Audi A3 e-tron (+ foto) 1

23.februāris 2013 11:10

Audi rūpīgi strādā, lai elektrificētu piedziņas daļu, izmantojot plug-in tipa hibrīdtehnoloģijas. 2013. gada Ženēvas autoizstādē tiks demonstrēts savu "A3 e-tron". Ar 204 ZS jaudu un 350 Nm griezes momentu, sportiska dinamika garantēta.

• Ļoti efektīvs plug-in tipa hibrīdautomobilis ar 150 kW (204 ZS) jaudu un 350 Nm griezes momentu
• No 0 līdz 100 km/h 7,6 sekundēs
• 1,5 litri degvielas uz 100 km

Audi A3 e-tron ir patiess Audi automobilis. Tas uzņem ātrumu no 0 līdz 100 km/h 7,6 sekundēs, tā maksimālais ātrums ir 222 km/h. Saskaņā ar ECE plug-in tipa hibrīdautomobiļu standartu šis piecu durvju modelis vidēji patērē 1,5 litrus degvielas uz 100 km, kas atbilst 35 gramiem CO2 izmešu uz kilometru. Elektriskā režīmā Audi A3 e-tron maksimālais ātrums ir 130 km/h, šajā režīmā iespējams nobraukt 50 km.

Tā iekšdedzes dzinējs ir pārveidots 1,4 l TFSI agregāts, kas attīsta 110 kW (150 ZS) jaudu. Sajūgs savieno TFSI dzinēju ar elektrodzinēju, kura jauda ir 75 kW. Diska formas dzinējs ir iebūvēts jaunizveidotajā sešpakāpju e-S tronic transmisijā, kas novada jaudu uz priekšējiem riteņiem. Abi jaudas agregāti papildina viens otru. Elektrodzinēja maksimālais griezes moments ir pieejams pie dzinēja ātruma virs aptuveni 2000 apgriezieni minūtē, TFSI dzinēja maksimālā vilkme ir pieejama pie dzinēja ātruma no 1750 līdz 4000 apgriezieni minūtē.

Audi A3 e-tron var braukt tikai ar iekšdedzes dzinēju, tikai ar elektrību vai hibrīdrežīmā. Pat elektriskajā režīmā tas piedāvā spēcīgu paātrinājumu bez nepieciešamības izmantot TFSI dzinēju. Autovadītājs var vienlaicīgi darbināt abus jaudas agregātus (maksimāla jauda), bet atlaižot gāzes pedāli abi dzinēji uz laiku tiek deaktivizēti (ripošana). Šādi tiek novērsta dzinēja griezes momenta bremzēšana un palielinās efektivitāte.

Ženēvas autoizstādē Audi A3 e-tron piedāvās reālu ieskatu nākotnes mobilitātē, kādu to plāno Audi. Piedziņas daļas elektrifikācijai, it īpaši izmantojot plug-in tehnoloģijas, ir svarīga loma zīmola stratēģijā.
 

 
Visi komentāri
 
289671. viesis 27.februāris 2013 20:17
0 0 Atbildēt

Ideju no Hondas CR-Z nospēruši, bet izpildījums izklausās pieklibo.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kravas auto bez bremzēm tuvojas maksas terminālim un... (+ VIDEO) 2

Kravas auto bez bremzēm tuvojas maksas terminālim, kur vairākās rindās savu kārtu pie vārtiem gaida pārsvarā vieglās automašīnas. Daudztonnīgais kravinieks tās varētu sastumt kaudzē kā riekstu čaumalas, taču šoferis izvēlas vienīgo pareizo lēmumu un stūrē virsū betona konstrukcijai. Lasīt vairāk

 

"Volkswagen" Austrālijā izmaksās 79 miljonus eiro, lai panāktu vienošanos dīzeļgeitas sakarā 1

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" panācis vienošanos samaksāt līdz pat 127 miljoniem Austrālijas dolāru (78,8 miljonus eiro), lai izbeigtu pret to sākto daudzpersonu tiesas prāvu saistībā ar kaitīgo izmešu manipulēšanas skandālu. Lasīt vairāk

 

Jonass savu debijas sezonu MXGP klasē noslēdz kopvērtējuma sestajā vietā

Latvijas vadošais motokrosa braucējs Pauls Jonass no "Rockstar Energy Husqvarna" komandas svētdien izcīnīja sesto vietu sezonas pēdējā posma - Ķīnas "Grand Prix" - sacensībās prestižākajā MXGP klasē, šādu pašu pozīciju gūstot arī kopvērtējumā. Lasīt vairāk

 

Ķīnieši nodemonstrē hiperauto, kas ātrāks par Bugatti Chiron (+ FOTO) 7

Ķīnas kompānija Hongqi Frankfurtes autoizstādē prezentē konceptauto S9, kas 100 km/h spēj sasniegt 1,9 sekundēs – ātrāk nekā Bugatti Chiron. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti