Ford S-MAX atzīts par «Eiropas Gada auto 2007» 4

14.novembris 2006 0:00

Vācijā noslēdzies prestižais Eiropas Gada auto 2007 konkurss. Galvenais tituls tika piešķirts jaunajam FordS-MAX.

Kopumā konkursā tika vērtēts 41 jauns automobilis. Finālam tika izvirzīti astoņi pretendenti: Citroën C4 Picasso, Fiat Grande Punto,  Ford S-MAX, Honda Civic, Opel/Vauxhall Corsa, Peugeot 207, Škoda Roomster un Volvo C30. Konkursa žūrijas sastāvā bija 58 auto žurnālisti no 22 Eiropas valstīm.



Ford of Europe prezidents Džons Flemings (John Fleming) pauda prieku par S-MAX panākumiem, piebilstot, ka ir gandarīts par jaunā Ford modeļa prestižo titulu, kas gūts ievērības cienīgu konkurentu vidū. „Kopš pirmās S-MAX ražošanas dienas, mēs esam patīkami pārsteigti par mediju un klientu reakciju uz jauno auto,” teica Džons Flemings. „Šī godalga apstiprina mūsu ticību tam, ka S-MAX ir citāds auto, kas radījis jaunu automobiļu segmentu, apvienojot sportiskas un multifunkcionālas īpašības un tādējādi izveidojot dinamisku un stilīgu ģimenes auto, ko jūs patiešām vēlētos iegūt savā īpašumā,” viņš piebilda.

Vērtējot konkursantus, Eiropas Gada auto prezidents Rejs Hutons (Ray Hutton) īpaši izcēla FordS-MAX: „Konkursa rezultāti skaidri parāda, ka žūriju ir iespaidojis S-MAX koncepts – ietilpīgs un daudzpusīgs automobilis, kura vadīšana ir pielīdzināma sporta auto. Uzvara ir pelnīta.”

Kopš S-MAX parādīšanās tirgū šī gada aprīlī, pusei no jaunajiem S-MAX īpašniekiem vēl nekad nav piederējis Ford. Populārākais S-MAX aprīkojums ir Titanium, ko iegādājušies 60% jauno Ford klientu.
Ford of Europe viceprezidents Stefans Odells (Stephen Odell) uzsvēra, ka S-MAX jaunais tituls kalpos kā pievilcības simbols, veicinot arvien lielāku interesi par šo auto: „Tas, ka S-MAX saista jaunus klientus, nozīmē tikai to, ka cilvēki novērtē Ford jaunās vērtības – izskatīgas, gudri veidotas automašīnas un to vadīšanas prieks bez kompromisiem.”

Jaunais S-MAX ir piektais Ford modelis, kam piešķirts Eiropas Gada auto tituls. Pirms tam šādu godalgu 1999. gadā guva FordFocus, 1993. gadā – pirmās paaudzes FordMondeo, 1985. gadā – FordScorpio un 1981. gadā – FordEscort.
 
Visi komentāri
 
218035. viesis 15.novembris 2006 19:23
0 0 Atbildēt

.. nu nepatīk šīs Vēja čībiņas...

.

.

nolaizīta ledene ne auto

218093. viesis 16.novembris 2006 12:13
0 0 Atbildēt

nu ar to Volvo T5 motoru vareetu buut tiiri baudaams...

218238. viesis 18.novembris 2006 22:15
0 0 Atbildēt

jestj takaj pogavorka ''horo6o 4to jestj ford otobi opel ostalsabi samoj plohoj masinoj'' taks4to zra jemu takoj titul dali...

218241. viesis 19.novembris 2006 2:37
0 0 Atbildēt

Ar to T5 motoreli Fordelis ir SWEEEEEEEEEEEEEEEET!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eiropā ievieš jaunus elektromobiļu uzlādes noteikumus; braukšana ar elektrību kļūs dārgāka 50

Ionity - viens no lielākajiem uzlādes staciju tīkliem Eiropā, maina lietošanas noteikumus un nosaka citus tarifus. Ja līdz šim automašīnu īpašniekiem par akumulatora uzpildi bija jāmaksā konstanta maksa (8 eiro), tad turpmāk būs jāmaksā par izlietoto elektroenerģijas daudzumu (0,76 eiro par kilovatstundu). Lasīt vairāk

 

Ātrvilciens "noslauka degunu" vieglajam (+ VIDEO) 9

Vieglais auto piebrauc par tuvu sliedēm un nolaižoties barjerai, iekļūst slazdā. Iespējams, pārprastās signalizēšanas dēļ, vadītājs cenšas pārbraukt sliedes, taču vilciens ir pārāk tuvu. Lasīt vairāk

 

Opel – mazāk modeļu, mazāks apgrozījums

Opel piedāvājumā vairs nav Karl, Adam un dažu citu modeļu, līdz ar to ietekmēts arī apgrozījums. Lasīt vairāk

 

Pērn jauno auto tirgus Latvijā uzrādījis izaugsmi 8,6% apmērā; galvenā artava - kompakto krosoveru segments 4

2019. gadā Latvijas jaunu vieglo automobiļu tirgus uzrādīja stabilu 8.6% izaugsmi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti