Mazās automašīnas joprojām nedrošas 19

 
21.decembris 2006 0:01

Nissan Versa ieguvusi vislabākos rezultātus ASV Apdrošināšanas institūta Lielceļu drošībai (Insurance Institute for Highway Safety) trieciena testos, tomēr joprojām lielākas automašīnas tiek atzītas par drošākām, ziņo CNN. Vissliktākos rezultātus šajos testos ieguvušas Hyundai Accent un Kia Rio.

Institūts testējis astoņas maza izmēra automašīnas, no kurām tikai Versa ieguvusi augstāko reitingu "Labs" ("Good"). Vienlaikus testu veicēji atzīmē, ka Versa ir mazliet lielāka nekā pārējās testētās automašīnas.

Maza izmēra automašīnas kļūst arvien populārākas, kas saistīts ar augošajām degvielas cenām, kā arī to kvalitātes un drošības reitingu kāpumu. Tomēr pat drošākās maza izmēra automašīnas nodrošina mazāku aizsardzību sadursmes gadījumā nekā lielāka izmēra automašīnas. "Cilvēki, kuri pārvietojas ar mazu, vieglu mašīnu ir sliktākā pozīcijā, īpaši tad, ja sadursme notiek ar lielāku un smagāku transportlīdzekli," akcentēts testu rezultātos.

Vissliktākos rezultātus šajos testos ieguvušas Hyundai Accent un Kia Rio. Accent saņēmusi reitingu "Slikts" ("Poor") sānu trieciena testā, neraugoties uz to, ka mašīnas standarta aprīkojumā ir iekļauti sānu gaisa spilveni.

Testēti tika arī Toyota Yaris, Honda Fit, Scion xB un Chevrolet Aveo. Mini Cooper tika testēta iepriekš.

Neviena no šīm automašīnām institūta testos nesaņēma galveno drošības balvu - Top Safety Pick Award. Lai to saņemtu, jāiegūst reitings "Labs" visos drošības testos, kā arī automašīnai jābūt aprīkotai ar Elektronisko stabilitātes kontroli. Nissan Versa aprīkojumā tāda netiek piedāvāta.

Testu rezultāti - reitingi:

Nissan Versa Priekšas: Labs - Sānu: Labs - Aizmugures: Labs

Toyota Yaris (ar sānu gaisa spilveniem) Priekšās: Labs - Sānu: Labs - Aizmugures: Minimāls (Marginal)

Honda Fit Priekšas: Labs - Sānu: Labs - Aizmugures: Slikts

Mini Cooper Priekšas: Labs - Sānu: Pieņemams - Aizmugures: Minimāls

Chevrolet Aveo Priekšas: Pieņemams - Sānu: Minimāls - Aizmugures: Slikts

Scion xB Priekšas: Labs - Sānu: Slikts - Aizmugures: Minimāls

Toyota Yaris (bez sānu gaisa spilveniem) Priekšas: Labs - Sānu: Slikts - Aizmugures: Minimāls

Hyundai Accent Priekšas: Pieņemams - Sānu: Slikts - Aizmugures: Slikts

Kia Rio Priekšas: Pieņemams - Sānu: Slikts - Aizmugures: Slikts
 
Visi komentāri
 
221426. viesis 21.decembris 2006 9:02
0 0 Atbildēt

kas labs saanu , priekshas... neko nesapratu

221427. viesis 21.decembris 2006 9:10
0 0 Atbildēt

amerikāņi nemāk pielietot punktu, vai zvaigznīšu mēru, tāpēc saka labs, slikts, minimāls utt. ...... amerikāņi ir stulbi

221428. viesis 21.decembris 2006 9:11
0 0 Atbildēt

Filmu par Garfildu esi redzējis, tad sapratīsi, ka amerikāņi ir kā sunītis Odijs :D

221429. viesis 21.decembris 2006 9:12
0 0 Atbildēt

Gramatiķi, -: ibioriokio~!

221431. viesis 21.decembris 2006 9:20
0 0 Atbildēt

Protams, ka mazāka izmēra auto vienmēr būs sliktākā pozīcijā, bet jautājums ir - salīdzinājumā ar ko... cīņā ar lokomotīvi pat fūrei rezultāts vienmēr būs 1:0 lokomatīves labā, nu pieņemsim neviens nepirks vairāk mazās mašīnītes, visi pirks 2-3t smagus džipus, vai tādēļ satiksme kļūs drošāka, ne taču, varbūtība iekļūt avārijā ar līdzvērtīgas masas objektu būtu tāda pati, ja visi brauktu ar mazajiem auto.

221432. viesis 21.decembris 2006 9:21
0 0 Atbildēt

priekshas =iekshas

vobshem pisec gramatika

221434. viesis 21.decembris 2006 9:28
0 0 Atbildēt

man pofig resno pakaļu amīšu problēmas - kā braucu, tā turpināšu braukt ar savu foršo Toyota Yaris! man ir grūtības ar benzīntanku vietu atcerēšanos - baigi reti jālej degviela - reizi nedēļā :) jo patēriņš ir smieklīgs - 5 litri uz 100 km! :) un nākamā mašīna arī man būs Yaris - tikai jaunais! :)

221435. viesis 21.decembris 2006 9:30
0 0 Atbildēt

mashiinas jau peerk lai iekljuutu avaarijaas, taapeec jaapeerk chevrolet trailblazer, suburban, lincoln nafigator utml droshi auto :D :D :D

221438. viesis 21.decembris 2006 9:42
0 0 Atbildēt

Man Chrysler Voyager Grand 2.8D tērē tikai 6.5l uz 100km (ārpus pilsētas) bet ir 2x lielāks par Toyota Yaris .

Bet komforts ta kāds :)))

221444. viesis 21.decembris 2006 10:19
0 0 Atbildēt

marginal=minimāls? kamon.

221448. viesis 21.decembris 2006 10:39
0 0 Atbildēt

Ideots ko cepies?

Atnāks Jubilārs, un viņam būs nevis 5 vai 4 bet 4,2789065437659 uz 100,678978342108! :)

221450. viesis 21.decembris 2006 10:48
0 0 Atbildēt

221444. viesi, "minimaals" ir ljooti normaals tulkojums shajaa gadiijumaa.

221455. viesis 21.decembris 2006 11:09
0 0 Atbildēt

2Yaris iipasnieks: katram savas prioritaates. kam galvenais - degvielas pateerinsh, kam drosiiba, kam komforts...

vieniigais - braucot invaliidratos vai guljot morgaa, var gadiities ka pilniigs po ir, kaads pirms shii statusa ieguushanas bija degvielas pateerinsh ;) bet ne visi speejiigi maaciities no svesaam kljuudaam :D

221489. viesis 21.decembris 2006 13:15
0 0 Atbildēt

Uzjautrina man visi tie degvielas taupitaji. Braucu ar komfortu un lielu auto, bet 3 litru dzinejs tere par kadu puslitru vairak nekataupitajiem. Baigi jau nu varetu ietaupit... Un ja kadreiz janobrauc garaks gabals pa soseju ar pasazieriem un kravu, tad nemotoritim vel paradas astronomisks paterins.

221490. viesis 21.decembris 2006 13:16
0 0 Atbildēt

nu un kur tagad ir lielā un drošā auto range rover saimnieks jv11 ? tārpus baro ..

jāņem vērā, ka šie ir tīri tehniski ideālā gadījuma aprēķini, apdrošinātājiem tie rādītāji ir pavisam savādāki.

221517. viesis 21.decembris 2006 19:27
0 0 Atbildēt

~man pofig resno pakaļu amīšu problēmas - kā braucu, tā turpināšu braukt ar savu foršo Toyota Yaris~

Man domat, ka resnajiem amerikaniem kuri brauc ar dzipiem nebus problemu sastopoties ar Yaris, problemas bus tiem kas bus ieks Yaris....

P.S. Kur tadi lo$i rodas :D

221519. viesis 21.decembris 2006 19:29
0 0 Atbildēt

P.P.S. Vispar tiesam smiekliga ir to santimpi$eju pieeja dzivei :)

221523. viesis 21.decembris 2006 20:32
0 0 Atbildēt

www.crashtest.com . Tur bij texts, ka zvaigznes var salidzinat autiniem ar masu, kura neatskiras par 200 kg. bez tam dazi auto dabon 4 zvaigznes par to, ka nav bridinajuma par to, ka nav piespradzeta drosibas josta. tas jau nekas, ka pilotam ta po. nu spid, nu zvana, bet brauc. po :)

221557. viesis 22.decembris 2006 11:30
0 0 Atbildēt

Najā, cik saprotu, ir tikai divas pieejas dzīvei: pirmā ir santīmpi?*ju. Tā visumā ir vērojama Eiropas ziemeļos, raksturojas ar pārspīlētu taupīgumu. Otra - nēģerīšu, arī principā vērojama Eiropas un ASV ziemeļos, raksturojas ar tipiem, kas dzīvo pie mammas, bet brauc ar ūperūlo džipu :) Parasti raksturīga nac. minoritātēm (turku, latviešu, leišu u.c. viesstrādniekiem)... arī Eiropas ziemeļos. kas nu kuram tuvs :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti