Prius ir kļuvis par pārliecinošu uzvarētāju divās nozīmīgās kategorijās: Hybrid Synergy Drive® - Labākā degvielas ekonomija un Labākais dzinējs 1,4 - 1,8 litru kategorijā.
Trešo gadu pēc kārtas Hybrid Synergy Drive® 1,5 litru benzīna dzinējs kļuva par labāko dzinēju 1,4-1,8 litru kategorijā, turklāt tas saņēma arī “Labākās degvielas ekonomijas” titulu, pateicoties tā lietojumam Toyota Prius. Tas nozīmē, ka Hybrid Synergy Drive® ir kļuvis par uzvarētāju abās kategorijās visus gadus, kopš 2004. gadā klajā laista Prius otrā paaudze.Abās kategorijās Hybrid Synergy Drive® uzvarēja pārliecinoši, turklāt starptautiskā žūrija tam piešķīra balvu par izciliem tehniskajiem sasniegumiem. Citi vērtētāji uzsvēra arī Hybrid Synergy Drive® panākumus, nodrošinot “reālu degvielas ekonomiju pasaulē”.
Toyota Marketing Europe viceprezidents un direktors Tjerī Dombrevals teica: “Laikā, kad enerģijas cenas aug, šī prestižā godalga vēl vairāk nostiprina Toyota pārliecību par Hybrid Synergy Drive® . Tā apliecina mūsu ideju, ka Toyota Prius ir reāls risinājums klientiem, kuri vēlas panākt labāku degvielas ekonomiju un zemus CO2 izmešus, neupurējot braukšanas prieku.”
Papildus rekordlabajam sniegumam, trešo gadu kļūstot par uzvarētāju šajās divās kategorijās, Toyota Prius ir uzstādījis vēl vienu rekordu, savās divās paaudzēs iegūstot 11 titulus:
Toyota Prius
2006 Labākā degvielas ekonomija
Labākais dzinējs 1,4-1,8 litru kategorijā
2005 Labākā degvielas ekonomija
Labākais dzinējs 1,4-1,8 litru kategorijā
2004 Starptautiskais gada dzinējs 2004
Labākais jaunais dzinējs
Labākā degvielas ekonomija
Labākais dzinējs 1,4-1,8 litru kategorijā
2002 -
2000 Labākais videi draudzīgais dzinējs
1999 Labākais videi draudzīgais dzinējs
Labākais dzinējs 1,4-1,8 litru kategorijā
Kopš 1997. gada uzņēmums Toyota visā pasaulē ir pārdevis aptuveni 613 300 hibrīdautomašīnu. Eiropā Prius noiets ir būtiski palielinājies, proti, no 8 136 automašīnām 2004. gadā līdz 18 886 automašīnām 2005. gadā (+132%), un ir paredzams, ka šogad noiets sasniegs 25 000 automašīnu.
Par godalgām
2006. gada International Engine of the Year konkursa rezultātus noteica žūrijas komisija, kuru veidoja 61 auto žurnālists no 29 valstīm.
Konkurss notiek no 1999. gada, un tajā tiek apbalvoti labākie tirgū pieejamie dzinēji. Konkursā var piedalīties jebkurš rūpnieciski ražots dzinējs, kas uzstādīts sērijveidā ražotām automašīnām, kuras pārdod vairāk nekā vienā valstī. Pavisam izveidotas 12 kategorijas, sadalot dzinējus pēc lieluma, degvielas ekonomijas parametriem un veiktspējas.
A braukt prieks ir kaut kaads ar to hibriidu, vai arii tikvien ir kaa sirdsmiers par to, ka vidi nepiesaarnjo un maz degvielu teeree?