Jonasam otrā vieta pasaules čempionāta Spānijas posma kvalifikācijā; Karro traumas dēļ izstājas no sacensībām

 
Nozare.lv | 28.maijs 2016 18:36

Latvijas motokrosa braucējs Pauls Jonass sestdien izcīnīja otro vietu Spānijā notiekošā pasaules čempionāta devītā posma kvalifikācijas sacensībās MX2 klasē, kamēr Matīss Karro traumas dēļ izstājās no sacensībām prestižākajā MXGP klasē.

MX2 klases kvalifikācijā triumfēja Francijas motokrosists Dilans Ferandiss, no kura Jonass atpalika par 2,563 sekundēm, tikmēr trešo vietu ieguva francūzis Benuā Paturels.

Savukārt ceturtajā pozīcijā ierindojās pārliecinošais pasaules čempionāta kopvērtējuma līderis Džefrijs Herlingss no Nīderlandes, kurš ir Jonasa komandas biedrs "Red Bull KTM Factory Racing" vienībā.

Savukārt otrs Latvijas pārstāvis šajā posmā Roberts Justs no "HSF Logistics" komandas kvalifikācijā ieguva 21.vietu.
Pasaules čempionāta kopvērtējumā pārliecinošs līderis ar 397 punktiem ir Herlingss, kurš jau tieši par 100 punktiem apsteidz šveicieti Žeremiju Sīveru, bet trešo vietu ieņem Jonass, kurš ticis pie 260 punktiem.

Tikmēr Justs sezonas laikā iekrājis 109 punktus un atrodams 13.pozīcijā.

Savukārt Karro, kurš šajā nedēļas nogalē pēc gada pārtraukuma atgriezās sacensībās prestižākajā MXGP klasē, treniņbraucienos bija starp atpalicējiem, bet pirms kvalifikācijas viņš paziņoja, ka traumas dēļ izstājas no sacīkstēm.

"Elkoņa traumas dēļ nevaru braukt pat tuvu tam līmenim, kādā varu sacensties. Labāk izvairīties no riskiem," komanda citē Karro.

Kā zināms, Karro pērn novembrī noslēdza līgumu ar "24MX Honda" komandu, taču februāra beigās neilgi pirms sezonas sākuma sportists guva ceļgala traumu.

Pasaules čempionāta kopvērtējumā MXGP klasē pēc astoņiem posmiem līderis ar 335 punktiem ir pērnās sezonas MX2 klases čempions Tims Gajsers. Viņš par četriem punktiem apsteidz Romānu Fevrē, bet itālis Antonio Kairoli ticis pie 310 punktiem, kas dod trešo pozīciju.

Savukārt Eiropas čempionāta piektā posma kvalifikācijas sacensībās 250 kubikcentimetru klasē (EMX250) 12.vietu ieguva Kārlis Sabulis.

Kopvērtējumā pēc sezonas četriem posmiem Sabulis ar 66 punktiem ieņem 11.pozīciju, bet pārliecinošs līderis ar 182 punktiem ir Kērs Olsens.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti