Lasītājs: Internets kā atmiņas uzlabošanas instruments 6

6.maijs 2009 10:43

Vairākos portālos manīju uzmācīgu jautājumu par to, kamdēļ neviena partija pirms Rīgas domes vēlēšanām neierosina pārveidot stāvvietas ielu malās par „kabatām”, atkal atstājot autobraucējus kuļoties pa sastrēgumiem Rīgas ielās.

Nezinu, kura partija izvēlējusies šo ideju par savu priekšvēlēšanu mazo buldozerīti, taču uzstājīgajiem jautātājiem norādīšu, ka, pirms ko tādu mēģināt, labāk apskatīties kaut vai publiskos avotos – vai gadījumā šī ideja jau iepriekš izteikta un uz priekšu virzīta.

Vismaz šajā gadījumā šaubu nav ne mazāko – atliek kaut vai nedaudz pagūglēt, un atbilde rokā.

Piemēram, jau 2006.gada 5.maijā ziņu portālā TVnet lasāms, kā Rīgas domes tēvzemietis Andrejs Požarnovs saka: „Manuprāt, kabatu izveidošana būtu iespējama, piemēram, daudzviet Brīvības ielā. Protams, jāskatās, lai to ierīkošanas dēļ neciestu zaļā zona, tomēr tas ir risinājums, pie kura, domāju, mums agri vai vēlu nāksies atgriezties. Tāpēc jārosina diskusija un jāapkopo iedzīvotāju viedokļi un ierosinājumi”.

2006.gada 19.jūnijā portāls iAuto.lv ziņo, ka A. Požarnovs ierosina: „Izvēlēsimies vienu vai divas vietas, lai rīdzinieki redz, kā šī iecere izskatās dabā, un to novērtē”. Tā paša gada 2006.gada 2.augustā portāls frut.lv ziņo, ka par nepieciešamību dažu Rīgas ielu malās izveidot speciālas kabatas automašīnu novietošanai vairākas reizes publiski izpaudies A. Požarnovs, taču komiteja šo ierosmi noslāpējusi.

Šādu publikāciju uzskaitījumu var turpināt lappusēm ilgi. Tā pati tēma interneta medijos atrodama arī 2007. un 2008. gadā, cita lieta, ka, izņemot dažus šīs idejas aizstāvjus, citiem visus šos gadus bijis svarīgāk ķerties pie monumentālām būvēm. Tas arī labi saprotams – kas tur var atlekt politiskajām kabatām no sīkām „kabatām”. Dienvidu tilti – tā ir cita lieta.
Tāpēc ir īpaši svarīgi priekšvēlēšanu gaisotnē atcerēties, kurš ko aizvadītajos gados ir un nav darījis. Neviens nevar attaisnoties, ka nav iespēju, - visa šāda informācija ir dažu klikšķu attālumā. Bet, ja tos neizmanto, tad nav ko brīnīties, ka Šlesers reklāmā lielās par „Saules akmens” „sakārtošanu”.

Elmārs Kreicers,
procesu vērotājs
 
Visi komentāri
 
268654. viesis 6.maijs 2009 14:39
0 0 Atbildēt

nau jau viss tik čābīgi! nepagāja ne trīs gadi, ka sāka reverso kustību uz Mīlgrāvja tiltu ieviest.

268660. viesis 6.maijs 2009 16:05
0 0 Atbildēt

Nezinu, kurš Požarnovs atkal runā par kabatām, bet ierosinot satdep (iespējams iekš: www.rdsd.lv) izveidot kabatas Biķernieku ielā, Jaunciema gatvē un citur, atbalstu neguva - atbilde bija, ka tam esot nepieciešami projekti, saskaņojumi, daudz naudas utt. Tāds sviests - ir tik daudz vietu Rīgā, kur ir nesamērīgi plata ietve vai zaļā zona, bet sabtransports apstājas 1.joslā! Protams, ne visur tas ir iespējams, bet varu derēt, ka Rīgā ir vismaz 100 vietas, kur pieturvietai blakus ir nevajadzīgi plata zaļā zona vai pilnībā neizmantota ietve, pabrauciet kautvai pa Brīvības ielu sākot no Rīgas Izpilddirekcijas uz Juglas pusi - vismaz 5 pieturas, kur iespējamas kabatas, max jāizcērt viens koks vai pat neviens, bet man visvairāk acīs krīt Biķernieku iela, kur sab transports pieturā nosprosto vienīgo joslu un visi stāv un gaida un tad rindiņā turpina, aiz 16.autobusa līdz pat apvedceļam:( Lielākoties šīs zemes pieder pašvaldībai vai arī tur ir sarkanā josla, nekādu mega komunikāciju nav, ir tikai vajadzīga gribēšana to lietu vienreiz sakārtot, vēlams netaisot megagrandiozus miljonu "atkatu" projektus uz vienas sab transp kabatas izveidi!

Re kur līdzīgi

268661. viesis 6.maijs 2009 16:06
0 0 Atbildēt

Diez kur palikušas agrāk pieteiktās kautkādas sabiedriskās Autovadītāju aizstāvju grupas aktivitātes, šķiet pat šeit pat iAuto bija reklamētas kādus gadus atpakaļ

268663. viesis 6.maijs 2009 16:09
0 0 Atbildēt

Šito spamu saņēmu sava auto logā. Sākumā nopriecājos, ka arī par mums autovadītājiem kāda partija domā, bet izlasot visu kopā sapratu, ka viņiem pat nav nojausmas par ko ir runa - ir dažas atziņas, ko atbalstu, bet kopumā pilnīgs crap, ko drīzāk likt pie prikolu partijas programmā:

Pazemināt autostāvvietu maksu darbdienās un atcelt stāvvietu maksu brīvdienās.

Atcelt tagadējos sodus par auto novietošanu neatļautā vietā, aizstājot tos ar sodu 5 latu apmērā.

Mēs esam par stāvvietas maksas atvieglojumiem un bezmaksas stāvvietām ekoloģiskiem un mazlitrāžas auto.

Sabiedriskās vietas, ieskaitot skolas un slimnīcas, jāapgādā ar pietiekamu stāvvietu skaitu.

Atcelt soda punktus par satiksmes noteikumu pārkāpumiem.

Samazināt visus sodus par satiksmes noteikumu pārkāpumiem līdz pagājušā gadsimta 90-to gadu līmenim. Ja iedzīvotāju ienākumi nokritušies līdz 90-to gadu līmenim, arī sodiem atbilstoši jāsamazinās.

Aizliegt automašīnas konfiskāciju un administratīvo arestu uz 15 diennaktīm.

Aizliegt uzlikt sodu par stāvēšanu neatļautā vietā, ja autovadītājs stāvēšanas laikā ir pie auto stūres.

Aizliegt ceļu policijas darbiniekiem apturēt auto, ja tas brauc saskaņā ar satiksmes noteikumiem un tos nekādā veidā nepārkāpj, izņemot gadījumus, kad konkrētā automašīna izsludināta meklēšanā vai precīzi zināms, ka automašīnā atrodas likumpārkāpējs.

Aizliegt ceļu policijas darbiniekiem mērīt auto ātrumu no paslēptuvēm vai netrafaretām automašīnām. Aizliegt policijas darbiniekiem izmantot metodi: viens policists mēra ātrumu, otrs aptur auto būtiskā attālumā no vietas, kur veikts ātruma mērījums. Visi ātruma režīma pārkāpumi jāapstiprina ar radara datiem un autovadītājam jābūt tiesībām pārliecināties par šiem mērījumiem.

Ceļu policijas darba koncepcija jāmaina, lai policisti no šoferu medniekiem kļūtu par autovadītāju palīgiem.

Valstij nav jāstāv malā, kad degvielas tirgotāji nevēlas pazemināt cenas, kaut arī naftas cena pēdējā laikā samazinājusies vairāk nekā trīs reizes. Mēs piedāvājam akcīzes nodokļa samazinājumu degvielai un valsts regulāciju degvielas cenām uzpildes stacijās atkarībā no pasaules naftas cenām. Tā tiks novērstas degvielas tirgotāju karteļu vienošanās.

268687. viesis 7.maijs 2009 8:16
0 0 Atbildēt

katram autovadītājam pa kotletei.... bet daudzi taču uzrausies un nobalsos... tāpat kā pie šprices esošie solīja samazināt iin līdz 15% vai nošaut visus narkotirgotājus

268703. viesis 7.maijs 2009 10:28
0 0 Atbildēt

2 268663. viesis 06.05.2009 16:09

Serbijā izskatās ka valsts regulē cenas - nekāda diskomforta..... visai adekvāts ceņņiks bija.

Mentu attieksmi jāmaina - nav fiksētā pierādījuma - nav arī protokola. Citādi bendžas šiem nav - toties plānus pilda regulāri... kāda veida var tikai minēt..... jo auto skaits sarucis... daudzi vairs nedzen... bet CP turpina ka faķīri turpina no tukšā cilindra vilkt ārā sodus...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Bugatti atklāj 8 miljonus vērtā hiperauto Centodieci tehniskos datus (+ FOTO) 2

Kalifornijā prezentēts 8 miljonus dolāru vērtais Bugatti hiperauto Centodieci. Ražotājs atklājis tehnisko informāciju vienlaicīgi pavēstot, ka visi 10 eksemplāri jau izpārdoti. Lasīt vairāk

 

PAPILDINĀTS 16.08 ar Jūrmalas domes atbildi; "Ierēdni nesēdi autā", gandrīz kārtējā avārija Jūrmalas ierēdņu neizdarības dēļ (+ VIDEO) 2.daļa 19

Jūrmalā notiek ceļu remontdarbi, taču nepārdomāti izvietoto ceļazīmju dēļ šajā posmā avārijas situācijas var rasties "uz līdzenas vietas". Lasīt vairāk

 

Karma koncepts aviācijas dizainā (+ FOTO)

Kalifornijas kompānija Karma Automotive Peblbīčas Elegances konkursam sagatavojusi konceptu SC1 Vision – elektrisku spīdsteru, kas demonstrē ražotāja tuvākās ieceres dizaina un tehnoloģiju jomā. Automašīnas dizains esot noskatīts no sacīkšu lidmašīnas Hughes H-1. Lasīt vairāk

 

Tikai 50 - Rolls-Royce atvadās no Ghost ar īpašo versiju (+ FOTO) 2

Britu kompānija Rolls-Royce radījusi sedana Ghost īpašo versiju Zenith, kas tiks izlaista 50 vienībās, kā atvadu sveiciens aizejošās paaudzes modelim. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti