«VIRŠI-A» piedāvā jaunu produktu - ADBLUE 10

 
29.septembris 2008 12:14

Pašmāju degvielas tirgotājs a/s „VIRŠI-A” šonedēļ sāk piedāvāt starptautiski atzīto AdBlue, šķīdumu, kas sekmēs videi draudzīgākus kravu pārvadājumus un atvieglos Eiropas Savienības noteikto izplūdes gāzu normu ievērošanu.

Pirmais AdBlue sūknis ir uzstādīts „VIRŠI-A” DUS „Asni”, Rīgas rajonā un no šodienas AdBlue būs pieejams arī Daugavpils rajonā DUS „Ilgas”.

Videi draudzīgi kravu pārvadājumi un mazāki nodokļi

„VIRŠI-A” valdes priekšsēdētājs Jānis Riekstiņš: „AdBlue plaši tiek izmantots Eiropas Savienības valstīs jau četrus gadus. Tas samazina slāpekļa oksīda daudzumu izplūdes gāzē, līdz ar to palīdzot izpildīt Eiropas Savienības noteiktās normas un veicinot videi draudzīgu kravu pārvadājumu attīstību. Turklāt AdBlue optimizē dzinēja darbu un, ļaujot maksimāli izlietot degvielas enerģiju, samazina arī degvielas patēriņu. Būtiska priekšrocība, ko kravu pārvadātāji varētu saskatīt AdBlue izmantošanā ir iespēja ietaupīt izdevumus par nodokļiem, pārvietojoties pa Eiropas Savienības ceļiem, jo AdBlue lietotājiem tiek piemēroti mazāki nodokļi.

Esmu pārliecināts, ka AdBlue plašāks piedāvājums Latvijā laika gaitā sekmēs videi draudzīgu standartu ieviešanu kravas pārvadātāju uzņēmumos. Šobrīd jauno produktu sāksim piedāvāt tieši tajās degvielas uzpildes stacijās, kur ir vislielākā kravas transporta plūsma, lai nodrošinātu ērtu produkta pieejamību klientiem.”

AdBlue ir karbamīda šķīdums, kas paredzēts kravas automašīnām, kurām ir selektīvā izplūdes gāzu attīrīšanas sistēma, kā arī to var izmantot autobusiem ar atbilstošu tehnoloģiju nodrošinājumu. AdBlue lietošana palīdz izpildīt Eiropas Savienības valstīs noteiktās Euro 4 un Euro 5 automašīnu izplūdes gāzu normas.

Nelegālais karbamīda šķīdums neatmaksājas

J.Riekstiņš: „Arvien biežāk nākas dzirdēt par no Lietuvas nākuša nekvalitatīva karbamīda šķīduma radītajām sekām, tādēļ klientiem piedāvājam starptautiski sertificēto AdBlue šķīdumu. Iespējams līdz šim kravu pārvadātājiem nācās izmantot nesertificētus karbamīda šķīdumus, jo faktiski visām jaunajām kravas automašīnām ir paredzēta speciāla tvertne karbamīda šķīdumam, kura stāvot tukša aizsērē.”

Lietuvā arvien vairāk tiek dibināti nespecializēti uzņēmumi, kas mēģina ražot karbamīda šķīdumu, vienkārši izšķīdinot karbamīdu ūdenī. Tomēr šāds nesertificēts šķīdums, rada automašīnas katalizatora aizkaļķošanos, un remonts pēc tam var izmaksāt vairākus tūkstošus latu.

AdBlue tiek ražots atbilstoši Vācijas DIN 70070 un Eiropas ISO/PAS 22241-1 standartam. Tikai produktu, kas atbilst šiem standartiem, atļauts marķēt ar AdBlue preču zīmi.

AdBlue izplatītājs Latvijā ir „GreenChem Blatic”, kas ietilpst starptautiskajā uzņēmumā „GreenChem”, kurš šo produktu Eiropā tirgo jau četrus gadus.
 
Visi komentāri
 
262138. viesis 29.septembris 2008 13:49
0 0 Atbildēt

Ko vēl apr to miizalu ūdeni uzrakstīts, moška, dzinēja jauda pieeaug par 40% un pāātrinājums2x ātrāks.

Tas ad blue neko labāku nedod, tikai kompis tad nedaudz pamaina degvielas daudzumu, ja jūt ka netiek špricēts klāt adblue.

Pie tam ziemā viņš sasalst.

262144. viesis 29.septembris 2008 15:48
0 0 Atbildēt

Neliela neizpratne minētā škīdruma pielietojumā. Kas tas ir? Degviela, degvielas piedeva, un kāpēc nepieciešama atsevišķa tvertne. Viedie, apgaismojiet.

262146. viesis 29.septembris 2008 16:14
0 0 Atbildēt

To Roneens:

Šķidrais katalizators tas ira.

262148. viesis 29.septembris 2008 16:34
0 0 Atbildēt

Šito mēs tonnām uzreiz ņemam, tad sanāk lētāk ;)

Jā un kompis tiktiešām uzrāda mazāku patēriņu, lai gan kopumā sanāk dārgāk, bet toties videi draudzīgi :)

262151. viesis 29.septembris 2008 18:27
0 0 Atbildēt

Tā čura,tiek ismidzināta izpūtēja.Kā teica šķidrais katalizators.Par to jaudu-nu nez.Kad uz FH-13 strādāju,tad lēju pēc šefa gribas,tikai tur,kur atšķiras ceļa samaksa.pārējo laiku nelietojām.Nekas tur patēriņnā nemainījās.Scanim R420,kas tika saņemts2007/6 ar nekas īpaš netika manīts,toties 2007/11 sņemtajam R420,jaukompis pareizi saregulēts,bļauj,ka samazina jaudu.Tas tāpēc,ka daudzi to suslu lēja tik D un CZ,kur arī ir sadalīts pa eiro klasēm,maksa pa ceļu.D ir par centu lētāk km nekā eur3,eur4.Parēķinot,tad tomēr eur4 bez adblu ir izdevīgāk.Viens D draivers,kur ar A skani braukā uz SE,teica,ka D servisā pārregulēja kompi un ārpus D ar brauc bez tās suslas.Interesanti,cik ta maksās staķikā cena 56sant D 56-49 eu/centi.Nezkāpēc LV vis maksā dārgāk,kā eiropā,izņemot soļķi?

262161. viesis 30.septembris 2008 8:58
0 0 Atbildēt

Ar adblue nav tik traki, man autins salidzinot veco Volvi un tagad jauno 2007/8 ed mazak par 1,5 lidz 2 litri, un mes lejam apmeram uz 100 ap 1,5 litri adblue, bet tikai starpiba, ka adblue maksa ap 0,30 santimiem pie crosschema. Nemam 1 tonu, cali pasi atved noliek, mums viss super.

262282. viesis 5.oktobris 2008 15:59
0 1 Atbildēt

Roneens [?] 29.09.2008 15:48

Neliela neizpratne minētā škīdruma pielietojumā. Kas tas ir? Degviela, degvielas piedeva, un kāpēc nepieciešama atsevišķa tvertne. Viedie, apgaismojiet.

=======================

Nav ne degviela, ne degvielas piedeva. Tautai saprotamaakaa valodaa to sauc par sinteetisko uriinvielu, kas paziistami ar lauksaimnieciibu, tehniskais nosaukums ir karbamiids. Shiis vielas shkjiidumu uudenii nelielos daudzumos speciaala sisteema smidzina diizeljauto izpuutejaa. Viela paliidz pilniigaak sashkjelties izpluudes gaazees esoshajiem kaitiigajiem savienojumiem, izpluude top krietni "sterilaaka". Taapeec arii atsevishkja tvertne. Savulaik pirmie shaadu metodi saaka pielietot Peugeot saviem diizeljauto, peec tam, paraleeli izpluudes gaazu recirkulaacijai, kveepu filtriem utt., taa ieviesaas arii smago kravas auto un autobusu buuvee. Tagad praktiski visaam kravas auto buuveetaajaam ir modelji ar sho sisteemu.

262748. viesis 19.oktobris 2008 11:00
0 0 Atbildēt

Lietuvaa vispaar ir kkas taads ko var pirkt neiegraabjoties?Taa tauta tak ir ritiigi bleezhi,paartiku skiet tur arii nevar pirkt,jo kaa ne kaa MAXIMA tak ar leishu bode un indee te muus taga... :(

263631. viesis 7.novembris 2008 0:17
0 0 Atbildēt

Ja pie mums trapīsies augsta ziema tad ar ad blue būs *******, sasals un varēs gaidīt kamēr atkūst līdz pavasarim

PS: varbut var ieveiest kopā ar visiemjauninājumiem arī siltas ziemas ( plusos )

286469. viesis 9.jūlijs 2012 15:00
0 0 Atbildēt

tad benzinam piejauks cuku urinuu???

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti