Latvijas Čempionāta motokrosa 1. posmā uzvaras laurus plūc Ventspils motoklubs “Rodeo” un igauņu piloti (+ foto)

 

Foto: Artūrs Kukuškins

Anda Treija | 3.aprīlis 2017 15:14

Svētdien, 2. aprīlī, tika atklāta Latvijas Čempionāta motokrosa sezona, kas pulcēja 145 dalībniekus gan no Latvijas, gan Igaunijas, Lietuvas, Krievijas, Somijas un Baltkrievijas.

Kopvērtējumā uzvaras laurus plūca Ventspils motoklubs “Rodeo” (230 punkti), otrajā vietā šīs sezonas jaunpienācējs ASRT (209 punkti) un trešā vieta “MX4 Dobele” komandai (204 punkti).

“Priecē, ka bija spēcīgs dalībnieku sastāvs, ja bijām paredzējuši MX1 un MX2 klases braucienus apvienot, tad pēc reģistrācijas sapratām, ka tas nav iespējams, jo dalībnieku ir ļoti daudz. Kā ierasts, trasē bija ātrākie igauņu un latviešu sportisti, īpašs prieks bija par krievu sportistiem: Vjačeslavu Golovkinu un Ivanu Baranovu, kuri ir pasaules līmeņa sacensību dalībnieki. Tāpat esmu ļoti gandarīts, ka sacensībās piedalījās viens no Somijas (arī Eiropas) ātrākajiem MX2 pilotiem Miro Sihvonens, kurš pirms nedēļas Holandē, ļoti spēcīgā konkurencē, izcīnīja augsto ceturto vietu, bet kuram diemžēl tehnika neizturēja Laumas drastiskos apstākļus” atklāj Krāsu Serviss Latvijas Čempionāta posma organizators Liepājā Mareks Štrauss.

Prestižajās MX1 un MX2 klasēs uz pirmajiem goda pjedestāla pakāpieniem stāvēja igauņu sportisti, kas sacensībās pārstāvēja motoklubu “Rodeo”. MX1 klases uzvarētājs Priit Ratsep (Rodeo MX) atzina, ka šī ir viena no grūtākajām trasēm un konkurence bijusi sīva, uzvara nav nākusi viegli. Otrajā vietā Toms Macuks, kas šogad pārstāv jauno “ASRT” komandu, kuru esam pieraduši redzēt autosportā, bet nu tā ļoti pārliecinoši un spēcīgi pieteikusi sevi arī motokrosā. Trešās vietas ieguvējam Dāvim Ivanovam (startē individuāli), trasē bija īpaša cīņa ar bijušo komandas biedru Kārli Sabuli (MX Moduls). Sportisti vairākkārt viens otru apdzina un otrajā braucienā, līdz pat finišam, cīnījās par pjedestālu. Savās MX1 debijas sacensībās K. Sabulis ierindojās augstajā ceturtajā vietā.

MX2 pilots Karels Kutsars (Rodeo MX) bija līderis abos braucienos un godam izcīnīja pirmo vietu ar vairāk nekā minūtes pārsvaru. Trešajā vietā Indreks Magi (ASRT), bet starp abiem igauņiem uz otrā pakāpiena stājās latvietis Kristers Drevinskis (Rodeo MX)

Sacensībās ikviens varēja pārliecināties, ka aug motosportistu jaunā paaudze, tai skaitā slavenā motosportista un nu jau “F.F.F.” sporta kluba vadītāja un trenera Laura Freiberga dēls Uldis Freibergs, kurš pirmo reizi uzvarēja kādā Latvijas Čempionāta posmā. Pēc sacensībām sportists atzina: “Esmu tik priecīgs, es uzvarēju, tas ir kosmoss!”. Pirmajās sezonas sacensībās MX85 klases līderis pelnīti bija Mairis Pumpurs (MX4 Dobele), kurš bija ātrākais abos braucienos, uz MX125 pjedestāla augstākā pakāpiena stājās Rainers Žuks (ASRT). Par MX Veterānu uzvarētāju kļuva Leons Kozlovskis (MX Ādaži), bet no senioru klases ātrākais bija Raimonds Baltgalvis (Saldus Motoklubs).

Nākamais Latvijas Čempionāta posms jau šomēnes, 29. un 30. aprīlī, Aizputē, kur sacensību pirmajā dienā trasēs dosies blakusvāģu un kvadriciklu sportisti, bet svētdien spēkiem mērosies solo klašu sportisti.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti