Trīsreiz vairāk vidējo ātruma radaru, sods jau no pirmā pārsniegtā kilometra - Briškens cer saņemt deputātu atbalstu 186

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 22.jūlijs 2024 8:09

Satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P) cer saņemt deputātu atbalstu priekšlikumam par naudas sodu piemērošanu no pirmā maksimālā braukšanas ātruma pārsniegtā kilometra, intervijā aģentūrai LETA atzina ministrs.

Ministrs atgādināja, ka priekšlikumu par naudas sodu piemērošanu no pirmā kilometra vienreiz jau noraidīja, kā arī pēc tam noraidīja par piekto kilometru.

Vairāki gadi jau šim iAuto video:

"Tagad tomēr ir noslēgušies Latvijas pētījumi. Es neesmu zaudējis ticību, ka deputāti tomēr būs gatavi pieņemt atbildīgus, datos balstītus lēmumus. Mēs jau iepriekš stāstījām, ka brīdinājumiem un sodiem ir ietekme uz transporta sistēmas vidējo ātrumu, un vidējais ātrums rada risku visā transporta sistēmā," uzsvēra ministrs. 
 
Viņš norādīja, ja arī ātrums nav vienīgais vai galvenais faktors ceļu satiksmes negadījumam, tad tas vienmēr ir faktors, kurš negadījuma sekas padara smagākas, kas ir pierādīts visos cēloņu un seku kolerācijas pētījumos pasaulē.

"Saeimā mums pateica - nē, nu tie jau ir tādi starptautiskie pētījumi, Latvijā viss ir citādāk, cilvēkiem būs pārspīlēta reakcija, satiksmē kādi pārāk sabremzēsies un tas radīs jaunus neparedzētus riskus. Pat Juridiskās komisijas vadītājs lietoja šādu argumentāciju. Tagad Rīgas Tehniskās universitātes pētījumi pierāda, ka tās pašas hipotēzes, kas ir pierādītas starptautiski, darbojas arī Latvijā," papildināja Briškens.

Viņš sacīja, ka ministrija arī domā par ceļu infrastruktūru, uzraudzību, braukšanas kultūru un vadītāju prasmēm, kā arī auto tehnisko stāvokli. "Tā ir ļoti komplicēta sistēma. Bet ir lietas, ko mēs tagad un tūlīt izdarīt nevaram. Mēs nevaram pārbūvēt visas šosejas par četru vai vismaz trīs joslu autoceļiem. Tas, ko mēs varam izdarīt šeit un tūlīt, ir pārņemt citu Eiropas Savienības (ES) dalībvalstu praksi un sodīt par pirmo pārkāpto kilometru," sacīja ministrs.

Ministrs papildināja, ka šajā gadījumā runa ir par divām soda vienībām. Viņš atgādināja, ka viena soda vienība ir pieci eiro, un šis līmenis nav pārskatīts kopš 2014.gada.

"Piedodiet, bet daudziem cilvēkiem desmit eiro sods ir kā nošķaudīties. Tādēļ es pat būtu gatavs virzīties uz progresīvu sodu sistēmu. Jā, šobrīd Latvijā nav vispārīgas ienākumu deklarēšanas sistēmas, bet varbūt mēs varam runāt par sasaisti ar mašīnas vērtību un tādējādi panākt, ka bagātie maksā vairāk," papildināja Briškens.

Tāpat viņš minēja, ka ministrija vēlas trīskāršot vidējā ātruma radaru infrastruktūru Latvijā, jo šajās zonās var novērot, ka plūsma ir daudz vienmērīgāka un distances starp automašīnām ir kontrolējamākas.

"Taču pašlaik radars nesūta brīdinājumus par pārkāpumiem robežās līdz desmit kilometriem stundā. Lai ļautu radaram darboties visā tā diapazonā, uzskatām, ka ir jāsāk piemērot monetāri sodi jau no pirmā pārkāptā kilometra," sacīja ministrs.

iAuto video: Te viens piemērs no Vācijas un jā, te ir 100 km/h

 
Visi komentāri
 
kurats 22.jūlijs 2024 8:22
113 4 Atbildēt

Briškens ar prātu nedraudzējas!!!

Bradypus 22.jūlijs 2024 8:53
24 3 Atbildēt

Kā esmu teicis jau iepriekš, mūsu satiksmes lielākā problēma ir tas, ka mums nav vienota mentalitāte. Daļa braucēju grib braukt kā skandināvi, daļa, kā viduseiropa. "Skandināvi" pie viena ir arī ļoti agresīvi sava "vienīgā pareizā" viedokļa uzspiešanā. Briškens vienkārši ir tipisks "skandināvs", kurš ticis pie varas. Patstāvīgas domāšanas tur vienkārši nav, tikai iespēja realizēt savas emocijas ar piešķirto varu. Būsim kā laimīgie nodzērušies somi, kādēļ ne.

imzz 22.jūlijs 2024 11:21
8 2 Atbildēt

Daļa braucēju grib braukt kā skandināvi, daļa, kā viduseiropa.-

Un kur tā daļa, kuri grib braukt kā krievi un arī ir krievi :-/

Bradypus 22.jūlijs 2024 12:50
25 3 Atbildēt

Nu un kāds tam sakars ar krieviem? Atsevišķi nekauņas ir visur, ne tikai krievu vidū. Starp citu - vieni no nekaunīgākajiem un agresīvākajiem autobraucējiem, kur "road rage" ir ikdiena, ir briti. Bet pie mums jau sen tā nav dominējoša autovadītāju kategorija. Vienīgais iemesls to piesaukt, ir neatzīt patiesību, saprotot, kas esi pats.

Taisnība 26.jūlijs 2024 12:42
0 0 Atbildēt

Bļeģ, gribām braukt kā Krievijā!!!

felix65 22.jūlijs 2024 18:56
34 0 Atbildēt

Šitas personāžs ir sadirsis visu kam pieskāries. Kā teica Klarksons- nekas nevar būt bīstamāks satiksmei par šoferi kurš skatās nevis uz ceļu, bet lai tikai neuzrautos kādam radaram.

John 22.jūlijs 2024 19:41
12 3 Atbildēt

Vid ātruma radari ir tas pats, kas guļošie policisti.

Tie disciplinē tikai tajā zonā, bet ārpus šīs zonas uz abām pusēm satiksme pasliktinās, jo autovatītāji cenšas atgūt zaudēto laiku pārsniedzot vēl vairāk ātrumu.

coldasice 23.jūlijs 2024 7:05
28 0 Atbildēt

Kur tādi rodās? Nevis pasliktinās, bet attgriežās normālā ikdienas plūsmā. Nevajag čakarēt, to par ko nav sajēgas. Vajadzēja visur pacelt atļauto braukšans ātrumu līdz 120 un nevajadzētu nekādus radarus uzturēt, īpaši ātrāk reti kurš brauc.

Vernons 22.jūlijs 2024 8:31
8 8 Atbildēt

Eiropas Komisijas Regula paredz spidometra kļūdu ±6 km/h! Un tas nemainīsies! Riepu diametrs dilstot rada šo starpību.

CSN nav pāris sadaļu! Ātruma samazināšana un Brīdinājuma signāli un to lietošana! Un kā jāuzvedas uz Auto maģistrāles?  Kur tad bija visi "eksperti" kas šo idiotismu kultivē no 1987. gada 1. jūlija!

0pis 22.jūlijs 2024 8:36
2 32 Atbildēt

Ar riepām jābrauc 1, nu makksimums 2 sezonas, nevis 10-15. Tad diluma ieviestā kļūda neuzkrājas.

WALA 22.jūlijs 2024 9:03
34 2 Atbildēt

NU ja brauc kā dristers, tad varbūt, man jebkuras riepas iet 5 sezonas brīvi, un tad vēl var kādam dristerim uzdāvināt ...

Nobraukumi strap 15K un 20K km gadā.

Vienīgi Contintetalam ir sliktāks rezultāts - tiem škiet stipri mīkstāka sastāva gumija bija, katrā ziņā arī uz naglām lauku mājas zālienā utml. - tās riepas es pamanījos caurdurt savas reizes 3 ....

Sergejs 23.jūlijs 2024 14:08
0 0 Atbildēt

www.autodna.lv/blog/riepu-apzimejumi/

 Ir vērts uz "treadwear" paskatīties, man Contikiem tur bija pie 400 cipars, ilgi dila. Ir arī kam vairāk, bet tas jau sāks stipri uz saķeri un komfortu atsaukties

BMW 22.jūlijs 2024 9:04
1 7 Atbildēt

Kas ir sezona? Es bembukam sezonas laikā uz aizmugurējās ass nomainu vismaz 5 komplektus?

janka 22.jūlijs 2024 11:34
9 1 Atbildēt

5 komplektus, pie ZAOO laukuma salasītus?

0pis 22.jūlijs 2024 12:12
0 1 Atbildēt

Dullais! Var tak mainīt pa vienai, jo griežoties viena puse veic lielāku attālumu un tā riepa dilst vairāk!

BMW 22.jūlijs 2024 15:00
1 0 Atbildēt

Ar LSD dilst abas!

0pis 22.jūlijs 2024 15:42
6 0 Atbildēt

LSD ir spēcīga manta 😊

:-) 22.jūlijs 2024 9:11
3 0 Atbildēt

Par laimi, nav tāda punkta ES likumdošanā.

ZZZZ 22.jūlijs 2024 10:20
3 5 Atbildēt

Vernons ir kā saki. Un tas tik pierāda, ka tur augšā arī ar tiem vīniem un tām konvekcijām iet traki😡 Ok tad lai liek no tiem +6km/h 👍 Būtu tieši laikā?!

Vernons 22.jūlijs 2024 10:39
0 3 Atbildēt
:-) 22.jūlijs 2024 11:03
5 2 Atbildēt

Un, šis viss netļauj pārkāt maksimāli noteikto ātrumu pat par 0.5 km/h. 

Tas tikai brīdina, par iespēju, attiecīgi vadītājam jāņem tā vērā un jāvada transporlīdzeklis saskaņā ar CSN. Ja neesi drošs, kaut vai 10 km/h lēnāk par maksimāli noteikto. Nav tādas regulas, kas pieļauj, izņemot operatīvo transportu, ātruma pārsniegšanu.

www.youtube.com/watch?v=AUJSOCaV4oo

Vernons 22.jūlijs 2024 12:39
9 15 Atbildēt

Tu vispār smago esi redzējis? Neprasu, vai esi vadījis.

:-) 23.jūlijs 2024 10:59
0 0 Atbildēt

Pat ar 130 km/h braucis, jā pārkāpu, neatbalstu, bet testa dēļ atļāvos, ierobežotājs elementāri atslēdzams, jeb "nezīmē" varāk par 89 km/h! Un tas ar praktiski jaunu autiņu.

A 22.jūlijs 2024 10:40
6 3 Atbildēt

Kā tad ar "15.¹ Papildu prasības vadītājiem, lietojot ātrgaitas ceļu"?

Vernons 22.jūlijs 2024 10:55
0 3 Atbildēt

Nejauc divas dažādas lietas.

A 22.jūlijs 2024 13:11
4 0 Atbildēt

CSN p.70 "attiecīgais malējais stāvoklis" joslā, griežoties pa kreisi uz tām "maģistrālēm" vairumā gadījumu ir kreisais. Tātad vienā joslā ir atļauts gan pilnībā apstāties, ja nepieciešams, gan braukt ar 90kmh.

Vernons 22.jūlijs 2024 13:54
0 3 Atbildēt

Uztvēri pareizi!!!

A 23.jūlijs 2024 17:11
0 0 Atbildēt

Un distances neievērošana uz šāda ceļa ir neprāts.

Divana komentāri 22.jūlijs 2024 8:33
25 1 Atbildēt

Līdzīgi kā ar izglītību, ka nepabaidz ar 10, tad neesi gatavs pabeigt skolu.

Un kāds plāns ir ar tiem kas  brauc zem atļautā?

anonimikis 22.jūlijs 2024 8:52
32 2 Atbildēt

Latvijā uz kāda ceļa ir minimālais atļautais?

Bradypus 22.jūlijs 2024 9:00
41 1 Atbildēt

Tavs jautājums tikai pierāda vienvirziena domāšanu. Iespejams, nav. Bet būtu jābūt - tieši par to tiek uzdots jautājums! Tieši tāpat kā Briškens pierāda vienvirziena domāšanu un muld kaut ko par vidējā ātruma bīstamību, lai gan pašsaprotams un pierādīts ir tieši pretējais - bīstams ir monetānais ātrums jeb ātrumu starpība. Vidējā ātruma samazināšana ir tikai vispārējs produktīvā laika zaudējums.

anonimikis 22.jūlijs 2024 9:04
3 1 Atbildēt

Ok, Vācijā uz autostrādēm tas ir 60kmh. Mēs tak uz saviem lauku ceļiem neliksim lielāku?

Bradypus 22.jūlijs 2024 12:47
24 1 Atbildēt

Oho... cik ātri lauku ceļus nākas piesaukt. Pastāsti nu tagad, demagog, cik uz tiem "lauku ceļiem" ir tās vidējā atruma kontroles un cik plānotas? Pats labi zini, ka Briškenveidīgie to vidējo ātrumu samazina ne jau ar lauku, bet maģistrālo ceļu ierobežosānu.

core 22.jūlijs 2024 21:16
25 2 Atbildēt

Bet Vācijā uz lauku ceļiem ir atļauts 100, tad mums arī vajadzētu vai ne? Vai gribas Vāciju pieminēt tikai sava sūda stumšanā?

BMW 22.jūlijs 2024 9:02
168 3 Atbildēt

Kur var parakstīties par Briškena demisiju?

cpvt un bums 22.jūlijs 2024 13:47
2 2 Atbildēt

Stājies progresīvajos ar savu strīpaino karogu un izkonkurē daudz agresīvāk,cik nu pakaļa un rīkle pavilks.Bet-reāli,nāc uz partiju ar naudas maisu un viss būs.Neko neparaksti,un nebūs jāsēž,tikai skaidra nauda.

Sergejs 23.jūlijs 2024 13:58
1 0 Atbildēt

Pret ir 2, viens ir Briškens un kurš tad vēl?

BMW 22.jūlijs 2024 9:09
40 0 Atbildēt

Vakar uz P128 bija vairāki velokretīni, kas uz noslogotas šosejas velkās ar 20km/h, kaut paralēti ar šoseju ir velo celiņš. Kad sāks sodīt par nebraukšanu pa velo celiņu? Mašīnas nedēļas nogalēs tur brauc strīpām ar atpūtniekiem, bet tad uzrodas velokretīns, kas savā patmīl;ībā un egocentrismā aiz sevis izveido kilometriem garu sastrēgumu un liek visiem braukt uz 20, jo apdzīt nevar, visu laiku nāk pretī auto.

0pis 22.jūlijs 2024 9:20
2 8 Atbildēt

Nezinu to konkrēto situāciju (pat kur tas ir), bet ir vietas kur t.s. veloceliņi iet blakus brauktuvei tieši blakus un visi ziemas akmeņi no brauktuves tiek samesti uz veloceliņa. Nezinu, kā tas notiek, ar ūdeni (īpaši ja iela ir augstāk par v.c.) vai tīrot ceļu ar birstēm, bet esmu piedzīvojis izvēli - braukt pa veloceliņu un dīrāt riepas uz asajām akmens šķembām, vai pa tīru divjoslu ielu kur es arī nevācu asti aiz sevis.Skaidrs, ka braucu pa ielu.

BMW 22.jūlijs 2024 15:04
0 0 Atbildēt
0pis 22.jūlijs 2024 15:40
3 2 Atbildēt

Fakinais bruģis 😊 Ja vēl nav ielikts labi, tad gan jau drebina kā veļas dēlis. Nu, kas traucēja uzliet asfaltu? Stāvētu 20 gadus un nebūtu jāmaksā par bruģa labošanu katru 2-3. gadu. A, bet tur jau tas joks!

opim 22.jūlijs 2024 15:45
18 2 Atbildēt

Bet, b..ģ, ir noteikumi. Velodristiem ir jābrauc pa veloceliņu, pofig cik dziļas bedres tur ir. Tad jau anarhija sanāk - ir bruģis uz ielas, autobraucēji mauks pa veloceliņu vsi trotuāru, jo tur gluds asfalts uzliets. Neesi drusku debils?!

0pis 22.jūlijs 2024 18:25
6 6 Atbildēt

Nezinu, varbūt arī esmu 😘 CSN piem. saka ka velosipēdistam ir jābrauc IESPĒJAMI tuvāk labajai ceļa apmalei. Tas nozīmē, kas es minu pa auto iebraukto špūri, kas ir gluda, jo pati malējā daļa ir vai nu baigi grubuļainā un krata, vai saplaisājusi. Iespējami tuvāk.

Tāpat arī ar veloceliņu - ja tas ir sūds, nevis veloceliņš, tad ir jābrauc pa brauktuvi. Nu būvējiet veloceliņus un nesauciet bruģētas ietves par veloceliņiem. Nafig velo ir jākratās pa hitlerbāni kas sastāv tikai no šuvēm?

Zapte 23.jūlijs 2024 9:43
8 7 Atbildēt

Parasti velodandāļiem bravūra pāriet, kad dabū ar spoguli pa kreiso elkoni. Uzreiz sāk braukt pa trotuāru, nomali, velo celiņu un pat pa granti, un ceļa segums kļūst pietiekami gluds, kad elkonis sāp un biksēs rūsa!

0pis 23.jūlijs 2024 11:37
1 0 Atbildēt

Dullā, tu tak sludini kriminālu štelli! Tu un vēl tavi bērni maksās tam riteņbraucējam, kuru tu apzināti notrieksi. Kaut gan ne ne trieksi, neko - dirsējpele vien esi, un pats to labi saproti.

Pareizi, nolaid tvaiku komentos un nebāz galvu cilpā, notriecot velosipēdistus. Cietumā tev sūrstēs bulkas un gribēsies mājās. 😊

boliks 22.jūlijs 2024 9:36
4 2 Atbildēt

Tas varētu būt viens no labojumiem CSN, ja blakus ceļam ir veloceliņš, tad pa to arī jāpārvietojas ir, protams, izņēmumi, sacensības un oficiāli treniņbraucieni grupās. Apnikuši tie indivīdi tā jau ceļš šaurs un šie izdomā, ka neder šiem veloceliņš.

0pis 22.jūlijs 2024 10:42
5 3 Atbildēt

Jau tagad ir jābrauc pa veloceliņu, ja tas ir blakus brauktuvei. Bet neviens mani nepiespiedīs mīt pa t.s. veloceliņu sliktā stāvoklī (bedraina, 100x lāpīta vai pilna ar gājējiem (piem. Vanšu tilts)) ja blakus ir laba, gluda brauktuve un īpaši ja ir 2 joslas katrā virzienā.

iJuris 22.jūlijs 2024 12:24
23 7 Atbildēt

Ak tad tu esi viens no tiem varoņiem, kuriem patīk savu dzīvību uzlikt par atbildību citiem. Tev jau nekad nebūs labi, ak nē, smiltis uz taciņas, es nevaru pabraukt, ak nē, bedrīte, atkal nevaru. Man vajag spoguļgludu celiņu un tad varbūt es tur braukšu.

Vari paskaidrot, kas tieši tev traucē braukt pa velo/gājēju daļu uz vanšu tilta? Nu tur diski salokās, riepas pārsit, benķitis duras, jābrauc 43 sekundes ilgāk, jārūpējas par citiem satiksmes dalībniekiem?

0pis 22.jūlijs 2024 13:06
4 3 Atbildēt

Braucot pa brauktuvi, es uzņemos atbildību gan par sevi, gan auto. Bet braucot pa šauru ietvi, kas sašaurināta ar celtniecības žogu dēļ izdrupušajām malām un apgaismes stabi arī efektīvi sašaurina ietvi - bet kāds to ir nosaucis par veloceliņu, pa kuru abos virzienos iet gājēji un tāpat abos virzienos brauc mamachari un skūteri, ir daudz nedrošāk. Kamēr to nesapratu, ir bijis tā, ka brauci VUC un pie tilta kājas pa labo pusi man pēkšņi izlido pretī sīkais uz velo un viņam nopakaļ brauc arī vecāki, kuri ir izbrīnīti un nezin, ka uz Ķipšalas pusi viņiem būtu jābrauc pa otru pusi, tāpat kā auto brauc pa tilta labo pusi. Nu i nafig man to visu vajag? Ir jau redzēts kā velosipēdisti aizķeras režģa sienā, mēģinot apbraukt gājējus kas iet pa 2-3. Nē, es uzskatu ka tā ietve lai paliek gājējiem kā tas arī bija domāts un velo lai brauc pa brauktuvi pēc CSN.

Turklāt ejot lejā no tilta pa brauktuvi es laižu līdz pat krustojumam pie teātra, nevis līkumoju pa gājēju pāreju un pēc tam kratos pa bruģētu ietvi, kur aiz bankas ēkas auto mēģina izgriezties laukā uz Valdemāra ielas un tiem vēl papildus jāskatās kas notiek uz ietves.

0pis 22.jūlijs 2024 13:09
4 3 Atbildēt

Turklāt Tu dikti veikli asas akmens šķembas nosauci par smiltīm - bet es runāju par akmens šķembām. Tās ir dažādas lietas.

Jūrmalnieks 23.jūlijs 2024 9:45
19 1 Atbildēt

Tu laikam nemāki braukt un arī olas traucē mīt pedāļus!

0pis 23.jūlijs 2024 11:38
1 0 Atbildēt

Neatbildu bērniem, kas sev skrūvē komentus.

ZZZZ 22.jūlijs 2024 10:24
1 0 Atbildēt

BMW no viena grāvja otrā😂 Tad tev vajag vai nē to CP? Tu vienreiz pa visām reizēm noorientējies, kad salietojies nevajag, bet kad ar bērniem brauc tad kur tie ir iA?

BMW 23.jūlijs 2024 9:47
0 0 Atbildēt

Ar bērnime vienmēr jābrauc 100x atbildīgāk un piesardzīgāk! 

Tu laikam liec mīksto, jo tie tak sievas bērni, nevis tavējie!?

Janka 22.jūlijs 2024 10:15
7 12 Atbildēt

PAREIZ IR!!! Es teiktu, ka pat vajadzētu pieckāršu sodu!!!

ZB!! Vakar braucot mājā no liepājas normāls 'kolonnas' ātrums uz speedo 98(man  +4 melo) Bet konstanti ir tādi kuri par visam varītēm lien, dzen, spiež malā jo pretī nāk auto un nav kur likties radot avarijas situācijas. Apdraudot ne tikai sevi bet arī mani, manu gimeni un parējos līdzcilvekus!

Nav jau tā, ka nebūtu policijas klatbūtne.. Sen nebiju redzejis tik daduz policiju uz Liepājas šosejas, bet ko tas dod, ka visiem degungalā ir wāze, uz 500m brauc paklausīgi un tad atkal turpina savu skriešanu un viss lai būtu 5min ātrak mājā....

AUTOVADĪTAJI SĀCIET DOMĀT AR GALVU!!!!!!!

WALA 22.jūlijs 2024 10:42
32 0 Atbildēt

Ja tevi "spiež" malā utml. - tad tu pats kā minimums neievēru drošu distanci. Tieši tik "daudz" jebkuram būs sakāms par tavu "drošo" braukšanu ... vai arī tagad mēģināsi izlikties, ka tu "arī" gatavojies apdzīt ... 😒

Vernons 22.jūlijs 2024 10:54
6 13 Atbildēt

Ne Tu, ne es neesam ātrākie uz ceļa! Pavācies malā, palaid garām!

Janka 22.jūlijs 2024 11:27
2 3 Atbildēt

Nu normali turēju ~30-40m uz aci nav man aktīvā kruīzkontrole, bet parastā(attalums mazak kā pusīte no ceļmalas stabiņu distances)... JĀ protams var piesieties jo 'drošs' attalums braucot ar simtiņu ir vismaz 60m, bet nu galīgi nesaprotu tos kuri redz, ka priekšā ir vismaz 20 automobīļi, un ātrums ir normāls atļautais, bet nēēēē redz par visām varītem ir visi tāpat ir jādzen, jo 'nīkuļi' nebrauc uz soda kvīts saņemšanas jeb ar +15!!!! 🙈

'Spiež malā' jo dzen vairakus auto līdz pēdājam un ta ka vairs nevar tad lien iekšā šajā 'distances' spraugā pat ja auto korpuss īsti nav apdzinis, liekot 'man' uzmest pa bremzēm! Personīgi man tādas bija 2 reizes, kur ja es nebūtu asi uzbremzejis tad aizķertu manu auto priekšgalu un būtu avārija. Visticamāk, ka saskatījies bija ralliju un domāja, ka tas viņu čipotais bavārijas mēslu vāģis velk tikpat ''kruti''

Lieki teikt, ka deļ tādiem, kas pa visām varītēm lien garām, ielienot šajā spraudziņā auto aiz viņa šī asā sabremzēšanās veido čūskas' efektu, kur jau aizmugurē kāda 6 vai 7 masīnai būs asi jāsabremzejas tā ka spidometrā jau būs 70 un tad atkal pēkšņi jādod gāzi!

 Radot nevajadzīgu ātruma 'lēkašanu' jeb čūskas efektu!

  VISS DEĻ PAŠIEM SKREJĒJIEM, kuri paši pectam attaisnojas, kapēc viņi dzenot, jo redz visi velkās un neviens neprotot braukt šošejas ātrumā.

WALA 22.jūlijs 2024 11:32
22 0 Atbildēt

Nu es ar brauc pa Liepājeni svētdienas vakarā - nu bija auto kurus apdzinu, un bija kuriem atmetu ar roku, jo pretī nāca pietiekoši bieži, ka neredzēju jēgu turpināt pasacienu ar apdzīšanām, man i adzina 3 vai 4 auto, no kuriem 1 vai 2 aizvilka un apdzina visu kolonnu, un divi palika trupat man priekšā .... Spriežot pēc tā kas "tur tālu priekšā" notika - droši ka tur ar bija pārāk mazas spraugas atstātas, jo bremžu uguņi iedegās ik pa brīdim, manā situācija, ne man adzenot bija jāspiež bremzes, nedz aŗi kad kāds apdzina mani un priekšā drusku sabremzējās ...

core 22.jūlijs 2024 21:18
24 0 Atbildēt

Nu re, turētu normālu distanci, ne tev būtu problēmas, ne apdzinējiem. Pats brauc kā lohs, bet citus mācīt patīk.

coldasice 23.jūlijs 2024 7:24
0 0 Atbildēt

Tu esi stulbs vai izliecies? Pirmo reizi brauc pa Liepājas šosēju?

Tur, lai tevi neapdzītu jābrauc ar 120. Kādi +15 ?  Man vēl instruktors savā laikā mācija, ka ārpus apdzīvotām vietām +20 jābrauc ....

Sergejs 23.jūlijs 2024 10:17
0 0 Atbildēt

Adaptīvā kruīze tur defoltā 50-60m pie 90km/h, ar +1 pie 80m un ar +2 pie 100m , šo var gana labi var noteikt pēc plastmasas stabiņiem ar cipatiņiem kas ceļa malā sasprausti.

 Te savukšrt reku bremzēšanas ceļš dažādām riepām:

www.tyrereviews.com/Article/Are-B...emium-Tyre.htm

 Tavi 30-40m knapi pietiek tan, bet ja pieskaita klāt reakcijas laiku un bremžu sistēmas iedarbināšanau tad (uups) kādi 30-50m nepietiek. Un tāpēc arī tevi "stum malā" ka tavi 30-40m (bet praksē 15-25 ko ļooti bieži redzu) ir stipri par maz. 

 Ar mani kaut kas nav labi jo arī pārsvarā braucu ar 96-97 uz spidometra, bet malā neviens nestumj un diezgan viegli arī apdzenu tur kur var, iespējams tāpēc ka manis ieturētie 70-100m ir jau pietiekoši gan tam lai mani var apdzīt (ja kādam niez) un lai arī es redzu kas ir tālu priekšā un varu laicīgi ieskrieties lai apdzītu?

Sergejs 23.jūlijs 2024 10:22
1 0 Atbildēt

Apdzen VARBŪT arī tāpēc ka negrib mīcīties bariņā ar alternatīvi apdāvinātiem kas raustās 75-95 bez iemesla, to palūr kas priekšā to nomīžot lien pie labās malas un galvenais ka sēž astē 10-25m attālumā.

wons 23.jūlijs 2024 6:15
1 0 Atbildēt

Spiež malā nozīmē to, ka tas, kas tevi apdzen nav spējīgs pat tikt līdz tai drošajā distancē atstātai "kabatai", jo savādāk ieskries purnā pretīmbraucošajam, jeb vienkāršāk sakot nepaspēj tevi apdzīnt un spiež tev sānos, lai nesanāktu frontālais.

WALA 23.jūlijs 2024 9:44
16 0 Atbildēt

Nu ir tiešam tauta kura arī izteikti nemāk apdzīt, par vēlu sāk, īsti nav apjuatis situāciju priekšā ar to cik ātri nāk pretī, un kur paliks pēc apdzīta auto ... Neizliksimies ka visi vienmēr un visur esam ideāli un kļūdas nepieļaujam ... pieļaujam, arī es pieļauju, bet kamēr vien mēs visis daram savu darbu un rūpējamies par satiksmes drošību - nekas slikts nenotiek. Probleāms rodas ja satiksmē satieks 2 vai vairāk "auni" kuri nav gatavi pieņemt citu kļūdas ... vai aŗi vispār uz ceļu neskatas ...

Sergejs 23.jūlijs 2024 10:28
2 0 Atbildēt

Ir vēl jauka opcija ka apdzinējs aprēķina visu, izņemot to ka smagajam 10m priekšā ir vēl vieglais (ko ieraudzīt var tikai manevra beigās), ko tas smagā pilots tipa stumj uz priekšu...

Nelabojams 23.jūlijs 2024 11:38
5 0 Atbildēt

Haha, šodien uz Ventspils šosejas cieši aiz manis nervozi trinās beibe lielā BMW, telefons pie auss, kafijas krūze rokā. Pēc brīža apdzinu kravinieku, man tālu priekšā labi pārskatāma un tukša pretējā josla... bet tā beibe tāpat palika trinoties aiz kravinieka un, cik atpakaļ pa gabalu varēja redzēt, aiz viņas sāka krāties rinda

Sergejs 23.jūlijs 2024 14:19
3 0 Atbildēt

Bieži novērojama situācija, tik parasti tās bēbes un metroseksuāļi tur ir vairāki, bāž degunu pa logu laukā bet tāpat neredz kas smagajam priekšā un nāk vai nenāk pretīm, jo bampers no bampera ir 5-10 metri, palien ārā un šmukts atpakaļ jo gar degunu pretimbraucoša fūre paskrien.

 No 70-100m attāluma labi redzot kas darās šim pasākumam priekšā un ka ir ap 1km līdz pretīmbraucošam bez briesmām šo pasākumu apdzenu 1-3 piegājienos un braucu tālāk ar 96-97 uz kruīzes. Tie visi paliek mīcīties tik ilgi kamēr spogulī redzams. Var jau teikt ka čilo tauta, bet tad jau arī brauktu lielākā distancē un nemētātos joslā te pa kreisi te pa labi - viņi tā tipa steidzās un mēģina apdzīt😁

wons 23.jūlijs 2024 20:22
1 0 Atbildēt

Tie nav auni kurus spiež nost no ceļa un kuriem purnā nāk apdzinēji, bet auns ir tas kas apdzen nepadomājot par sekām.

WALA 24.jūlijs 2024 10:05
1 0 Atbildēt

Nu relatīvi, es  ne tikai pats apdzenot rēkinu līdz kas un kā, bet arī tam kurš mani grasās apdzīt skatos ko un kā darīs mēģinot maksimāli atsegt skatu uz priekšu un reizēm arī rādu lai dzen garām. Tāpat relatīvi intensīvas satiksmes apstākļus brīžos kad mani kāds dzen "atlaižu gāzi", lai otram ir labākas šances bez liekiem pārdzīvojumiem tikt garām utml. Viņu drošība uz ceļa ir arī reizē mana drošība titāl cik jams ir manas "sniedzamības/redzamības robežās" ...

Sergejs 24.jūlijs 2024 11:38
0 0 Atbildēt

Tieši tā, pabīdīšanās pie labās malas, redzot spogulī (rekomendē tajā pa laikam skatīties) ka kāds tevi panācis, ar sajēgu apveltītu autovadītāju aprindās tulkojās kā "tevi redzu, apdzīt netraucēšu un pat palīdzēšu ja vajag".

Autobraucējs . 23.jūlijs 2024 17:37
9 0 Atbildēt

Janka -  sāc lietot Flexbus autobusus , tā būs visiem labāk !

IL 22.jūlijs 2024 10:22
7 0 Atbildēt

Kā sods sakārtos satiksmi, piemēram, uz Tallinas šosejas?!

0pis 22.jūlijs 2024 11:33
1 0 Atbildēt

Kas vainas satiksmei? Aizvakar braucu, viss kārtībā. Izņemot durakus kas bija uztaisījuši nelielu korķi starp Vidzemes viaduktu un pagriezienu uz Alderiem. Kāpēc cilvēki nejēdz braukt - nav saprotams.

Vernons 22.jūlijs 2024 10:38
0 0 Atbildēt
Tas 22.jūlijs 2024 10:49
3 0 Atbildēt

Kens grib padarīt satiksi vēl nervozaku !

Vernons 22.jūlijs 2024 10:51
2 7 Atbildēt

Kad "STOP" signāls ir ar "augšup paceltu roku"!

Kad 57. punkts (virzienrādītajs) ir pēdējā brīdī, tad Draugi mīļie arī Jums tas ir brīdis pēdējais!

Kad 70. punkts, par "stāvokli joslā manevram" Jums ir svešs, tad arī iestājas brīdis "Pēdējais"!

Minēju tikai divas raksturīgas kļūdas, kur Jūs kļūdāties un policija nepildot Likuma "Par policiju" 4. pantu, nepiemēro "Ceļu satiksmes Likuma" 51. pantu "Agresīva braukšana"! Bet šajā pašā punktā ir arī "Strauja bremzēšana bez vajadzības"! Bet to "vajadzību" Ūpis nav iemācījis!

Tāda ir kārtība un secība uz ceļa pie sadursmēm!

uupis 22.jūlijs 2024 11:37
7 2 Atbildēt

Atkal vernons MELO!

Pats stāstīji ka drīkst šķērsot nepārtraukto ceļa apzīmējumu, nerādīt bremzi ar roku un pagriezienu ieslēgt pēdējā brīdī!

Vernons 22.jūlijs 2024 12:08
2 6 Atbildēt

Tu nevari atrast apstiprinājumu saviem meliem! Kad noziedznieks māca braukt, tad viss ir slikti...

Uzraksti Savu "normu", būs interesanti.

uupis 22.jūlijs 2024 14:15
5 1 Atbildēt

Kurš rakstīja ka ir jālaiž idiots no otrās joslas uz labo pagriezienu? Kurš rakstīja ka tam vadītājam nav jācilā rokas un nav jārāda stopsignāls? Kurš ne reizi nav uzrakstījis kā jārīkojas vadītājam tuvojoties gājēju pārejai?

Vernons 22.jūlijs 2024 14:31
0 3 Atbildēt

Un Tu apzināti ietu uz sadursmi?

uupis 23.jūlijs 2024 8:35
6 0 Atbildēt

Tagad tu stāsti ka CSN jāievēro tikai katram otrajam!

imzz 22.jūlijs 2024 11:41
8 1 Atbildēt

Kad "STOP" signāls ir ar "augšup paceltu roku"!

Tas ir rezerves variants, paredzēts lietošanai tad, kad stop signāls nestrādā. Kā arī lietošanai transporta līdzekļiem, kuriem nav gaismas signālu, piem. divriteņiem un pajūgiem.

Vernons 22.jūlijs 2024 12:11
1 8 Atbildēt

Punktu uzraksti!?

imzz 22.jūlijs 2024 14:54
8 0 Atbildēt

bet tu pastāsti, kā praktiski iespējama tava "roka" no šīs vadītāja vietas:

uupis 22.jūlijs 2024 11:39
11 4 Atbildēt

Man gribētos lai vernonveidīgie - pirms kļūt par pseidoinstruktoru individuālā kārtā nokārtotu CSDD eksāmenu un tikai tad drīkstētu mācīt dēliņu vai meitiņu!

Vernons 22.jūlijs 2024 12:09
1 7 Atbildēt

Mans dēls 18 gadu vecumā bija labākais Latvijā!

0pis 22.jūlijs 2024 12:14
9 3 Atbildēt

74jā es nokārtoju GDA normas!

uupis 22.jūlijs 2024 14:13
6 1 Atbildēt

Visu laiku cēla roku?

Vernons 22.jūlijs 2024 14:29
0 0 Atbildēt

Kā tur ar to Pulka ielu bija? Ceļa zīmi neredzēji?

uupis 23.jūlijs 2024 8:33
0 0 Atbildēt

Nu kāda tur ir ceļa zīme?

uupis 23.jūlijs 2024 8:45
0 0 Atbildēt

Vai tik nav tā ka vernons nezin csn? Atkal jau bīdīsi savu sētas vīnu koncepciju?

Vernons 22.jūlijs 2024 14:38
0 4 Atbildēt

"Viens tāds krāns pie Dzegužkalna pirmdien dabūja pa degunu ka braucot no Buļļu ielas uz Daugavgrīvas ielu nedeva ceļu man, kurš brauca no Pulka ielas!"

uupis 23.jūlijs 2024 8:38
2 0 Atbildēt

Jā! Jo Daugavgrīvas iela brauc pirmie, Pulka iela otrie un trešie no Buļļu ielas! Kas te nav skaidrs?

Vernons 23.jūlijs 2024 10:43
0 8 Atbildēt

Es par piedalīšanos sadursmē!  Nepiemīt man tāds aicinājums "sariebt otram"! Skaidrs ir tas, ka veselā saprāta Tev nav! 

Tur tas krustojums jābrauc lēnāk, visi grib braukt un aizbraukt, ne vis ar kādu "satikties"!

uupis 23.jūlijs 2024 10:48
9 0 Atbildēt

Tu tikko izgāzies kā veca sēta! Tu visu laiku esi uzskatījis ka Pulka iela brauc pēdējie! Un te atnāk Ūpis un pastāsta noteikumus un vernonam iestājas mantra ka CSN jāievēro katram otrajam vai trešajam!  Mu-ha-ha-ha!😂

core 23.jūlijs 2024 22:51
1 0 Atbildēt

Vernons uzraksta, ka pa buļļu ielu braucošais dabūja pa degunu, jo nedeva ceļu pa pulka ielu braucošajam. atnāk ūpis, paņirdz, uzraksta to pašu, ko vernons jau teica, un pasaka, ka vernons saka nepareizi, to ko viņš nemaz nav teicis. Cik smaga diagnoze ir ūpim?

uupis 24.jūlijs 2024 0:36
0 0 Atbildēt

Viņš mani citēja - bet tu neķerot lauku izgāzies vēlreiz! Lasīt iemācies!

:-) 23.jūlijs 2024 11:06
0 0 Atbildēt

Uupi atslābsti, viņš tak savādāk nemāk, parada sevi par apsmieklu visur kur iespējams, ok, ar dažiem izņēmumiem, bet lietās kas sakar CSN, diskusijas ar zinošiem cilvēkiem, tiesas, ir 100% caurkritējs, arī starptautiski.

iAuto 22.jūlijs 2024 12:01
100 4 Atbildēt

Tas ir kāpēc ierēdņi parasti nav labi ministri. Izmantojot smagas avārijas mēģina izbīdīt apšaubāmas idejas un būt skaļš.

1) pagaidām nav datu, bet gan jau vidējās kontroles radari neienes budžetā ieplānoto naudu

2) problēma ir apdzīšana, bet te runā tikai par ātrumu - problēmas risinājums ir A kategorijas ceļu izbūve ar 4 joslām

Ceru, ka šis viss pieliks punktu "Progresīvo" partijai

PS: Cilvēki tagad var cepties par šo un mazāk par Rail Baltica.

650 22.jūlijs 2024 13:14
15 0 Atbildēt

Šis taču ir visā euromērogā šobrīd vis modīgākais risinājums- ļaut "turpināt darīt" tieši Tam, kurš kādu to iepriekšējo suudu ir iemaisījis.

uupis 22.jūlijs 2024 14:29
3 1 Atbildēt

Neticu tādām sazvērestības teorijām! Esmu piefiksējis citu metodi uz ko pavelkas vairums ļaužu! No sākuma piesola 2 reizes palielināt nodokli - paskatās uz reakciju - un tad palielina 1,2 vai 1,3 reizes un par to vairs necepas neviens!

Bet tik gudri nospēlēt ar populismu nav iespējams, jo tad jau Šlesers sen būtu Eiropas prezidents!

Sergejs 23.jūlijs 2024 10:34
1 0 Atbildēt

Jā, tā pati slavena recepte kā izdarīt lai cilvēki jūtas labi kad ir slikti:

izdarīt tā lai tiem ir ļooti slikti un tad atgriezt atpakaļ kā bija (vienkārši slikti) un tauta būs laimīga

uupis 23.jūlijs 2024 10:51
1 0 Atbildēt

Jā šādas lietas ir redzētas ne vienu vien reizi! Klasiskais piemērs - pasu cenu skandāls!

Nja 23.jūlijs 2024 17:10
2 0 Atbildēt

Ai beidz muldēt par četrām joslām. Kāpēc citās valstīs citi spēj braukt kā cilvēki? Kamēr pats neredzēju ar neticēju. Atļautais 100, priekšā smagais uz 80. Visi rindā aiz viņa mierīgi brauc. Un tas ir A klases ceļš Somijā ar vienu joslu!

uupis 23.jūlijs 2024 22:31
0 0 Atbildēt

Es par to pašu! Citi var bet mūsu vernonveidīgie pieprasa lai citi brauc tā kā vernonveidīgiem gribās!

Andris 22.jūlijs 2024 12:23
2 0 Atbildēt

Viņš ar savu algu , laikam visu laiku pie stūres skauditu,jo var atļauties!!!

Krotow 22.jūlijs 2024 12:45
24 1 Atbildēt

Briškenam nav vietas Latvijas politikā. Un ne jau ātruma dēļ.

Igors 22.jūlijs 2024 12:55
17 1 Atbildēt

Otru tādu klaunu būtu grūti atrast.

650 22.jūlijs 2024 13:10
82 0 Atbildēt

Tas āāksts ir šobrīd "īpaši Skaļš" visdrīzāk TĀPĒC, ka viņam ir jānovērš uzmanība no paša iepriekš sasstrādātajiem suudiem.Plus vēl tas, ka katrs pie iespējas tikušais klauns tradiciOnāli vēlas izrādīt savu Varu pār regulārajiem lohiem (kuriem diemžēl NAV ne mazāko iespēju tam iebilst).

Tikai prātā tērēts nekaunīgs klauns var publiski pļjūtīt, ka valstiskā mērogā V/vid samazinājums (viņam) "dod" kādus ieguvumus.Nekaunīga manipulācija ar nepierādāmiem faktiem un plātīšanās ar no pirksta izzīstām sakarībām!

Tas, ka kkur tur taja euuropopā ir "noteikta aparātiskā kļūda"- tas šiem te šharlatāniem vēl neatceļ iespēju manipulēt ar sabiedrisko domu.Plus vēl arī atsevišķos izņēmuma gadījumos dalībvalstīm ir iespēja euronoteikumos noteikt arī kādu "savu" nacionālo parametru.

Skaidrs, ka sodīšanu par 1km/h nav iespējams pienācīgi tehniski īstenot un tas ir kārtējā derdzīgā demagoģija,kura pat šādas noteikšanas gadījumā tiks piemērota tikai "izlases" kārtībā.Taču garantēti radīs uz jebkura ceļa lieku jezgu.Vai mēs "ticam" mūsu Depoputātiem- nu Protttams, nu kam gan vēl citam mēs varētu ticēt. Normāls "vadītājs" nokontrolēs visus savus kauč vai 0.5km/h, bet Lohi (atkal) samaksās/Par!

Janka 22.jūlijs 2024 13:49
3 2 Atbildēt

Cerams, ka tam daunim bērnu nav, tie būtu vēl debilāki.

smiekliņš 22.jūlijs 2024 14:05
14 0 Atbildēt

Ja atkal šie SM priekšlikumi neies cauri,vai tad deputātu uzticību neizpelnījies ministrs aizies pats?

13 22.jūlijs 2024 15:56
2 0 Atbildēt

Ir ir bērni,  bet jau pamanījās slavenajā gājienā paņemt līdzi.

Profs 22.jūlijs 2024 14:07
10 0 Atbildēt

Savukārt, ja tiks konstatēts, ka vienā un tajā pašā ceļa posmā ir vairāk kā 3 vienādi pārkāpumi dienā, sodu jāliek ceļu uzturētājiem, ceļu policijai, satiksmes ministram par katru pārkāpumu, lai mācās domāt ar galvu

Edgar 22.jūlijs 2024 16:03
15 1 Atbildēt

Slims cilvēks.

pagarinatajs 22.jūlijs 2024 18:29
32 3 Atbildēt

Lai ceļ no 1 km (+radara kļūda), bet lai atļauto ātrumu uz visiem ceļiem paceļ no 90 uz 100. Tad esmu par.

iciks 22.jūlijs 2024 18:41
0 0 Atbildēt

Tauta var nomierināties. Šitādas lietas parādās nu gadā vismaz 2x un nekad jau nekas nemainās.

Gan jau radarus vairāk saliks, bet sods no 1. km nez vai būs.

Jobo 22.jūlijs 2024 18:48
23 2 Atbildēt

Vairāk vid ātruma radaru nozīmē lēnāku satiksmi - garākas mašīnu kolonnas - vairāk bīstamu apdzīšanu - vairāk avāriju - vairāk mirušo. Paldies, nevajag.

0pis 22.jūlijs 2024 19:17
0 0 Atbildēt

Otrs variants - samazināt auto skaitu uz ceļiem. Tad vid. ātrums palielināsies.

Alekss 22.jūlijs 2024 19:18
1 0 Atbildēt

Varbūt šis kungs domā ka visiem šajā valstī ir ministru pensijas un algas? Ka visiem ir autiņi ar kruīzkontroli? Vēl par maz ieņem no iereibušajiem un skrējējšoferiem! Acīmredzot apetīte rodas ēdot!

Students 22.jūlijs 2024 19:19
20 0 Atbildēt

Vadu auto no 1972 gada un personīgi pazinu vairakus Satiksmes ministrus (tad laikam viņi saucās savādāk), bet tāda dāvana kā Briškens laikam nekad nav bijusi.

650 22.jūlijs 2024 19:24
6 0 Atbildēt

Nenē, cienītie,te nu nekādu vairs lavierēšanu, dodam vaļā,pieprasām sodu par +1km/h.Visiem,ikkatram, un neiz bēgamu! Lai tas āāksts tagad publiski atbild pats par savu kārtējo trulo bazaru.Redzēsim, cik viņš jēdz no tā, par ko viņš runā un kur viņš vispār kādā amatā atrodas.Un ko teiks Augstākie Spēki.Jā.

Pie viena, izziņojiet tā konkrētā klauna uzvārdu, kurš (mums,Lohiem) te vip-aizkadrā nekaunīgi noteica 13km/h "toleranci",visu šos garos gadus atklātā textā muļķojot sabiedrību.

Un pie viena atgādiniet- kurš te vēl burtiski nupat no e-krāna kladzināja/Par! "vajadzību ievērot no Pirmā km/h" , itin lieliski ZINĀDAMS, ka īstenībā viņam ir "jāuzrauga" 13km/h.Kāda te vispār var būt šiem te šharlatāniem ticība un uzticība viņu pļūtītajai lažai.

Mārcis 22.jūlijs 2024 19:24
9 0 Atbildēt

Tad jau būs visiem vajadzīgs stūrmanis kas benzīns spidometrā vai braucot no kalna nav +1 km/hDn9e

Robčiks 22.jūlijs 2024 19:56
35 0 Atbildēt

Vai tiešām vēl kāds atbalstīs šito idiotismu ? Dzeniet taču prom to velnu briškenu no siles !

Fausts 22.jūlijs 2024 20:01
24 1 Atbildēt

Nu gan jāsaka,ka pamuļķis!!! Grozi kā gribi,bet vienmēr iznāk kādi kilometri uz priekšu vai atpakaļ! Labi,ja pa štrāsi,tad var autopilotu,bet pilsētā taču autopilotu neliksi!!! Nu muļķis,kas muļķis! Kur tādus pajolus atrod? 🤔

Koks 22.jūlijs 2024 20:06
0 0 Atbildēt

Jo tālāk,jo tie deputāti paliek aizvien debīlāki!

650 22.jūlijs 2024 20:18
29 0 Atbildēt

Nenē,jā, jāliek ir tieši +1km/h. Jo ir pilnīgi skaidrs, ka atpakaļceļa nebūs un ka "noderīgajiem" apjūsmotāj lohiem beidzot nāksies maksāt.Ja loham bikses pillas jau tagad un viņš savas darbības nespēj salāgot ar šībrīža "nesodāmajiem" +13, nu tad par +1 samaksās nospiedoši lielākā daļa, lai cik pārgudri,meistarīgi un izmanīgi Vadītāji viņi nebūtu.

Un turpmāk bez kādiem tur loh- attaisnojumiem, ka "es īslaicīgi apdzinu", "man vienreizēji patraucēja" un/vai "piedodiet, es te nejauši abdrirsos".Tikai tad (bet arī diezin/vai) jūsmojošā lohsabiedrības daļa varbūt "sapratīs", ar ko un Par ko viņiem te darīšana.Lohs ja izbraucis uz ceļa- viņam nāksies maksāt. Ja tas Vadītājs vāji kontrolē savas darbības- lai brauc par fiksētu maksu ar dr.Brrrķēma vārdā nosaukto passažier vilcienu ;p

Raimonds 22.jūlijs 2024 21:29
4 0 Atbildēt

Minisistam par šādiem izteikumiem būtu jāatkāpjas, satiksme tajās vietās jau tā  samocīta....

Vnk 22.jūlijs 2024 21:41
17 0 Atbildēt

Ceļus ka eiropa negrib taisīt ar vairākām joslām, bet sodus tik celt augša.

Ie 22.jūlijs 2024 22:21
22 0 Atbildēt

Pilnīgi prātu izkūkojis. Tad uz ceļu vispār neskatīsies,  tikai spidometru vēros.  Tad lai soda arī ja brauc ar 49 atļauto 50 vietā.  Gribētu uz to bardaku paskatīties

650 22.jūlijs 2024 22:39
28 0 Atbildēt

Kur tas teikts, ka viņam (priekš lohiem) vispār kaut kas te būtu "jātaisa" (jāceļ)? Jāatkāpjas? Uz kurieni? Kurš drīkst vispār kko tādu uzdrošināties kādam Ministram (un/vai Pr-niekam) norādīt.Galīg jau kaunu pazaudējuši.Fui!

Lohi reku samaksāja visas nodevas,izgāja ta,nopirka vignetti un psihatrisko dr.med.izziņu, domājot ka ceļu dieviete Anna tagd ņems izkapti un dosies pļaut/krūmus uz Drošā ā9. Pigu jums, paši pļausiet un vēl piemaksāsiet/Par!

dīzelitis 22.jūlijs 2024 22:57
18 1 Atbildēt

es pēc šī likuma pieņemšanas ,nopirkšu to mazo auto jeb mopēds vai kā viņu tur dēvē jaunießu aprindās ,2 vietas jumts virs galvas maks atrums 45 ja nemaldos un man katru dienu jāmēto ceļš no Mārupes uz Anneniekiem pa A9.un man būs pie kàjas ka aiz manis būs kilometrīgs sastrēgums un gribētos lai manu izpūtēja bezdeliti elpotu kāds no šiem 100 gudrīšiem kas to likumu atbalstīs😁

Mārtiņš 22.jūlijs 2024 23:22
21 0 Atbildēt

Es domāju ka jāsoda uzreiz, kā izbrauc uz šosejas !!!!

650 22.jūlijs 2024 23:39
23 0 Atbildēt

Nē,jāmaksā ir (būs!) arī ja nebrauc,vnk ir jāielādē appistore lietotne un jāpieslēdz automātiskais maksājums.Tā kā Brazzersbrāļu 96sek pro automazgātuvē.Jā.

Jaunais 23.jūlijs 2024 8:12
3 0 Atbildēt

Nu, ko var cepties. Ja arī ko tādu pieņems, tad nevienu nesodīs no pirmā kilometra. Reāli sodīs no +6 vai +7. Tiks vēl ierēķināta radara kļūda. Kā arī lielākajai daļai (ar retiem izņēmumiem) spidometrs rāda vairāk nekā brauc, parasti +4km/h.

Gribās pajautāt lielai daļai šoferīšu: "Vai ceļu satiskmes noteikumus esat kaut mēģinājuši ievērot?" Redzot, kas notiek uz šosejām un arī Rīgā uz ielām, var teikt, ka valda totāla noteikumu ignorēšana. Dēļ šitādiem kadriem tad arī notiek šitāda fotoradaru uzstādīšanas epopeja un nepopulāru lēmumu pieņemšana.

uupis 23.jūlijs 2024 8:43
0 0 Atbildēt

Japp!

Jūrmalnieks 23.jūlijs 2024 9:53
35 1 Atbildēt

Nevienam vidējo ātrumu radaru licējam neinteresē drošība, viņu interesē tikai ieņēmumi un atdeve no ieguldītajiem līdzekļiem. Ja valstij rūpētu drošība, nebūtu samazināts CP ekipāžu skaits. Tā kā visādu Driškenu, Zivtiņu un citu šuher muher šeptmaņu vienīgā interese ir kāst piķi, lai cik ciniski tas neizklausītos.

Jaunais 23.jūlijs 2024 10:58
4 3 Atbildēt

Bet, paskaties uz to no otras puses.

Ja visi (tā nekad protams nenotiks) brauktu godīgi pēc CSN, tad tāds radaru bizness nemaz nebūtu sācies.

Viss ir likumsakarīgi.

Es arī nepiederu pie tiem sevišķi godīgajiem (esmu kaut kur pa vidu, tuvāk godīgajiem), bet man tie radari nez kāpēc nemaz netraucē. Piemēram vidējā ātruma kontroles posmā +5km/h (varbūt par +10) vēl nesoda.

Sergejs 23.jūlijs 2024 11:53
2 0 Atbildēt

Radari arī netraucē, vadītāju skalā laikam esam kaut kur blakus. Bet alternatīvi apdāvinātie, kas pie radara zīmes sadzēšās no 90 uz 70 (gan pie abām kamerām vidēja ātruma zonā gan pie stacionāriem) rada dziļu neizpratni un raisa šaubas par šo indivīdu prasmēm/realitātes uztveršanu (tas tā, lai iet cauri cenzūrai).

Only true 23.jūlijs 2024 8:18
1 2 Atbildēt

Ierosinu kastrēt shito pamuļķi.

LoLiPoPs 23.jūlijs 2024 9:43
21 0 Atbildēt

Briškenam ir auto vadītāja apliecība?

Paplašiniet ceļus vismaz par "pusjoslu" vai izveidojiet "kabatiņas" apdzīšanai

Jaunais 23.jūlijs 2024 10:41
2 1 Atbildēt

Vot, to pusjoslu gan nevajag.

Tur šoferīši uzvedīsies vēl neadekvātāk. To pierāda ceļš no Baltezera līdz Saulkrastiem.

Nav mums tik daudz iedzīvotāji un tik lieli attālumi, lai visas šosejas pārbūvētu par 4 joslu brauktuvēm.

Problēma ir šoferīšos, kuri ne par ko nevar paciesties un kaut kas visu laiku deg zem dupša.

0pis 23.jūlijs 2024 11:41
2 1 Atbildēt

Tu arī no tiem, kas nemācēja izmantot pusjoslu? Nu tādi ir tie latvijci - joprojām domā tik par sevi, spoguļos neskatās un pieprasa komunisma bezmaksas labumus. Nu, maksāsi nodokļos 2x vairāk, tad arī būs platāki ceļi. Bet tu jau visu pērc skaidrajā un bez čeka - no kurienes nauda radīsies tiem platajiem ceļiem?

Jaunais 23.jūlijs 2024 12:52
1 0 Atbildēt

Es mācēju, bet palasi CSN kam tad īsti tā pusjosla domāta.

Un ne jau lai pamuktu malā, lai palaistu lidotājus.

Man nav problēmu arī pamukt malā, bet tas nav pareizi.

Un no kurienes tāds viedoklis, ka es visu pērku skaidrajā un bez čeka. nevajag par visiem spriest pēc sevis...

0pis 23.jūlijs 2024 13:01
1 3 Atbildēt

Ak tad tagad CSN tiek piesaukti.....pēc CSN es braucu ar atļauto un iepūt man. Bet dzīvē man nav grūti ielīst pusjoslā un palaist tos, kuriem vajag brauc +10 vai +30. Protams, ja uz pusjoslas man priekšā nav redzams velosipēdists vai pajūgs.

Jaunais 23.jūlijs 2024 13:07
2 0 Atbildēt

Redzi Opi, es arī parasti pavirzos, nav man problēmu.

Bet pastāstīšu gadījumu iz dzīves uz tā paša ceļa. Pretim brauc auto, kurš i nedomā tai pusjoslā pamukt. Tad nu kāds izdomā šo dzīt un nāk man pretim, mirkškinot ar gaismām, lai es paraujos uz to pusjoslu. Bet man ta nav kur parauties, jo redzu, ka tai pusjoslā stāv divi auto.

0pis 23.jūlijs 2024 13:34
1 1 Atbildēt

Un kur tad ir pusjosla vainīga? Tu tak pats labi saproti, ka pamuļķis kas tev mauca pierē, to pašu izdarītu arī bez pusjoslas jo uzskatītu ka tu vari paraut uz apmales, lai viņš varētu pabeigt apdzīšanu. Nevajag meklēt sarežģītu izskaidrojumu vienkāršai problēmai!

P.S. Un kā tad beidzās šitais manevrs? Pacēlies gaisā kā Fantomass? 😊

ZZZZ 23.jūlijs 2024 10:24
6 0 Atbildēt

Lasot šīs tēmas komentārus, radās ideja, ko piemest CSDD🙈 Vēl pie patreizējo tiesību kategorijām, piedāvāt nolikt sava reitinga kategoriju 😂 Lohs1, turpmāk L2. L3 utt 👍😜

Xo 23.jūlijs 2024 11:11
1 0 Atbildēt

Uzliekat par telefona lietošanu pie stūres max sodus ... korkas nost uz pāris gadiem ... un raujat nost tos ātruma ierobežojumus ... problēma ir pavisam citur ... katrs otrais brauc rorē ...

Jaunais 23.jūlijs 2024 11:15
0 0 Atbildēt

Par telefoniem piekrītu.

Man viens šitāds ieplēsa aizmugurē. Pats atzinās, ka paskatījās telefonā.

Jaunais 23.jūlijs 2024 11:17
35 0 Atbildēt

Bet tagad ir jauna problēma - glāstāmās planšetes iekš auto.

Tās arī riktīgi novērš uzmanību no ceļa.

Sergejs 23.jūlijs 2024 11:57
2 0 Atbildēt

Interesanti, cik gadiem būs jāpaiet kamēr kāds izveidos pētijumu cik bijuši gadijumi ka sekundes pirms sadursmes tika glāstīta planšete...

 Un atšķirībā no telefona to planšeti pat nevar sev acu priekšā pavilkt, lai vismaz daļa skatiena ceļam paliek.

Ura tovarišķi! 23.jūlijs 2024 12:38
0 0 Atbildēt

Varēsim pāriet uz rikšām

Jaunais 23.jūlijs 2024 12:48
1 0 Atbildēt

Es mācēju, bet palasi CSN kam tad īsti tā pusjosla domāta.

Un ne jau lai pamuktu malā, lai palaistu lidotājus.

0pis 23.jūlijs 2024 13:02
0 0 Atbildēt

Pasaki sava auto numuru - nākamreiz nelaidīšu, brauc aiz manis.

Jaunais 23.jūlijs 2024 13:12
1 0 Atbildēt

Izskatos, ka esmu aizskāris Opja jūtas.

Piedod man lūdzu. Publiski atvainojos.

uupis 23.jūlijs 2024 13:20
1 0 Atbildēt

Mani satrauc tas, ka sākotnējā ideja par CSDD eksāmenu tiem, kuri grib mācīt savus bērnus individuālā kārtā, noplaks. Bet tāda lieta  atsijātu veselu kaudzi mācītgribētāju un uzlabotu esošo situāciju uz ceļiem!

ZZZZ 24.jūlijs 2024 0:04
1 0 Atbildēt

uupis jā CSDD daudz idejas...Es, kad jaunībā ar Jawa 350 braukāju uz skolu bez nekā. Tad palika 16 un aizbraucu uz Raunas ielu. Tur kur 650 reizes pieminēja 😂 Vēl pēdējo reizi bez vākiem. Noliku un jau ar pravām, tad tāda jocīga sajūta bija, kad mājās braucu jau kā lielais pa skaisto.

650 23.jūlijs 2024 13:29
0 0 Atbildēt

Bezdizejass ssituācija.3x vairāk komentāru, bet reāli 333x mazākas iespējas "iebilst" misteram Ministram.

Vācijā viss atļauts, jā, laukos tur 100, starpā starp pilsetām visi 300 un utt.Tur ira 52 reiz vairāk iedzīvotāju (lohu).Attiecīgi arī viņu Ministrs ir 52x lielāks Lohs.Viņš nezin, ka Valstiskā samazināšana/Par! valstiskajiem 2km/h viņam dotu iespēju ietaupīt 52x vairāk zārku- skopais Brrrškejns ietaupa 20gab, aber tas vācu pamuļkis savukārt ietaupītu 52x vairāk!

Par nod.maksātāju naudu reku baronesse Anna nava nopļāvuse zāli un krūmus ceļā uz/Liepāju.Miroņi ar izkaptīm stāv gar visu (slikti pārredzamo) ā9 peri metru, no skultes apļa līdz pašam grobiņas fotoradaram (grob- zārks, tulk no kr.val., piez.Red..).Kam sūdzēt? Nu skaidrs, ka Galvenajam (Ellē), tak uzreiz pašam Vācijas Ministram (tam Loham) ira Jāsūdz!

Džošua Labradors 23.jūlijs 2024 13:51
26 0 Atbildēt

Eiropā uz 2 joslu ceļiem ik pēc 10 km ir vairākas joslas, lai tiktu garām fūrēm, lēniem kemperiem utt. Latvijā tā, protams, nav, tādēļ B. ierosinājums robežojas ar idiotismu.

Sandis 23.jūlijs 2024 15:03
5 0 Atbildēt

Latvija izmirst. Budžets nepapildinās. Nav no kā papildināt. Un tas ir likumsakarīgi, ka kasīs to naudiņu, kur un, kā vien iespējams. 

Spānija/Grieķija, Es nāku!!!

Gufijs 23.jūlijs 2024 15:12
35 0 Atbildēt

Briškens jau pietiekami lielu putru savārījis ar Rail Baltic. Tagad grib sajāt CSN. Brišken - raksti atlūgumu. Tavi pakalpojumi vairs nav vajadzīgi.

Golfs 23.jūlijs 2024 15:26
0 0 Atbildēt

Uz 120 braucu ikdienā pa Liepājas šoseju ar golf 4 kad apdzenot 140 bet sods jau 4 mēneši nav bijis fufels tas radars

650 23.jūlijs 2024 15:31
39 0 Atbildēt

Minnister kgs taču nezin, ka mums (lohiem, LVij'ā, jā..) attīstās V-pils un L-pājas ostas, ka iet vaļā visādas tur spec  ekakonoanomālās zonas un viskautkas sazin vēl kas.Viš nekad nava dzirdējs, ka tie suud fūrist ikdienā diendienā brauc uz/no to prām un ka no to nabag Borcēn pagast uz to galvAsspilsēts virzien plūst vien nebeidzam Cement straum.Ja.Lai tie loh uzēd to sviestmaiz ar vien trekn sviest pa virs un ir ok.Jawohļ.

Ta kur nu vēl ja kāds mežā kādu baļķi nozāģē vai ka tās svešinieku fuures katru dienu tranzītā massveidā šķērso šķērsām visu Latvju zemi no tālās Gr-tāles līdz pat tuvējiem Ā-nažiem.Nee. To visu bardaku uz ceļa nodara tikai regulārie lohi ar tām savām vieglajām 16g/ViD vecajām hlamatām.Lūk ja viņi (visi tie lohi)  brauktu ar jauniem ev, un/vai kauč pa 2kmh lēnāk,nu ta gan viss būtu štokos.Anna mums uzreiz nopirktu izkapti, Kasspars izzāģētu krūmus un uttt.

Arsens 23.jūlijs 2024 15:38
21 0 Atbildēt

Sakãrtojiet ceļus, pieteikt zagt un papildininãt partiju kases, ! Nevienã  Austrumeiropas valstī nav tik dramatiski ceļi, Tãdas kvalitātes jaunos ceļus ,kuri pēc otrā gada jau jãremontē, sen vairs nekur nebūvē, bet nav taču izdevīgi, kã tad no budžeta naudu izvilks!

Ar tãdiem politiķiem , drīz Latvijã paliks tikai politiķi !

W12 24.jūlijs 2024 12:41
1 0 Atbildēt

Ungārijā vietējās nozīmes ceļi ir pat nedaudz sliktāki kā pie mums, bet…viņiem ir alternatīva…un tās ir autostrādes, kuru diemžēl nav pie mums

Ekharts 23.jūlijs 2024 17:15
9 0 Atbildēt

Briškens,protams,nav savā vietā un viņa aktivitātes,nu nekādi nav saistāmas ar satiksmes drošìbu,bet ar vienas Pārpratuma partijas reitinga celšanu.Priekšlikums sodīt no 90km+1 km vai 5km,vispār ir stulbs,jo no šī paātrinājuma nekādas drošības sekas uz ceļa nerodas.

Xxx 23.jūlijs 2024 18:19
14 0 Atbildēt

Tā tēze par pirmo km. Ir tikai peļņai un atskaitēm ! Nav šai valstij tāda nauda lai būvētu un uzturētu 4.joslu ceļus ! Ja kolona brauc ap 95-100.km/h un nav neviena kas var izķert manjakālos apdzinējus , tad nav ko te ......

uupis 23.jūlijs 2024 20:52
1 7 Atbildēt

Tiem kas stāsta pasakas ka sods par pirmo km ir tikai peļņas nolūkos:

Pirmkārt - vārdiņam AIZLIEGTS ir tikai viena nozīme! Nevar būt tā ka aizliegts braukt pa vienvirziena ielu pret spalvu, bet ja dikti vajag tad drīkst! Tāds tiesiskais nihilisms vien sanāk!

Otrkārt - tiem kuriem patīk braukt ar 140 - nu bļē paņemat pierādījumus ka VISI LV autovadītāji ir spējīgi braukt ar tādu ātrumu un pierādiet CSDD ka viņi neko nesaprot! Un nebūs jāpārkāpj pat pirmais km! ELEMENTĀRI!

Bet tikko sāk stāstīt pasakas ka DRĪKST pārkāpt AIZLIEGUMU, tā iestājas tiesiskais nihilisms un ja aizliegts izvarot, tad dažas sievietes drīkst izvarot, bet tā vairumā nedrīkst izvarot! Divkosība un dubultie standarti!

WALA 24.jūlijs 2024 10:20
54 0 Atbildēt

Vecīt tu piekasies pie likuma (CSN) burta, bet pilnīgi aizmirsti par likuma (CSN) būtību. CSN un un CSL būtība ir nodrošināt drošibu uz ceļa. Apdzenot teiksim kravas auto ar atļautajiem 90km/h tu esi ļooooti tālu no mērķa "satikmes drošība" ... 

Tāpēc jautājums man personīgi ir tikai par to, ko tieši mēs gribam panākt ... 

Ja stāstam ka gribam "satiksmes drošību" un runājam par vidējā ātruma radariem un sodiem no pirmā km pāri atļautajam, nu tad man "vēstījums" ir ļoti skaidrs, par drošību vispār nav ne izpratnessss, ne arī reālas vēlmessss ko daŗīt šajā jautājumā ... tikai muldēt ...

Nu iemācat tak tautai kaut kā tās ceļa zīmes kā minimums ievērot un apzināties kur/kāda vietā uz ceļa ir kāds ātruma ierobežojums ... 

Citādi man reāli jau "sēž aknās" tie kas brauc nu priekš manīm jau tāpat drusku pa lēnu ( zem 90 pēc GPS) un tad vēl pie radara pa bremžiem ...

Skarbais 23.jūlijs 2024 21:14
20 0 Atbildēt

Un kur paliek citu valstu pieredze ka jo vairāk fotoradaru jo pārgalvīgākas apdzīšanas palikišajās kabatās?

 

Sods no pirmā kilometra? Bet kapēc iesākumā nav brīdinājumu? Visur tikai naudiņa figurē...

uupis 23.jūlijs 2024 22:10
0 11 Atbildēt

Nu un kāpēc tu stāsti pasakas ka vāriņam aizliegts ir divas nozīmes? Kur var izlasīt Aizliegts otro nozīmi?

uupis 23.jūlijs 2024 22:13
0 3 Atbildēt

Ja es tev nozagšu mobilo uz ielas, kas ir AIZLIEGTS, tad man būs tikai brīdinājums un telefons nebūs jāatdod? Es pareizi saprotu tavu domu gājienu?

WALA 24.jūlijs 2024 10:28
23 1 Atbildēt

nepareizi - ja tu kaut ko man nozodz, tad es uzskatu ka esi man atvēris durvis uz atbilstošu atmaksu, un ja VP nespēj nodrošināt atbilstošu mūsu "jaunradīto ārpus likuma attiecību" noregulējumu atbilstoši likumam un VP kompetencei, tad es ķeros pie sava "arsenāla" ... 

bet tas tāpat ir vērtējot savus personīgos riskus un ieguvumus. Jebkurā gadījumā likumi man ir tikai vadlīnijas un norādes tam "kā un ar ko es varu sveikā tikt cauri" ....

Un tur kur man tas ir izdevīgi - es to nekautrējos izmantot ( P.S. šeit aprakstītajam gan ir maza sakara ar CSL un CSN aprakstīto, taču arī tajos es mēdzu izmantot piemēram "maksas pagriezienus", "maksas ceļus" transportam kam uz ceļa nebūtu jāatrodas utml. )

uupis 24.jūlijs 2024 11:24
0 2 Atbildēt

Nu tu pats atzinies ka esi PĀRKĀPĒJS. Nu un vai tad var čīkstēt par to ka pēc pārkāpuma ir pelnīts sods?

WALA 24.jūlijs 2024 12:39
28 0 Atbildēt

Tā pēc būtības - es  vispār nečīkstu par sodiem, es "čīkstu" par faktu ka man nauda tiek patiesībā bezjēdzīgi notriekta radariem kuru jēga ir ļoooti apšaubāma, un tas ka notiek tukša muldēšana par "satiksmes drošības uzlabošanu" ... 

Nekādu citu pretenziju man nav ...

uupis 24.jūlijs 2024 13:48
0 2 Atbildēt

Ar radariem cenšas aizlāpīt policistu trūkumu uz ceļiem! Tā kā manuprāt tas ir tikai loģisks gājiens dotajā situācijā! 

Tu protams vari nepiekrist!

WALA 24.jūlijs 2024 14:13
10 0 Atbildēt

Par to ka cenšas lāpīt - pilnīgi piekrītu, par to ka tā var kaut ko "aizlāpīt" - tur nu gan man tā kā citas domas, bet nepretendēju uz absolūto patiesību ....

Vaivai 23.jūlijs 2024 21:53
18 0 Atbildēt

Pašiem radariem arī ir paredzēta kļūda ±, tāda kļūda ir paredzēta katrā mērinstrumentā.

Nu nu 24.jūlijs 2024 9:22
21 0 Atbildēt

Manuprāt ir pilnīgi pretēji. Uz dažiem autoceļiem atļauto ātrumu mierīgi varētu palielināt līdz 100 vai 110 km stundā. Ceļi un automašīnas pēdējos gados ir kļuvuši labāki un dzīves ritms straujāks. Galvenais nevajag veikt pārgalvīgus manevrus un apdzīšanu nepiemērotās situācijās.

Sanco 24.jūlijs 2024 12:16
11 0 Atbildēt

Jūs domājat, ka būs mazāk negadījumu, ja visu laiku jāskatās spidometrā , lai netiek pārsniegts kaut tas pats viens kilometrs pāri atļautajiem ātrumam?

W12 24.jūlijs 2024 12:35
18 0 Atbildēt

Nu nemāk pie mums Latvijā autovadītāji veikt apdzīšanas manevrus. Tā vietā pielien fūrai pie astes un dudina ar 80 km/h. Šādi varētu pabraukt kādus kilometrus 3…4 ar apziņu, ka tūlīt izbrauksim visi uz autobāņa, kā tas ir, piemēram, Polijā, bet ja šitā ir jāvelkas no Grenctāles līdz Rīgai, tad tas nav OK…

Šoferis 24.jūlijs 2024 15:56
0 0 Atbildēt

Ja Latvijā izbūvēs četru līniju ceļu pilsētā un arī laukos tad ceļu satiksmes negadījumi būs krietni mazāk varbūt to nebūs nemaz jo tagadējie Latvijas ceļi ir drūmi šauri un ar lielāku transportu braucot paliek tas ceļš vēl šaurāks.

650 24.jūlijs 2024 19:05
23 0 Atbildēt

Pirms pāris d esot notikusi avārija uz NewMārupes apvedceļa.Vēl tagad tur redzamas nesmukumu absorbējušās smiltis, gluži kā Assaru plūdmalē.Un tieši precīzi V/vid posmā! Kur "statistika"? Kas notika? Vadītāja varbūt V/vidēji iemiga, kāds vidējais Bandīts viņai patraucēja/nobiedēja? Kur izklāsts, un kāda te "mācība"?

Ārsts 24.jūlijs 2024 22:29
1 0 Atbildēt

Briškenam gribās naudiņu un negribās neko darīt.pagaidām vidējā ātruma radari savāc garas rindas ar distances neievērotājiem un rada uzreiz vairākus bīstamības faktorus.

Ezis UK 26.jūlijs 2024 15:55
0 0 Atbildēt

Padomju idiots,kurš neko nedarīja Rbaltic.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Rīgā ceļa zīmēm ticēt nevar, ceļu būvnieki Vianova nedarbi uz Rīgas - Jūrmalas šosejas 5.9.2024 (+ VIDEO) 10

Ceļa remontētāji atkal grēko ar ceļa zīmju un vadstatņu izvietošanu, iAuto atkal spiests pieminēt projektētāju, būvnieku un kontrolētāju atbildību. Taču ir arī labā ziņa - vieta, kur vecais asfalts satiekas ar jauno, šoreiz nofrēzēta godam, tādēļ neveido atsitienu, kas būvniekiem izdodas ne vienmēr. Lasīt vairāk

 

Gaidām 2026. gadu: Volkswagen atdzīvinās vēsturisko zīmolu Scout 4

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen paziņojis, ka atgriezīs dzīvē vēsturisko zīmolu Scout, piedāvājot klientiem apvidus auto un pikapus ASV tirgū. Lasīt vairāk

 

Sadursmē ar autobusu uz Daugavpils šosejas dzīvību zaudē auto vadītājs 19

Ceturtdien sadursmē ar autobusu uz Daugavpils šosejas dzīvību zaudējis automašīnas vadītājs, aģentūra LETA noskaidroja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Kā krēmīgs kakao. Kulinārijas blogere bauda jauno Lexus LBX (+ VIDEO) 4

Lexus LBX ir mazākais zīmola krosovers, un šo eleganto pilsētas krosoveru šoreiz izmēģinās kulinārijas blogere un kūku cepšanas eksperte Anna Panna, īstajā vārdā Anna Birmane. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti