Bez fotoradariem nav sliktāk 168

 
9.janvāris 2013 10:35

Kopš 16.decembra uz ielām vairs nedarbojas fotoradari. Divas trešdaļas (67%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka pēc tam, kā uz ielām savu darbu beiguši fotoradari, ceļu satiksmes drošība nav pasliktinājusies (28% - noteikti nē; 39% - drīzāk nē).

To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, decembra beigās pētījums.

Pretējās domās ir 23% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju, kuri pauž viedokli, ka bez fotoradariem ceļu satiksmes drošība uz ielām ir pasliktinājusies (7% - noteikti jā; 16% - drīzāk jā).

10% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.


Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2012.gada 18. līdz 20. decembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.



Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
 

 
Visi komentāri
 
288818. viesis 9.janvāris 2013 10:45
0 0 Atbildēt

fotoradari ceļu satiksmes drošību nenodrošināja, tie nodrošināja tikai ekonomisko izrāvienu SIA Latvijai & Teilānam

288820. viesis 9.janvāris 2013 10:50
0 0 Atbildēt

kad aizvāks tās tukšās fotoradaru miskastes un dezinformējošās brīdinājuma parodijas par bijušajiem FR?

288821. viesis 9.janvāris 2013 10:59
0 0 Atbildēt

Arī es nejūtu satiksmes drošības uzlabošanos vai pasliktināšanos pēc fotoradaru nojaukšanas. Bet, pa lielam, normāliem cilvēkiem viņi netraucēja...

288822. viesis 9.janvāris 2013 11:07
0 0 Atbildēt

vislabāk datus par ātruma izmaiņām varētu sniegt LVceļu uzskaites ierīces, nevis aptauja...

bet ja tā - ziemā prāva daļa brauc stingri piesardzīgāk! Ja radarus novāktu teiksim ar kādu 15. maiju - rezultāti varētu būt atšķirīgāki... tiesa daudzi jau pieraduši braukt lēnāk...

un vēl - policijai tāpat ir viņu FR (4 gab.), kas regulāri šur un tur tiek izmantoti...

Skrējēji tāpat tiek bildēti, tikai par kārtu mazākā vietu skaitā...

288824. viesis 9.janvāris 2013 11:14
0 0 Atbildēt

Asiņainie ZS nesabojāja statistiku???

288825. viesis 9.janvāris 2013 11:16
0 0 Atbildēt

Piekrītu viedoklim, ka NORMĀLIEM cilvēkiem FR netraucēja. Bez tam, pašlaik tomēŗ ir ziemas sezona, ātrumi nedaudz mazāki . Bet, daudzviet , pēc FR novākšanas, ātrumi atkal ir pieauguši. Īpaši jau uz lielirbenes pirms kalnciemtilta....Arī citās vietās, kur parasti vienmēr tie atradās. Bet , pašreizējais variants, kad visi krūmi un grāvmalas pilnas ar CP, arī nebūt nav tas labākais risinājums. Pa FR laiku, CP kļuvuši tik naudaskārīgi kā nekad agrāk. (IV)

288826. viesis 9.janvāris 2013 11:21
0 0 Atbildēt

uzreiz krietni svaigāks gaiss un daudz brīvāk var elpot tajās vietās, kur pierīgas apkārtne tika piegānīta ap pārvietojamajiem fotoradariem no to uzraugu puses, viņiem gluži kā lopiem pat nekautrējoties no garāmbraucējiem, mierīgi urinējot tikai dažu metru attālumā no uzraugāmajām mērierīcēm, uz ko tik tiešām bija reti pretīgi noraudzīties, cerams, ka fotoradaru laiks Latvijā ir pagājis uz neatgriešanos, un dabīgā nāvē reiz nosprāgušos atkal neienāks prātā vēl kādam mantrausim reanimēt

288827. viesis 9.janvāris 2013 11:24
0 0 Atbildēt

IV, tikai nevajag... Krūmi un grāvmalas pilnas esot... :D Nado že kaut ko tādu uzrakstīt...

288828. viesis 9.janvāris 2013 12:30
0 0 Atbildēt

Izrādās, daži ir braukuši pētīt, kā FR uzraugi urinē :D

288831. viesis 9.janvāris 2013 14:43
0 0 Atbildēt

un izrādās, ka FR uzraugi to dara tieši tāpat kā tu, dexter, pilnīgi nekādas atšķirības

288832. viesis 9.janvāris 2013 15:01
0 0 Atbildēt

galvenais, ka ar pārvietojamajiem FR tagad vairs netiek iezīmētas publiskās nokārtošanās vietas un pīpētavas, jo tiem priekšā daudzi bieži mēdza piestāt nokārtoties un uzpīpēt, vienreiz pat kolonnai sastāvā no 3 bmw bija spiesta vajadzība piestāt tieši pie trejkāja, nezinu tik, vai uzraugi to pēc tam atmazgāja vai turpināja lietot aromatizētu

288834. viesis 9.janvāris 2013 15:41
0 0 Atbildēt

vispār, esmu tikai parasta popularas krastenes ēstuves kasiere, bet tajā pašā laikā kā aktīva autovadītaja - orientējos realajā situacijā. būtība ir tā, ka FR darbības laikā teju 2 gadu laikā , CP darboņi mūsu ēstuvē parādijās piesalīdzinoši retos gadījumos. varbūt, algas dienās. bet jau decembra otrajā pusē,šo "viesu" skaits ir pieckāršojies un turpina pieaugt. un norēķina forma tā pati vecā - tradicionali saburzīti "piecīši" un "ceineri"....un nu jau arī pa kādam "dvacāram".

288835. viesis 9.janvāris 2013 15:47
0 0 Atbildēt

kādreiz protokolu nerakstīja par pusi no soda, tagad jau tikai par pilnu taksi, lai punktu nebūtu, ja nu kādam tie galīgi nav vajadzīgi

288836. viesis 9.janvāris 2013 16:20
0 0 Atbildēt

bez fotoradariem ne tikai nav sliktāk, bet ir pat daudz labāk, un tāpēc nevajag māžoties ar tiem pakaļ citiem, arī ekonomiski tie visiem nesa tikai vienus vienīgus zaudējumus, gan robus šoferu budžetā, gan negūto cerēto peļņu valsts budžetā, bet v-trafiku noveda pat maksātnespējā ar visu miljonāru teilānu priekšgalā

288837. viesis 9.janvāris 2013 16:27
0 0 Atbildēt

tad jau tiešām labāk kārtīgi pabarot tos mūsu vienmēr izbadējušos CP-tus, lai tie pēc tam ātrāk nolien kaut kur gulēt un audzē speķi, tad viņi paliek tādi omulīgāki un aizvien pielaidīgāki

288839. viesis 9.janvāris 2013 19:35
0 0 Atbildēt

Palaidniek, nezinu kā ir latvijas platajā galā, pie manis ziemas nav - labi, pēdējās divās dienās redzu ka peļķes mēdz būt aizsalušas un mazliet kaut kas pabira no gaisa. A par to "piesardzīgāk" - ja tu no ceļa nobijušos ļautiņus, kas pa taisnu šoseju laikā, kad no gaisa negāžas sniegputenis, velkas uz 70, sauc par "piesardzīgiem", tad piedod atvaino...

288843. viesis 10.janvāris 2013 8:43
0 0 Atbildēt

Msh, es sapratu, tev kā pasaules nabai ir tikai sniegputenis ar 70 vai aizsaluša paļķe... Spriest pēc sava šķūņa par citu šķūņu saturu ir, kā minimums smieklīgi...

288844. viesis 10.janvāris 2013 8:50
0 0 Atbildēt

->834. :D Diez vai populārās ēstuves kasiere rakstītu kā vecis no meža :D

288846. viesis 10.janvāris 2013 11:30
0 0 Atbildēt

Šodien, 10.1.2013 fotoradars bija uz Krasta ielas zem Salu tilta!:(

288848. viesis 10.janvāris 2013 12:00
0 0 Atbildēt

Kasiere neraksta, bet pārsvarā strādā ar muti...

288849. viesis 10.janvāris 2013 12:08
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka daudzi ļautiņi no autobraucēju saimes ir piemirsuši, ka valsts policijas rīcībā joprojām ir ČETRI pārvietojamie fotoradari - tie paši, kas darbojās jau kopš 2009.gada. Un darbosies arī turpmāk. BET,dažš,labs jau šodien ieraugot FR, reaģē kā ieraudzījis krokodilu...Pagājušonedēļ, viens braucējs, Purvciemā,pabraucis garām FR,reali apstājās malā un sāka spārdīt zemi un plēst sev matus....Notiek arī tā.

288855. viesis 10.janvāris 2013 14:47
0 0 Atbildēt

kāpēc par tiem 4 vēl nav informēts supermario? lai cilvēkiem nebūtu jāstājas malā spārdīt nevainīgu zemi un nevajadzīgi plēst sev matus, tā vietā, lai atspārdītu pašu ļaunuma sakni

288856. viesis 10.janvāris 2013 18:45
0 0 Atbildēt

[c](IV) Bet, daudzviet, pēc FR novākšanas, ātrumi atkal ir pieauguši.[/c]

Nenoliedzami, ka tajās vietās retāk piebremzē, bet kāds tam ir sakars ar satiksmes drošību? Ziemā arī 90km/h var būt par ātru un to nu nekādi FR nenovērš, pat ja visi brauktu nepārsniedzot ātrumu, avārijas kā bija, būtu un būs.

FR mērķis vismaz sākotnēji runās bija samazināt cietušo un mirušos skaitu, bet protams tas ir absurds, ne jau fotoradars to var panākt. Praksē cietušo skaitu samazina drošāki auto, bet mirušo skaitu mediķi. Nav ātrumam tā noteicošā loma. Fotoradarus vajag, tikai ne tādā izpildījumā un ne jau tādā tempā un skaitā, pamazām valsts tos var iepirkt pa vienam bez stresa, skaits var nebūt liels, pietiek ar kastēm un pāris radaru pārvietošanu.

288860. viesis 11.janvāris 2013 8:09
0 0 Atbildēt

Kanibāls arī ir no tiem, kuri bez cepures ziemā staigā.

288861. viesis 11.janvāris 2013 8:11
0 0 Atbildēt

Tas ir skaidri redzams,ka pret FR vēršas anarhijas dēli, kuriem asinīs ir iekaltusi vēlme uzspļaut visiem un visur.

288862. viesis 11.janvāris 2013 9:19
0 0 Atbildēt

Bet deksters pilnīgi noteikti staigā cepurē, bet tādā ļoti lielā, kas ir pāri acīm, tāpēc neredz neko no tā kas notiek apkārt un dzīvo savā iedomu pasaulītē.

288863. viesis 11.janvāris 2013 9:21
0 0 Atbildēt

satiksmes drošībai gan uzspļāva tieši fotoradaru ieviesēji - piķa ierausēji, tāpēc uzspļaut tiem nu gan nav nekāds anarhijas grēks, bet anarhija bija tieši tad, kad ar fotoradaru palīdzību kāds naudu gribēja raust sev riekšavām, tā ka valkā vien arī pats cepuri ziemā

288864. viesis 11.janvāris 2013 11:53
0 0 Atbildēt

Anonīmajām šļurām- kā var kāst,ja nepārkāpj? Attiecīgi-pārkāpējiem nepatīk FR, tātad anarhijas dēli tomēr.

288866. viesis 11.janvāris 2013 13:50
0 0 Atbildēt

Protams, zināma naudas kāšana bija viens no FR īpašnieku plāniem - nevar noliegt. Bet, līdzīga prakse ir arī citās ES valstīs, izslavēto vāczemi ieskaitot. Vēl rudenī, kas biju Vācijā , Berlines apkārtnē manīju braucošo FR - furgoniņu, kurā bija modernais paštēmējošais,kustīgais lazera fotoradars. Un ceļš pa kuru tas patrulēja, nebūt nebija piesātināts ar skolām,bērnudārziem un pansionatiem... BET, tomēr, jāatdzīst, ka FR autovadītājus disciplinēja vairāk nekā pašreizējie krūmu,grāvju slēpņu specialisti - CP darboņi. Šodien jau vairums autovadītāju pa lielirbeni regulari mauc vidēji uz 70-80km/h ne no kā īpaši nebaidoties. Bet FR ēras laikā, tomēr vismaz zonā pirms viadukta un abām"zebrām" reti kurš fiksāk par 60km/h tur braukt atļāvās. Līdzīgi arī citās vietās. CP jau arī nav pamata slavināt par izdomu- vairums brigādes arī tagad turpina kontrolēt savās jau pirms pāris gadiem iemīļotajās un jau "iesildītajās" vietiņās. (IV)

288867. viesis 11.janvāris 2013 13:52
0 0 Atbildēt

deksters joprojām cepuri nav noņēmis :D

288868. viesis 11.janvāris 2013 14:40
0 0 Atbildēt

Nu bet ja VALSTS mērķis ir naudas kāšana, tad kāpēc to nevarētu darīt ikviens????

Cik tad tie FR īpašnieki nokāsa? Ne vairāk kā valsts no mums nokāš katru mēnesi... piliens jūrā...

288869. viesis 11.janvāris 2013 14:51
0 0 Atbildēt

:D ko tad no tevis nokāž, ēzel?

288870. viesis 11.janvāris 2013 15:16
0 0 Atbildēt

FR afēra jau nebija vērsta uz ātrumpārkāpumu nepieļaušanu, bet gan tikai uz pārkāpēju aplaupīšanu, tā ka ne tikai nēsā cepuri ziemā, bet noņem kādreiz arī rozā brilles no acīm, de'profesor

288871. viesis 11.janvāris 2013 15:21
0 0 Atbildēt

[c]Kanibāls arī ir no tiem, kuri bez cepures ziemā staigā.[/c]

Lūdzu argumentēt. Kur es apgalvoju, ka fotoradari tas ir slikti. Es saku, ka tā kā tos ieviesa nekādi nevar sasniegt oficiāli uzstādīto mēŗki, tas ka neoficiāli zināms un loģiski no biznesa viedokļa fotoradaru mērķis bija peļņas gūšana nav nekāds vairs noslēpums. Peļņa nesanāca, tad jau laikam nav tik traģiski daudz to pārkāpēju, kā daži apgalvo.

Ja apgalvo, ka ātrums ir galvenais cēlonis avārijām nevis viens no un ne jau būtiskākais faktors, tad pašam cepuri ziemā derētu uzlikt. Arī pētījumi parāda, ka nav ātrumam korelācijas un noteicošā loma avārijās, ja vien ātrums nav rupji neatbilstošs. Tu tiešām tici, ka pat ja visi brauktu ar maksimāli atļautā ātruma robežās, tad nebūtu ne avāriju, ne cietušo? Varbūt nedaudz mazāk bet būtiskas atšķirības nebūtu. Radarus vajag, lai ievēro ātrumu un disciplinē vismaz tagadējā līmenī, bet nevajag pārspīlēt to nozīmi. Melnajos punktos nevis jāliek radari, bet tie jāpārbūvē.

288872. viesis 11.janvāris 2013 15:57
0 0 Atbildēt

neliekuļo jau nu, kanibaal, fotoradari tas ir galīgi slikti, jo pilnīgi nelabi no tiem metās, kad ieraugu, un nevienu tie nedisciplinē, kuri pabraukuši tiem garām, jo ātrumu tāpat vairs neviens neievēro, kamēr atkal kāds pretimbraucējs pamirkšķina par nākamo slauktuvi, un neviens FR nav domāts satiksmes drošībai, bet gan tikai naudas atslaukšanai

288873. viesis 11.janvāris 2013 16:08
0 0 Atbildēt

kur tad tie FR bija salikti, ja ne vietās, kur pat 230 km/h izrādās ir pilnīgi drošs ātrums, un nav bijis pilnīgi neviena paša kraša, tad kādu satiksmes drošību tie tur nodrošināja, kā tikai valsts maka un teilāna kabatu pildīšanu?

288874. viesis 11.janvāris 2013 16:16
0 0 Atbildēt

piekrītu - ne jau FR ierobežo ātrumu. Ātrumu ierobežo ceļa zīmes. FR tikai kontrolē tajās minētā ierobežojuma ievērošanu un vadītāja nevēlēšanās zaudēt naudu liuek beidzot ievērot to, kas bija norādīts ceļa zīmē...

Bet par tiem 230 un radaru vietām.. Njāā - viesim laikam ir folijas apsējs uz galvas... 230 uz Ulmaņgatves pie nestes ir īstais drošais ātrums, vietā kur ir gājēju pāreja un 2 apgriešanās vietas, lielirbes ielā pirms Kalnciema pārvada gājēju pārejas arī 230 bezmaz ir rekomendējamais ātrums utt...

288875. viesis 11.janvāris 2013 16:21
0 0 Atbildēt

Apžēliņ, cik mums sabiedrībā daudz truliķu...

288876. viesis 11.janvāris 2013 16:33
0 0 Atbildēt

ātra braukšana ir maksas pakalpojums, tagad arī par to jāmaksā tāpat kā par citām baudām, citur gan vismaz ievieš maksas ātrgaitas ceļus, nevis FR kā truliķu sabiedrībā pie mums, ko pat deksters šoreiz izņēmuma kārtā pareizi atzīmējis

288877. viesis 11.janvāris 2013 16:45
0 0 Atbildēt

pie mums vispirms jāuzbūvē ceļi ar atbilstošas kvalitātes uzbērumu, atbilstošiem garen- un šķēsprofiliem, nestspēju un pagriezienu slīpumiem un nožogojumiem, atpūtas zomnām un aizliegumu iet gājējiem un pārvietoties traktor un velopisēdtehnikai utt , lai par tiem būvētājs (valsts vai privātais, vai privātās partnerības sponsors) varētu plēst maksu...

bet tad jau atkal būšot slikti - kāds uzbūvējis par savu (nevis valsts) piķi ceļu, bet neļauj truļikiem pa brīvu pa to braukt...

P.S. tik nav skaidrs kuros virzienos vajag tos ātrgaitas ceļus vairāk...

288878. viesis 11.janvāris 2013 19:17
0 0 Atbildēt

[c]neliekuļo jau nu, kanibaal, fotoradari tas ir galīgi slikti, jo pilnīgi nelabi no tiem metās, kad ieraugu, un nevienu tie nedisciplinē, kuri pabraukuši tiem garām, jo ātrumu tāpat vairs neviens neievēro[/c]

Fotoradari ir labi, jo tos nepiekukuļosi(dažiem tas ir slikti) un pārkāpums tiek fiksēts precīzi un ar foto līdz ar to praktiski nav kļūdas iespēja. Savukārt policijas radari ir ne tikai neprecīzi, bet arī nav nekādu pierādījumu(atskaitot neesošo CP godaprātu) kam tas ātrums fiksēts. Pat tā saucamie videoradari ir parodijas, jo video tiem ir ekstra, ko jebkurā brīdī var atslēgt. Bet CP protams tādi radari patīk, jo nav nekāda problēma ar tādiem "piešūt" ātrumu kādu vien vajag.

Fotoradari kā iekārta nav ne slikti, slikti ir tie mēģinājumi ieviest tos LV.

288879. viesis 11.janvāris 2013 19:29
0 0 Atbildēt

[c]Palaidniex:... 230 uz Ulmaņgatves pie nestes ir īstais drošais ātrums..., lielirbes ielā pirms Kalnciema pārvada gājēju pārejas arī 230 bezmaz ir rekomendējamais ātrums utt...[/c]

Tas ko tu apgalvo ir Reductio ad absurdum, jeb prasti sakot demagoģija. Arī bez radariem neviens(izņemot motopeles) uz 200 pa pilsētu nenesas, nevajag pārspīlēt nevietā. Pat ar visiem radariem moči brauca ar uzlocītiem numuriem un nekas.

288881. viesis 11.janvāris 2013 19:36
0 0 Atbildēt

Precīzi ta precīzi, bet ja pokujā sūta bildes, kurās redzamas divas mašīnas vai bildes apstrāde...

288882. viesis 11.janvāris 2013 19:52
0 0 Atbildēt

Palaidniek, davai, pasaules nomale, dod loģisku pamatojumu lai uz taisnas šosejas, kura ir normāli notīrīta un ar redzamību vismaz pāris kilometri vilktos uz 70. Ja nav ziemeņu - nerādies uz ceļa - kaut gan aprakstītajā situācijā neredzu dižu problēmu ar priekšas bezpiedziņu braukt normāli arī ar vasarenēm. Vēl kāds loģisks iemesls, izņemot pilnas bikses?

288887. viesis 12.janvāris 2013 2:51
0 0 Atbildēt

[c]Precīzi ta precīzi, bet ja pokujā sūta bildes, kurās redzamas divas mašīnas vai bildes apstrāde...[/c]

Nu tie ir reti gadījumi salīdzinot ar to bezpriģelu, kas ir CP rokas vai patruļmašīnas radari, to darbības princips vispār neļauj noteikt vai ir nomērīts tuvojošās mašīnas ātrums vai tas ir atstarojums no motora ventilatora vai braucot no ceļa zīmes. Tagad taisās CP iepirkt jaunus radarus, cerams lāzerradarus, ja tomēr mikroviļņu, tad skaidrs, ka turpinās "ķert uz muļķi".

288888. viesis 12.janvāris 2013 11:56
0 0 Atbildēt

Redzi, grūtgalvi msh, ziemas riepas mūsdienās lieto ne jau tāpēc,ka tādiem deģīšiem,kā tu,nebūtu pilnas bikses, bet lai maksimāli uzlabotu drošību uz ceļa. Cik nav bijuši gadījumi,ka tādi mshveidīgie nosit citus un nositas paši vai arī tikai sasit savus šrotus, braukdami ar vasarenēm pa ledu un nečurā biksēs, jo ir ''baigie assi''. Pēc tam gan viņi vairs nav varoņi, bet meklē mammīti...

Savas braukšanas prasmes ar vasarenēm uz ledus lūdzu ej un pierādi slēgtās trasēs , nevis uz koplietošanas ceļiem, kur citi piedalās satisksmē, domājot par savu un citu drošību. Uz ceļiem nevajadzētu parādīties tādiem speciālistiem,kuri ''nečurā biksēs'' no ātruma. Šo varoņu varonība parasti beidzas diezgan ātri, tiklīdz rodas problēmas.

288889. viesis 12.janvāris 2013 12:02
0 0 Atbildēt

kanibaal, kur tu esi sastapies ar to milzīgi bezpriģelu,kas darās ar policijas rīcībā esošajiem radariem?? Kāpēc vienai daļai, nelielai, visur šķiet, ka viņus kāš,apjāj, piečakarē visi un visur, bet pārējiem, nez kāpēc tas tā nešķiet?

Tev ir REĀLI pierādījumi, ka tas tā notiek vai tomēr tikai tantiņas tā kaut kur teica tirgū? Tad kā, FR suck, tas skaidrs, vajagot policiju, tie tā kā esot tomēr objektīvi. Tagad,izrādās, policija taisa bezpriģelu :D:D

Kā ir ?

288890. viesis 12.janvāris 2013 12:12
0 0 Atbildēt

Ir tā ka deksters taisa bezpriģelu, muld vienā muldēšanā cepuri uz acīm uzvilcis

288891. viesis 12.janvāris 2013 15:02
0 0 Atbildēt

Dekster, beidz jaukt "mshveidīgos" ar "deksterveidīgajiem". Es saprotu, velkoties pa šoseju ar žopeli kas aprīkots ar lisakiem [btw, kā reiz biežākie sēņotāji kā reiz ir žopelisti, tikai pamatā ar A vētrām un F astmām :) ] var likties ka cilvēks, kurš mierīgi brauc uz 95, trako jo cenšoties noturēties uz ceļa aizmirsies kāds ir normālais braukšanas ātrums :D

P.N. Tā kā neredzu jēgu no braukšanas ziemā ar vasarenēm, tad par spīti dekstera vēlmēm vasaras ļitaki paliks tur, kur tie atrodas jau kopš ziemas sākuma - 25 km attālumā.

