Audi rūpīgi strādā, lai elektrificētu piedziņas daļu, izmantojot plug-in tipa hibrīdtehnoloģijas. 2013. gada Ženēvas autoizstādē tiks demonstrēts savu "A3 e-tron". Ar 204 ZS jaudu un 350 Nm griezes momentu, sportiska dinamika garantēta.
• Ļoti efektīvs plug-in tipa hibrīdautomobilis ar 150 kW (204 ZS) jaudu un 350 Nm griezes momentu
• No 0 līdz 100 km/h 7,6 sekundēs
• 1,5 litri degvielas uz 100 km
Audi A3 e-tron ir patiess Audi automobilis. Tas uzņem ātrumu no 0 līdz 100 km/h 7,6 sekundēs, tā maksimālais ātrums ir 222 km/h. Saskaņā ar ECE plug-in tipa hibrīdautomobiļu standartu šis piecu durvju modelis vidēji patērē 1,5 litrus degvielas uz 100 km, kas atbilst 35 gramiem CO2 izmešu uz kilometru. Elektriskā režīmā Audi A3 e-tron maksimālais ātrums ir 130 km/h, šajā režīmā iespējams nobraukt 50 km.
Tā iekšdedzes dzinējs ir pārveidots 1,4 l TFSI agregāts, kas attīsta 110 kW (150 ZS) jaudu. Sajūgs savieno TFSI dzinēju ar elektrodzinēju, kura jauda ir 75 kW. Diska formas dzinējs ir iebūvēts jaunizveidotajā sešpakāpju e-S tronic transmisijā, kas novada jaudu uz priekšējiem riteņiem. Abi jaudas agregāti papildina viens otru. Elektrodzinēja maksimālais griezes moments ir pieejams pie dzinēja ātruma virs aptuveni 2000 apgriezieni minūtē, TFSI dzinēja maksimālā vilkme ir pieejama pie dzinēja ātruma no 1750 līdz 4000 apgriezieni minūtē.
Audi A3 e-tron var braukt tikai ar iekšdedzes dzinēju, tikai ar elektrību vai hibrīdrežīmā. Pat elektriskajā režīmā tas piedāvā spēcīgu paātrinājumu bez nepieciešamības izmantot TFSI dzinēju. Autovadītājs var vienlaicīgi darbināt abus jaudas agregātus (maksimāla jauda), bet atlaižot gāzes pedāli abi dzinēji uz laiku tiek deaktivizēti (ripošana). Šādi tiek novērsta dzinēja griezes momenta bremzēšana un palielinās efektivitāte.
Ženēvas autoizstādē Audi A3 e-tron piedāvās reālu ieskatu nākotnes mobilitātē, kādu to plāno Audi. Piedziņas daļas elektrifikācijai, it īpaši izmantojot plug-in tehnoloģijas, ir svarīga loma zīmola stratēģijā.
Ideju no Hondas CR-Z nospēruši, bet izpildījums izklausās pieklibo.