Lasītājs: bezatbildība vai kas cits? 39

22.marts 2010 9:41

Lasītājs: Pirmdienas rīts pie Slāvu apļa. Plkst. ap 8:20. Virzienā uz Krasta ielu viss aplis, visi piebraucamie ceļi ir stāvgrūdām pilni ar automobiļiem.

sastregums

Kustība uz apļa nenotiek gandrīz vispār. Pēc vismaz pusstundas stāvēšanas, aplis sāk "kustēties" un jau pēc pāris minūtēm ieraugām šī nenormālā sastrēguma vaininiekus. Izrādās, ka izbraucot no apļa uz Krasta ielas pusi, šie nedaudz apskrāpējušies un bez policijas palīdzības sagaidīšanas nav izkustinājuši savus spēkratus no vietas un tā gandrīz pilnībā nobloķējuši izbraukšanu no apļa.

<250>Vai tiešām šie divi vadītāji (foto), kuru dēļ vismaz uz 40 minūtēm "apstājās dzīve" visiem, kas izmanto Slāvu tilta apli, nepadomāja...?

Vai tiešām nevarēja fiksēt "avārijas" (ja to tā var saukt) vietu un uzreiz novākties no svarīgā krustojuma un tad sastādīt saskaņoto paziņojumu (vai saukt policiju)?

Varēja, bet šiem vadītājiem bija nospļauties par pārējiem simtiem vadītāju...

Foto: E.

 
Visi komentāri
 
275615. viesis 22.marts 2010 9:59
0 0 Atbildēt

Ja neviens no viņiem neatzīst savu vainu, tad drošākais veids, kā patiesajam cietušajam pierādīt savu nevainīgumu, ir tikai ar CP palīdzību.

Citādi, izkustēsies no vietas, un otrs pēc tam CP pasaciņas stāstīs.

275617. viesis 22.marts 2010 10:13
0 0 Atbildēt

Policija fiksē vainīgo!!! Uz vietas pieņemot lēmumu, kuru vainīgais var pārsūdzēt 30 dienu laikā. Cik man ir bijušas avārijas, vienmēr CP nekļūdīgi ir noteikusi vainīgo uz vietas. Varbūt kautkādās ļoti strīdīgās situācijās nevar noteikt vainīgo (visi beigti, auto nav atpazīstami u.t.t.), bet 99% vainīgo nosaka uz vietas.

275618. viesis 22.marts 2010 10:16
0 0 Atbildēt

Un vēl kas, vienreiz sanāca neliela avārija, pēc kuras automātiski nobraucām malā. Pirmais jautājums no CP bija, kāpēc nobraucāt malā? Labi ka uz ceļa vēl bija palikušas stiklu lauskas, savādāk viss vēl varēja beigties neizdevīgāk. Tāpēc pofig, strīdīgā situācijā vairs nebraukšu malā.

275619. viesis 22.marts 2010 10:34
0 0 Atbildēt

viesi - policijas noteiktais vainīgums nav saistošs apdrošinātājiem anyway.

275621. viesis 22.marts 2010 10:39
0 0 Atbildēt

mnde - vai nav vienkāršām paradī par obligātu speckrāsas baloniņu katrā mašīnā, lai šādos gadījumos uz asfalta tiktu uzzīmēta abu ato atrašānās vieta un varētu tos rulzus notriekt malā, līdz ierodas poliči vai paši lai var nesteidzīgi azipildī savu saskaņoto paziņojumu...?

275622. viesis 22.marts 2010 10:42
0 0 Atbildēt

275619. viesis pirms 7 minūtēm

viesi - policijas noteiktais vainīgums nav saistošs apdrošinātājiem anyway.

No savas pieredzes varu teikt, ka apdrošinātāji vienmēr ir atzinuši CP lēmumu par pareizu esam, gan pie sīkiem bojājumiem, gan pie "auto uz norakstīšanu".

275623. viesis 22.marts 2010 10:47
0 0 Atbildēt

nu vēl jau AAS mēdz pieņemt savu lēmumu, ja ir principiāla finansiāla atšķirība (ieinteresētība), kā arī mēdz piesūtīt regresa prasību visabsurdākajās situācijās. Pēdējais, gan attiecas uz visai jokainām AAS...

275625. viesis 22.marts 2010 10:58
0 0 Atbildēt

Brītiņu pēc autora foto iemūžinātā mirkļa arī es beidzot tiku līdz šai vietai un man kaut kā atmiņā palicis ka tur gaišās Mazdas vietā bija jau cits transports. Brīdī kad no Lubānas ielas spraucos aplī šķiet ka vispār tikai tas tumšais džips bija.