288892. viesis 12.janvāris 2013 20:02
0 0 Atbildēt

Msh, es arī gribētu uzzināt kāpēc ir cilvēki, kas spītīgi katru dienu stūrē auto, kaut tas neptīk un ir bail braukt. To neprasi man, bet tiem, kurus pat fūres nespēj "pastumt" ātrāk par nožēlojamiem 75, kaut ir riepas, liels auto un pat pilnpiedziņa...

288893. viesis 12.janvāris 2013 22:11
0 0 Atbildēt

P.N. Dekster, beidz uztraukties par mshveidīgajiem - mshveidīgie brauc ar pilnpiedziņas sedaniem, kuri apauti ar 6+ mm ziemenēm, caurmērā ievērojot CSN - uztraucies labāk par deksterveidīgajiem, kuri atbalsta bezpriģelu uz ceļiem, ziemā velkoties uz 70 bet vasarā lidojot uz 120, par attaisnojumu izmetot "es jau sodu samaksāšu" :D

288894. viesis 13.janvāris 2013 12:23
0 0 Atbildēt

Msh, es arī gribētu uzzināt [...] ātrāk par 75, kaut ir riepas, liels auto un pat pilnpiedziņa...

Nezinu par citiem, taču reiz pats tā braucu - kad mašīnā sēdēja mana mamma, kura negribēja, ka ātri braucu. Proti - bailīgi bija manam pasažierim, nevis man. Un es nudien nevaru teikt, ka tas būtu nosodāmi.

Protams, tā nevajadzētu notikt katru dienu.

Piebildīšu, ka tajā reizē pieredzēju interesantu situāciju - kad aiz manis iekārtojās vēl viens lēns braucējs, turklāt neieturot pietiekamu distanci, es taisnā un tukšā ceļa posmā viņam ar labo pamirkšķināju, lai taču apdzen. Ko viņš arī sāka darīt, taču ar tik mazu paātrinājumu, ka apdzīšanas laikā jau sagaidīja ātri tuvojošos pretimbraucēju. Man, redzot, ka viņam nesokas ar apdzīšanu, nācās piebremzēt - lai viņam būtu drošāka iespēja atgriezties savā joslā.

Morāle - atkal jau apstiprinās, ka tie, kuri brauc lēnāk par plūsmu, tāpat arī rada apdraudējumu satiksmes drošībai, kā pārgalvīgie skrējēji.

288895. viesis 13.janvāris 2013 17:38
0 0 Atbildēt

[c]DekstersFF:kanibaal, kur tu esi sastapies ar to milzīgi bezpriģelu, kas darās ar policijas rīcībā esošajiem radariem? Tev ir REĀLI pierādījumi,[/c]

Kā kur? Latvijā protams, tu nu gan esi neapķērīgs. Kādi tur vēl pierādījumi, to jau nav pat CP, tie rokas radari nav pierādījums, bez tam nomērīto ātrumu CP var pat neuzrādīt. Personīgi divas reizes esmu saskāries, kad man piešuj ātrumu, kaut pārkāpuma nav un ātrums ir par kārtu augstāks. Tā kā zinu šo radaru trūkumus tad uz vietas CP aizrādot, lai "neķer uz muļķi" palaida. Ja uz vietas nestrīdētos, tad cerības pēc tam apstrīdēt un vinnēt , ja vien nav kāda formāla kļūda protokolā, ir nulle. CP taču ir nekļūdīgi ;) Ja esmu vainīgs tad apmaksāju protokolu un nečīkstu, bet tā kā Deksters maksāt ja neesmu pārkāpis neesmu ar mieru. Tā kā visbiežāk vadītāji neprotestē un samaksā tad protams tādu gadījumu, kad oficiāli pierāda, ka sods ir nepamatots ir mazs.

Tava loģika ir apmēram tāda pati, kā policistiem, ja nav iesniegumu(vai iesniegumus noraidam), tātad nav arī noziegumu, viss super.

Redz, kur izrādās, ka līdz 2010.gadam Rīgā visi, kas sodīti par stāvēšanu "zaļajā zonā" ir sodīti nepareizi un maksājuši bargāku sodu kā paredzēts. Nesaku, ka ir pareizi stāvēt zālājā, bet ja par to ir paredzēts sods, tad tik cik likumā nevis pašu izdomātu. Nu jau kopš 15.05.2010 tas noteikumos ir labots, bet tas jau nenozīmē, ka pārējiem sods ir grozīts un "bezpriģels" nav bijis. Bet es jau zinu ko tenkos Deksters - pārkāpums ir, tātad nošaut, viss ir likumīgi.

288897. viesis 13.janvāris 2013 19:26
0 0 Atbildēt

Man pēdējo reizi kaut ko "piešūt" gribēja gadus septiņus, ja ne vairāk atpakaļ. Vēlāk ne reizi... Pārējie sodi vai izteiktie apgalvojumi par iespējamo pārkāpumu bija absolūti pamatoti...

Es arī netaisos maksāt par neizdarītu pārkāpumu, tiesa man tādus jau sen i nemēģina piešūt... Man kas, "ar karmu kaut kas nav kārtībā"? :D

Ko jūs tādu darat vai kā izpildaties, ka jums nemitīgi kaut ko piešuj???

288898. viesis 14.janvāris 2013 6:28
0 0 Atbildēt

un kā tu izpildījies pirms tiem septiņiem gadiem?

288899. viesis 14.janvāris 2013 7:25
0 0 Atbildēt

Ir tāda cilvēku kategorija, kuriem vienmēr kaut ko "piesien" . Kā jau reiz teicu-uz ēzeļiem ūdeni vadā. Vakar noskatījos filmu par Šoušengas cietumu, tur ar visi bija salikti nevainīgi.

288900. viesis 14.janvāris 2013 8:32
0 0 Atbildēt

pieļauju (lai vai kā kādam to negribētos atzīt), ka arī nīstās CP darbinieku ētika un profesionalitāte ir augusi...

Jebkurā profesijā un sabiedrības daļā ir sava daļa paraugpilsoņu un kretīnu, ja to kaut kur paliek mazāk, tas liecina par kopējo sabiedrības izaugsmi.

Sabiedrībai "augot", varbūtība uztrāpīties uz kretīnismu sarūk...

288901. viesis 14.janvāris 2013 8:35
0 0 Atbildēt

Un vēl... tiem, kam regulāri kaut ko "piešuj", silti iesaku noskatīties šo: www.youtube.com/watch?v=MUgBtyhfE_I

un izdarīt secinājumus... ;)

288902. viesis 14.janvāris 2013 8:46
0 0 Atbildēt

Kanibaals nav tas pats Seene vai kāds viņa brālis? Tam arī visur piesienas, bet pierādījumu tam nav :D:D

Un melis arī konkrēts :D

''Personīgi divas reizes esmu saskāries, kad man piešuj ātrumu, kaut pārkāpuma nav un ātrums ir par kārtu augstāks. Tā kā zinu šo radaru trūkumus tad uz vietas CP aizrādot, lai "neķer uz muļķi" palaida.''

Vai nu varens vīrs bezgala, CP tā nobijās no viņa, TĀ nobijās....

Un par to zaļo zonu un Likumu. Tad kā ir, ja Likums neaizliedz ceturtdienās pa mašīnas logu izmest pusapēstu hamburgeru zilā krāsā, tad var mest ? Vai tomēr nemest, jo sirdsapziņa neļauj piemēslot dabu ? Kādi tik ketīni nav sastopami...likums, redz, neaizliedz maukt pa zāli pilsētā un es maucu, ja ? Kā tas viens kretīnels, pieķets privātīpašumā BOJĀJAM to ( braukāja ar kvadraciklu pa novākšanai sagatavotiem kūdras laukiem, grieza ''saulītes'' utt) man pateica- pasaki, kurš pants ir pārkāpts un ''kāpēc tad es pirku kvadraciklu,ja nevaru braukt, kur gribu''.

Padibeņu mēsli.

288903. viesis 14.janvāris 2013 8:54
0 0 Atbildēt

Ja palasās komentus, tad visvairāk "piešūtais" ir tieši deksters. Viņam roža tāda, ka pa gabalu jau uzprasās...

p.s. un dīvainākais ir tas, ka viņam patīk, kad viņu piešuj... tikai tā viņš jūtās ievērots...

288904. viesis 14.janvāris 2013 10:23
0 0 Atbildēt

903. viesim ir problēmas ar lasītā uztveri.

288908. viesis 14.janvāris 2013 14:38
0 0 Atbildēt

Vispār jau CP godīgai darbībai ātruma kontrolē ticamība varētu būt minimala. Nesen pavēroju CP darbību lidostas viadukta nobrauktuvē 'uz zoļļuka pusi - es tur netālu dzīvoju. Ievēroju, ka CP aptur vairākus auto uz "aci", pat neveicot mērījumu ar rokas radaru. BET, pēc apturēšanas, autovadītājam tiek uzrādīts rokas radars ar jau tur nofiksētu rādījumu....kaut kā neizskatās īpaši objektīvi un godīgi. Nākamreiz , ja pamanīšu kaut ko līdzīgu, nofilmēšu un aizsūtīšu uz "degpunktu" - lai tauta novērtē. . Izskatās, ka iespējas šmugulēties ar radara rādījumiem CP arsenalā ir pietiekoši. Iesaku uz tāda veida CP uzrauties to aizstāvjiem, kuri pēdējā laikā iauto lapās pamanāmi arvien vairāk...

288909. viesis 14.janvāris 2013 14:44
0 0 Atbildēt

IV, tu katru dienu debesīs redzi NLO un dusmojies,kad citi tos neredz,ja?

288910. viesis 14.janvāris 2013 15:14
0 0 Atbildēt

[c]Tam arī visur piesienas, bet pierādījumu tam nav [/c]

Nekur man visur nepiesienas, kopumā ar CP nekādu problēmu nav, tie ir reti gadījumi, bet tomēr ir. Kādus tev vēl pierādījumus vajag? Aprīkot auto ar sertificētām mērierīcēm? CSN ievēroju un vecums, kad gribējās ātrumu pārsniegt(izņemot apdzenot) ir jau pasen garām tā kā braucu bez stresa, nav motīva vākt nepārtrauki mistiskus pierādījumus.

[c]Vai nu varens vīrs bezgala, CP tā nobijās no viņa, TĀ nobijās...[/c]

No kā tad šiem baidīties, nekāds aizmugures man nav. Vienkārši negribēja lieku čakaru un skaidroties tas arī viss.

[c]Un par to zaļo zonu un Likumu[/c]

Tu un Palaidniex laikam toč esat viena un tā pati persona, tieši tāds pats arguments novedot visu līdz absurdam. Pašam tev ar uztveri problēmas. Kur es rakstīju, ka likums neaizliedz izbraukāt zaļo zonu? Aizliedz, bet sodu PP piemēroja ne to, tas jau pārkāpumu neatceļ. Dīvaina tev izpratne par sodiem.

[c]Kā tas viens kretīnels, pieķets privātīpašumā BOJĀJAM to (braukāja ar kvadraciklu pa novākšanai sagatavotiem kūdras laukiem, grieza ''saulītes'' utt)[/c]

Kas tad tai nabaga kūdrai notika :D nesmīdīni, bojājot šim kaut ko. Kā jau iepriekš teicu, pārkāpa tātad deksterprāt drīkst nošaut, tas nekas, ka nesamērīgi. Bez atļaujas pa privātīpašumu braukāt nevar, bet nu nevajag pārspīlēt.

288911. viesis 14.janvāris 2013 15:20
0 0 Atbildēt

Kanibaals -''Kā tas viens kretīnels, pieķets privātīpašumā BOJĀJAM to (braukāja ar kvadraciklu pa novākšanai sagatavotiem kūdras laukiem, grieza ''saulītes'' utt)

Kas tad tai nabaga kūdrai notika nesmīdīni, bojājot šim kaut ko. Kā jau iepriekš teicu, pārkāpa tātad deksterprāt drīkst nošaut, tas nekas, ka nesamērīgi. Bez atļaujas pa privātīpašumu braukāt nevar, bet nu nevajag pārspīlēt.''

Izlasi vēlreiz manis teikto. Sagatavots- tas ir nofrēzēts, saulē nožāvēts un pēc tam rušināts lauks, kura virskārta ir nožuvusi. Pēc stundas bija jāsāk to novākt Ja pa to sāk braukāt un uzārdīt ar kvadraciklu,tas kļūst nevācams, tiek sajaukta sausā virskārta ar slapjo apakškārtu. Ir ieguldīts darbs un līdzekļi lauka sagatavošanā, bet viens mērglītis atļaujas vizināties un vēl klepot pretī.

Aizgāja, proletārieti?

288912. viesis 14.janvāris 2013 15:31
0 0 Atbildēt

Nu baigā problēma!!! Paņem grābeklīti un pielīdzini, aizsēdējies jau esi... :)

288914. viesis 14.janvāris 2013 16:45
0 0 Atbildēt

Nevēlos aizstāvēt "privātīpašuma" bojātāju - ieguldītā darba vērtība nešaubīgi ir jārespektē, bet tas, ka kūdras lauks var būt privātīpašums, vienlaikus ezera krastā liekot ievērot tauvas joslu, mazliet ilustrē nesamērību starp privāta un sabiedrības īpašuma izpratni dažādos gadījumos. Brīdī, kad kāds sakopj savam īpašumam piegulošo teritoriju, ierīko peldvietu u.tml. visiem ir tiesības to piemēslot, bojāt un postīt. Savukārt tad, kad kāds gūst peļņu no fosilo izrakteņu izmantošanas (kur paša ieguldītais darbs ir proporcionāli daudz mazāks) pēkšņi ir vietā absolūts privātīpašums, ko ilustrē tā "īpašnieka" (korekti būtu - apsaimniekotāja) parliecība visus pārējos uzskatīt par "lohiem".

288915. viesis 14.janvāris 2013 17:06
0 0 Atbildēt

Tur "privātīpašums" ir nepieciešams negodīgas uzņēmējdarbības piesegšanai, citiem vārdiem, nodokļu nemaksāšanai. Šitādām vietām vajag uzlaist attiecīgās inspekcijas un atklājās visādi brīnumi.

288917. viesis 14.janvāris 2013 17:13
0 0 Atbildēt

aansi, pastāsti,kādas ir izmaksas, sakopjot piegulošos teritoriju un kādas ir izmaksas un ieguldītais darbs kūdras ieguvē. Nu pastāsti, nekautrējies. Tu taču zini.

Un kas tev traucē nopirkt purvu un izstrādāt kūdru? Vai nomāt to no valsts?

Uz priekšu.

Ek jūs,lumpeņi...

288918. viesis 14.janvāris 2013 17:26
0 0 Atbildēt

Dekster, nemaini tēmu - jautājums ir par būtību. Tauvas joslu tu sakopt drīksti, bet pārdot (piemēram, tirgojot ieejas biļetes savā ierīkotājā pludmalē) ne. Un tajā ir jāļauj atpūsties visiem, kam un kā vien ienāk prātā. Bet purvs nez kādēļ kļūst par svētu privātīpašumu. Abos gadījumos tiktu pārdots dabas resurss (kura esamība nav īpašnieka ieguldījums) kopā ar ieguldīto darbu... Kur starpība? Varu paskaidrot - tauvas josla ir plašām tautas masām saprotams jēdziens un kurā politiķi demonstrē savas rūpes par tautu (izņemto gadījumus, kad tauvas josla attiecas uz pašiem), bet purva "privātīpašums" ir nepieciešams tieši tam, ko uzrakstīja 915. viesis. Tikai viņa versijā ir viena būtiska kļūda - nekādas inspekcijas nekādus brīnumus neatklās, jo ir šādas sistēmas daļa. Un "īpašnieks" visnotaļ pamatoti var skandināt, ka viņa darbība ir likumīga, lai arī pēc būtības neatšķiras no "tauvas joslas". Atšķirība ir tikai likuma burtā, lai pārlieku lielu valsts dabas bagātību daļu neatstātu valsts īpašumā, bet gan sadalītu "pareizi".

288920. viesis 14.janvāris 2013 22:15
0 0 Atbildēt

Deksteram kaut ko pierādīt ir tikpat neiespējami, kā sazvērestības teorijas piekritējus pārliecināt, par to, ka cilvēki ir bijuši uz mēness. Vari teikt ko gribi paliks kā āzis pie sava un atradīs kaut 101 attaisnojumu kāpēc šim kā viszinim ir taisnība.

288921. viesis 15.janvāris 2013 7:29
0 0 Atbildēt

Ko tu gribi man pierādīt, kanārijputniņ? Ka kūdras purvus nevar iznomāt likumīgos konkursos? Ka jebkurš var iet,samaksāt un strādāt? To tu gribi apstrīdēt? Kāpēc tu gribi censties pierādīt to,kas nav, bet pēc tam smirdi ??

288922. viesis 15.janvāris 2013 9:04
0 0 Atbildēt

Viens no nākamajiem ļetraklumpeņu klaigāšanas iemesliem būs fakts, ka policija izvietos valsts FR. Agrāk lumpeņi klaigāja par policijas kontroles nepareizumu, kad parādījās privātie FR, tad policija bija uzreiz dikti laba. Tagad jau lasāms, ka policija atkal vairs nav laba :D

Kad bija Teilāna FR, tad teica, ka ''vot ja būtu valsts un policijas kontrolētie, tad gan būtu kārtība''. Dodu 100%, ka tie paši, kuri skaļi bļāva un sita galvas pret pakaļām tādiem pašiem ņurņakiem, tagad bļaus tieši to pašu tekstu, tikai pret policiju. Nu, visādas seenes, aanši utt.

288926. viesis 15.janvāris 2013 11:39
0 0 Atbildēt

ja par ātruma pārkāpumiem nevarētu iekasēt naudu, ātruma ievērošanu neviens nekad un nekur nekontrolētu, bet uz svešu naudu visi ir nadzīgi, gan policisti, gan teilānisti, gan visādi citādi -isti un -ānisti, bet par ko tiem maksāt, vai par drošu braukšanu bīstamas rāpošanas vietā?

288927. viesis 15.janvāris 2013 12:00
0 0 Atbildēt

926. viesi- ej un izmaini braukšanas ātrumu atbilstoši savām sapratnēm,kas liedz?

288928. viesis 15.janvāris 2013 13:46
0 0 Atbildēt

Dekster - varbūt vajag padomāt par visu likumu ievērošanas līdzvērtīgu "pieskatīšanu"? Vai tev nav ienācis prātā, ka sabiedrības iebildumu pamatā ir nesamērīga represiju vēršana pret vienu konkrētu likumpārkāpumu, policijai tajā pat laikā demonstratīvi ignorējot savus pienākumus novērst neienesīgos pārkāpumus?

288929. viesis 15.janvāris 2013 14:00
0 0 Atbildēt

klau aansi, un kuri tieši pārkāpumi, kas ir tik pat bieži un nepārtraukti, tiek mazāk kontrolēti? a)...; b)...; c)... ?

Un kur ir iesniegums CP ar norādi uz neizdarībām?

288930. viesis 15.janvāris 2013 14:29
0 0 Atbildēt

aansi, tu pats nejūti,ka stum hujņu ?

288931. viesis 15.janvāris 2013 15:07
0 0 Atbildēt

cilvēki iestaigājuši sev taciņu, taču valsts taisa trotuāru 2 metrus no tās un policijai ar sodiem liek piespiest cilvēkus staigāt pa trotuāru; diez, pa kurieni ies cilvēki, kad tur klāt nebūs policijas? tāpat visi jau sen tradicionāli brauc līdz +20 pilsētā, un +30 ārpus, kad nav policijas un FR, bet vai tāpēc kādam gabals ir nokritis? lai gan sodi šo tradīciju nemaina jau gadu desmitiem, kāpēc gan uz tiem un cilvēku vājībām neiedzīvoties un neturpināt viņus slaukt kā tādus lopus viņu pašu un dekstera "drošības" labā?

288932. viesis 15.janvāris 2013 15:20
0 0 Atbildēt

bet kurš tev liedz panākt:

1. oficiālus +20 un +30

2. vai pats pēc tam būsi priecīgs?

288933. viesis 15.janvāris 2013 15:23
0 0 Atbildēt

P.S.

nezkāpēc ir valstis, kur lielākoties vadītāji (ua arī šejienes vadīāji izrtādās tur atrodoties lieliski prot!) tomēr iet pa to asfaltēto ceļu un nemaz nemēģina iemīt taciņu...

bet lūk te ir kaut kāda pasaules naba, kur noteikti ir visi apstākļi spītīgi vilkt pa taciņu... Un pie tā ir jāpieturās...

288934. viesis 15.janvāris 2013 15:42
0 0 Atbildēt

protams, braucot ar vecu zaporožecu, neko vairāk arī nevar vēlēties, kā ir tagad, braucot ar pajūgu, liekas, ka ātruma limiti jau ir noteikti par lielu, bet kāda ir sajūta, velkoties ar mūsdienu modernajiem ātrgaitas spēkratiem? liekas, it kā rocene visu laiku nebūtu atlaista...

288935. viesis 15.janvāris 2013 15:50
0 0 Atbildēt

tad cik jābūt atļautajam ar moderno spēkratu? cik tā lamata iet?

un it visur?

manuprāt mašīnas maksimālo svaru un slodzi uz asīm nosaka nevis atbilstoši iegādātā maksimāli naidīgākā transportlīdzekļa parametriem vai nestspējai, bet atbilstoši ceļ a nestspējai

tāpat ar ātrumu - maksimālais ātrums nosakāms nevis atbilstoši transporta līdzekļu spējām, bet atbilstoši ceļa infrastruktūrai, konstrukcijai un citiem bīstamības momentiem...

288936. viesis 15.janvāris 2013 16:13
0 0 Atbildēt

vai tad pilnīgi neviens pats mūsu ceļš un pilnīgi nevienā vietā ne ar vienu pašu lamatu nav izbraucams ātrāk par 90 km/h? tad jau tie FR fiksētie ātruma rekordi 230 km/h ir falši un pilnīgs blefs, ko? par ko tad sodus liek maksāt?

P.S. un lamatai nebūt nav obligāti jābrauc ar maksimāli atļauto ātrumu, ir taču iespējams braukt arī lēnāk par to, vai ne? runa jau nav par krekliem, bet gan par sirdsapziņām...

288937. viesis 15.janvāris 2013 16:24
0 0 Atbildēt

Vai tie 230 nav īslaicīgi uz dažām sekundēm? Nu kaut vai lai tieši nofočētos un būtu ar ko gunāru staipīt čomu priekšā?

Vai Latvijā maz ir kur ilgāk par dažām minūtēm var droši noturēt tos 230?

uz 300 nu praktiski izbraucami atsevišķos posmos (no dažsimts metriiem līdz pāris km) iespējams ir, bet...

1. Kur esi redzējis Latvijā ceļu, pa kuru nedrīkst

a) iet gājējs,

b) braukt velo,

c) pārvietoties traktors???

2. Kur esi redzējis ceļu uz kura nejauši nevar izskriet meža zvērs?

3. Kādam jābūt ceļa:

a) ganrm- un šķērsprofilam,

b) virsējās kārtas klājuma kvalitātei,

c) virāžu slīpumam pagriezienos, to radiusam utt,

lai pa to DROŠI un salīdzinoši ilgstoši varētu maukt uz nemainīgiem 200-300 km/h?

288938. viesis 15.janvāris 2013 17:56
0 0 Atbildēt

starp citu šodien (15/01/13) pie linezera stāvēja fotoradars...tur kur 30 kmh ierobežojums pie bernudārziem. lieliski...tieši tādās vietās tiem būtu jāstāv!

288939. viesis 15.janvāris 2013 19:16
0 0 Atbildēt

Tiem, kam skiet, ka nav citu parkapumu ko kontrolet, varu ieteikt sakt ar brauksanas joslu un CHA ieverosanu. Tiem, kam liekas, ka tikai parkapumi ir tikai celu satiksme un CP kontrole, atgadinasu, ka smekesana sabiedriska transporta pieturvieta ir parkapums. Tiem, kas apgalvo, ka tiesi atruma parsniegsanu ir vairak nepieciesams kontrolet neka citus lidzvertigus administrativos parkapumus, ieteiktu sakt ar APK grozijumu panaksanu, tapat ka sie cilveki iesaka panakt atlauta atruma izmainas.

288940. viesis 15.janvāris 2013 22:17
0 0 Atbildēt

Nu un kur ir tavs iesnigums CP un citām policijām par neizdarībām, aani?

Un kāpēc pēkšņi ātruma kontole ir jāpārtrauc?

288941. viesis 15.janvāris 2013 22:54
0 0 Atbildēt

940. viesi. Mani iesniegumi ir iestades, kuru kompetence ir attiecigo problemu izskatisana, kad tas skar mani. Par visparigiem jautajumiem man nav paredzetas tiesibas pamatoti sudzeties. Un kadel tu uzskati, ka atruma kontrole ir japartrauc?

288942. viesis 16.janvāris 2013 7:39
0 0 Atbildēt

aansis ir seene.

288943. viesis 16.janvāris 2013 8:17
0 0 Atbildēt

tad kāpēc aatruma kontrole ir jāsamazina? ... kaut gan tas ir vispermanentākais pārkāpums šajā valstī, citās valstīs tieši represīvas metodes piespieda toe mācēt ievērot, nekas cits!

cik daudz nevajadzīgu apdzīšanu, nepārtraukto līniju šķērsošanu, braukšanas pie sarkanā utt. ir braucot ātrāk nekā ļauts... ;)

p.s. un, aani, ja iesniegumi ir tikai par personīgiem "apgrūtinājumiem", tātad esi ņuņņa, čīkstulis parastais...

288944. viesis 16.janvāris 2013 9:13
0 0 Atbildēt

Te bija tāds Seene, tam arī visi uzglūnēja vienmēr, visi policisti bija sliktie, visus viņš nolika pie vietas un vispār bija varens vīrs. Tikai nekad nekam pierādījumus iedot nevarēja. Policisti piečakarēja- pierādījumu nav, ir tikai īdoša runiņa.

Tāpēc man ir pamatotas aizdomas,ka aansis ir tas pats seene, pārsteidzoši līdzīgi teksti.

288945. viesis 16.janvāris 2013 9:26
0 0 Atbildēt

ātruma limiti vairs nav mūsdienīgi, tie ir atpalikuši no pagājušās tūkstošgades un tikai bremzē braukšanas kultūras attīstību, jo iemācīties ātri braukt nevar braucot lēni, bet droši braukt var arī daudz ātrāk, un par drošu braukšanu sodīt ir amorāli, bet bīstami var braukt arī lēni, taču par to nez kāpēc nesoda, jāsoda ir par avārijas situāciju radīšanu vai izraisīšanu, vienalga, vai tas izdarīts ātri vai lēni braucot, bet ne jau par drošu pārvietošanos nevienam netraucējot lielā ātrumā, kur tas ir vairāk nekā iespējams, bet nav atļauts tikai stulbu ierobežojumu dēļ, lai tieši tajās vietās visus noslauktu ar radaru

288947. viesis 16.janvāris 2013 9:36
0 0 Atbildēt

eu, 945...

parādi man tos ceļus, kur uz salīdzināmas kategorijas posmiem varam atļauties augstāk pacelt ātruma ierobežojumus, salīdzinot, piemēram, ar Vāciju?

Až interesanti palika, kur Vācijā uz krustojumiem nosētas ielas bez sadalošās joslas ir 70, kur pa bedrainu ceļau ar asfaltbetona segumu nožēlojamā stāvoklī ir 50? Kur izteiktos privātmāju rajonos ir 50?

Bāni vari nepiesaukt, jo mums nav neviena ceļa milimetra, kur būtu kaut salīdzināma ceļa infrastruktūra, segumu/barjeru utt. kvalitāte un satiksmes organizācija...

p.s.

Vācijā vidējais ceļu stāvoklis ir nevis būtiski labāks, bet nesalīdzināmā kategorijā un tāpat tur ir 30/50/70/90 nu max 100 uz šnēlštrāses...

Kas ir pamatojums te celt ātruma ierobežojumus, jo kāds ir pieircis pacmitgadīgu wanabī superkāru?

288948. viesis 16.janvāris 2013 9:37
0 0 Atbildēt

P.P.S.

par savstarpējo kultūru uz ceļa un noteikumu ievērošanu un citu satiksmes dalībnieku vēlmju respektēšanu vispār pagaidām varam paklusēt...

288949. viesis 16.janvāris 2013 10:16
0 0 Atbildēt

jau koperniks teica: un tik un tā viņa griežas, un viņam izrādījās taisnība, tāpat kā neskatoties pa kādiem ceļiem, arī pie mums brauc un, iedomājies, pat bez avārijām, gan uz FR fiksētiem 230, gan tuvu tiem, gan vēl ātrāk, un kā izrādās, tas ir pat relatīvi droši, ja, protams, to dara saprātīgi un tikai tur, kur to var atļauties, taču kāpēc gan lai par to naudu nenoslauktu, vai ne?

288950. viesis 16.janvāris 2013 10:20
0 0 Atbildēt

947. viesi. Izskatās, ka par Vāciju esi tikai dzirdējis nostāstus. Jā protams, ka turienes ceļi ir labāki, bet visnotaļ salīdzināmā līmenī. Jā, protams, mums nav tādas kategorijas ceļi, kā automaģistrāles. Toties par pārējiem tev ir ļoti nepareizs priekšstats. Ir nācies braukt "izteiktos privātmāju rajonos" ar 110, jūtoties visnotaļ neomulīgi, bet tāds nu tur ir plūsmas ātrums pie atļautā 100. Jā - 100, kas ir standartlimita analogs mūsu 90 ārpus apdzīvotas vietas! Un apdzīvotas vietas statuss tur nav katram iedomātajam ciematiņam, kam "cauri" iet šoseja - kā tas, piemēram, ir tādos Latvijas populārajos CP medību punktos, kā Ciemupe, Spuņciems u.tml.

288951. viesis 16.janvāris 2013 10:27
0 0 Atbildēt

948. viesi. Kādēļ paklusēt? Vari droši braukt kaut uz Eiropas dienvidu zemēm un palielīties ar Latvijas lielisko kārtību, CSN ievērošanu un savstarpējo kultūru uz ceļa. Par Krieviju, arābu valstīm, Ķīnu un Indiju domāju komentāri nav nepieciešami. Līdz ar to pārdomā savu apgalvojumu no citas puses - mūsu satiksmes kultūra noteikti ierindojas pasaules labāko skaitā. Bet kā jau parasti - kārtīgam latvietim viss ir slikti. Vai ne tā?

288952. viesis 16.janvāris 2013 10:37
0 0 Atbildēt

vai tad gadījumā attīstītākās valstis tomēr nav tās, kurās ir lielāki atļautie ātrumi un kurās visi ātrāk brauc, jo tajās domā par to, lai nodrošinātu ātru un drošu braukšanu, nevis to bremzētu un slauktu naudu, kā tas ir krietni vien atpalikušajās valstīs, lielāks ātrums, kā izrādās nodrošina tikai progresu, bet ātruma bremzēšana - tikai vienu vienīgu regresu ar bedrainiem ceļiem, jo nav jādomā, kā tos uzlabot, kas prasa naudu, ja tā vietā naudu var tikai slaukt un slaukt no nepaklausīgajiem šoferiem

288953. viesis 16.janvāris 2013 10:47
0 0 Atbildēt

Te tie anonīmie viesi varētu pakalkulēt,kāds ir tas mega lielais ieguvums no ātruma pārsniegšanas. 10-30min ceļā Rīga-Liepāja? 27 sek krustojot Salu tiltu? Cik tu noguli, nosēdi uz poda, skaties stulbas filmas un citādi izdirs laiku ? Nekur vidējais ātruma limits uz tādas kategorijas ceļiem kā Latvijā nav lielāks par tiem 90-100 km/h.

UN BEIDZOT IEKALIET SAVOS TUPAJOS PAUROS- NE JAU FR UZSTĀDĪTĀJS IR VAINĪGS, KA VALSTS ( tas ir arī visi jūs) NEMĀK SAKĀRTOT INFRASTRUKTŪRU UN ATTIECĪGI ĀTRUMA REŽĪMU REGULĀCIJU !

Tas nozīmē sekojošo-ja ir zīme 50, tad tur ir jābrauc uz 50 . Kas ar jums ir, pilnīgi deģīši esat un to nespējat apjēgt??

288954. viesis 16.janvāris 2013 10:54
0 0 Atbildēt

vai CP ir jebkad sastādījusi kaut vienu protokolu kādam ceļu uzturētājam par nelabotiem bedrainiem ceļiem, ak jā, tiem taču laikam jācīnās pret ātrumpārkāpējiem ar visiem iespējamiem līdzekļiem, pat ar bedrainiem ceļiem, jo cik laimīgi viņi kļūst ikreiz, kad ir noķēruši kādu ātrumpārkāpēju, tā viņu laimes sajūta ir tik neaprakstāma, ka liekas, policists ar radaru ir pats laimīgākais cilvēks virs zemes un, ka tikai radars spēj padarīt viņu patiesi laimīgu, tad nodrošināsim daudz laimes tiem dzīves pabērniem un katru policistu apgādāsim ar radaru

288955. viesis 16.janvāris 2013 10:56
0 0 Atbildēt

klau aani, un gribi teikt, ka tajās dienvidu valstīs ir atļaut ātrāk braukt kā pie mums?

krievijā, indijā un attīstītajā grieķijā pilsētā ir 90 un uz ārpilsētas ceļiem 200? Un tur nav avāriju un viss ir tā, kā vajag? Ko var murgot?

Zviedrijā uz ārpilsētas ceļiem bez sadalošās joslas un "zvēru sētas" ir atļauts zini cik? Neuzminēsi - 70! Dānijā 80!

Baigi sapuvušas valstis ar nopuvušu ekonomiku, pilnīgs regress, pat tāds, ka var nosponsorēt latvijas lubraciņiem vairāku miljardu (lasi gada budžetu) vērtībā un nepalikt nabagāki...

288956. viesis 16.janvāris 2013 11:00
0 0 Atbildēt

954 - klau - vai tiešām CP pilnvarās ir sastādīt protokolus par bedri?

VIņi ir tiesīgi kontrolēt nevis ceļa uzturētājus, bet ceļa lietotājus. Un lai vai cik brīnumaini tas nešķistu - tas nav viens un tas pats!

Un kādam idiotam jābūt, lai cīnītos par tiesībām pārkāpt ātrumu iertobežojumus uz asfaltētierm bezceļiem? Pārtkāpt ātrumu ierobežojumus, kas ir identiski un ir spēkā attīstītākās valstīs nesalīdzināmi labākiem ceļiem un kultūru??? Nešķiet stulbi?

Ko tās patiešām 27 sekundes uz salu tilta izšķirs? tās 1,2 minūtes uz Jūrmalas šosejas?

Gribās un patiešām spēj ātri un droši braukt? Kaut kā nemanu slēgtās trasēs grivbētājus un kā arī nemanu nospiedošu Latvijas dominanci F1, WRC, utt autosporta sacīkstēs, jo te bezmaz katrs ir Ūberbraucējs, tikai nezkādas sūda zīmes traucē izpausties rekordu uzstādīšanā... :D

288958. viesis 16.janvāris 2013 11:03
0 0 Atbildēt

francijā un itālijā gan reti kurš lēnāk par 80 pilsētā un 150 ārpus tās brauc, tomēr nezinu gan vai tur tie ir atļautie ātrumi

288959. viesis 16.janvāris 2013 11:06
0 0 Atbildēt

Taigā reti kurš brauc ātrāk par 30...

288960. viesis 16.janvāris 2013 11:20
0 0 Atbildēt

mhm, kā tad - pilsētā nemitīgi 80... kā tad, ārpus perrmanenti 150... kā tad...

protams vietāmtā tur uz mirkli atvelk uz 80 vai 150 attiecīgi, tāpat kā šeit, tikai tur to darīt ir drošāk!!!! Jo satiksme ir citādāka, ceļa organizācija citātāga un katrs sevi neuzskata par lielāko šumaheru uz citu galīgi deklasēto elementu fona... tur vadītāji viens otru vairāk ciena...

tikai tur arī cilvēki spēlē spēli ar miličiem - pieķers/nepieķers

un sodus arī tur piespriež un arī tur maksā un tur tie ir ļoti lieli - atbilstoši viņu algām...

288961. viesis 16.janvāris 2013 11:21
0 0 Atbildēt

Ceļu satiksmes likuma 4.pantā nepārprotami stāv rakstīts: "Valsts policija kontrolē ceļu stāvokli", taču šāda kontrole ne tikai nav novērota, par tādu nezin ne tikai 956 viesis, bet to izliekas nezinām arī paši policisti, lai vispār nepildītu šo savu tiešāko pienākumu, taču pat neraugoties uz to, algas gan policistiem tiek tikai palielinātas, lai godam, tā teikt, nodrošinātu vismaz ātruma režīma kontroli

288962. viesis 16.janvāris 2013 11:26
0 0 Atbildēt

kā tieši tie kontrolē?

Mēra gruncūdeņus, izvērtē lietus ūdens kanalizāciju, mēra ceļa šķērsprofila deformācijas? Kuros noteikumos aprakstīts?

ir plašāks izskaidrojums?

Vai ar ceļu stāvokli jāsaprot - ir vai nav ceļš - var vai nevar pabraukt?

288963. viesis 16.janvāris 2013 11:28
0 0 Atbildēt

nu ceļu stāvokli kontrolēt, protams, nav tik ienesīgi, kā ātruma režīmu, tāpēc jau arī tiek noteiktas prioritātes, lai katrs varētu nodrošināt savu ekonomisko izrāvienu

288964. viesis 16.janvāris 2013 11:29
0 0 Atbildēt

Ceļu satiksme nenotiek zem ceļa seguma...

288965. viesis 16.janvāris 2013 11:36
0 0 Atbildēt

Nu - tādad, ja ceļu satiksme notiek virs seguma - tātad - tā ir pati satiksme, nevis ceļu stāvoklis...

Vai tu kaut ko pat snesaproti vai kā?

288966. viesis 16.janvāris 2013 11:38
0 0 Atbildēt

Kā jau teicu, ceļu satiksme notiek virs ceļa seguma un CP kontrolē to, kas ir virs seguma.

288968. viesis 16.janvāris 2013 11:42
0 0 Atbildēt

Nu - tātad viss ir kārtībā - ceļu policija kontrolē satiksmi!

Līdz ar to tai nav nekāda sakara ar seguma kvalitāti, bedrēm, ceļa zīmēm utt.

Tie tikai kontrolē ceļa zīmju un ceļa uzturētāju veidotās satiksmes organizācijas un CSN ievērošanu...

Tākā pie mums pārkāpēju ir simtiem reižu vairāk par CP inspektoriem, tad tie kontrolē to, ko var, grib, vai spēj visvieglāk kontrolēt un nav ko tiem par to pārmest, jo mehāniskie kontroles varianti pagaidām ir pārkāpēju-recidīvistu izšvilpti...

Protams pirmie kucēni jāslīcina un jāizdara secinājumi. Vienīgais, kas bija dumji - minimālās sankcijas par līguma nepildīšanu. Pārējais varēja arī palikt... Jo kur un kā izvietot FR ir un paliek līguma noslēpums.

288969. viesis 16.janvāris 2013 11:48
0 0 Atbildēt

policija ceļu stāvokli kontrolē ar radariem - ja ir ātrumpārkāpumi, tātad ceļa stāvoklis ir atbilstošs, bet ja nav ātrumpārkāpumu, tātad ir jāmeklē un jāizvēlas atbilstošāks ceļa stāvoklis, kur to turpināt kontrolēt ar radariem, līdz kamēr tas jau kļūst neatbilstošs braukšanai virs atļautā ātruma, tie radari tomēr ir viena universāla lieta un padarīšana, ar tiem var kontrolēt gandrīz jebko, kur vien tikai kāds iedomājas kaut nedaudz ko pārsniegt, jo rāpot uz ceļiem pa ceļiem ir jāpiespiež pilnīgi visiem, kuri iedomājušies celties pakaļkājās, lai mērkaķi vairs netaptu par cilvēkiem un tie vairs netaptu par policistiem, lai vienreiz apturētu beidzot to darvinisko evolūciju, un izdzīvotu tikai paši izredzētākie ar strīpainajiem puļķīsiem un radariem, fotoradariem, lāzerradariem...

288970. viesis 16.janvāris 2013 12:03
0 0 Atbildēt

Neaizmirsīsim, ka ātruma kontrole ir viens no vienkāršāk realizējamajiem un pierādāmajiem pārkāpumiem.

288971. viesis 16.janvāris 2013 12:04
0 0 Atbildēt

viesis 969 gan ir smagi cietis kaut kādā viņam vien zināmā situācijā un piespiests rāpot, tik smagi apvainots...

Kaut kā neko tādu nav nācies sastapt uz ceļiem, ko šis te raksta. Kur tu dzivo?

288972. viesis 16.janvāris 2013 12:06
0 0 Atbildēt

Ātrums, nepareizs ātrums, ir visu avāriju cēlonis. Pilnīgi visu!!! Jo, ja auto stāv uz vietas, tad avārija nevar notikt. Tāpēc esmu par ātruma kontroli jebkādā veidā. Tas, kam tiek nauda no sodiem, ir nebūtisks faktors...

288973. viesis 16.janvāris 2013 12:36
0 0 Atbildēt

969. viesis Vācijā pilsētā arī vilks 90 pie atļautajiem 50, jo asfalts taču labs un Bundespoļicaju sūtīs pie aaņa, par vēlmi kontrolēt ātruma ievērošanu...

288974. viesis 16.janvāris 2013 14:52
0 0 Atbildēt

Populārs bazārs par šo tēmu - par to liecina konkrētās aktivitātes. Būtībā, jau pirms 30 gadiem ši tēma nebija mazāk aktuāla - autovadītājiem ļoti nepatika pirmie autoinspekcijas rīcībā esošie radari, kas bija novietoti uz autoinspekcijas (CP) automašinām. Sūdzības par autoinspektoru darbībām prokuratura saņēma tūkstošiem. Kad autoinspektoru rīcībā 70-to beigās parādijās pirmie japaņu rokasradari "speedgun", autovadītāju neapmierinātība pieauga, jo autoinspektori sāka slēpties krūmos un vārtrūmēs. Redzam, ka līdz šai dienai šis problemas aktualitātes nav zaudējušas aktualitāti - to pierādīja FR darbības periods. Neapmierinātība un sūdzību skaits pieauga. Teju katrs otrais izvēlējās iespēju pārsūdzēt soda protokolus , ar mērķi nemaksāt sodus. Procesi ieilga, tiesām bija jātērē lieli resursi, lai savlaicīgi pagūtu izskatīt arī valstiski svarīgākas lietas. Un viss vēl turpinās. Šobrīd izskatās, ka tuvā perspektīvā sods par pārkāpumu būs jāsamaksā termiņā, neatkarīgi no protokola pārsūdzības tālākās virzības. Pēc soada samaksas, loģiski, nevienam netiks liegts sūdzēties līdz pat Senāta līmenim. Ja tiks konstatēta policijas vaina soda piemērošanā, samaksātā soda nauda tiks atgriezta atpakaļ. Starp citu, līdzīga prakse jau darbojas daudzās citās ES valstīs. BET, tāda līmeņa sūdzību rakstīšana , kāda tā ir pašlaik, 75% gadījumu nav uzskatāma par korektu autovadītāju rīcību. Manā vērtējumā, FR pagaidu noiešana no "skatuves" nav vērtējama pozitivi. FR sistēma tomēr autovadītājus disciplinēja vairāk, nekā CP kontrole uz autoceļiem. CP objektivitāti joprojām ietekmē t.s. "cilvēciskais faktors", un šajā ziņā situacija ir uzlabojusies minimāli. Drīzāk, pastāv viedoklis, ka pēc "tukšā" pārtraukuma CP "apetīte" ir palielinājusies, bet pamanāma un aktīva to darbība uz autoceļiem nav īpaši pamanāma. To darbības process ir epizodisks. Rezultāts viennozīmīgi ir vidējā ātruma palielināšanās uz autoceļiem. Pagaidām to ir grūti pamanīt, jo ir "lēnā", jeb ziemas sezona. Kad nokusīs sniegs, ātrumi uz ceļiem palielināsies vēl straujāk, viennozīmīgi - pieaugs CSN skaits. Neesmu pārliecināts, ka ar pašreizējo sava darba kvalitāti CP būs spējīga situaciju normalizēt. Protams, pavasarī būs "kaudze" ar jauniem rokas radariem, krūmi apaugs ar lapām, būs arī silts laiks - bet neesmu pārliecināts, ka ar to visu CP izdosies samazināt vidējos ātrumus līdz tādam līmenim, kā tās bija FR darbības laikā.

288975. viesis 16.janvāris 2013 15:18
0 0 Atbildēt

nu, labi jau labi, pierunājāt, ka gudrākais vienmēr piekāpjas, tikai žēl, ka tāda nav neviena nekad starp ātruma ierobežotājiem un to ierobežojumu kontrolētājiem, jo ātruma slimību gan jau ka var izārstēt, bet tiem nabagiem nu galīgi un nepavisam nav paveicies, tā ka izsaku vispatiesāko līdzjūtību gan visiem aprobežotajiem, gan aprobežotājiem un to kontrolētājiem, jo īpaši jau deksteram par viņu kvēlo atbalstīšanu, lai dzīvo tātad nepamatotie ātruma ierobežojumi un to visaptveroša un totāla kontrole, tad pacelsim glāzes par visas valsts elekrifikāciju, tfu, radarizāciju! priekā! urā, biedri! atpakaļ uz totalitārismu un komunismu, kur pat pirms gadiem 50 jau bija iespējams braukt ar 90 km/h, slava par to dižajai partijai un vadonim, jo kas gan pa šo laiku ir mainījies? izrādās, ka pilnīgi nekas, kādi nejēgas braucēji bija tad, tādi palikuši vēl joprojām arī šodien, un tādi paliks arī turpmāk, tā arī nekad nejēdzot izbaudīt braukšanu ātrāk par 90 km/h pat ar auto, kurš pat 100 km/h spēj uzņemt ātrāk par 6 sekundēm un gandrīz arī tikpat ātri apstāties

288976. viesis 16.janvāris 2013 15:50
0 0 Atbildēt

Tieši tā, anonīmais viesi, būs tev ievērot. Un, ja pārkāpsi, samaksāt.

Tam savam balagānam, ko saskricelēji, liec priekšā šo- ko dod tava superkāra jauda, riepas un bremzes uz sniegaina ceļa vai lietus apstākļos...ja tavs prāts ir palicis tik pat ātrs kā 1985. gadā. Cilvēka reakcijas laiks nav paātrinājies un tas jau sen ir atzīts visā pasaulē pa lielam, ka 90 ir tas optimālais ātrums uz Latvijas tipa ''lielceļiem''.

288977. viesis 16.janvāris 2013 15:50
0 0 Atbildēt

IV - sūdzību rakstīšanā situācija ir abpusēji nenormāla. "Tikai" 13% pamatotu sūdzību, ko atzīst CP ir klaja tiesiskuma ignorēšana. Ņemot vērā, ka vēl ir ļoti daudz tādu, kas sodus nepārsūdz, jo "to piecīti" ir vieglāk samaksāt, situācija ir dramatiska. Bet diez vai Deksters un citi šādas sodīšanas aizstāvji gribēs atsēdēt savus gadiņus profilaktiski, ja šādā veidā sāks darboties kriminālpolicija, pildot slepkavību izmekklēšanas plānus. Un nevajag atrunāties ar pārspīlēšanu - tieši šie sodīšanas aizstāvji ir tie, kas pielīdzina ātruma pārsniegšanu slepkavībai.

288978. viesis 16.janvāris 2013 16:10
0 0 Atbildēt

varbūt tevi, dekster, var tomēr pierunāt uz kompromisu, un to ātrumu kontrolēt tikai tumsā ar lietu un sniegu, bet vismaz gaismā un sausumā iztikt bez tā ātruma kontroles, citādi tas autiņš 90 jau sasniedz zem 2000 rpm, nu drīz vispār galīgi aizsērēs, bet tā kārtīgi atdzīvoties tas sāk tikai no 3000 rpm, kad spidometrā jau 150, pa pilsētu vispār ripo tikai uz tukšgaitas apgriezieniem, iežēlojies taču kādreiz par mūsdienu ātrgaitas tehniku arī, cik tad to var lauzt un spīdzināt

288979. viesis 16.janvāris 2013 16:22
0 0 Atbildēt

klau lidojošais viesi - vai nu atstāj 3. robā un priecājies par megaapgrieziedniem vai nu nopērc dzīesvietai atbilstošu auto

Holandē tev visi piedāvātu to tavu auto iebāzt tev vienā vietā un uzkāpt uz velo.

Tākā skaidra dienas laikā visādi Tev līdzīgi vanabī šumaheri un autobraukšanas čempione nesa*isās meistarībā un nenošķiļas. Žēl, ka ne vienmēr vieni paši ar stabu vai sienu, bet iesaista citus...

288980. viesis 16.janvāris 2013 16:34
0 0 Atbildēt

978 ierosinājums neder tikai tāpēc, ka lietainā un sniegainā tumsā nav tā ķēriena, kāds ir sausā gaismā, jo naudai ir jāripo vēl ātrāk, nekā kāds auto vispār spēj pabraukt, visu regulē un nosaka tikai naudas aprite, ne jau braucēju vai spēkratu drošība, kas ir tikai piesegs naudas skalošanai

288981. viesis 16.janvāris 2013 16:35
0 0 Atbildēt

"Holandē tev visi piedāvātu to tavu auto iebāzt tev vienā vietā un uzkāpt uz velo."

Tieši Holandē esmu braucis pa šoseju, kur atļautais ātrums ir 90 km/h, un kas reāli dzīvē ir blīvi apbūvēts privātmāju posms ar ietvēm un gājēju pārejām starp divām apdzīvotām vietām.

288982. viesis 16.janvāris 2013 17:48
0 0 Atbildēt

Par holandi, mašīnām un veloceļiem...

www.youtube.com/watch?v=XuBdf9jYj7o

Tur ir cita kultūra uz ceļa un cita attieksme pret auto pēc noklusējuma, tur tas nav neatņēmams krāna garinātājs ar kuru jāvelk itvisur cik tas iet... Tur atklāti uzspļaut sabiedrībai ar savām personiskām iegribām ir muļķīgi un dārgi...

288984. viesis 16.janvāris 2013 19:04
0 0 Atbildēt
288985. viesis 16.janvāris 2013 22:06
0 0 Atbildēt

Sodus par ātruma pārkāpumiem ir nepieciešams palielināt 3-5 reizes ! Sodam jābūt tik lielam, lai vairums vadītāju tiktu motivēts nepārkāpt !

288986. viesis 17.janvāris 2013 8:13
0 0 Atbildēt

fanam taisnība, ja zaglim nocērt roku, viņš vairs nezags, vismaz ar roku...

288987. viesis 17.janvāris 2013 8:42
0 0 Atbildēt

kam dampis nevelk vairāk par 90, tos jau apmierina tie ierobežojumi, bet kāpēc ir jābremzē pārējie? vai tad nav labāk pēc iespējas ātrāk atbrīvot ceļu, nekā to iespējami ilgi aizņemt? vai ir prātīgi tukšā taisnā sausā gaišā ceļa posmā visu laiku nenormāli lēni vilkties, ja to var droši pieveikt gandrīz divreiz ātrāk? braucēji ir dažādi, tad kāpēc visiem jābrauc tikai un vienīgi kā āmuriem? varbūt vieglajiem auto vasarā ir jāpieļauj tomēr vismaz 30% tolerance?

288990. viesis 17.janvāris 2013 8:55
0 0 Atbildēt

Fan, vispirms panāc,lai esošos sodus samaksā un tad fantazē. Sodi jau patlaban ir pietiekami , lai tos respektētu. Sakārtot vajag ātruma režīma regulāciju, cik var stāstīt?? Un par cik mums ir 0 deklarācija ieviesta, sodus var piemērot proporcionāli ienākuma līmenim.

Bet tu,kā izbijis ierēdnelis, vari tikai ar pirkstu debesīs bakstīt, no jūsu sugas kaut kādas izmaiņas gaidīt ir tas pats, kas sagaidīt,kad pūcei aste sāks ziedēt.

288991. viesis 17.janvāris 2013 9:09
0 0 Atbildēt

mjāaaa, 90 km/h ir baisa vilkšanās, tā nu viņš ir... latvijā uz grantenēm der ieviest min ātrumu 140, nu lai fiksāk kustība notiek...

interesanti cik ir apļa laiks kaut 333 trasē, tam, kam esošie ierobežojumi (kas ir +/- salīdzināmi ar Eiropas valstīm) ir bireismīgi ierobežojoši tieši uz mūsu ceļiem?

Parasti šitādi (mutes) braucēji nespēj uzrādīt kaut vai vidēji ciešamus apļu laikus...

288993. viesis 17.janvāris 2013 9:29
0 0 Atbildēt

neviens jau pa ceļu nebrauc nekādus apļus kā grants trasē, tajos trases apļos tie ierobežojumi patiešām būtu OK, bet uz taisna asfalta var pilnīgi mierīgi kruīzā rullēt 140 un pat vairāk, ja tikai bremzes visu laiku pa priekšu nebrauktu

288994. viesis 17.janvāris 2013 9:37
0 0 Atbildēt

jā, jā - dzīvo ātri, mirsi jauns... :D

Braucot uz visādiem bičpārtijiem lielākā daļa skrējēju, savā trakajā un riskantajā skrējienā iegūo laiku (debili apdzenot, raustoties un dīdoties ieguvuši), nozaudē stāvot bencīntankā un pīpējot...

Un jēga bija skriet?

288996. viesis 17.janvāris 2013 9:56
0 0 Atbildēt

nu re, nevienam nevajadzētu citus debili apdzīt, raustoties un dīdoties, ja tas 90 būtu nevis maksimālā, bet gan tikai vidējā ātruma ierobežojums, tad visi varētu braukt raitā plūsmā, nevajadzētu arī lielu naudu izmest par nevajadzīgiem mēsliem jeb radariem, nerastos arī mantkārīgas domas par iedzīvošanos uz ātrumpārkāpumu rēķina, un visiem vajadzētu būt apmierinātiem, ideāls risinājums!

288997. viesis 17.janvāris 2013 10:01
0 0 Atbildēt

Muļķis esi?

Kā tu piespiedīsi traktoram braukt pa ceļu uz vidējo 90-mit, ja tas spēj knapi 42 km/h?

Un tagad pasaki - ja viens tur uz šosejas 100 pēc speedo un 90 faktiskos, bet vienmērīgus, vs idijoti, kas atvelk uz 2,765 sekundēm 172 un tad bremzē pie traktora uz 42... Cik sekundes būsi ātrāk Siguldā pie Vagoniņa stacijas, ja starts ir pie Ministru kabineta?

Un ko tieši iegūsi šajās vinnētanās n-minūtēs un sekundēs? Ko vairāk pagūsi?

288998. viesis 17.janvāris 2013 10:23
0 0 Atbildēt

lēnajiem nebūt nav jāspiež ātri braukt, tāpat kā ātrajiem nav jāspiež lēni braukt, un viss būs štokos, tici man, satiksme izretināsies un kļūs daudz labāka un katram atsevišķi pat vienmērīgāka nekā ir tagad, tas ir ideālākais variants, man vidējais nekad vairāk par 90 nav bijis, taču lai paspētu apdzīt garu lēno kolonnu, braucošu uz 90, ar tādu pašu ātrumu to izdarīt, protams, ka nevar, bet jēgu vilkties tai astē un visu laiku raustīties kopā ar to arī nesaskatu, jo labāk tomēr ir viens otram maksimāli netraucēt, tāpēc, kas grib, lai brauc lēnām, bet kas var, lai brauc ātri, bet galvenais - droši, jo drošība uz ceļa neapšaubāmi ir pats galvenais un pats svarīgākais bauslis, kam jāstāv pāri visam, tas ir neapstrīdami!

288999. viesis 17.janvāris 2013 10:25
0 0 Atbildēt

Šis te anonīmais izskatās pēc kārtējā prastā reitinga kačātāja, pie tam ar dīvaini anarhistisku novirzienu satiksmes drošības prasību virzienā. Aizej un norauj podā to savu spļaušanu uz citiem un vēlmi nosisties legāli.

289000. viesis 17.janvāris 2013 10:28
0 0 Atbildēt

patiesība ir kaut kur pa vidu

nedomāju ka tiem, kam baisi gribas skriet tas būu jāļauj uz koplietošanas ceļiem

tāpat tiem, kam baile braukt būtu jāļauj visiem čakarēt satiksmi

tie 50/70/90 nav izzīšti no pirksta aiz gara laika

Tam pieskaņoti ceļa zīmju attālumi, joslu marķējums utt... Un galvenais cilvēka reakcijas laiks, kas atšķirībā no spēkratiem nav vērā ņēmami uzlabojies pēdējo 50 gadu laikā droši...

289001. viesis 17.janvāris 2013 10:35
0 0 Atbildēt

Mjā, pēc daudziem komentāriem spriežot, pavasarī ar ātrumiem būs smagi - CP reali netiks galā. Atceros, kad pec remontiem atvēra Tallinas šoseju, tur uz reiz bija drūmākie ātrumi - CP nepārtraukti tur dežurējot, kaut kā kārtību ieviesa. Bet, pašlaik kaut kā CP darboņus , tur kur viņiem vajadzētu būt - īpaši nemana. Šiem ir tendence sēdēt ar radariem maznozīmīgās ieliņās, kur ir ātrumierobežojums "30" , un pelnīt,kā saka, vieglu piķi... Tajā pašā,laikā, nu jau pa kalnciemtiltu un lielirbeni visi kam nav slinkums, mauc uz sotoku.Tur nevienu CP brīgādi vispār neesmu manījis. Jūrmalene arī īpaši daudz netiek kontrolēta, tur pat puteņos daudzi mauc ar 130km/h.....Toties lidostas viadukta apkārtnē, kur gājējus, skolniekus, bērnudārzniekus un pensionarus var sastapt itin reti, Cp mīl apgrozīties itin bieži - gan uz ātruma kontroli, gan šmigas pārbaudi. Vērosim,kā situacija atrisināsies turpmāk - līdz pavasarim vairs nav tālu.

289002. viesis 17.janvāris 2013 10:39
0 0 Atbildēt

Nezinu gan, IV, kur tu uz Kalnciema tilta vai Lielirbesielas esi manījis to milzīgo uz 100 braucēju skaitu. Tev,laikam, tiešām daži ieraudzītie ir bezmaz vai jau epidēmija.

289004. viesis 17.janvāris 2013 11:05
0 0 Atbildēt

atļautais ātrums ir tikai nāvējoši bīstams, bet atļautā ātruma pārkāpšana jau ir bīstami nāvējoša, vai tad no nāves nemaz nav bail? vai tad vispār nepārvietoties braucot? vai braucot domāt tikai par nāvi, vai braucot par nāvi nedomāt vispār? vai nāves robeža ir 90, un visi, kas to pārsnieguši, jau ir nositušies? un vai pirms tam tie paguva uzspļaut gan deksteram, gan citiem, ja nepaguva noraut podā? virs 50 pilsētā un virs 90 ārpus vēl joprojām brauc lielākais vairākums, un kā par brīnumu vēl joprojām visi gan dzīvi, gan veseli, laikam jau visi būs kārtējie prastie reitingu kačātāji ar kaut kādu dīvaini anarhistisku novirzienu satiksmes drošības prasību virzienā, turpretī deksters gan tikai lai nepārsniegtu 50/70/90, laikam regulāri rauj podā

289005. viesis 17.janvāris 2013 11:23
0 0 Atbildēt

Jā, tieši tā.

289006. viesis 17.janvāris 2013 11:23
0 0 Atbildēt

Es ieteiktu paoponēt ar Vācijas bundespoļicaju, kad esi pieķerts arī turienē pieņēmtos 50/70/90...

Redzi zagt ir slikti, neatkarīgi no tā vai manta ir iebetonēta, ar signalizāciju un apsardzi, vai viegli pieejama pārlecot sētai...

289007. viesis 17.janvāris 2013 11:26
0 0 Atbildēt

policija labāk lai pīpētājus kontrolē, jo pīpēt un citiem likt elpot smirdīgos nikotīna dūmes ir veselībai daudz kaitīgāk un bīstamāk nekā ātri un droši braukt, ja policija patiesi grib aizsargāt cilvēku veselību un dzīvības, nevis tikai nekaunīgi iedzīvoties no ātrumpārkāpējiem; cik pīpētāji ir noķerti? vai tiešām neviens pats nekad un nekur ne reizi nepārkāpj pīpēšanas noteikumus? tas ir vairāk nekā apbrīnojami, ka visa lielā policijas armija pat vēl nevienu pašu pārkāpēju pīpmani nav spējusi pieķert, laikam jau tie radari tos dūmus vispār nemaz neuztver, varbūt, ka to vietā tomēr dūmu detektori būtu jāpērk un jābeidz nekaunīgi naudu slaukt, bet jāsāk domāt par daudz svarīgākām cilvēciskām vērtībām?

289008. viesis 17.janvāris 2013 11:27
0 0 Atbildēt

Ir noteikts ātrums , to būs ievērot. Nepatīk? Ej, stājies partijā, izvirzi savu ideju,pierādi to, panāc atbalstu un maini Likumu.

Nedomāju, ka tādu anarhistisku tipiņu domas kāds ņems vērā nopietni un tāpēc tava ļerkstēšana ir tāda tukšas mucas svilpošana vējainā laikā.

PS. Starp citu, uz ārpuspilsētu ceļiem plūsmas ātrums ir 100 km/h apmēram. Tas taču ir tavs sapnis,ko? Par 100 uz piemēram Bauskas šosejas nevienu nesoda.

289009. viesis 17.janvāris 2013 11:34
0 0 Atbildēt

ja no ātruma iet bojā desmiti vai simti, tad no pīpēšanas tūkstoši vai miljoni, tad kāpēc policijas prioritāte nav pēc iespējas vairāk glābt cilvēkus no nāves, bet tās prioritāte ir gan pēc iespējas vairāk tikai tos nokāst un noslaukt, kamēr tie vēl dzīvi

289010. viesis 17.janvāris 2013 11:41
0 0 Atbildēt

nauda ir vajadzīga visiem, un ja nepietiek ar ievāktajiem nodokļiem, tad naudu vēl bonusā atņem arī ar sodiem

289011. viesis 17.janvāris 2013 11:47
0 0 Atbildēt

soda jau tikai par nepaklausību, lai arī paklausība būtu cik stulba

289012. viesis 17.janvāris 2013 11:51
0 0 Atbildēt

lētāk ir būt paklausīgam, jo gudrība maksā dārgi

289013. viesis 17.janvāris 2013 12:53
0 0 Atbildēt

pārkāpt principa pēc neliecina par gudrību

pie mums te vesela paaudze izaugusi, kam galvenais ir pārkāpt noteikumus, neskatoties vai to pārkāpums nav absurds...

Aizliegs čurāt no daudzstāvenes, būs vesela kustībva, kam vajadzēs pret to cīnīties un demonstratīvi to darīs...

Moš vispār CSN atceļami būtu, lai katrs brauc pēc saviem ieskatiem... Tikai pēc tam nesūdzies, ka kāds "krutāks" sāk apbižot...

289014. viesis 17.janvāris 2013 14:42
0 0 Atbildēt

Dekster, esošie sodi esot pietiekami lieli lai būtu pamudinājums ievērot ātrumu? Nu huļi tad tu neievēro? :D Tas tavs rīgas pašvaldībnieku soda par zaļās zonas izbraukāšanu salīdzinājums ar tavu kūdras lauku vispār bija dienas pērle :D - tu domā ka tos sodus lika cilvēkiem, kas ar savām mašīnām zīmēja saulītes zālājos? :D Vai tomēr pilsētu realitāte - lika tiem, kuri noparkojās zālei tuvāk par bordas tiesu?

289015. viesis 17.janvāris 2013 14:48
0 0 Atbildēt

ātrums rada pieradumu un atkarību, tāpēc 110 vieglajiem ir jālegalizē tāpat kā vieglās narkotikas, jo ar aizliegumiem pat alkoholismu nevar apkarot, ar sodiem tāpat nevienu braukt uz 90 vairs nepiespiest, un to jau arī neviens pat netaisās darīt, lai to naudas āderi aizklapētu, tāpēc princips šeit darbojas tikai viens: pārkāp droši un maksā ragā, jo vairāk un biežāk, jo labāk, maksā kaut tikai 75%, bet tikai maksā un nekādā gadījumā nesūdzies, brauc tik ātri, cik vien vari atļauties pēc administratīvo pārkāpumu kodeksa cenrāža un neklepo uz tiem, kuri var atļauties braukt vēl ātrāk, ja vien viņi arī par to maksā, tā ka viss ir daudz elementārāk nekā pat čurāt no daudzstāvenes, vatson

289017. viesis 17.janvāris 2013 14:57
0 0 Atbildēt

jā, un huļi valsts policija nekontrolē ceļu stāvokli, ka atkal visi ceļi apsniguši un apledojuši, bedraini un nenokaisīti, pilnīgs bļāviens, pat pabraukt normāli vairs nav iespējams, vieni ātruma ierobežojumi tikai un ātruma režīma kontroles, bet neko vairāk jau tie kasieri arī nejēdz

289018. viesis 17.janvāris 2013 15:41
0 0 Atbildēt

:D

ceļi apledojuši, piesniguši bedraini, bet pa tādiem vilkt uz 150 neļauj...

galīgi ofigeļi!

laikam vajadzēja pat veicināšanas balvas izsniegt tiem, kas nolaužot piekari nokrauj mašīnu un letāli

Darvina prēmija saucās...

:D

289019. viesis 17.janvāris 2013 15:42
0 0 Atbildēt

a huļi tie ātrumkontrolētāji pīpmaņus pie stūres nekontrolē, kuri nevis brauc, bet pīpē, tādi pirmie no trases būtu jānoņem, jo tagad jau nevar zināt, ko pīpē, bet ar radaru šaujot vai trubiņā pūšot jau gan marihuānas koncentrāciju nenosaka

289020. viesis 17.janvāris 2013 15:52
0 0 Atbildēt

nu nez, vācijā, kur policija tomēr ceļu stāvokli kontrolē, pat ziemā visi rāmi un mierīgi velkās uz 170, tikai daži turpina maukt tāpat kā vasarā virs 200, un arī nekas

289021. viesis 17.janvāris 2013 16:00
0 0 Atbildēt

Te kāds reāli ir ar ielaistu gonoreju smadzenēs.

289022. viesis 17.janvāris 2013 16:02
0 0 Atbildēt

mhm, ja neesi pamanījis - tur kur viņi mauc uz 170 ziemā un uz 200 vasarā nav nedz tādas ziemas, kā šeit, nedz apledojuma, nedz ātruma ierobežojuma, jo tas ir bānis, kas atbilst zināmiem būvnormatīviem un ir atbilstoši ierīkots, kā arī tiem vilcējiem ir nevis lētākās nobrauktās navarkas, bet tādai braukšanai atvbilstošas riepas ar protektoru, ātruma indeksiem utt...

bet tajs jau tāds zīkums, ka tik taisns gabals - vajag vilkt kaut pa bedrēm ar pumpainām riepām uz līkiem diskiem, po ka pilsēta vai ledus - ka tik ļautu 170 vilkt neskatoties uz ātruma ierobežojumiem...

apbrīnojams daunisms un stulbums... :D :D :D

289023. viesis 17.janvāris 2013 16:23
0 0 Atbildēt

a kāpēc tad tie vācieši ir gudrāki par latviešiem, ka viņi to var, bet latvieši to nevar? vai tāpēc, ka tiem vāciešiem nav ielaistas gonorejas smadzenēs? vai šeit visiem tāda ir, ka neviens to nevar? nu, kā tad patiesībā ir, ko, pārgudreļi?

289024. viesis 17.janvāris 2013 16:46
0 0 Atbildēt

vāciešiem ir ar ko un pa kurieni

plikadīdām visvariem latviešiem nav ne ar ko ne pa kurieni...

289028. viesis 18.janvāris 2013 9:14
0 0 Atbildēt

Nez ar ko tie vācieši ir gudrāki. Bezdarba līmenis augstāks kā pie mums, dzīvo kopā ar visādiem turkiem, čigāniem, moriem u.t.t. Bezjēgā izgrūž savu naudu ES kasē.

Mūsu nācija ir "tīrāka", jo krievi principā ir savējie, ar tādu pašu ādas krāsu un tradīcijām.

289030. viesis 18.janvāris 2013 10:53
0 0 Atbildēt

piedevām vēl alus krogā vācieši skaļi pirž un atraugājas, toties braukt ar vācu auto pa vācu ceļiem ir tikai viena vienīga bauda, bet kā tie netīreļi bez gudrības to panāk, vēl piedevām naudu vējā izsviezdami, tas ir nesaprotami...kaut kāda maģija laikam tur darbojas...

289031. viesis 18.janvāris 2013 11:15
0 0 Atbildēt

nez kāpēc merkele paziņoja, ka tikmēr, kamēr viņa vēl būs pie varas, tikmēr vācijā maksimālā ātruma ierobežojumi ieviesti netiks; varbūt, ka arī viņa nav īpaši gudra vai arī valsts, ko viņa vada, nav pati attīstītākā un ietekmīgākā eiropā ar vislabākajiem ceļiem?

289032. viesis 18.janvāris 2013 11:21
0 0 Atbildēt

www.delfi.lv/news/comment/....d?id=42981254

Lielos vilcienos un mazos tramvajos pareizi....

289034. viesis 18.janvāris 2013 11:48
0 0 Atbildēt

nomierinies, einštein, sūnu ciemā tāpat ar maksimālo ātrumu nepabrauksi, lai arī kādus ierobežojumus te neatceltu, jo nekur un nekas nav absolūts, bet viss ir relatīvs, un katrā vietā tāpēc darbojas savs attīstības un arī pārvietošanās ātrums, ja gribi apsteigt laiku, tad brauc uz vāczemi, no turienes vēl pagaidām atpakaļ laikā un latvijas pagātnē it kā neatgriežas, un tu patiesi pārliecināsies, ka pārvietoties var ne tikai telpā, bet salīdzinoši arī pavisam citā laikā ar citiem ātrumiem, lai arī tur to fotoradaru netrūkst, taču to pielietojums atšķiras kardināli !!! tā, ka latvijai vēl ilgi un dikti augt un attīstīties līdz negudro vāciešu patreizējam līmenim, lai tad atkal redzētu, uz ko tiekties pēc tam

289059. viesis 21.janvāris 2013 11:40
0 0 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti