal un atkal un jau brīdi pēc arī šogad veiktajiem remontiem ar bedrīšu aizbēršanu, ceļa segums izskatījās šādi (skat. attēlus 1-5). 

CERAM, KA VĀRDU TURĒS:

Pēc kārtējā neveiksmīgā mēģinājuma iztikt ar bedrīšu aizlāpīšanu, 8 CBR tomēr izšķīrās par kardinālāku metodi. Te izvilkums no būvnieka preses relīzes: "Valsts vietējam autoceļam Ozoli-Liezēre-Tirza-Stāķi (V847) no Tirzas līdz Galgauskai (37,32. -41,67. km) veic divkārtu virsmas garantijas remontdarbus. To laikā nofrēzēs bojāto segumu un izbūvēs jaunu divkārtu virsmu. Remontdarbu zonā ir viens luksoforu posms, kā arī ieviesti ātruma ierobežojumi 50 un 70 km/h.

Darbus veic SIA 8 CBR, kas ietilpst piegādātāju apvienībā ACB GRUPA. Darbu izmaksas sedz būvnieks garantijas līguma ietvaros."

KAS NOTIKS TĀLĀK:

Darbi ir sākti un jau pirmajās dienās tika nofrēzēts bojātais segums (augšējais slānis), brauca greideris, tika iesaistīti ceļa veltņi. 

BAŽAS PASTĀV:

Pēdējos divos attēlos (apvilkts ar sarkanu) arī pēc greidera un veltņu darbošanās, var redzēt tos pašus nepatīkamos iespiedumus, kas pavasarī pārvērtās par dziļām bedrēm, tādēļ, ļoti jācer, ka būvnieks zina, kā tos izlabot un neuzkāps vēlreiz uz tā paša grābekļa. Jāpiebilst, ka šobrīd tādas vietas ir vairākas - ne tikai divas, kā attēlos. 

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš īsu brīdi pēc tam, kad jau trešo gadu tika veikta bedrīšu aizlāpīšana

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš īsu brīdi pēc tam, kad jau trešo gadu tika veikta bedrīšu aizlāpīšana

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš īsu brīdi pēc tam, kad jau trešo gadu tika veikta bedrīšu aizlāpīšana

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš īsu brīdi pēc tam, kad jau trešo gadu tika veikta bedrīšu aizlāpīšana

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš īsu brīdi pēc tam, kad jau trešo gadu tika veikta bedrīšu aizlāpīšana

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš, 4. augusts: ceļa bojātā virskārta noņemta

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš, 4. augusts: ceļa bojātā virskārta noņemta

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš, 4. augusts: iespiedumi ceļa pamatā nav izzuduši - cerams, būvnieks to ņem vērā

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš, 4. augusts: iespiedumi ceļa pamatā nav izzuduši - cerams, būvnieks to ņem vērā

 
Visi komentāri
 
Hmm 4.augusts 2024 13:57
6 0 Atbildēt

Vai tad kaut kāds būvuzraugs vai kontroles dienests neeksistē?, kur tad tie caurumu urbēji, ko LVC nesen reklamēja? Atceros, padomjlaikos bija ceļu daļās bija meistars, kas kā gārnis pa remontposmu staigāja un teju to masu "uz zoba lika", kontrolējot procesu. Kā ir tagad?

caurkritis ceļu students 5.augusts 2024 8:20
0 0 Atbildēt

Tagad ir tā,ka ir pilnīgi pohuj! Ka tik būvuzraugs paraksta "segto darbu aktu" un visi nu var savā kontā saņemt naudu lar izdarīto pozīciju! Jo teorētiski būvuzraugs ar šo ir uzņēmies atbildību, bet patiesībā atbildību ness tikai tas papīrs kurā ieraksti veikti. Un pēc tam visi tikai atrunājas ar visādiem izdomājumiem un līdz ar to vēl nekas nav pierādīts- pļūtī visi viens otram virsū un viss.

Tas gan 5.augusts 2024 8:35
0 0 Atbildēt

Te prasās Māra rokas, kā blakus sižetā par Jūrmalas grāvjiem - izmērīt Tirzas bedru dziļumu

0pis 4.augusts 2024 14:59
0 0 Atbildēt

Braucām mēs uz Tirzu

Ieraudzījām DDdddd-irsu

Vietējais 4.augusts 2024 15:25
1 1 Atbildēt

Braucot uz Tirzu, tev vajadzētu zināt, ka DDDdddirsa tur savulaik bija lielāka nekā spēj iedomāties - Galgauskas teritorijā (apmēram 5-6 km pa taisno no Galgauskas vai Tirzas) no 60.gadu sākuma līdz 80.gadu beigām atradās PSRS raķešu bāze ar 4 ballistisko raķešu palaidējšahtām. Pēc tam, kad viens metāla zaglis ņēma galu, visu bāzi nolīdzināja ar zemi, un, paldies dievam.

Laucinieks 4.augusts 2024 18:34
0 0 Atbildēt

Nedomāju ka ceļa buvnieks rsus nost visu segumu lai nomainītu neatbilstošus materiālus. Pavilks laiku lāpot bedres un sagaidīs kad beigsies garantija

wons 4.augusts 2024 21:53
0 0 Atbildēt

Vismaz jēga visiem džipveidīgajiem. Likās, ka visvairāk vajadzība pēc tiem ir bedrainajā Rīgā, bet izrādās, ka Tirzas puse, grib Rīgai šo godu atņemt.

Ezis UK 5.augusts 2024 9:49
0 1 Atbildēt

Daudz Latvijā uz smiltīm ir likti seklie pamati,ta saucamās" zviedru plates",Norok augsni blietē smiltis un pa kārtām max 20 cm blietē.Pārbaudu vienkārši ar auto uzbraucu,laba pamatne ,nav nekādu iepiedumu,kā betons.Bet kad objektā pagalma asfaltēšanu veica "cbr" ,es pa paradumam uzbraucu uz smilšu oamatnes,pec liwkajiwm rulļiem un iesēdos,ka nācās izvilkt! Pamatne ceļiem ir sūds!

I 5.augusts 2024 14:12
0 0 Atbildēt

Sen bija laiks 8 cbr pie vienas vietas panem visi celi sacakaretie lai labo no saviem lidzekliem nevis valsts

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Rēzeknes novadā nokritis Krievijas drons (+ VIDEO) 2

Rēzeknes novadā nokritis Krievijas drons. Pašlaik zināms, ka tas ir militārās nozīmes drons un Latvijas gaisa telpā ielidojis no Baltkrievijas. Arī Rumānijā šodien noticis līdzīga veida incidents. Lasīt vairāk

 

Rīgā ceļa zīmēm ticēt nevar, ceļu būvnieki Vianova nedarbi uz Rīgas - Jūrmalas šosejas 5.9.2024 (+ VIDEO) 13

Ceļa remontētāji atkal grēko ar ceļa zīmju un vadstatņu izvietošanu, iAuto atkal spiests pieminēt projektētāju, būvnieku un kontrolētāju atbildību. Taču ir arī labā ziņa - vieta, kur vecais asfalts satiekas ar jauno, šoreiz nofrēzēta godam, tādēļ neveido atsitienu, kas būvniekiem izdodas ne vienmēr. Lasīt vairāk

 

“Rail Baltica”: Šlesers saka, ka jāapstādina (+ VIDEO) 5

"Rail Baltica" projektu šī brīža apstākļos būtu jāaptur, tā vietā ieguldot līdzekļus, piemēram, ātrgaitas tramvaja izbūvē, kas savienotu Rīgas pilsētu ar lidostu, raidījumā "Šodienas jautājums" piedāvāja opozīcijas politiķis, LPV Saeimas frakcijas priekšsēdētājs Ainārs Šlesers. Lasīt vairāk

 

Dramatisks kritums: pieprasījums pēc elektroauto Vācijā nokrities par gandrīz 70% 43

Eiropas lielākais automobiļu tirgus jau kuro mēnesi uzrāda neslēptu nepatiku pret bateriju automobiļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti