Tas ilgais laiks ceļā uz darbu... Idejas? 81

 
16.marts 2006 11:21

Katru rītu un katru vakaru liela daļa autovadītāju patērē samērā daudz laika bezjēdzīgi "sēžot" sastrēgumos. Patērētā laika daudzums atkarīgs no maršruta un stundas, kurā tas notiek.

Bet vai esat padomājuši, kā varētu mēģināt risināt šo bezjēdzīgo laika tērēšanu? Iespējams, nē un katru dienu "mīcaties" uz Salu vai kāda cita tilta, jo tieši šajā stundā tur ir sastrēgumi...

Pašam arī katru rītu nākas veikt maršrutu Baloži - Vīlandes iela. Tā kā galamērķī vēlams nonākt 8:30...8:40, būtu jāizbrauc ap 8:00, jo ap to laiku pie Salu tilta apļa veidojas sastrēgumi, arī uzbraukšana uz Akmens tilta tajā laikā ir apgrūtināta.

Izrādījās, ka šo problēmu var risināt ... izbraucot no mājas nedaudz agrāk. Protams, nākas ziedot rīta kafiju mājās, bet tam arī ir risinājums - kafiju var padzert galamērķa tuvumā (manā gadījumā "Ai,Karamba!"). Un tā izbraucam 7:45 un bez īpašiem stresiem un sastrēgumiem uzreiz pēc astoņiem jau esam Pulkveža Brieža ielā. Tad kafejnīcā nesteidzoties var gan padzert kafiju, gan izlasīt svaigāko presi... Reizēm ir bijis, kad izbraucam nedaudz vēlāk un tās dažas minūtes, kuras nokavējam izbraucot, pārvēršas par dažiem liekiem desmitiem minūšu, kuras nākas pavadīt sastrēgumos, kas ap astoņiem sākas Rīgas ielās un tiltos.

Arī mājās braucot (ja maršruts ved pāri kādam tiltam un tas ir klasiskais darba beigšanas laiks 17-18) var ieekonomēt laiku. Ja jūsu maršrutā šā vai tā jāiebrauc kādā lielveikalā (nopirkt vakariņas vai kafejnīcā paēst tās), tad varat pārplānot tā, ka šīs lietas izdarat pirms sastrēguma uz tilta - pēc tam noteikti sastrēgums būs mazāks vai nebūs vispār.

Un kā jūs cīnaties ar sastrēgumiem?

iAuto
 
Visi komentāri
 
195232. viesis 16.marts 2006 11:25
0 0 Atbildēt

Es mēģinu izvēlēties tādus maršrutus, lai sastrēgumos ilgi nestāvēt.

Vēl mašīnai ir jābūt pietiekoši labai, lai tajā būtu patīkami atrasties. Es klausos labu mūziku, skatos televizoru (TV5).

195233. viesis 16.marts 2006 11:26
0 0 Atbildēt

He he - es ar braucu nedaudz agraak ... un BEZ sastreegumiem, kas manaa gadiijumaa buutu:

No vieniibas gatves griezties pa kreisi uz ulmanja gatvi un peec tam pie kalnciema tilta un peec tam arii uz pasha vantinieka :)

195234. viesis 16.marts 2006 11:29
0 0 Atbildēt

Var arii dariit taa, ka izbrauc kaadu pusstundu veelaak (kad sastreegumi jau gaajushi mazumaa) un galaa nonaak gandriiz tajaa pashaa laikaa kaa staavot sastreegumos ;)

195235. viesis 16.marts 2006 11:29
0 0 Atbildēt

Izbraucu uz darbu pulksten 9 :)

195237. viesis 16.marts 2006 11:32
0 0 Atbildēt

Vakar domāju ko darīt, lai nebūtu jābrauc pa korķi mājās no mežciema uz Pārdaugavu un izlēmu iebraukt pie draudzenes :P

195239. viesis 16.marts 2006 11:36
0 0 Atbildēt

Jā EDZULI! Tev tiešām ienāca laba doma galvā!

195240. viesis 16.marts 2006 11:37
0 0 Atbildēt

nu jaa - ja sanaak braukt sastreegumu laikos, tad izveelos visaadus shortcutus un intus kaa var visus apbraukt (pagalmi, citas ielas) :)

195241. viesis 16.marts 2006 11:37
0 0 Atbildēt

es izbraucu no jurmalas plkst. 9.00 :) bet vispaar taa ir ciinja ar veejdzirnavaam....

195243. viesis 16.marts 2006 11:43
0 0 Atbildēt

muahahahahaa. :) Tagad pierunaasim ljauzhus braukt 10 min agraak, lai pashi mieriigi vareetu braukt ierastajos plkst. 8.00 :)

195244. viesis 16.marts 2006 11:44
0 0 Atbildēt

Braucam uz darbu stundu agrāk, kad visai Rīgai var izšaut cauri 10 minūtēs ;)

Vairāk laika darbā un nav sabeigti nervi jau no paša rīta.

195245. viesis 16.marts 2006 11:45
0 0 Atbildēt

Jā, izbrauciet lūdzu visi ātrāk, lai es normāli varu izbraukt vēlāk, tad, kad jūs jau būsiet aizbraukuši :D

Edžuli, spriežot pēc powerī lasāmā, Tev tagad ir laba jauna sieva ar ko pārvietojies, tā kā pie draudzenēm braukt ir grēks :)))))

195246. viesis 16.marts 2006 11:46
0 0 Atbildēt

Pilsētas robežās dzīvojošajiem - kāda jēga vispār braukt ar mašīnu, ja dēļ tā jāiet no mājas ārā agrāk kā pārvietojoties ar sabiedrisko? Tāda nu pašlaik izrādijusies realitāte.

Piedevām - tas ir cauri visai pilsētai, ap 8 no rīta.

195249. viesis 16.marts 2006 11:49
0 0 Atbildēt

Tā jau ir pareizi, piecelties agrāk, braukt bez stresa un rīta kafiju un cigareti baudīt kādā patīkāmā kafejnīcā.

195251. viesis 16.marts 2006 11:50
0 0 Atbildēt

sastreegumi buus tik ilgi, kameer pilseetnieki izmantos auto, lai nokljutu ielas otraa pusee :)

195252. viesis 16.marts 2006 11:50
0 0 Atbildēt

sab. trans sheemas ir debiilas.

man draudzeneai ir jaanokljuust no Jaunolaines uz darbu daugavgriivas ielaa.

Taatad - Autobuss Jaunolaine-Riiga liidz centram (paari saliniekam) Un peec tam ar tresho busu atkal uz paardaugavu (paari akmenim) .. taatad - kur ir logjika ? nah vilkties 2x paari daugavai sastreegumu laikaa ?

reaali buutu, ja vareetu izlekt no autobusa paardaugavaa un ar citu autobusu pa paardaugavu 10 min laikaa tikt liidz darbam :)

that's why jaabrauc ar auto :)

195256. viesis 16.marts 2006 11:53
0 0 Atbildēt

Braukšana agrāk rulz. A ar vēlāk nu galīgi neiznāk. Esmu mēģinājis būt darbā 0.5h, 1h vēlāk - korķi ir vienalga. Aber 15min agrāk un puse problēmu atrisinātas.

195258. viesis 16.marts 2006 11:58
0 0 Atbildēt

A no Aizkraukles līdz Ogrei vispār nav korķu. :)

195260. viesis 16.marts 2006 11:59
0 0 Atbildēt

Ieksh LV veel nemaz nav sastreegumu. Ko juus teiksiet tad, ja 30km buutu jaabrauc 3-4h?

195261. viesis 16.marts 2006 11:59
0 0 Atbildēt

Manuprāt laiku samazina arī visu uz to brīdi iespējamo noteikumu pārkāpšana ,no zoļikiem līdz centram ap 10 dažadiem salasās,un iegūtas 15 min

195268. viesis 16.marts 2006 12:08
0 0 Atbildēt

no baloziem 7:45 jau ir riskanti.

es braucu 7:30 un tad jau pie mukualas rinka ir piecu atuto rinda un vansu tilta centra gals sak stopeties.

sad un tad sanak izstartet 7:15 - ideala brauksana. un darba var mierigi iedzert kafiju un apdarit darbus, kuriem vajag koncentresanos, lai neviens netrauce. tad vispariga darba vietas rosiba, kas sakas 9:05 liekas smiekliga un lieka...

atpakal tas pats, ja nevar paspet izbraukt pirms 17:00, tad var drosi lenam apdarit darbinus lidz 18:30. jo izbraucot 17:30 gala busi vairak vai mazak tad pat, kad izbrucot 18:30.

195270. viesis 16.marts 2006 12:14
0 0 Atbildēt

aha, un darba diena no 7-18:30= 10,5h

195272. viesis 16.marts 2006 12:20
0 0 Atbildēt

uzlieku miiksto un velku pa preteejo joslu paari sarkanajiem :D

195273. viesis 16.marts 2006 12:21
0 0 Atbildēt

Es darbadienās braucu ar vilcienu un esmu ļoti apmierināts, esmu iepazinies ar pāris burvīgām meitenēm, vienmēr mierīgi izlasu rīta presi, tagad nostaigāju vajadzīgo soļu skaitu dienā, stipri mazinājies stresa līmenis, stipri uzlabojusies elpošana, fiziskā kondīcija savienojumā ar regulāriem treniņiem tagad vienkārši ir topā, tas viss ir radījis vienkārši neparedzētu seksuālās dzīves kvalitātes uzlabojumu, tā kā esmu vienkārši laimīgs :)))))))))))))

Pilnīgi nopietni rekomendēju!!!!

195274. viesis 16.marts 2006 12:24
0 0 Atbildēt

Pirms 16 gadiem man viens latviešu advokāts no Cīrihes stāstīja, ka uz darbu brauc 2 h atrāk

1) lai nebūtu korķu

2) lai atrastu vietu kur auto nolikt

Atradis P vietu devās uz kafejnīcu, kur mierīgi brokastoja un lasīja avīzes.

Pirms gada esot Vācijā biju identiskā situācijā, varēju itkā ierasties darbā 9, bet lai atrastu P tas bija jāizdara ne vēlēk kā 7 .

pagaidām vēl labi dzīvojam , tikai 15 min ātrāk.

195275. viesis 16.marts 2006 12:25
0 1 Atbildēt

Ir aizliegts pār tiltiem braukt smagajiem laikam no 7.00-10.00. Tas īsti nelīdz. Vajag šajā laikā aizliegt braukt vieglajiem, atļaut tikai smagajiem un sab.trasportam un probelēma risināta. Nekādu sastrēgumu

195277. viesis 16.marts 2006 12:43
0 0 Atbildēt

Ta ka es nevaru piecelties tik agri, lai paspetu pirms sastregumiem, atliek vienigi izveleties otro variantu. Tad nu mierigi celos ap 10:00 un ar kajam dodos uz darbu.

195283. viesis 16.marts 2006 13:11
0 0 Atbildēt

izbraukt uz darbu 9.40 un no darba 18.30. marsruts Teika-Pardaugava Kipsalas rajonaa. nav sastreegumu un nav probleemu.

195284. viesis 16.marts 2006 13:14
0 0 Atbildēt

Rīgā sabiedriskajam transportam ir jābūt prioritāram - atsevišķas joslas, brauktuves, un visam jābūt sakarīgi saplānotam. to nav neiespējams izdarīt - lai tie politiķi, pakaļas tādi, savos ārzemju braucienos paskatās, kā tas ir izdarīts citur. kaut vai Vācijā.

man braukšana agrāk nepatīk - nevaru pamosties. tāpēc guļu kā sivēns līdz pus10iem, un ap 10iem jau puslīdz pa pilsētu var braukt.

195291. viesis 16.marts 2006 13:37
0 0 Atbildēt

Domaaju ka visiem kuriem vien iespeejams ir jaaljauj izveeleeties darba laika saakumu un beigas. Ja piemeeram saaak darbu ap 10:00 un dodas prom ap 19:00, tad vienigais korkljis uz kuru veel var uzrauties vareetu but uz Valdemaarenes liidz Vantiniekam un Briiviibene uz Juglas pusi.

Bet nu vispaar jau jaasaka godiigi ka man vienmeer ir izdevies labi uzmineet ar izbraukshanas laikiem un arii marshrutiem.

195294. viesis 16.marts 2006 13:44
0 0 Atbildēt

psc... :):):)

ko tik te nevar izlasiit.

citi piedaavaa agraak braukt uz darbu, citi kvalitatiivu seksu ar vilcienaa iepaziitaam meiteneem.

Man abi varianti liekas nepienjemami.

195296. viesis 16.marts 2006 13:48
0 0 Atbildēt

No purvciema uz ziepniekkalnu varu no rīta aizbraukt pa kādām 25-35 min, izbraucot no mājas ap 8:25.

195297. viesis 16.marts 2006 13:49
0 0 Atbildēt

vasaraa tikai ar motociklu,massiina nav topaa:)

195299. viesis 16.marts 2006 13:51
0 0 Atbildēt

White_Trash!!!!

********, brauc uz darbu ar bērīti pa trotuāru un baro vinju ar auzām pie biroja :) :) :) :) :) :)

Labs variants, ne???

195300. viesis 16.marts 2006 13:57
0 0 Atbildēt

Pirms darbadienas saakuma ejat uz kachalkaam vai baseiniem, kas atrodas tuvu pie darba.

195301. viesis 16.marts 2006 13:59
0 0 Atbildēt

Edzhuli: znachit es nekljuudiijos, tas biji tu, kas paar stahanchiku brauca pretii. Ir ok bembis.

195302. viesis 16.marts 2006 13:59
0 0 Atbildēt

Driiz buus silts un juusu autoprobleemas ar sastregumiem mani neskars :)) A pagaidaam seezhu siltaa autinjaa klausos raadzinju un nestresoju. 15 min. saliidzinot ar saules muzhu nav pat mirklis :D

195311. viesis 16.marts 2006 14:31
0 0 Atbildēt

Nākamā jau atkal būs mierīgāka nedēļa, jo skolēniem sākas brīvlaiks, un tie "nebrauks" uz smalkajām centra skolām ar dārgiem un lieliem auto...sastrēgumu būs krietni mazāk. Cik esmu ievērojis (ik darbdienas braucot Rīgā no Jūrmalas puses) , ka parasti mazāka kustība no rītiem ir piektdienās. To varētu izkaidrot ar faktu, ka daudzas komercsabiedrības piektdienās nestrādā. Savukārt, pirmdienās sastrēgumi no rītiem ir vislielākie. Iespējamais izskaidrojums - daudzi no Jūrmalas pa tiešo brauc uz darbu Rīgā. Viennozīmīgi, ka daudzām ģimenēm ir divas dzīvesvietas - dzīvoklis Rīgā un māja Jūrmalā. Pats esmu to skaitā ,kādēļ aukstajā sezonā - no otrdienas līdz piektdienai rīta "starts" ap 7.45 tiek ņemts zoļļukā. Citās nedeļas dienās ziemas sezonā satiksme rītos no Jūrmalas nav īpaši pieblīvēta un intensīva - no Slokas līdz lidostas viaduktam pa pusstundu īpaši nepārkāpjot noteikumus var mierīgi aizbraukt. Problemas parasti sākas uz Kalnciema ielas viadukta, kur arī sakās ikdieniskie sastrēgumi. Bet, ja uz tā viadukta nokļūst lidz 8.00 , max.20 minūtēs tikt līdz MK ēkai nav problēmu (braucot caur Torņa/Jēkaba ielu).

195314. viesis 16.marts 2006 14:35
0 0 Atbildēt

korķos sēž tikai muļļas ...

195315. viesis 16.marts 2006 14:36
0 0 Atbildēt

Es esmu nostraadaajis 15 gadus riigaa uz masiinas no 8 lidz 19 ik peec stundas citaa vietaa un neblauju ,a juus te visi cepaties

127.0.0.1 212.93.97.206

SEC-SGHX200/1.0

195317. viesis 16.marts 2006 15:09
0 0 Atbildēt

gaidu kad uzbuuvees dienvidtiltu

195318. viesis 16.marts 2006 15:10
0 0 Atbildēt

Edzuli, blin ar ko tu nodarbojies ka vari tādu bembi pacelt un uzturēt. Čaliem savādk rodas pamatotas aizdomas par tavu amatu:D

195319. viesis 16.marts 2006 15:14
0 0 Atbildēt

195318. viesis 16.03.2006 15:10

Edzuli, blin ar ko tu nodarbojies ka vari tādu bembi pacelt un uzturēt?

Kas tie par čaļiem?PurchikRaceClub?

195322. viesis 16.marts 2006 15:20
0 0 Atbildēt

cik garš tik plats

195323. viesis 16.marts 2006 15:46
0 0 Atbildēt

Vajag aizliegt lauķiem iebraukt pilsētā. Tad nebūs korķu un smakas.

195324. viesis 16.marts 2006 15:48
0 0 Atbildēt

Aģitējam visus braukt 20 minūtes agrāk un tupam korķos divreiz ilgāk - BRAVO Redaktor :)

Redaktors 16.marts 2006 15:56
0 0 Atbildēt

Pašam smiekli nenāk, ko uzrakstīji?

195327. viesis 16.marts 2006 16:07
0 0 Atbildēt

piedzeros...

195328. viesis 16.marts 2006 16:08
0 0 Atbildēt

celjamies varbutu 4tros un braucam maajaas 2vos... un pierunaajam priekshnieku paarcelt arii darbalaiku!? :DDD

195329. viesis 16.marts 2006 16:09
0 0 Atbildēt

No rītiem vēl var spēlēties ar izbraukšanu agrāk/vēlāk, bet vakarā - tikai ar pareizā maršruta izvēlēšanos pareizajā brīdī, jo nav ļoti jūtamas atšķirības braucot no 17-18:30, galvenie ceļi vai to posmi, tilti ir korķī. Sēdēt katru dienu darbā stundu, divas ilgāk.. nu nē, paldies! Varētu gan divas stundas ātrāk braukt mājās, tad būtu o.k.. :D

195333. viesis 16.marts 2006 16:46
0 0 Atbildēt

Reāls topiks! Mēģināšu apkopot idejas:

1) izbrauk agrāk vai vēlāk

2) citus maršrutus izvēlēties

3) mainīt darbu vai dzīvesvietu

4) mainīt attieksmi

5) pārvietoties ar kājām, velo, moto, sab.trrr.

Variantu itkā ir pietiekoši, tomēr lielākā daļa tomēr paliek pie labas mūzikas klausīšanās satrēgumos! :)

195341. viesis 16.marts 2006 17:25
0 0 Atbildēt

Nu es esmu pasaacis tos 500m kas man ir liidz darbam iet kaajaam, nav probleemu ar staavvietu, nav probleemu ar bendziinu un korkjiem..

a ja tomeer naakas panjemt auto tad braucu ap 10 kad korkji jau ir daudz mazaak un liidz 15 un peec tam seezhu ofisaa liidz 19.. aatraak uz ielaam nau ko raadiities..

principaa vislielaakaa lazha ir 5dienu vakari Juglas virzienaa, tapeec atpuusties braucu vainu pa dienu vai jau veelu naktii.. visforshaak braukaaties ir peec 24 jo tad nekur Riigaa korkju nau...

195342. viesis 16.marts 2006 17:25
0 0 Atbildēt

Ir nu gan probleemas. Es sastregumu stundas no pardaugavas lidz centra otram galam varu nokljuut ~15 minutees. No pardaugavas lidz centram pa tramvaja sliedeem, bet Kr.Valdemara ielaa pie Makslas muzeja ir pietiekami plats troturaars, ja vajag taisiit labo pavarotu uz Raina bulv. vai Elizabetes. A juus tikmeer stresojat... Tapat no Vantenieka var vilk pa preteejo, ja sarkanais, un nostaties visai rindai priekshaa, jo pa preteejo taapat naak tie no labaas puses no Nacionaalaa. Bet, ja galva nestraadaa un neredz iespejas, tad var arii sastreegumos seedeet un pratot, kapec agraak neceelos... Zheel man juus... Bet ja buus daudzu tadu kaa es, tad atkal nebuus briivu preteejo joslu :)

195343. viesis 16.marts 2006 17:29
0 0 Atbildēt

Jā, ātrais ceļš uz morgu!

195344. viesis 16.marts 2006 17:31
0 0 Atbildēt

Kapec uz morgu? Braucot pa tramvaja sliedem ar 50 km/h var ljoti aatri nokluut tur, kur vajag. Nav vajadzigs parsniegt atrumu. Ne velti taa dara arii mikrinji.

195345. viesis 16.marts 2006 17:35
0 0 Atbildēt

Kjekava-Rumbula paari HESam un bez tresa.Atpakalj paari Saliniekam, nekas traks..var vismaz TV paluureet.

195346. viesis 16.marts 2006 17:38
0 0 Atbildēt

Vienbrīd kautkādiem pašvaldības lohiem bija ienākusi prātā ideja noasvaltēt Barona ielu. Jo vairāk būs sūdīgāku ielu, jo ātrāk varēs izbraukt.

195347. viesis 16.marts 2006 17:39
0 0 Atbildēt

195323. viesis 16.03.2006 15:46

Vajag aizliegt lauķiem iebraukt pilsētā. Tad nebūs korķu un smakas. --------------------------------------

vajag aizliegt viesiem komentēt rakstus. ja kāds reģ.liet.pasaka kaut ko stulbu, tad vismaz ir zināms, kurš tas ir. bet šitie viesi pilnīgi nerullē. :(

195348. viesis 16.marts 2006 17:45
0 0 Atbildēt

preluditta, aizej *******

195349. viesis 16.marts 2006 17:48
0 0 Atbildēt

Uhh kaa uzdorbojas anoniimie alkokolokji.

:)))

195351. viesis 16.marts 2006 17:50
0 0 Atbildēt

A par Barona ielu - pareiza doma. Sen vajadzeeja noasfalteet un aizliekt tramvaju ar likumu. Baronene tak tikpat plata kaa Chakene ja nonjem tramvaju. Nost ar tramvajiem!!!!

195352. viesis 16.marts 2006 17:50
0 0 Atbildēt

195348. viesis 16.03.2006 17:45

preluditta, aizej *******

pilnīgi piekrītu

195354. viesis 16.marts 2006 17:51
0 0 Atbildēt

Kad nolīdzinās Barona ielu, tad tā būs tik pat pilna kā Brīvības. Un tas nav vajadzīgs.

195355. viesis 16.marts 2006 17:52
0 0 Atbildēt

195352. viesis 16.03.2006 17:50

195348. viesis 16.03.2006 17:45

preluditta, aizej *******

pilnīgi piekrītu

es arī piekrītu

195356. viesis 16.marts 2006 17:54
0 0 Atbildēt

vēlreiz piekrītu :)

Redaktors 16.marts 2006 17:57
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka arī Parexā strādā daži idioti... (pēdējie stulbie komentāri - tieši no Parex reģistrēta IP).

195359. viesis 16.marts 2006 18:05
0 0 Atbildēt

Klientu apkalposhanas menedzheri uzdarbojas?

195360. viesis 16.marts 2006 18:06
0 0 Atbildēt

Labaak tirgojiet savas zilo kartes nevis te uudeni lejat.

195366. viesis 16.marts 2006 19:03
0 0 Atbildēt

Dzīvojam centrā un vietā, lai visur varētu 15 min laikā aiziet ar kājām. Nekādu problēmu. Auto izmantoju tad, kad vajag darbam, ne sev, bet 80% gadījumu tas nozīmē braukšanu pretēji tradicionālajiem sastrēgumiem.

195370. viesis 16.marts 2006 19:55
0 0 Atbildēt

Elementāri! Es dzīvoju Ziepniekkalnā strādāju Vagonu ielā, ja izbraucu 07.15, tad darbā esmu 07.25, bet ja izbraucu 7.30, tad darbā esmu 7.59, darbs sāks 8.00. Nu tā ir ar to Salu tiltu! Es daru tā, braucu agrāk un dzeru kafiju darbā. + nervi, ātrāk un galveneais mūsdienu apstākļos degvielas ekonomija!

195371. viesis 16.marts 2006 20:27
0 0 Atbildēt

195246. viesis 16.03.2006 11:46

Pilsētas robežās dzīvojošajiem - kāda jēga vispār braukt ar mašīnu, ja dēļ tā jāiet no mājas ārā agrāk kā pārvietojoties ar sabiedrisko? Tāda nu pašlaik izrādijusies realitāte.

Piedevām - tas ir cauri visai pilsētai, ap 8 no rīta.

A sabiedrisko transportu ātrāk ??? ar kuru tad tāds brīnums ir iespējams, ar Rīgas satiksmes jau nu točna nav iespējams !

195375. viesis 16.marts 2006 22:36
0 0 Atbildēt

Pamēģiniet ar sabiedrisko tikt no zoļika līdz čierim - ar kājām būs ātrāk

195381. viesis 17.marts 2006 8:53
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pareizi, es tieši taa arī daru, izbraucu 30 ātrāk nekā vajadzētu, rezultātā esmu vienmēr laikā darbā, varu mierīgi rīta kafiju darbā nobaudīt + tieku pie siltām bulačkām no konditorejas kas ir Neibori ofisam, vakarā gan nākas nedaudz izbaudiit Štoperus....

195383. viesis 17.marts 2006 9:13
0 0 Atbildēt

ar velosipēdu vajag braukt!

195394. viesis 17.marts 2006 10:33
0 0 Atbildēt

Bet es izbraucu vēlāk, kad sastrēgumi ir mazākī. Man ir jābrauc pāri akmens tiltam un pīķa laiks pie tilta ir no 8:30 - 9:15. Ap 9:30 jau brīvāk un 9:45 pavisam viegli var tikt pāri.

195416. viesis 17.marts 2006 11:48
0 0 Atbildēt

Es jau sen šitā daru :) Izbraucu 7:30, pie tilta esmu apt 7:45 un no korķiem ne smakas. Arī darbā esmu dikti ātri un līdz ar to ātrāk dodos prom, kad savukārt atkal nav vai ir mazāki korķi.

Un ir arī bijis tā, ka 5 min aizkavējies un jau pie tilta stāvi korķī :(

195437. viesis 17.marts 2006 13:51
0 0 Atbildēt

Ja visi izbrauks ātrāk tad tas novedīs pie tā ka sastrēgumi sāksies ātrāk. :)

Un tad cilvēki pamanīs ka vēlāk braucot sastrēgumu ir mazāk... Apburtais loks? Nē, bara domāšana... ;)

195440. viesis 17.marts 2006 14:08
0 0 Atbildēt

Risinājums - sabiedriskais transports. Bet tas tomēr nav pieņemams dažu iemeslu dēļ:

1) Pārāk bieži sab.trans. maršruti nesakrīt ar maršrutu mājasdarbs. Tātad jābrauc līdz centram, jāpārsēžas... A ar auto centru var apbraukt. Garāks ceļš, bet sanāk krietni ātrāk.

2) Sabiedriskais transports pīķa stundās jau tagad ir nenormāli pārpildīts. Ja gadās kādreiz izbraukt ar sabtrans šajos laikos tad vēl ilgi dusmas plosās. Tie kam nav izvēles vienkārši ir samierinājušies ar likteni.

3) Ja pēc darba ir jābrauc vēl uz veikalu, bērnudārzu etc - sabiedriskais absolūti atkrīt. Pamēģiniet pīķa stundā sabiedriskajā transportā braukt kad rokās ir iepirktā pārtika 3 cilvēku ģimenei vairākām dienām. Un ne visiem ir normāli veikali pie mājām.

Lūk tad kad rīgas satiksme spēs saplānot sabiedrisko transportu tā lai tas nebūtu stāvgrūdām piedzīts ar ķermeņiem, tad varēs arī sākt domāt kā piespiest (motivēt) cilvēkus atstāt savu auto mājās.

195460. viesis 17.marts 2006 17:02
0 0 Atbildēt

o, kā mani nolika vesels bars ar anonīmiķiem!!! tagad dzīve rādās daudz rožainākās krāsās. :)

195477. viesis 18.marts 2006 1:31
0 0 Atbildēt

es, piemēram, cenšos strādāt mājās un uzskatu, ka 90% strādājošie gluži vienkārši noziedzīgi iznieko dabas resursus, vizinot savu paka lu no mājām uz darbu.

195490. viesis 18.marts 2006 14:05
0 0 Atbildēt

Incantu skatu obzervēju pie "Zelta bowlinga'' kurš pārdaugavā.

Ap 8.30 piebrauc solīds,pasvaigs 5.BMW,bowlinga stāvvietā,no tā izkāpj ne mazāk solīds vīrelis tā ap ~40,uzvelk melnu mantelīti,paķer no salona savu briefcase,aizslēdz auto un itin veikli ielec tramvajā.Rādās,ka cilvis laikam savu laiku ciena.

195510. viesis 19.marts 2006 19:08
0 0 Atbildēt

Ir reāls sabiedriskais transports, ko neietekmē sastrēgumi :))) tas ir vilciens un ātrgaitas tramvajs pa atdalītām sliedēm. Tas pirmais mums ir un pavisam normāls. Pats braucu no Salaspils un mašīnu ņemu tikai tad, kad nepieciešams nopietnāk pabraukāt pa Rīgu. Bet Zolitūde, Imanta no vienas puses, Ķengarags no otras - nesaprotu, kādas tur problēmas...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti