Lētie automobiļi izrādās uzticamāki 20

 
4.augusts 2006 9:47

Britu pētnieki nonākuši pie secinājuma, ka lētāki auto izrādās esam uzticamāki par dārgajiem modeļiem. Tika veikta aptauja jauno auto pircēju vidū. Izrādījās, ka Honda Jazz, kas maksā mazāk par 9 000 sterliņu mārciņām (14 000 dolāru), ir pats uzticamākais jaunais auto.

Tai pat laikā dārgo BMW 5 sērijas, Jaguar S-Type un trešās paaudzes Mercedes-Benz E-class īpašnieki žēlojās, ka jaunais auto bieži jāremontē. Saskaņā ar jauno pētījumu, visneuzticamākais auto ir Ford Focus C-Max.



Autovadītāji novērtēja auto uzticamību pēc 100% skalas. Honda Jazz nopelnīja 95%, tās īpašnieki sūdzējās tikai par sīkām nepilnībām. 7 auto novērtēti ar 92% - Honda Accord un CR-V, Mazda 3, Renault Clio, Toyota Corolla, Vauxhall Corsa un Subaru Forester. 5.sērijas BMW un Jaguar S-type izpelnījās 83%. Jaguar X-type, Nissan Primera, Renault Megane un Scenic novērtēti ar 80%, Focus C-Max – tikai 78%.

Aptauja skāra arī klientu apmierinātību ar servisa apkopi un remonta kvalitāti dīleru centros. Šeit virsotnē ir Lexus ar 78% apmierinātu atobraucēju, tālāk seko Porsche un Honda (attiecīgi 73% un 70%), kamēr Chrysler un Alfa Romeo izrādījās pēdējie ar 31%.

Speciālisti, kas apkopja datus, apgalvo, ka "dārgo auto ražotājiem derētu pievērst uzmanību tam, ka lētakie auto ir tiem priekšā uzticamības ziņā, bet pircējiem – priecāties par labo ziņu."
 
Visi komentāri
 
207511. viesis 4.augusts 2006 9:50
0 0 Atbildēt

d.i.r.s.h. kaa traktori :)

207517. viesis 4.augusts 2006 10:04
0 0 Atbildēt

Vai tik pēdējā autobild nebija par Jazz mega uzticamību :)

207520. viesis 4.augusts 2006 10:08
0 0 Atbildēt

Nu... logiski domajot, tas ta varetu buut- jo vairak autinsh piebaazts ar visadaam fiicham, jo vairak kam izjukt. Prasta-letaa autinaa jau nav kam pliist:)

207522. viesis 4.augusts 2006 10:15
0 0 Atbildēt

Jāpiekrīt Edžulim par Autobild. Bija gan aprakstiņš pēc kura diez vai kādreiz paskatīšos Jazz virzienā...

Bet tendence saprāta robežās ir pareiza. Jo vairāk elektronikas un visādu papildfīču, jo lielāka iespēja, ka kaut kas noies greizi. Piemēram, pneimopiekare, n-tās elektropiedziņas ar korodējošiem kontaktiem utt.

Pie tam, ar ko X-type atšķiras no mondeo/focus c-max ja ne ar cenu? Pamata mezgli ir tie paši.

207524. viesis 4.augusts 2006 10:17
0 0 Atbildēt

Tak protams, elektronika, palasiet jebkuros vācu auto forumos kā cilvēki spļaudās par saviem jaunajiem meršiem... No kurienes iauto šito ir iztulkojis, interesants būtu sākotnējais materiāls?

207526. viesis 4.augusts 2006 10:20
0 0 Atbildēt

Autobild jau nav diez kāds reprezentatīvais pasākums. Parasti uztaisa ilgtermiņa 100 tūkst testu vienai mašīnai un? Ja taisaties pirkt kādu auto, palasiet forumus, diezgan ātri izfiltrējās auto tipiskās slimības.

207528. viesis 4.augusts 2006 10:23
0 0 Atbildēt

Ahileja papēdis dārgajiem auto joprojām ir elektronika!

207529. viesis 4.augusts 2006 10:23
0 0 Atbildēt

Interesanti, ka Latvijā lētākais Jazz maksā kādus 3000 mārciņas vairāk...

207531. viesis 4.augusts 2006 10:24
0 0 Atbildēt

A nē kļūda, atvainojos :)

207535. viesis 4.augusts 2006 10:26
0 0 Atbildēt

diemžēl bosch un vācu elektronika tiešām ir diezgan konkrēti mēsli. denso ierīces iet bez problēmām desmitiem gadu

207537. viesis 4.augusts 2006 10:26
0 0 Atbildēt

vecais opeliic gan pliist (ja nodraazj)

207540. viesis 4.augusts 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Viens ir elektronika, kas tiešām mīl nojukt un dāgajam galam tas ir tipiskāk, otrs ir klienta prasības, pret kvalitāti. Cilvēks kas nopogājis 50+ tūkstošu par auto negrib iziet uz kompromisiem un tāpēc viņam tas, kas Jazz īpašniekam ir nieks liekas liels defekts.

Piemēram, ja salonā parādās kāda apdares materiāla čīkstēšana/grabēšana lēto auto ipāsnieki tam nepeivērš uzmanīb, jo pirmais salons jau tāpt nav nekāds klusais un tajā kakafonija to var nesadzirdēt, otrs, viņš pats saprot, ka par tādu cenu neko super nevar vēlēties un neuzskata to par defektu. Bet dārgā auto īpašnieks ar šādu situāciju nav apmierināts un piekskaita to pie defektiem.

207541. viesis 4.augusts 2006 10:50
0 0 Atbildēt

Izlasi uzmanīgāk rakstu! Autori izvērēja sūdzību nozīmīgumu un tad salīdzināja!

207543. viesis 4.augusts 2006 11:01
0 0 Atbildēt

Veel jau buutisks faktors ir izmantotaa teerauda kvalitaate. Sobriid pasualee jau valda diezgan leisl augstas kvalitaates teerauda defeciits (UK kadreiz pt no CCCP importeja lielaa vairaumaa aamurus, kamer padomjiem pieleca, ka vinji ne āmurus importē, bet gan tēraudu)

Piemeeram, jaunajiem autinjiem bremzu diski nolietojās pat 2x ātrāk kā atas bija autinjiem, kuri tika razoti pirms padsmit gadiem, tas pats attiecās arī uz citām detaļām.

Sandis_ur3q

207584. viesis 4.augusts 2006 15:18
0 0 Atbildēt

Veel jau buutisks faktors ir izmantotaa teerauda kvalitaate. Sobriid pasualee jau valda diezgan leisl augstas kvalitaates teerauda defeciits (UK kadreiz pt no CCCP importeja lielaa vairaumaa aamurus, kamer padomjiem pieleca, ka vinji ne āmurus importē, bet gan tēraudu)

===============

:-)))) Taapat japaanji importeeja no CCCP lielaa vairumaa televizorus, kameer krieviem pieleeca, ka iisteniibaa jamie

importee kokmateriaalus (korpusus) un alumiiniju (tjip iekshas) :-)))

Piemeeram, jaunajiem autinjiem bremzu diski nolietojās pat 2x ātrāk kā atas bija autinjiem, kuri tika razoti pirms padsmit gadiem, tas pats attiecās arī uz citām detaļām.

=================

Bremzhu diskus vispssr normaali netaisa no teerauda, bet chuguna. Teerauda diskus meedz lietot saciikshu auto, bet vispaar taadi ir problemaatiski, pras speciaalus kluchus utt..

207589. viesis 4.augusts 2006 15:55
0 0 Atbildēt

Nu jau visu vasaru esmu veiksmīgi norullējis ar jauno sonāti, kas arī it kā pieskaitāma lētajai klasei. Ilgi būtu jādomā, lai teiktu kaut vienu sliktu vārdu par šo auto. Arī mans brālis ir pilnībā priecīgs par nesen iegādāto elantru. Cik man zināms, arī itin daudzi getsisti un santa fe džipisti jau itin daudzus gadus brauc un ne par ko nesūdzas. To skaitā arī viens mans paziņa, savulaik sabiedrībā populārs valstvīrs, kurš ar santa fe norullējis jau teju 100 000 km - domādams nespēj savam auto atrast kaut vienu defektu. Bet, pēc klasifikācijas, it kā lētā klase, vai ne ?

207597. viesis 4.augusts 2006 17:42
0 0 Atbildēt

nez man elantra likās drausmīga. kāda viņa ir kvalitātes ziņā nezinu, par cenu netik nezinu, bet kā aprīkojums/interjers/eksterjers nepatikas.

terracan no hyndai ir riktiigi okei, varēja būt biš labākas gaitas īpašības, bet es vnga par to naudu ņemtu jauno L200 :)

207600. viesis 4.augusts 2006 19:43
0 0 Atbildēt

ikdienas viesi,vai tas,ka cilvēks kādreiz ir bijis ''valsts vīrs'', ceļ viņa lietotā auto vērtību un kvalitāti? Ar ko tas cilvēks ir etalons tam,ar kādu auto braukt?? Neko nesapratu....

207618. viesis 6.augusts 2006 13:19
0 0 Atbildēt

sviestscscs

207623. viesis 6.augusts 2006 22:32
0 0 Atbildēt

par tiem materiaaliem piekriitu, ka autobuuve iet dimbaaa

Jaunai Honda CIVIC prieksheejie bremzhu diski ir nobraukti pie 60 000 km. 2000g. Opel Omega 200 000 noskreeja, kameer tika pie jauniem diskiem. Par salona apdari arii jāsaka, ka autobuuve iet uz leju, ja saliidzna jauno passat ar 2 paaudzes vecaaku, tad jaunajaa passat apdares materiaali izskataas kaa no skodas. Tas viss tikai lai dabutu cenu kaut kados ramjos.

par to uzticamiibu. Konkurence speizh arvien jaunas tehnologjijas ieviest arvien aatraak un aatraak, mazaak laika testiem - attieciigi vairaak kljuumju. Agraak razhoja auto, kurus vareeja atstaat beerniem, tagad auto razho lai tas skrietu 3-5 gadus un tad to mainiitu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti