Ford plāns nākamajiem pieciem gadiem 11

 
4.oktobris 2012 7:01

Jaunais Mondeo, atjauninātā Fiesta, unikālais EcoSport un daudzpusīgais Tourneo Connect, - ar tik vērienīgu jaunumu klāstu Parīzes starptautiskajā izstādē šogad piedalās Ford Motor Company. Autoražotājs nolēmis līdz 2017. gadam pilnībā atjaunināt visu pasažieru un vieglā komerctransporta gammu.

 Ford uzskata, ka pasažieru un vieglā komerctransporta tirgus Eiropā, ieskaitot Krieviju, nākamajos piecos gados pieaugs par 20%, sasniedzot 23 miljonus vienību. „Patlaban mēs atrodamies Ford of Europe visu laiku agresīvākās modeļu ekspansijas agrīnajā fāzē,” skaidro Ford of Europe vadītājs un direktoru padomes priekšsēdētājs Stīvens Odels (Stephen Odell).

 
Pilnīgi jauns Mondeo ar nebijušu komfortu
 
Jaunais Mondeo, kas kļuvis par pirmo modeli uz Ford jaunās globālās CD segmenta platformas, nodrošinās izsmalcinātu vadāmību un gaitas īpašības pateicoties aizmugurējai piekarei ar t.s. integrēto sviru. Savukārt, kvalitātes un komforta latiņa tiks paaugstināta, izmantojot daudzkontūru sēdekļus ar masāžas funkciju, kā arī apsildāmu stūres ratu.
 
Jaunais Ford Mondeo tiks piedāvāts ar trīs veidu virsbūvēm – sportisks piecdurvju hečbeks, ultra-ietilpīgs universālis un elegants četru durvju sedans. Respektējot automašīnas gabarītus, Ford izveidojis Mondeo „aktīvo parkošanās asistentu”, kas automātiski novieto automašīnu stāvvietā kā paralēlā, tā perpendikulārā virzienā. Pirmo reizi Eiropas modelī Ford ieviesis piepūšamās drošības jostas aizmugurē, atbīdāmu panorāmas jumtu, adaptīvos LED starmešus, elektriski regulējamu stūres kolonnu un SYNC multimediju sistēmu ar MyFord saskarni.
 
Jaunais Mondeo Eiropā tiks pārdots ar godalgoto 1.0 litra EcoBoost benzīna dzinēju, 1.6 litru ECOnetic dīzeļdzinēju un savā klasē pirmo hibrīdzinēju, kas iebūvēts četrdurvju sedanā.
 
Jaunās Fiesta degvielas patēriņš tikai 3,3 l/100 km
 
Jaunais un stilīgais Fiesta modelis nonāks tirdzniecībā ar septiņiem dzinējiem, kas nodrošina mazāk nekā 100 g/km CO2 izmešus, bet degvielas patēriņu 4,3 l/100 km vai zemāku. Līdztekus 1.0 EcoBoost dzinējam Fiesta modelī debitē 3 cilindru 1 litra atmosfēriskais benzīna dzinējs, kas attīsta 65 vai 80 zirgspēkus. ECOnetic tehnoloģija ļāvusi panākt izcili zemu degvielas patēriņu – 3,3 l/100 km. Pirmo reizi Ford Fiesta būs iespējams iegādāties ar 6 pārnesumu PowerShift transmisiju.
 
EcoSport ierauga Eiropu
 
Mazās klases krosovers Ford EcoSport radīts uz B segmenta platformas un sasniegs Eiropas patērētājus pēc 18 mēnešiem. Tā galvenais spēka agregāts būs 1.0 litra EcoBoost dzinējs. „Ford EcoSport apvieno Fiesta vērtību, kvalitāti un efektivitāti ar moderno SUV pievilcīgo izskatu un izjūtām,” teic Ford B segmenta modeļu direktors Niks Kolinss. Pilnīgi jaunais Ford EcoSport ir pirmais globālais Ford modelis, kurš pilnībā izstrādāts Dienvidamerikā. Kopš 2003. gada, kad šis modelis radīja jaunu segmentu, reģionā pārdoti jau 700 000 šī modeļa automašīnu.
 
Tourneo Connect dāvā stilīgu braukšanu lielām ģimenēm
 
Jaunais Tourneo Connect piedāvā atraktīvu un pieejamu alternatīvu tradicionālajiem lielu ģimeņu vai personu grupu pārvietošanās līdzekļiem, piemēram, miniveniem. Tourneo Connect raksturo dinamisks izskats, izcila ietilpība un pielāgojamība, kā arī jaunākā Ford vieglo automobiļu tehnika – 1.0 litra EcoBoost dzinējs, Active City Stop sistēma un Ford SYNC.
 
Jaunizveidotā modeļu sērija piedāvā automobiļus ar piecām vai septiņām sēdvietām, vispusīgas sēdekļu transformācijas iespējas, kā arī ekonomiskāko dzinēju izvēli. Tourneo Connect dosies pie pircējiem 2013. gada otrajā pusē.
 
Sacīkšu automašīna ar godalgotu dzinēju
 
Parīzes autoizstādē Ford demonstrē jaunu Formula Ford sacīkšu automašīnu, kas pirmo reizi aprīkota ar 1.0 litra EcoBoost dzinēju, turklāt pielāgota braukšanai pa koplietošanas ceļiem. Bolīds spējis uzstādīt ātrumu 255,5 km/h, līdz 100 km/h paātrinoties mazāk kā 4 sekundēs. Tas uzrādījis 11. ātrāko apļa laiku Nordšleifes ātrumaplī Nirburgringā, pārspējot vairākus superauto. Vienlaikus Formula Ford  izrādījās sensacionāli ekonomiska – tikai 2,4 l/100 km braucot ar ātrumu 56 km/h un 5l/100 km braucot 120 km/h.
 
 
Visi komentāri
 
287418. viesis 4.oktobris 2012 12:01
0 0 Atbildēt

Fordi vēl agresīvāk brauks uz Tolmetu????

287419. viesis 4.oktobris 2012 12:29
0 0 Atbildēt

Aha, ar kādu ēdējo gadu Fordu esi braucis?

287420. viesis 4.oktobris 2012 13:20
0 0 Atbildēt

Ar fordu nebrauc, ar fordu pārvietojas... Igaunijā testos pabraucu ar nullīti Raptor. Tas ir īsts fords, būvēts štatos. Eiropā tikai dārgas miskastes ražo.

287423. viesis 4.oktobris 2012 13:51
0 0 Atbildēt

Nekā īpaša no tā jaunā Mondeo nav. Ļoti līdzīgs iepriekšējam. Kaut kādas iekšējās fiškas un "prirambasi" ,bez kuriem var arī iztikt. Labāk būtu uzlabojuši piekari, kura pašreizējos mondeo īpašniekus besī laukā.

287427. viesis 4.oktobris 2012 15:15
0 0 Atbildēt

Sjerra un Skorpis bija pēdējie Fordi.

287430. viesis 4.oktobris 2012 22:52
0 0 Atbildēt

kurš te gvelž par 'ražots štatos'? Fords te, štatos, tirgo Eiropā izstrādātos modeļus, tikai 'pikapi' un lielie džipi ir ASV izstrādāti. Un Mustang.

287434. viesis 5.oktobris 2012 10:33
0 0 Atbildēt

smaidiigais, ko tu nesaprati???

Lasi divreiz, divreiz...

287451. viesis 5.oktobris 2012 14:38
0 0 Atbildēt

Vislabākās atmiņas man par 1987.gada 2,4 skorpi. Tas bija labais auto. Līdz kādam 1995.gadam labu skorpi lētāk par 10 000baksiem vispār nopirkt nevarēja. laba sedan-sierra jau maksāja sākot no 6000 baksiem. Bet, jau 1997.gadā to cenas astronomiski kritās. Izcili ērts un plašs salons, līgana gaita, komforts. Bet nu rūsēja gan - tā bija skorpju lielākā nelaime.

287459. viesis 6.oktobris 2012 8:31
0 0 Atbildēt

Baksi baksi, pagājušo laiku atmiņas :D Skorpju karaļi.

287460. viesis 6.oktobris 2012 8:33
0 0 Atbildēt

Būdams iekš UK, regulāri braucu ar Hertz piedāvātajiem jaunajiem Fordiem. Normālas, mūsdienīgas mašīnas.

Bet tiem skorpju un sieru faniem, kuri glabā atmiņas no muitas kukuļos vai krāsainajos metālos iegūtas naudas ieguldījumu skorpja varenībā-paraudiet :D

287477. viesis 8.oktobris 2012 15:46
0 0 Atbildēt

Nu nezinu. kvalitāte pat pajauniem fordiem klibo. Manai meitai, ir piecgadīgs fokuss. labi kopts, izietas visas apkopes, nobraukums arī nav liels. BET, jau rūsē arkas, sliekšni, grīda. Bija problemas ar svečvadiem,augstsprieguma iekārtām. Diez kas nav. Pats braucu ar 12 gadīgu mondeo, problēmu krietni mazāk. Tikai rūsa .

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti