«Audi RS 4» tagad arī Avant un Cabriolet 3

 
8.marts 2006 9:17

Sekojot veiksmīgajai Audi RS 4 limuzīna modeļa izlaišanai tirgū pagājušā gada beigās, sākot ar šo vasaru būs pieejamas arī jaunā Audi RS 4 Avant un Cabriolet versijas.

Jebkurā Audi RS 4 automobilī apvienotas sporta automobiļa iezīmes un piemērotība ikdienas lietošanai. Tas ir tikpat patiess limuzīna versijā kā Avant un četrvietīgajā Cabriolet versijās.

Audi RS 4 ir aprīkots ar V8 dzinēju ar 420 zirgspēkiem. Pirmoreiz vēsturē Audi ir apvienojis benzīna tiešo iesmidzināšanu un augstu apgriezienu dzinēja koncepciju. Dzinējs attīsta līdz pat 8 250 apgriezieniem minūtē. FSI tehnoloģija nodrošina efektīvāku degvielas–gaisa degmaisījuma sadegšanu, tādejādi sasniedzot augstākus jaudas rādītājus, pie tam tiek sasniegta momentāla dzinēja reakcija. Audi RS 4 limuzīns sasniedz ātrumu 100 km/h 4,8 sekundēs, 16,6 sekundēs tiek sasniegti 200 km/h; Avant – 4,9 sekundēs līdz 100 km/h, 16,9 – 200 km/h; Cabriolet – 4,9 un 17,5 sekundēs. Maksimālais braukšanas ātrums visiem trīs Audi RS4 modeļiem ir elektroniski ierobežots pie 250 km/h.

Vēl viens būtisks jaunums ir piekare ar quattro jaunākās paaudzes pastāvīgo četru riteņu piedziņu un Dinamiskās braukšanas kontroli (Dynamic Ride Control). Turklāt Cabriolet un Avant modeļiem ievērojami tika samazināta masa, lai tie būtu arī vienlīdz sportiski. Lai gan inženieri sistemātiski izmantoja vieglu konstrukciju principus, visas RS 4 versijas ir ar greznu aprīkojumu, līdz ar to Audi RS 4 citu vidū izceļas kā ļoti straujš automobilis, kas ir piemērots braukšanai ikdienā.

Audi RS 4 Avant

Šajā Audi modelī apvienotas sporta automobiļa iezīmes un Avant praktiskās vērtības.

Ātrumsacīkšu tehnoloģijas iestrādātas standarta automobilī: princips, kas attiecas gan uz RS 4 Avant, gan limuzīna modeli. Pirmā RS 4 paaudze bija pieejama tikai kā Avant, jo tirgū bija pieprasījums pēc šādas virsbūves versijas.



Lai gan ražošanā tā bija tikai nedaudz ilgāk nekā pusotru gadu, pirmās paaudzes RS 4 Avant pārdošanas skaitļi sasniedza 6 000 vienības. Tas bija pietiekami liels pamudinājums tam, lai šīs pievilcīgās virsbūves modeli atkal iekļautu klāstā.

RS 4 Avant ir daudzas jaunas īpašības, kas tam piešķir atšķirīgu stilu, bet tas joprojām ir uzskatāms par A4 ģimenes locekli. “Single-frame” radiatora reste ar romba raksta režģi, papildu gaisa ieplūdes un vieglmetāla lietie diski, kas izveidoti speciāli RS 4 modelim, kopā ar paplašinātām riteņu arkām, acīmredzami atšķir Audi RS 4 no standarta A4. Paplašināti sliekšņi un zemākas durvju apmales, kas saskaņotas ar sliekšņiem, ir iezīmes, kas šo modeli izceļ. Priekšpusē un aizmugurē, kā arī uz sānu līnijas redzami RS 4 simboli.



Turklāt, nodrošinot arī vizuālos akcentus, auto aizmugures daļa ar diviem lieliem, ovāliem izpūtējiem un ar smalku, bet efektīvu jumta spoileri patiesībā ir ļoti funkcionāli. Klīrensa augstums gan Audi RS 4 Avant, gan limuzīna variantam ir par 30 milimetriem zemāks nekā standarta A4 modelim. Lai pielāgotu šo izmaiņu, ir palielināts abu asu garums. Tā rezultātā automobilis ir ne vien stabilāks uz ceļa, bet ir arī vieglāk vadāms.

Pievilcīgs un ērts: RS 4 Avant kravas nodalījums ir optimāli izmantojams un daudzpusīgi izkārtojams. Veiksmīgais iekšējais dizains un daudzfunkcionalitāte uzstāda jaunus standartus šajā klasē. Mainīgā kravas platības grīda nodrošina lielu ietilpību. To iespējams pilnībā vai daļēji atvērt, vai arī noņemt pavisam, ir padomāts par tīklu maziem priekšmetiem un tā stiprinājuma punktiem, tādejādi uzlabojot Audi RS 4 Avant praktisko lietderību. Noliecot uz leju sadalītos aizmugurējos sēdekļus, iespējams izveidot praktiski līdzenu kravas nodalījumu virsmu.



Ar savu funkcionalitāti un izcilajām braukšanas īpašībām jaunais
Audi RS 4 Avant ir ne tikai cienīgs pirmās paaudzes pēctecis, bet arī pārspēj to ikvienā aspektā. Vēl sportiskāks, valdzinošāks un praktiskāks: šis Avant ir ļoti īpašs automobilis.

Audi RS 4 Cabriolet

Nekad agrāk Audi modelis ar nolaižamu jumtu nav bijis tik jaudīgs: RS 4 Cabriolet izvirza Audi zīmolu četrvietīgu automobiļu ar nolaižamu jumtu segmenta augšgalā. 420 zirgspēku V8 dzinējs pārvērš RS Cabriolet īstā sporta automobilī, kas ir ideāli piemērots arī atpūtas braucieniem. RS 4 Cabriolet modelis ir ne tikai sportisks, bet arī pārsteidz pasažierus ar klusumu salonā, protams, izņemot V8 dzinēja perfekto skaņu, kas ir pietiekama, lai izraisītu patīkamu satraukumu. Kad automobilim jumts ir nolaists, pasažieri sadzird spēcīgo astoņu cilindru dzinēja skaņu visā pilnībā.



Arī Cabriolet iespējams uzreiz atpazīt kā RS 4 „ģimenes locekli. ”Single-frame” radiatora reste ar romba raksta režģi, papildu gaisa atveres un jaunie RS 4 riteņi sniedz četrvietīgajam Cabriolet automobilim ļoti dinamisku izskatu.

Salona iekšpusē sēdekļi vizuāli ir galvenā iezīme, kas atšķir RS 4 Cabriolet no Avant un limuzīna modeļiem. Limuzīna un Avant versijas ir aprīkotas ar RS kausveida sēdekļiem, bet Cabriolet standarta modelis ir aprīkots ar sporta sēdekļiem, bet RS kausveida sēdekļus iespējams pasūtīt kā papildaprīkojumu.

Elektrohidraulisko jumta pārsegu iespējams 21 sekundes laikā atvērt līdz galam. Jumta nolaišanas mehānismu iespējams darbināt līdz braukšanas ātrumam 30 km/h. Aizmugurējā loga stikls ir apsildāms, tādējādi tiek nodrošināta laba atpakaļskata redzamība jebkuros laika apstākļos. Akustiskais pārsegs, kas ir standarta aprīkojums RS 4 Cabriolet modelim, izvirza šāda tipa jumtiem jaunus standartus. Jaunie, lielāka materiāla blīvuma audumi un papildus polsterēta apdare apkārt automobiļa aizmugurējam kravas statnim saglabā zemu trokšņu līmeni automobiļa iekšpusē, un automobiļa pārsegs ir gandrīz vienā līmenī ar salonu. Gluži kā limuzīnam un Avant modelim, arī Cabriolet modeļa klīrensa augstums ir samazināts par 30 milimetriem, salīdzinot ar A4 Cabriolet. Ar to tiek uzsvērts arī automobiļa sportiskais izskats.

Lai gan Audi Cabriolet masa ir ievērojami samazināta, gluži kā pārējiem RS 4 modeļiem, ne aprīkojuma pamatiespējas, ne drošības standarti nav mazināti.

 
Visi komentāri
 
194280. viesis 8.marts 2006 9:56
0 0 Atbildēt

Nu vismaz soreiz neaizmirsa resti pieminēt. Ar rombu tamborējumu :)

Nez, vai elektriskos logus šiem varēs pasūtīt? :)

194402. viesis 8.marts 2006 15:46
0 0 Atbildēt

pienaaks briidis, kad Audi izdomaas sadaliit resti uz puseem - sanaaks BMW

194446. viesis 9.marts 2006 1:15
0 0 Atbildēt

pienāks brīdis Audi minivenam .... RS protams ;) :D :D :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti