Visi komentāri - Fotoreportāža: pārbūves darbi valsts reģionālo autoceļu posmos no Iesalkājas līdz Umurgai un no Kangariem līdz Tīnūžiem (+ FOTO)

Fotoreportāža: pārbūves darbi valsts reģionālo autoceļu posmos no Iesalkājas līdz Umurgai un no Kangariem līdz Tīnūžiem (+ FOTO) 6

 

Foto: Renārs Koris

LVC | 20.augusts 2024 14:04

Rīgas plānošanas reģionā turpinās pārbūve uz reģionālajiem autoceļiem Kocēni–Limbaži–Tūja (P11) no Iesalkājas līdz Umurgai (27,80.–33,07. km) un uz autoceļa Inčukalns–Ropaži–Ikšķile (P10) no Kangariem līdz Tīnūžiem (31,86.–35,27. km). Abos posmos darbus plānots pabeigt šogad.

Darbi uz autoceļa Kocēni–Limbaži–Tūja (P11) sākās 2023. gadā. Pērn jau tika iesāka pārbūvēt ceļa konstrukciju, vietās, kur bija nepieciešams, pastiprināta zemes klātne. Šogad turpinās ceļa konstrukcijas pārbūves un asfaltēšanas darbi. Posmā rok grāvjus, izbūvē nobrauktuves un caurtekas. Tāpat uzstādīts jaunas ceļazīmes, barjeras, signālstabiņus un uzklāts horizontālo marķējumu. No autobusu pieturvietām Umurga abās ceļa pusēs izbūvēs apgaismotu gājēju infrastruktūru, savienojot ar Umurgas ciemu. Būvdarbus, ko veic SIA Limbažu ceļi, iecerēts pabeigt vasaras beigās. Līguma summa ir 4  736  069 eiro (ar PVN). Projektētājs – AS Ceļuprojekts, būvuzraudzība – SIA Firma L4.

Savukārt uz reģionālā autoceļa Inčukalns–Ropaži–Ikšķile (P10) būvdarbi sākās šogad. Šobrīd posmā notiek zemes darbi, caurteku, drenāžas un kabeļu izbūve apgaismojumam, kā arī dzīvnieku tuneļa pie Kākciema atjaunošanas darbi. Kopumā plānots pārbūvēt ceļa segumu visā deviņus kilometrus garajā posmā, pārbūvējot ceļa konstruktīvās kārtas, izbūvējot arī reciklēto pamata kārtu un asfaltbetona segumu divās kārtās.  Bez tā posmā paredzēts pārbūvēt pieturvietas, kā arī Tīnūžos aptuveni 1,5 km garumā izbūvēt apgaismojumu. Būvdarbu līgums noslēgts ar SIA CBF Binders par 7 199 240 eiro (ar PVN). Darbus plānots pabeigt 2024. gadā rudenī.

 
Visi komentāri
 
0pis 20.augusts 2024 14:55
0 0 Atbildēt

Pēc LVC kartes Umurgas posmu pabeigs augusta beigās. Jābrauc izmēģināt to posmu. Pagājušā gadā, kad tiku garām Umurgas 5km sūdīgajam posmam, tālāk līdz Valmierai bija ideāls ceļš, bija arī ceļavējš un sanāca labs plezīra brauciens.

seller 20.augusts 2024 22:40
0 0 Atbildēt

Interesanti, bet Ērgļu šosejas posmu no tiem pašiem Kangariem līdz Kangaru kalniem (Vāverkrogs) tā arī atstās nelabotu?

topinamburs 21.augusts 2024 5:34
0 0 Atbildēt

domājams, ka visur vienlaicīgi nekad nevarēs salabot

650 21.augusts 2024 2:40
0 0 Atbildēt

Kāpēc apakšpirmspēdējajā foto ir redzama ceļazīme ar rus simbolu? Kam tā norāde domāta?

0pis 21.augusts 2024 7:00
0 0 Atbildēt

Domāta visiem. Pavei, var būt vairākas Maskavas - vietējā un Ruslandes. Tāpat kā ir Pēterburga jeņķiem un krieviem - katram savējā. Ņujorka - Štatos un Ukrainā. Un gan jau citi piemēri ira. Nu, un tad pieliek valsts apzīmējumu, lai braucējs saprot, uz īsti kuramējo pilsātu šamajam ir iespēja tikt.

ZZZZ 21.augusts 2024 8:12
0 0 Atbildēt

Uh kā vietējie tur pēc remonta varēs atvilkt no sirds. Nebūs vairs tie trampoLīni, kas iemet ļAužus mežā kokā malkā iekšā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti