BMW paziņojusi par saviem plāniem palielināt Oksfordā atrodošās rūpnīcas, kur šobrīd tiek ražoti jaunās paaudzes Mini, jaudu. Šim procesam atvēlēti ap 70 miljoni dolāru, pie kam daļa šīs summas tiks novirzīta divu citu rūpnīcu jaudas palielināšanai, kur tiek ražotas Mini komplektējošās detaļas.
![](images/zinas/bmw_mini.250.jpg)
Savu lēmumu
BMW vadība pamato ar pastāvīgi pieaugošo pieprasījumu pēc šīm nelielajām, stilīgajām mašīnītēm. Pagājušajā gadā tika samontēti 42 000
Mini, lai gan sākotnēji tika plānots saražot tikai 30 000 automobīļu. 100 000. šīs markas auto tiks samontēts jau maijā - tikai 13 mēnešus kopš pārdošanas sākuma.
Pieprasījums pēc
Mini aug straujā tempā - ASV cilvēki nakšņo pie dīleru centriem, lai tikai paspētu pasūtīt šo auto, bet Japānā vairāki auto saloni pispiedu kārtā bija jāslēdz, jo aprīkojums vienkārši neizturēja neparedzēto pircēju daudzumu. Eiropā šā gada pirmajā ceturksnī tika pārdoti 25 000 šādu auto, pie tam gandrīz 11 000 no tiem savus pircējus atraduši Anglijā.
Pagaidām nav zināms, par cik tiks palielināti ražošanas tempi, tomēr
BMW pārstāvji cer izpildīt visus jaunā
Mini pasūtījumus.
Jau jūnijā pārdošanā parādīsies šī auto modificēts "lādiņš", kas sauksies
Mini Cooper S ar 163Zs 1,6l dzinēju. Jaunā auto cena Eiropā būs apmēram 20 000$, bet Krievijā tā būs tuvāk 30 000$.
iAuto
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.
Un jau atkal redzms, kas notiek, kad BMW visu ņem savās rokās,- viss tiek maksimāli atstrādāts līdz pēdējai vīlītei un jauda protams tiek palielināta līdz maksimumam. nez kā reāli braucās ar tādu verķi