12 no 100 Saeimas deputātiem... 4

 
iAuto | 13.maijs 2013 20:00

12 no 100 Saeimas deputātiem apliecinājuši patiesu interesi par Latvijas ceļiem. „Vienotību” un zaļzemniekus ceļu stāvoklis neinteresē. Tā secina biedrība „Latvijas Ceļu būvētājs”.

Piektdien, 10. maijā ar braucienu pa dažādiem Vidzemes ceļu posmiem noslēgusies biedrības „Latvijas Ceļu būvētājs” rīkotā akcija ar mērķi Saeimas deputātiem parādīt patieso situāciju uz Latvijas ceļiem. 

Apzinoties to, ka galavārds Latvijas autoceļu nozares lemšanā pieder parlamentāriešiem, pavasarī, kad situācija uz ceļiem bija kļuvusi īpaši dramatiska, biedrība visiem Saeimas deputātiem nosūtīja uzaicinājumu piedalīties kādā no četriem tās rīkotajiem braucieniem.

Uz šo aicinājumu atsaucās un iespēju iepazīties ar ceļu stāvokli valstī kopumā izmantoja 12 Saeimas deputāti.
Lai gan uz ielūgumu piedalīties braucienā pa Vidzemes ceļiem apstiprinoši bija atbildējis vislielākais deputātu skaits – 10 parlamentārieši, piektdien no rīta pie Saeimas ēkas pulcējās vien pieci deputāti - Inga Bite un Guntars Bilsēns (Reformu partija), Kārlis Krēsliņš un Romāns Naudiņš (Nacionālā apvienība „Visu Latvijai!” – „Tēvzemei un Brīvībai"/LNNK), kā arī pie frakcijām nepiederošais deputāts Jānis Upenieks. Kā redzams, nebija ieradies neviens pārstāvis no frakcijas, kuras deputāti iegādājas dārgus apvidus auto un kuriem acīmredzot tāpēc ceļu kvalitāte šķiet otršķirīga.

Parlamentārieši kopā ar biedrības „Latvijas Ceļu būvētājs” un VAS „Latvijas Valsts ceļi” pārstāvjiem apskatīja dažādas kvalitātes un vecuma ceļus maršrutā Rīga – Inte – Lāde – Viļķene – Korģene – Salacgrīva – Ainaži – Staicele – Vīķi – Mazsalaca – Braslava – Vilzēnmuiža – Ozolmuiža – Dikļi – Dauguļi – Umurga – Vidriži – Mandegas, pēc tam atgriežoties Rīgā.

Kopumā vislielāko interesi par brūkošo ceļu problēmu izrādīja Reformu partijas un Nacionālās apvienības „Visu Latvijai!” – „Tēvzemei un Brīvībai/LNNK” deputāti – no katra politiskā spēka pa pieciem deputātiem atrada laiku, lai klātienē iepazītos ar situāciju. Viens deputāts pārstāvēja „Saskaņas centru”, bet viens bija pie frakcijām nepiederošs deputāts. Diemžēl pasākumu pilnībā ignorēja tautas kalpi no „Vienotības” un Zaļo un Zemnieku savienības.


„Ļoti žēl, ka deputātiem un atsevišķām partijām ir tuva un mīļa strausa politika - neko neredzēt, neko nezināt. Tad arī nav brīnums, ka ceļi brūk, bet tautas kalpi kaut ko runā par veiksmes stāstu. Vismaz jācer, ka slinkajiem deputātiem pietiks apņēmības par braucienos redzēto un uzzināto painteresēties pie kolēģiem no citām frakcijām," saka biedrības „Latvijas Ceļu būvētājs” valdes priekšsēdētājs Andris Bērziņš.


Braucienu laikā deputātiem tika rādīti dažādas kvalitātes ceļi - gan pilnīgi sabrukuši, gan jauni, saremontēti ceļu posmi, kā arī tika stāstīts, kāpēc radusies kopumā katastrofālā situācija uz Latvijas ceļiem un kā to būtu iespējams labot.
A.Bērziņš arī secina, ka kopumā tie deputāti, kuri piekrita piedalīties braucienā, izrādīja lielu interesi gan par ceļu būves tehnoloģiju, gan finansējuma nepieciešamību, piekrītot, ka ceļu un līdz ar to arī nozares glābšanai ir nepieciešama tūlītēja rīcība.
Lai informētu Saeimas deputātus par ceļu nozares problemātiku un veicinātu viņu ieinteresētību situācijas uzlabošanā, biedrība „Latvijas Ceļu būvētājs”, kas apvieno 19 lielākos Latvijas ceļu būves uzņēmumus, pieņēma lēmumu pavasarī rīkot četrus braucienus pa Latvijas reģionu ceļiem. 12. aprīlī notika brauciens pa Kurzemes, 19. aprīlī – pa Zemgales, 26. aprīlī – pa Latgales, savukārt 10. maijā - pa Vidzemes kritiskākajiem ceļu posmiem.

 
Visi komentāri
 
290268. viesis 13.maijs 2013 20:10
0 0 Atbildēt

Ļoti žēl, ka LCB neredz brāķa darbu,ko paši sataisījuši. Žēl, ka Bērziņu Andrim ir strausa stāja, iebāzt galvu brāķa ceļā un tēlot, ka neko neredz.

290272. viesis 14.maijs 2013 13:32
0 0 Atbildēt

Protams, ka Vienotībai neinteresē. To jau var redzēt viņu pārvaldītajos novados. Spilgts piemērs Rīga-Kekava. Jurķis tiek daudz "iešņauca", ka nesanāca tam mazajam posmam pirms Ķekavas robežas.

Tagad, īsi pirms vēlēšanām pēķšņi piķis ir uzradies, bet tā vietā, lai pabeigtu trasi, pašā Ķekavā, krustā ar Gaismas ielu būvēs luksoforu krustojumu.

290273. viesis 14.maijs 2013 14:49
0 0 Atbildēt

Latvijas ceļi būtu ok, ja ne Latvijas ceļu būvētāju vājprātīgā darbu kvalitāte un zagšana!

290276. viesis 14.maijs 2013 15:54
0 0 Atbildēt

domāju, ka deputāti pie sliktiem ceļiem jau pieraduši ikdienā : Torņu ielas daļā iepretim Arsenalam - tur ir TĀDAS bedres, ka fiksāk iebraucot jebkuram auto amortiņš aiziet līdz atdurei...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Sodīts bargi - Par traģiskas avārijas izraisīšanu bijušajam "Radio SWH" radošajam direktoram Rukeram piespriež septiņus gadus cietumā 43

Par traģiska ceļu satiksmes negadījuma izraisīšanu, reibumā bēgot no policijas, bijušajam " Radio SWH" radošajam direktoram Ilgvaram Rukeram piespriesti septiņi gadi cietumā, noskaidroja aģentūra LETA. Lasīt vairāk

 

Kas notiek elektroauto tirgū?

Elektrisko automašīnu pārdošanas rādītāji pēdējo desmit gadu laikā ir piedzīvojuši strauju pieaugumu, pat neskatoties uz to, ka inflācijas dēļ ir būtiski pieaugušas litija jonu akumulatoru pakešu izmaksas, kas ir paaugstinājušas arī pašu transportlīdzekļu cenu. Globālās tendences liecina, ka dabai draudzīgās automašīnas savu popularitāti tikai nostiprina. Lasīt vairāk

 

Par traģiskas avārijas izraisīšanu alkohola reibumā plāno sodu 6400 -3 100 000 eiro apmērā 11

Par traģiskas avārijas izraisīšanu alkohola reibumā nākotnē līdzās pamatsodam plānots obligāti noteikt arī nauda sodu, un tā amplitūda varētu būt no 6200 eiro līdz pat 3,1 miljonam eiro. Lasīt vairāk

 

Kāpēc kaislīgākie CUPRA fani vēl nealkst pēc elektrības ? (+VIDEO) 5

Kāpēc jaudas vienmēr par maz, to vaicājām CUPRA Tribe spilgtākajiem aktīvistiem, kuri mierpilnu zirgspēku vietā meklē vēl vairāk jaudas un vēl vairāk kaisles. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti