Atklāts veloceliņš uz Mežaparku 14

 
19.jūnijs 2007 0:02

Rīgas mērs Jānis Birks vakar kopā ar masu mediju pārstāvjiem un citiem interesentiem atklāja jauno veloceliņu uz Mežaparku.

Veloceliņa Centrs – Mežaparks būvdarbi jau ir paveikti, turpinās tikai tā labiekārtošanas darbi. Rīgas mērs kopā ar veloaktīvistiem, žurnālistiem un Rīgas domes  Satiksmes departamenta pārstāvjiem izbrauca jauno veloceliņu un novērtēja, kādi uzlabojumi vēl būtu nepieciešami, lai veloceliņu varētu pilnībā nodot ekspluatācijā. 

Rīgas mērs: „Veloceliņš ir atklāts. Aicinu rīdziniekus izmantot jauno veloceliņu un atpūtā uz Mežaparku doties ar velosipēdiem.”

Veloceliņš Centrs-Mežaparks sākas no Skanstes ielas un Hanzas ielas krustojuma, tālāk turpinās gar Skanstes ielu, Gaujas ielu, Ķīšezera ielu un Kokneses prospektu līdz Meža prospektam. Kopumā tas ir 6,6 kilometru garš. Turpmākajos gados šī veloceliņa izbūvi paredzēts turpināt līdz Vecmīlgrāvim un tālāk līdz pat Vecāķiem.

Šogad pēc Rīgas domes pasūtījuma paredzēts izbūvēt arī Zaļo jeb atpūtas veloceliņu Pārdaugavā. Zaļā veloceliņa ideja ir veidot pilsētā “zaļo koridoru”, kas sniegtu iespēju Rīgas iedzīvotājiem un tūristiem aktīvi pavadīt brīvo laiku, izbaudot Rīgas parkus un Mārupītes dabas ainavu, kā arī sniegt drošas pārvietošanās iespējas ikdienas velobraucējiem. Veloceliņš paredzēts maršrutā Vanšu tilts – Āgenskalna  līcis – Uzvaras  parks – Arkādijas  parks – Māras dīķis – Bieriņi.
 
Visi komentāri
 
236212. viesis 19.jūnijs 2007 0:58
0 0 Atbildēt

Birks sucks, bet tas jau tāpat skaidrs. Dārgākais tilts Pasaulē rulez. IEkš wikipedias ir atrodami 2x krutāki tilti 2x lētāk. Kādēļ nerīkoja starptautisku konkursu? Ībļi!

236214. viesis 19.jūnijs 2007 1:14
0 0 Atbildēt

vai nu es paarklausiijos, vai to4 taa veloocelinjaizmaksas bij paari 600 tk ls??pa raadzinju vakar teica...

236215. viesis 19.jūnijs 2007 7:44
0 0 Atbildēt

ko tu par to tiltu vari ņaudēt ?

nepatīk, varēsi nebraukt.

236218. viesis 19.jūnijs 2007 8:54
0 0 Atbildēt

Kad tiem lohiem daies, ka vajag nevis 10 atputniekiem velocelinu, bet tukstosiem stradajoso, kas dzivo Rigas gulamrajonos- purcikaa, juglaa, kengaraga. Varbut tad ari mazinatos parbazto sabtransportu un sastregumu problemas :(

236221. viesis 19.jūnijs 2007 9:17
0 0 Atbildēt

bļāviens! parēķināju: 6,6 km garš, būvniecības izmaksas 695 tūkst. latu, reāli uzbūvēts 70% garumā, pārējie 30% pielaboti tātad 4,6 km par 695 tūkst latiem ir 1 km izmaksāja 151 tūkst latu! tur ir ar zeltu ieklātas joslas vai kā? pie kam tas nav ceļš tas itr tikai cik tur 2,5 m plats gājēju celiņš! aptuvenā uzbūve šķērsgriezumā: 30 cm smiltis, 10 cm šķembas, 4 cm asfalts, abās malās ietves apmales uz 10 cm betona pamata. ha ha ha ha....... ne par velti sia acb īpašnieki ir miljonāri, te jau notiek tā cepšanās khe khe. un tā arī par dienvidu tiltu tādā pašā garā varu uzrakstīt par izmaksām.

236223. viesis 19.jūnijs 2007 9:23
0 0 Atbildēt

Nu tas, ka tur ir paaris taadas aciimredzamas haltuuras, bez taa jau laikam nevar iztikt, tas nu ir aciimredzami! Kaut vai pie VEF "jaunaa" tilta: vareeja tak uzlikt asfaltu 2x1 metra platiibaa, lai cilveeki un velo nebrauktu pa dubljiem tur, kur tiltam ir krustojums ar ielu. Vieniigais nopietnais buuveejums laikam ir brasas stacijaa, kur vajadzeetu buut uzlabotai paarejai paari vilciena sliedeem.

236225. viesis 19.jūnijs 2007 9:37
0 0 Atbildēt

Brasas stacijaa tiesaam nopeitni paciinijushies ar to paareju paar dzelzcelju....

Gaujas ielaa paraleeli sliedeem arii vecaa asfalta paliekas pilniibaa nopleesa...

Pretii SWH ir sajuuta ka skembas spiid cauri asfaltam...

Pie hanzas fliizhu tirgus vai kas nu tur ir ir draudiiga celjaziime pie dzelzcelja sliedeem kaa reiz taadaa augstumaa lai kaads ar seju tajaa ieksrietu izvairoties no gaajeejiem kas slaaj pa vidu....

236226. viesis 19.jūnijs 2007 9:38
0 0 Atbildēt

Skanstes un Hanzas ielas krustojums ir ahūnākais centrs! Interesanti, kā domnieki nokļuva no savas spķainās domes līdz viņu nosauktajam centram-veloceliņa sākumam? Laikam jau ar sabiedrisko, spķainie mūļi!

236227. viesis 19.jūnijs 2007 9:44
0 0 Atbildēt

Tad pie uzbrauktuves uz Brasas tilta (Klusās ielas galā, no centra braucot) tiem velosipēdistiem uz zebras ir priekšroka??

Tur taču laikam tas celiņš krusto ielu, ne?

Vai CSN tagad vairs nav punkta, ka ielas pa pārejām jāšķērso stumjot felleri pie rokas??

236234. viesis 19.jūnijs 2007 10:10
0 0 Atbildēt

nav nav CSN sen tāda punkta :)

236255. viesis 19.jūnijs 2007 12:15
0 0 Atbildēt

Nu, domes šefs Birks , kā jau bijušais vieglatlēts un basketbolists, bez īpašām problemām un ar prieku izbrauca jauno velo maršrutu. Aksenoks, cik atceros no publikacijām presē, bija salīdzinoši švaks velobraucējs - oficialos pasākumos parasti krita no riteņa un guva pat traumas....

236265. viesis 19.jūnijs 2007 13:35
0 0 Atbildēt

>anonimikis

Velosipēdistam priekšroka ir tikai vietās, kur veloceliņš šķērso brauktuvi un tas ir attiecīgi apzīmēts ar 314.14. ceļa apzīmējumu.

Uz gājēju pārejām, ne vien vellosipēdistam nav priekšorka - tas nedrīkst braukt pāri gājēju pārejai ar velo. Velosipēdists nav gājējs - pār gājēju pāreju drīkst pārvietoties tikai gājēji - attiecīgi vello ir jāstumj pāri zebrai.

236287. viesis 19.jūnijs 2007 20:45
0 0 Atbildēt

Skumji, citu ko piebilst man nav.

Ká lai tieku lidz tam velocelinam??? bútu vismaz savienojusi ar to, kas nák no zolika cauri imantai un vantinieka gala uzreizi nobeidzas.

236310. viesis 20.jūnijs 2007 8:49
0 0 Atbildēt

>anonimikis

kaut arī tāda vārdojuma CSN nav, tas, ka velosipēds ir jāstumj pāri ir iekļauts pat CSN pašā sākumā esošajās definīcijās:

1.21. gājēju pāreja - brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 530. un 531.ceļa zīmi un (vai) 931.ceļa apzīmējumu un

paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;

1.19. gājējs - persona, kas pārvietojas pa ceļu kājām vai invalīdu ratiņos, stumj velosipēdu, mopēdu, motociklu,

velk (stumj) ragaviņas, bērnu ratiņus vai invalīdu ratiņus u.tml. Šis termins neattiecas uz personām, kas veic darbus

uz ceļa braucamās daļas, un uz satiksmes regulētājiem;

var vāvuļot ko grib, bet te skaidri redzams, ka velosipēdu - tikai stumt pār gajēju pāreju!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti