"Skandi Auto Rally Team" komanda Latvijas rallija līdzjutējiem sagatavojusi līdz šim nepieredzētus pārsteigumus.
Ekipāža Ivars Vasaraudzis / Valdis Spredzis rallijā "Talsi 2007" turpinās iesākto sagatavošanās programmu startiem WRC rallijos. Tādēļ visiem, kuri dosies vērot ralliju 19. un 20. maijā, būs iespēja darbībā vērot jaunāko WRC automašīnu, kāda jebkad ir piedalījusies kādā no Latvijas rallijiem.Šoreiz Ivars Vasaraudzis pilotēs jaunāku "Mitsubishi Lancer WRC 05" rallija automašīnu, ko savulaik Montekarlo un Meksikas rallijā izmantojis itāļu rallists Džidži Galli. Papildus tam Latvijā šoreiz ieradīsies ne tikai obligātā mehāniķu un inženieru komanda; to pavadīs arī japānis Šiņji Kido, kurš ir galvenais "Mitsubishi Motors Sports" autosporta dzinēju inženieris.
Ņemot vērā rallija "Talsi 2007" specifiku, pirmajā rallija dienā būs iespējams redzēt "Lancer WRC 05" sporta automašīnu, kas sagatavota atbilstoši asfalta rallijam – tieši tādu, kāda tā startētu Montekarlo rallijā. Tiklīdz Ivars Vasaraudzis finišēs pirmās dienas pēdējā asfalta ātrumposmā, mehāniķu komanda šo rallija auto sāks pielāgot grants rallija vajadzībām.
Lai rallijs "Talsi 2007" būtu vēl aizraujošāks, komanda "Skandi Auto Rally Team" uz to ir uzaicinājusi pagājušā gada Somijas rallija čempionu ekipāžu N4 klasē Jarī Ketomā / Mīku Teiskonenu ar "Mitsubishi Lancer EVO IX". Tas dos iespēju rallija līdzjutējiem salīdzināt, kādu līmeni ir sasniedzis rallijs Latvijā.
Somijas rallija čempions stāsta: "Es saņēmu uzaicinājumu no "Mitsubishi" pārstāvjiem Latvijā piedalīties šajā rallijā, un to arī pieņēmu, jo tas ir jauns izaicinājums un pieredzes uzkrāšanas iespēja – iepazīties ar ralliju man nezināmā reģionā. Bez tam viens no maniem atbalstītājiem ir kompānija Igaunijā, kas šo gadījumu izmantos savu klientu izklaidēšanai."
"No saviem draugiem un sadarbības partneriem Latvijā esmu dzirdējis, ka Latvijā ir ļoti labi ralliji un daudz labu braucēju, kuriem ir konkurētspējīga tehnika, tādēļ es sagaidu ļoti interesantu un konkurences pilnu ralliju, kurā man būs iespēja novērtēt, kāds ir rallijs Latvijā, kāda ir tā organizācija, ātrumposmi un pats galvenais – konkurence," stāsta Ketomā.
Jautāts par gaidāmo rezultātu, somu rallija pilots atbild: "Dodoties uz kādu ralliju, es vienmēr vēlos uzvarēt, bet būšu reāls – pēc izstāšanās Peurunkarally es neesmu braucis ar savu rallija automašīnu, rallijs notiks man nezināmā vietā... Es nepiedalos Latvijas rallija čempionātā, tāpēc vismaz sākumā neuzņemšos lieku risku, bet tad jau skatīsimies, ar ko iespējams sacensties. Šā vai tā, tā man būs lieliska iespēja sacensību apstākļos sagatavoties Somijas vasaras rallijiem, tajā pašā laikā jauna pieredze un iespaidi."
Pašlaik Jari Ketomā Somijas rallija čempionāta N4 klases kopvērtējumā ar divām uzvarām un divām neveiksmēm ieņem trešo vietu, un pagājušā gada čempiona rīcībā ir atlikusi tikai puse sezonas, lai noķertu pašreizējo līderi Juhu Salo.
Pēc diviem aizvadītajiem rallija čempionāta posmiem Latvijā rallija komanda "Skandi Auto Rally Team" ir līdere komandu vērtējumā, un ekipāža Ivars Vasaraudzis / Valdis Spredzis ieņem līderu pozīcijas A plus ieskaites kopvērtējumā. Savukārt Jānis Kārkliņš / Jānis Krastiņš N3 klases kopvērtējumā ir otrie.
solas but labs rallijs zhel, ka bus lielas izmainas, jo zemnieki negrib lai brada vinu tirumus.