Vai tikai policistu onkuļi tur netusējās dēļ tās zīmes kas pēdējās bildes kreisajā malā? Jo ikdienā pīķa stundās savādāk nekas nekustās - kā tikai pārkāpjot šo zīmi. Arī šorīt liela daļa problēmas bija tā, ka autovadītāji ieraugot poļicajus centās iespraukties pirmajā joslā lai formāli pareizi izgrieztos no apļa. Un jautrākais šajā pasākumā bija tas - ka tie kas pirmajā joslā nelaida blakus esošos joslā, kamēr tos kāds brutāli nepiespieda pie apmales.

Secinājums - visiem viss ir pofik. Sākot ar tiem, kas izdomāja ka šajā vietā var izgriezties tikai no 1 joslas, un beidzot ar pašiem autovadītājiem kuru dēļ citi ir spiesti pārkāpt.

275627. viesis 22.marts 2010 11:32
0 0 Atbildēt

Vispār LV ir dīvaini ļāutņi! Bieži braucu caur šo apli un nespēju vien brīnīties par ļaužu stūlbumu! Prasti cenšos braukt no Krustpils ielas puses JO lai tiktu aplī no pārējām ielām ir jābūt pacietīgam dēļ tā ka visi spītīgi aizņem pirmo joslu kaut arī jānogriežas no apļa labi ja trešajā nobrauktuvē! Tas pats braucot augšā uz tiltu! Nu kas izdomāja ka var nogristies tikai no pirmās joslas ,dēļ tā jau arī tas aplis bremzējas.

275629. viesis 22.marts 2010 11:38
0 0 Atbildēt

Vispār jau CP bāze atrodas max 15 minūšu gājienā, tas tik pierāda mentu varēšanu. Bet ja nopietni, esmu saskāries ar mentu attieksmi pēc auto novākšanas no notikuma vietas, ar domu, lai citiem netraucē. Vairāk nekad nepārvietošu savu auto, kamer nebūs gatavs protokols vai saskaņotais.

275632. viesis 22.marts 2010 12:09
0 0 Atbildēt

Te viens raksts par brauktuves atbrīvošanu pirms policijas ierašanās, lai netraucētu citiem: www.iauto.lv/article.php?s...9&vertejums=20

275633. viesis 22.marts 2010 12:15
0 0 Atbildēt

Ieteiktu dažam labam palasīt www.csdd.lv/documents/nor...umi/mk/csn.pdf

83. Pirms nogriešanās pa labi, pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā transportlīdzekļa vadītājam uz bezslieţu transportlīdzekļiem paredzētās brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā, izņemot gadījumus, kad jānogrieţas, lai iebrauktu krustojumā, kurā jābrauc pa loku (409.ceļa zīme).

Kur ir rakstīts ka vispār jebkad drīkstēja nogriezties uz Slāvu pārvadu no otrās joslas ar vai bez papildus zīmes???

Redaktors 22.marts 2010 12:28
0 0 Atbildēt

Labi, uzrakstīšu rakstu par braukšanu apļos. Rīt ievietošu. (esmu mācījies par auto braukšanas instruktoru)

275641. viesis 22.marts 2010 12:34
0 0 Atbildēt

Kaksis 480 [?] pirms 1 minūtes

___________________________________________

Nu vispār pareizāk būtu ja braucot aplī tu uzreiz esi otrajā vai trešaja josla ja protams nav uz reiz janogriežas pirmajā nobrauktuvē. Bet mums cilveki baidas par to kad TAS APLIS BEIGSIES un nemūžam netiks no apļa lauka.Tie kas mētājas pa joslām vai nu nezin kur braukt vai parastie dunduki kas citādāk nemk. Es ja esmu svešā vieta un nezinot kur braukt nobraucu lieku apli un iečekoju kas un ka un tad lienu nost no apļa nevis laužos citiem sānos!

275645. viesis 22.marts 2010 13:14
0 0 Atbildēt

Kaksi - tur jau tie mēsli, ka visi gadrīz veselu apli grib braukt pa 1. joslu, kaut daudziem tas nav vajadzīgs - un tad visi brīnās kā kāds no Krustpils ielas iebrauc aplī uzreiz 2. joslā nobrauc pa apli 2. vai 3. joslā un tikai pirms uzbraukšanas uz tilta pārkārtojhas 1. joslā.

Kāpēc viņām no Krustpilenes jāstāv aplī 1. joslā un jāgaida, kamēr nogriezīsies visādi keksi uz Lubānas, Dārzciema un Piedrujas ielām???

275647. viesis 22.marts 2010 13:21
0 0 Atbildēt

Un vēl - Kustību aplõs var mierīgi sakārtot ar zīmēm.

Piemēram Gaujas ielas aplī - smuki norādīs ar ceļāzīmi, ka virzienā uz Mežaparku pa gaujas ielas pirmo joslu aplī var braukt tikai nogriežoties no apļa, pa otro nogriezties no apļa vai turpināt apļveida kustību...

275650. viesis 22.marts 2010 13:28
0 0 Atbildēt

275633. viesis pirms 1 stundas

Ieteiktu dažam labam palasīt www.csdd.lv/...

.......

Kur ir rakstīts ka vispār jebkad drīkstēja nogriezties uz Slāvu pārvadu no otrās joslas ar vai bez papildus zīmes???

------------------------

Pirms tagadējā "apļa" viņš tika pārbūvēts vismaz 3 reizes būvdarbu laikā. Un pirms pēdējās pārbūves, kad vēl kustība notika pa veco dzelzsceļa pārvadu, izbraukt no apļa Krasta ielas virzienā varēja no 2 joslām. Aplis bija ar 3 joslām un konkrēti pie šīs izbrauktuves bija zīme - kreisā taisni, vidējā taisni un pa labi, labā tikai pa labi. Sastrēgumu bija mazāk neskatoties uz to ka aplim bija jāņem pretī arī plūsma no Krasta ielas Pļavnieku virzienā. Pie kam tajā laikā pirms iebraukšanas aplī parasti bija viena atsevišķa josla kas ļāva neiebraucot aplī izbraukt uz blakus esošo ielu. Piemēram no Lubānas ielas uz Dārzciema, no Krustpils uz Lubānas (joprojām saglabājies). Savukārt tagad, lai no Lubānas ielas nokļūtu uz Dārzciema ielu gribot negribot nākas iebraukt aplī, jo uz savienojošās brauktuves nolikta autobusu pieturas nojume ar izdauzītiem stikliem...

275651. viesis 22.marts 2010 13:45
0 0 Atbildēt

slāvu aplī ir tikai 2 problēmas:

1. Pārak daudz pieklājīgo, kuriem šķiet, ka savu smalko marieru demonstrēšana ir svarīgāka par plūsmas ātrumu uz galvenā ceļa.

2. Pārāk daudz nepacietīgo un izveicīgo, kuri, kā rokā saspiests sūds, lauzīsies caur jebkuru pirkstu starpu.

Šajā aplī nekur nav tāda pievedceļa, kurš varētu izraisīt sastrēgumu. Ir tikai civji, kuri iekļūšanai aplī dod lielāku prioritāti, kā izkļūšanai ārā, līdz ar to aplis ir pilns, bet uz tukšajām ielām ārā tikt nevar.

275652. viesis 22.marts 2010 13:58
0 0 Atbildēt

rokā saspiests sūds... perfekta metafora...

bet vispār lai arī deksters ir nūģis, viņam ir totāla taisnība, jo ir par RACIONĀLU braukšanu.

kaksis nerullē. šitie div, trīsjoslu ceļā stāv viens aiz otra it kā visa dzīve vēl priekšā.

275653. viesis 22.marts 2010 14:04
0 0 Atbildēt

Cik eleganti spameri atkal sākt mācīt viens otru braukt. Bet problēmas paliek gan ar braucējiem, kas reizēm saduras, gan mentiem, kas ierodas stipri vēlu, radot sastrēgumus, jo ar radaru nopelnīt var vairāk :D

275654. viesis 22.marts 2010 14:35
0 0 Atbildēt

Man patika kā Anglijā apļos (daudzos) organizēta kustība. Doma ir tāda, ka svarīgi ieņemt pareizo joslu jau pirms iebraukšanas aplī tad no attiecīgās joslas varēs izbraukt no apļa nemainot joslu, piemēram (nav tie labākie piemēri, bet domu var saprast) : www.failiem.lv/list.php?i=ppeepq

Princips ir sekojošs: ja no apļa izbrauksi pirmajā izbrauktuvē tad aplī jāiebrauc pa pirmo joslu, ja otrajā izbrauktuvē tad jāiebrauc otrajā joslā utt.

Kaut ko līdzīgu vajadzētu ieviest arī pie mums.

Piekrītu, ka nav normāli visu apli vilkties pa pirmo joslu, bet nav arī normāli dot ceļu, lai pārkārtotos uz kreiso malējo un pēc tam dot ceļu, lai atgriztos labā malējā joslā.

Varbūt redaktors savā topošajā rakstā var piedāvāt labāku variantu, bet man liekas, ka UK izmantojamā ideja ir ļoti labi izmantojama arī LV

275655. viesis 22.marts 2010 14:41
0 0 Atbildēt

Ja kads grib iemācities brauk pa apli tad jābrauc uz Prīzi un jāizbrauc aplis pie Triumfa arkas! Un tad tikai līst slāvu murgā iekšā!!!

275658. viesis 22.marts 2010 15:30
0 0 Atbildēt

Ja pareizi atceros tad pie triumfarkas visās ielās reizē iedegas zaļais un visi lec iekšā aplī, tad iedegas sarkanais un visi no apļa pazūd...

Darbības princips apmēram kā pumpim... :D

275659. viesis 22.marts 2010 15:39
0 0 Atbildēt

Tiešām palasot dažus komentārus saproti, ka Latvieši ir dauņi pastalās, kam vairāk par zirgu dot vadīt vienkārši nevar un tam visam pa virsu kā krējums ir uzlikta slāviski atsaldētā braukšana.

P.S. Pareizi - Francija ir tā vieta kur arī pēc manām domām satiksmes kustība apļos notiek vislabāk.

275660. viesis 22.marts 2010 16:27
0 0 Atbildēt

To KKTK

Un pie kādas tautības tu pats pieder? Vai sevi arī pie dauņiem pieskaitīji? :D

Tas, ka pēc dažiem, nezināmas tautības komentētāju, komentāriem spried par visu tautu liecina, ka pats varētu būt slims ar šo slimību. :)

275662. viesis 22.marts 2010 16:48
0 0 Atbildēt

Man ir priekšlikums visus Latvijā esošos "apļus" pārtaisīt par šādiem: www.bbc.co.uk/wiltshire/con...llery.shtml?15

Redaktors 22.marts 2010 17:53
0 0 Atbildēt

Es likšu savu viedokli, kas ļoti līdzīgs Paula viedoklim.

275665. viesis 22.marts 2010 19:32
0 0 Atbildēt

jaaanis 20 [?] pirms 3 stundām

Man ir priekšlikums visus Latvijā esošos "apļus" pārtaisīt par šādiem: www.bbc.co.uk/...

______________________________________________

Ja ideja laba bet musējie dauņi ja nespēj parasto apli izbraukt tad šajā točna nositīsies! Te laikam tomēr vaina air auto skolu instruktoros kas itka "maca" pareizi braukt! Tad vel sindroms "esmu vis svarīgakais" kamēr darbosies mēs mīcīsimies tajos apļos kā gliemeži! Dadz patiesība ir faktori kas neļauj normāli pārvietoties par LV ceļiem un ielām!

275666. viesis 22.marts 2010 19:41
0 0 Atbildēt

Ka parasti LV autovaditajiem apli izbraukt ir lielas problemas. Kadel citas valstis si sistema strada nevainojami, bet LV ta ir problema?

275667. viesis 22.marts 2010 20:26
0 0 Atbildēt

pajāt! ja nav skaidrības par to- kur...kā un kāmdēļ rakstīt- stāvam un gaidam CP :-) tak jebkurā autoskolā to māca...

visādiem sretskediem un viņa līdzskrējējiem(galvenokārt autoram-cik nu manu bembistam)- gan jau arī jums pienāks brīdis, kad to sapratīsiet ;-))

Ikpārdienas Lasītājs

275668. viesis 22.marts 2010 20:29
0 0 Atbildēt

tur dažas dienas bija normāla kustība, tas bija īsu brīdi pēc tam, kad plūsmu daugavas virzienā palaida pa estakādēm un nebija jākratās pār tramvaja sliedēm. Tad kustība pa apli notikar ar vismaz 30km/h un nekur nebija jāgaida. Pēc tam diezgan ātri džentelmeņi atjaunoja "tradīcija" iebremzēt pirms krustpils ielas un palaist kādu, kurš tur īsti nebija sācis gaidīt. Un tad panesās tā čupošanās, kas tur ir šobrīd.

Nu nelaidiet tur nevienu līdēju principa pēc. Vislabākais ko var darīt lietas labā ir netraucēt sev un aiz sevis braucējiem iespējami ātrāk tikt no apļa ārā.

275669. viesis 22.marts 2010 20:51
0 0 Atbildēt

korekti ielaižot līdēju aplis ātrāk kustēsies, tieši līdēju kategoriska nelaišana sataisa čupošanos.

Ļoti uzskatāms piemērs: "itscarma.com/home/portaliz...affic_1d.html"

Linkā uzspiežam uz merge(problem) pēc tam uz "solution".

Redaktors 23.marts 2010 9:08
0 0 Atbildēt
275671. viesis 23.marts 2010 9:13
0 0 Atbildēt

Kanibāls tipisks iauto "eksperts". Aplis nekustās, jo ir pilns. Kāds tur vēl merge solution. Vai tu sabiedriskajā transportā arī pa priekšu palaid iekša kapējus un tikai pēc tam domā, kā tikt ārā?

275681. viesis 23.marts 2010 10:05
0 0 Atbildēt

Man vienalga šorīt rāvu aukšā uz tilta no otrās joslas un tie kas taisās dēt olas pirmajā tie arī palika tur! Bieži ir jābrauc pēc situacijas nevis pēc noteikumiem protams saprata robežās neradot bīstamas situācijas. Bet tas aplis jau sen netur to kustības slodzi ātrāk tos tilta pievadus sataisītu!

275689. viesis 23.marts 2010 10:16
0 0 Atbildēt

Uz apļiem joslas jāsazīmē pēc šāda rincipa www.failiem.lv/list.php?i=ppeepq# un nebūs problēmas (bildē redzmais aplis UK, kur kustība ir pulksteņrādītāja virzienā). Gan "blondīņiem", gan "opīšiem" būs skaidrs, ka no malējās joslas vainu vācies ārā no apļa vai pārkārtojies uz apļa iekšmalu.

275726. viesis 23.marts 2010 12:31
0 0 Atbildēt

Ja aplī visi brauks pa pirmo joslu, tad no pienākošajām ielām fig kāds tiks ārā. Klasiskais piemērs ir Mūķenes aplis (ar saviem mācībniekiem, kas nobrauc no tilta, un pa ietiepīgi pa pirmo vālē, lai nogrieztos pie maksimas). Kas traucē braukt pa otro un pēc Ulmaņa gatves iegriezties pirmajā - pareizi veicot nobraukšanu no apļa??? Redzi, ka daudz mašīnu, labi - iegriezies pirms ulmanenes, redzi, ka netiksi - apbrauc vēl riņķi. Kas no tā drausmīgs notiks?

275773. viesis 24.marts 2010 15:25
0 0 Atbildēt

veel jau tai neizbukshanai no notikuma vietas ir citi iemesli, piem. apdroshinaashana. man kasko ir punkts, ka man obligaati ir jaasauc policija. ja bez policijas, tad kasko maksaas daargaak.

275972. viesis 1.aprīlis 2010 0:16
0 0 Atbildēt

Kur shaadas mulkiibas var sarakstiit (Sretsked)? Tu esi redzeejis vispaar kaa izskataas saskanjitais pazinjojums? Saskanjotais pazinjojums ir iespeejams tikai un vieniigi, ja kaada no iesaistiitajaam personaam atziist savu vainu. Un cik naivam ir jaabuut , lai domaatu ka apdrosinaataaji var izlemt kursh bija vainiigs :d Ja neviena no personaam neatziist savu vainu , tad vieniigais kas var izlemt kursh bija vainiigs ir celju policija.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Gandrīz 90 000 eiro – Vācijas stiprāko dīzeļdzinēju jau var pasūtīt (+ FOTO) 6

Pasūtīšanai kļuvis pieejams Volkswagen Touareg V8 TDI - krosovera versija, kas aprīkota 421 Zs astoņcilindru motoru – jaudīgāko dīzeļdzinēju kāds pieejams vācu ražotājiem. Lasīt vairāk

 

Hamiltons uzvar Monako "Grand Prix" un palielina pārsvaru kopvērtējumā

Britu pilots Lūiss Hamiltons no "Mercedes" komandas svētdien svinēja uzvaru Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta sezonas sestā posma - Monako "Grand Prix" - sacensībās. Lasīt vairāk

 

5 mīti par automašīnas apkopi 9

Visbiežāk auto īpašnieki uzskata, ka mašīnas apkopes pie oficiālā auto dīlera var pārstāt veikt jau brīdī, kad beidzies pēdējais līzinga maksājums. Lasīt vairāk

 

Meksikā izliek pārdošanā mafijas superauto; naudu atdos trūkumcietējiem 1

Meksikas valdība sarīkos izsoli, kurā izpārdos noziedzīgajiem grupējumiem konfiscēto īpašumu, tostarp 82 luksuss automobiļus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti