Prius - «International Engine of Year» uzvarētājs 7

 
15.maijs 2006 9:24

Prius ir kļuvis par pārliecinošu uzvarētāju divās nozīmīgās kategorijās: Hybrid Synergy Drive® - Labākā degvielas ekonomija un Labākais dzinējs 1,4 - 1,8 litru kategorijā.

Trešo gadu pēc kārtas Hybrid Synergy Drive® 1,5 litru benzīna dzinējs kļuva par labāko dzinēju 1,4-1,8 litru kategorijā, turklāt tas saņēma arī “Labākās degvielas ekonomijas” titulu, pateicoties tā lietojumam Toyota Prius. Tas nozīmē, ka Hybrid Synergy Drive® ir kļuvis par uzvarētāju abās kategorijās visus gadus, kopš 2004. gadā klajā laista Prius otrā paaudze.

Abās kategorijās Hybrid Synergy Drive® uzvarēja pārliecinoši, turklāt starptautiskā žūrija tam piešķīra balvu par izciliem tehniskajiem sasniegumiem. Citi vērtētāji uzsvēra arī Hybrid Synergy Drive® panākumus, nodrošinot “reālu degvielas ekonomiju pasaulē”.

Toyota Marketing Europe viceprezidents un direktors Tjerī Dombrevals teica: “Laikā, kad enerģijas cenas aug, šī prestižā godalga vēl vairāk nostiprina Toyota pārliecību par Hybrid Synergy Drive® . Tā apliecina mūsu ideju, ka Toyota Prius ir reāls risinājums klientiem, kuri vēlas panākt labāku degvielas ekonomiju un zemus CO2 izmešus, neupurējot braukšanas prieku.”


Papildus rekordlabajam sniegumam, trešo gadu kļūstot par uzvarētāju šajās divās kategorijās, Toyota Prius ir uzstādījis vēl vienu rekordu, savās divās paaudzēs iegūstot 11 titulus:

Toyota Prius
2006 Labākā degvielas ekonomija
Labākais dzinējs 1,4-1,8 litru kategorijā
2005 Labākā degvielas ekonomija
Labākais dzinējs 1,4-1,8 litru kategorijā
2004 Starptautiskais gada dzinējs 2004
Labākais jaunais dzinējs
Labākā degvielas ekonomija
Labākais dzinējs 1,4-1,8 litru kategorijā
2002 -
2000 Labākais videi draudzīgais dzinējs
1999 Labākais videi draudzīgais dzinējs
Labākais dzinējs 1,4-1,8 litru kategorijā

Kopš 1997. gada uzņēmums Toyota visā pasaulē ir pārdevis aptuveni 613 300 hibrīdautomašīnu. Eiropā Prius noiets ir būtiski palielinājies, proti, no 8 136 automašīnām 2004. gadā līdz 18 886 automašīnām 2005. gadā (+132%), un ir paredzams, ka šogad noiets sasniegs 25 000 automašīnu.

Par godalgām

2006. gada International Engine of the Year konkursa rezultātus noteica žūrijas komisija, kuru veidoja 61 auto žurnālists no 29 valstīm.

Konkurss notiek no 1999. gada, un tajā tiek apbalvoti labākie tirgū pieejamie dzinēji. Konkursā var piedalīties jebkurš rūpnieciski ražots dzinējs, kas uzstādīts sērijveidā ražotām automašīnām, kuras pārdod vairāk nekā vienā valstī. Pavisam izveidotas 12 kategorijas, sadalot dzinējus pēc lieluma, degvielas ekonomijas parametriem un veiktspējas.
 
Visi komentāri
 
201140. viesis 15.maijs 2006 11:34
0 0 Atbildēt

A braukt prieks ir kaut kaads ar to hibriidu, vai arii tikvien ir kaa sirdsmiers par to, ka vidi nepiesaarnjo un maz degvielu teeree?

201144. viesis 15.maijs 2006 11:45
0 0 Atbildēt

Kā tas var būt engine of the year, ja tas pat nav 2005 gadā izstrādāts motors? Parasti jau nominē attiecīgajā gadā izstrādātos dzinējus vai automašīnas (vai kaut ko citu). Tad jau varētu arī kādu 60-to gadu dzinēju nominēt.

201179. viesis 15.maijs 2006 15:04
0 0 Atbildēt

Rietumu autožurnālu eksperti gan raksta, ka "prīusu" īpašniekiem par degvielu ietaupītā nauda ar uzviju būs jāatdod iegādājoties jaunu sārma akumulatoru.... Droši vien pēc kada laika 5-6 gadīgi "priusi" ar nolietotiem aķiem ienāks arī Latvijas tirgā. Jau tagad šos auto uz ielām var pamanīt biežāk.

201180. viesis 15.maijs 2006 15:11
0 0 Atbildēt

Pastaasti man kaa nezinaataajam, kas tajaa saarma akjii tik iipashs un kaapeec tieshi hibriidiem taads vajadziigs?

M

201181. viesis 15.maijs 2006 15:11
0 0 Atbildēt

Pastaasti man kaa nezinaataajam, kas tajaa saarma akjii tik iipashs un kaapeec tieshi hibriidiem taads vajadziigs?

201188. viesis 15.maijs 2006 17:02
0 0 Atbildēt

tas viss ir vienkarshi jauki un smuki etc blahblah...

bet... (™). kapec joprojaam tikai tas viens friikaina paskata sedans? nav ne universala ne "kabluku" ne kaa. shaadi hibrid desu vaagji butu pirmie kandidaati ko iepirkt kantoriem kam jatransportee siiku drazu shurp turp pa pilsetu. tapat peec 5g tas blekju kraavums noamoritzejas un tiek mests prom par ±atlikusho veertibu.

luuk tad varetu runaat par _realu_ "samazinajumu", "ekonomiju" etc

savadak tam pasakumam joprojaam nav substances, tikai tuksha muldeeshana. ja arii kautkur "tur", zilajaas taalees, ir tie dazhi modelji vairaak, mani kaa potencialu klientu, kursh atrodas "sheit", tas satrauc visai maz. par to ka attiecigaa produkta cena ir konkretajiem apstakljiem biki "nemotiveejosha", arii nav noslepums.

un nevienam cerams nav jaaskaidro uz kuru pusi tuvaakajaa nakotnee turpinas mainities zupas cena ;} taaka pirmais kursh uztaisiis realu killer produktu ari attieicgi uzvaarisies.

201195. viesis 15.maijs 2006 23:24
0 0 Atbildēt

Domājot no globālā enerģētikas viedokļa, lai radītu tādu Prius gadījumā netiek patērēts vairāk enerģētisko un/vai materiālo resursu kā tas prius vēlāk ekonomē salīdz. ar parastu auto? Kāds ir pētījis/slaitļojis?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti